NATURISTA.CZ

Přirozená radost ze života

-

Proč se občas textově nepodělím o své naturistické zážitky a zkušenosti s ostatními na Naturista.cz?

Vložil Roland Jitka, 2. Říjen 2012 - 0:37
Žádné zážitky a zkušenosti nemám
13% (7 hlasů)
Nikdy jsem nikde nebyl(a)
2% (1 hlas)
Klávesnice mi byla odcizena
2% (1 hlas)
Nemám na klávesnici všechna písmena
0% (0 hlasů)
Klávesnice probíjí
2% (1 hlas)
Lenost bude u mně vždy převládat
22% (12 hlasů)
Nechci opotřebovávat svůj počítač
4% (2 hlasy)
Právě moje zážitky a zkušenosti nikoho nezajímají
5% (3 hlasy)
Psal bych ale ....
22% (12 hlasů)
Neumím psát česky ani slovensky
0% (0 hlasů)
Nevidím na všechna písmenka a také všechny neznám
2% (1 hlas)
Mám zakázáno psát od partnerky, partnera
-2% (-1 hlasů)
Psal bych rád(a), ale zde nikdo nic nečte
7% (4 hlasy)
Nosím úplně černé brýle a slepeckou hůl
0% (0 hlasů)
Nemám počítač
2% (1 hlas)
Někdo by proboha mohl zjistit, že jsem naturista, nebo že jsem byl na dovolené
4% (2 hlasy)
Mám soudním příkazem zakázáno projevovat své názory
2% (1 hlas)
Nepíši nic proto, že by to někdo četl
2% (1 hlas)
Nemám dostatek prstů
2% (1 hlas)
Nedosáhnu na klávesnici
2% (1 hlas)
Dělá mi problém skládání slabik
4% (2 hlasy)
Na psaní jsem ve škole chyběl
4% (2 hlasy)
Proč právě já bych měl něco komentovat, připomínkovat nebo psát
2% (1 hlas)
Celkem hlasů: 55
3
 
-

To má být vtip?

Vložil JirkaRybka, 2. Říjen 2012 - 1:21
Obrázek uživatele JirkaRybka

Bude-li Naturista přinášet takovéto ankety, z nichž je na první pohled vidět že o žádné odpovědi respondentů z řad našich čtenářů ani nestojí (ba dokonce se je snaží zesměšňovat), a jsou pouhou rádoby-vtipnou exhibicí kohosi, uvítal bych skoro raději kdyby se žádné ankety neuváděly vůbec. :-( Já vím že Naturista potřebuje více přispěvatelů, ale takovéto vymývání mozků a navozování pocitu viny u těch, které bychom chtěli přilákat ke spolupráci, to dle mého opravdu k cíli nevede, tím méně formou ankety. O anketách jsme tu už svého času debatovali (tady), ale zřejmě je vše od té doby zapomenuto. Škoda. (A mimochodem, v této anketě i přes její délku chybí ta nejpravděpodobnější možnost ze všech: „Nemám čas“.)

 
-

Hlavním důvodem je lenost

Vložil zurek (bez ověření), 2. Říjen 2012 - 7:53

Já se na akcích bavím se spoustou lidí a odpověď je prakticky vždycky stejná – lenost. Času má každý po večerech celkem dost. Je to otázka priorit – většina dá přednost (bezbřehému) surfování před něčím užitečnějším, proto taky tolik debilních odkazů na Novinky, které přinášejí pokud možno senzační zprávy o nahotě atd.

Tahle anketa je opravdu zcestná a posouvá naše ankety vůbec někam, kde nebudou mít žádné opodstatnění, ale to je holt evoluce…

 
-

Hřebíček po hlavičce

Vložil M.Dr., 2. Říjen 2012 - 13:26

Ivoši, uhodil jsi hřebíček po hlavičce ;-) já tuto anketu beru jako recesi, ale souhlasím s Jirkou, že taky může vyvolat jakýsi pocit viny a tím lidi odradit nejen od psaní na web naturista.cz, ale i od účasti na akcích. Vždyť ty stovky bezejmenných účastníků naturistických akcí jsou taky potřeba, ty akce jsou pro ně

 
-

I já souhlasím s JirkouRybkou

Vložil Roland Jitka, 2. Říjen 2012 - 14:40

Jelikož jsem autorem ankety, tak vše co napsal Jirka, pod to bych se podepsal. Snad jen s poslední větou o absenci času bych se neztotožnil, ale to už vysvětlil Ivoš. Vím i že jsou tam stupidní možnosti a bylo to opravdu mým záměrem navodit v některých tento pocit. Pokud se mi to povedlo, splnily otázky svůj účel. Možná si někdo uvědomí, že nelze stále jen čerpat, ale mohu také něco dávat. Pokud nikoliv, stav se stejně nezmění, jako by se nezměnil i kdyby zde anketa tohoto typu nebyla.

 
-

Ahoj Mirko,

Vložil vlado, 2. Říjen 2012 - 15:22

všimol som si, že často a rád komentuješ príspevky iných, ale nejako si nemôžem spomenúť na nejakú reportáž z „Tvojho pera“… Možno by nás inšpirovala robinzonovská dovolenka, ktorú si pred časom absolvoval, alebo keby si podal obraz natur-dovolenky z Tvojho pohľadu (Miličín), veď nie každý (teraz mám na mysli ten Miličín) sa chce aktívne zúčastňovať takýchto akcií. A práve obava z toho, že sa od neho očakáva nejaká aktivita, tak sa radšej ani neprihlási ani nezúčastní. Možno by si mohol týchto váhavých presvedčiť, že sa ničoho netreba obávať. Ja by som sa rád týchto akcií zúčastnil, ale akosi mi to stále isté okolnosti neumožňujú. A eurofondy nie a nie získať… Tak šup ku klávesnici a píš! Ja by som tiež rád vedel, ako sa trávi leto ála Robinson!

 
-

Lenost atd

Vložil ph55 (bez ověření), 2. Říjen 2012 - 17:52

Je otázkou jestli se dá o lenosti mluvit třeba u člověka, který celý den maká v práci, pak ho čeká ještě šichta doma (děti atd…) a večer se nakonec svalí k TV nebo „se fláká“ brouzdáním po internetu … ;)

Ad M.Dr. – o jednom člověku, který po podobném článku zde, přestal chodit do Čestlic (tedy v době, kdy je tam naturpatry, jinak občas zajde) bych věděl. Ne z nějakého pocitu viny, ale prostě už by(ch;) se tam necítil dobře.

Ad JirkaRybka – díky za s mými myšlenkovými pochody kompatibilní příspěvek.

 
-

Odsouzení nebo Sebekritika???

Vložil mikina (bez ověření), 2. Říjen 2012 - 19:15

Několikrát jsem si přečetl anketu a myslel jsem, že mě mate zrak, jenže pak jsem si uvědomil krutou pravdu. Kdykoli jsem si přečetl některé reportáže, vždy mně to inspirovalo k myšlence také něco podobného napsat. Kriticky musím říci, že jsem svůj záměr nikdy nerealizoval a každý večer jsem si našel důvod, proč to dnes večer zrovna nejde až do úplného zapomnění realizace záměru. Pisatel ankety přesně popsal stav mé, sebekriticky řečeno lenosti. Že to udělal trochu kontraverzním způsobem je pravda, ale sděluje vlastně všem jen to, co všichni o sobě bohužel víme.

Pan Žurek zde nabádá k psaní textu k plážím a reportážím z využití volného času, případně článkům k nějakému tématu a výsledkem je pouze mlčení. Pisatel ankety zvolil pouze jinou formu stejného upozornění.

Bylo by pro mě jednodušší anketu odsoudit, jak jsem to chtěl v první chvíli udělat, ale je tam to jenže.....

 
-

Spomienky

Vložil vlado, 3. Říjen 2012 - 13:14

Aby som nebol iba rýpalom, tak na svoju obranu uvádzam, že som síce navštívil veľa fkk destinácií, ale ono je to čo sa týka tých zaujímavejších (ESP, F, I) aj sedemnásť rokov dozadu, takže mohol by som opísať akurát tak vtedajšie pomery a obohatiť ich mojimi spomienkami. Ale niečo aktuálne… Takže je tiež otázne, do akej miery zaujímajú niekoho a kto by bol ochotný čítať moje určite niekoľkostránkové spomienky… A skrátiť tie moje spomienky iba na strohé fakty a argumenty – to ja neviem a preto radšej nepíšem. Takže ste na rade – kameňujte ma! Ad. M.Dr. – ten môj príspevok nebol myslený ako provokácia, ale ako výzva, dúfam, že ste to tak pochopili!

 
-

Já píši velmi ráda ale...

Vložil Linka, 3. Říjen 2012 - 13:42
Obrázek uživatele Linka

Moc ráda sděluji své vzpomínky na dovolenou a také to dělám formou reportáže na Naturista.cz. Myslela jsem si, že to inspiruje také ostatní, žel bohu jsem se hrozně mýlila a má motivace k dalšímu psaní se díky tomu blíží k nule. Asi je dobré, že někdo sice kontraverzní formou upozornil ostatní k jakékoliv aktivitě, která slouží všem ostatním.

Je asi smutné, že tahle práce zadarmo nikoho netáhne, jiné by to by to bylo, kdyby Ivo Žurek posílal každému za článek pět stovek. Pak by bylo článků jak v lidí v čekárně u doktora. To je na tom to smutné, že udělat něco pro ostatní jen z nadšení zdarma se dnes již nenosí a často také bývá terčem posměchu.

 
-

Oživme diskuze u popisu jednotlivých lokalit.

Vložil Jirka L. (bez ověření), 3. Říjen 2012 - 19:04

Úvodem musím trošku oponovat kritikům ankety. Nebuďme tak upjatí, většina odpovědí je myšlena jako vtip a tak to i chápu. Já osobně jsem si jednu z těchto odpovědí vybral a musím říct, že ty ostatní odpovědi vzbuzují úsměv a to je dobře. On se ten úsměv nějak z lidí u nás nějak vytrácí. Tak si vážím všeho a každého kdo jej vyvolá :-)

Ale k věci. Chci vyzvat všechny, aby více aktualizovali tzn. využívali diskuze k jednotlivým lokalitám. U některých jsou poslední příspěvky z roku 2008. To se tam nic nezměnilo? To už tam nikdo nejezdí? Je soudně zakázáno vyjadřovat své názory? :-))

Tímto způsobem je možné doplnit a průběžně aktualizovat popis lokality. A tím si pomůžeme navzájem. Protože pokud se někdo z nás chystá navštívit jinou oblast ať už za účelem dovolené nebo třeba jen pojede kolem a chce se stavit, tak budou aktuální informace od místních velmi užitečné.

A příspěvek do diskuze zabere výrazně méně času než podrobná reportáž s fotodokumentací. Argumnet, že někdo nemá čas napsat příspěvek do diskuze neobstojí :-)

Nejen diskuse na lokalitách, ale i informace v samotných lokalitách jsou staré více jak deset let u některých a nejspíše mají nulovou vypovídací hodnotu. Až tak daleko došla naše společná lenost napsat písmenko. Lenost je hrobařem každé činnosti a o naturismu to platí dvojnásobně a nelze se divit, že naše lokality úplně normálně obsazují textiláci. Takže až najdete na své pláži jen textiláky, poděkujte své lenosti a pohodlnosti. Roland
 
-

Je pravda, že by se i jiní mohli aktivněji zapojit

Vložil rokeds, 3. Říjen 2012 - 23:12

Názor překopírován z chatu:
Je pravda, že by se i jiní mohli aktivněji zapojit. Sypu si popel na hlavu, protože ani já jsem zatím nic nenapsal. Bohužel jsem ale dlouho nikde nebyl, tak až vyrazím na nějakou další natur akci, budu se snažit něco vyprodukovat…

 
-

Smyslná anketa?

Vložil Roland Jitka, 3. Říjen 2012 - 23:36

Jsem docela rád, že někteří již pochopili smysl ankety. Je to burcování na poplach a boj proti vlastní lenosti naturistů. Hlasovalo vás zatím devatenáct a ať jste zaškrtli prakticky cokoliv, je to stále důkaz nechtění cokoliv pro naturismus udělat o textech ani nemluvě. Je to ale férovější si přiznat, že jsem líný, pak se s tím dá něco dělat, než počínání těch co anketu sice přečtou, ale lenost si nepřiznají a proto raději nehlasují.

Pro ph55: Původně jsem chtěl tvou reakci komentovat, ale zase bys napsal, že je účinnou metodou lehké zesměšnění diskutujího, tak proto raději mlčím, protože si každého diskutéra vážím i když naše názory jsou diametrálně rozdílné. Tak jen snad jednu větu. Jsi asi jediný, kdo chodí do práce a přijde z ní večer a pak se postará o svou rodinu a děti.

 
-

Re: smyslná anketa

Vložil ph55 (bez ověření), 4. Říjen 2012 - 8:33

http://3.bp.blogspot.com/…facepalm.gif

 
-

pro inspiraci autorů...

Vložil janykula, 4. Říjen 2012 - 18:28
Obrázek uživatele janykula
kouzlo FKKkouzlo FKK
 
-

Zážitky a zkušenosti?

Vložil Měsíček (bez ověření), 4. Říjen 2012 - 22:21

Ha, ha, ha. Tak to opravdu neumím. Mám jich přehršel. A opravdu o naturistyce, přírodě i o mých vlastních zážitcích a zkušenostech. Pokud jsem o tom zde začal v minulosti někdy psát hned jsem všem začal být na obtíž. takže nic :-) .

 
-

Podobně jako JirkaRybka

Vložil Horác, 4. Říjen 2012 - 23:21

Podobně jako JirkaRybka nenalézám mnoho důvodů, pro které by anketa byla smysluplná, natož smyslná…

 
-

Reakce ohledně času.

Vložil Roland Jitka, 5. Říjen 2012 - 9:43

Existence této debaty a takto dlouhé, kolem kontraverzní ankety je známka jen toho, že máte čas reagovat a komentovat, pokud někdo píchne do vosího hnízda, ale projevit se nad článkem nebo přidat komentář spokojenosti (nebo naopak konstruktivní kritiky), případně doplnění nějaké reakce někoho jiného, na to čas není. I za předpokladu, že čas psaní (a strávení času u PC), je stejně dlouhý.

 
-

A co třeba agitační plakát?

Vložil janykula, 5. Říjen 2012 - 12:28
Obrázek uživatele janykula
Agitační plakátAgitační plakát
 
-

Takový plakát by určitě zabral

Vložil Jarda2, 5. Říjen 2012 - 13:45

Spolehlivě by zahnal všechny váhající textiláky kteří o účasti na nějaké naturistické akci uvažují … [Tmavé brýle]

 
-

Ale...

Vložil janykula, 5. Říjen 2012 - 17:32
Obrázek uživatele janykula

tou pilou řezal Vašek dřevo na táborák a ten se všem líbil a také se většina zapojila. Možná ale by se ten plakát hodil jako zákaz vstupu na nudapláž v plavkách. Pak by tam mohlo být třeba napsáno – buď bez plavek!

 
-

Anketa

Vložil ferat (bez ověření), 5. Říjen 2012 - 18:37

Zdravím vás všechny.
Předem bych rád podotkl, že jsem na těchto stránkách registrován „tři dny i s cestou“ a to doslova. :-) Rozkoukávám se tu teprve a není asi až tak vhodné, abych se k čemukoli vyjadřoval, přesto mi to nedá… Dá se říct, že k „beztextilnosti“ jsem dozrál teprve nedávno. Proto hledám informace co, kde, jak. Mezi vámi jsem zatím nikde nebyl a jsem před tím prvním krokem. :-) Proto jsou pro mě zdejší informace, zkušenosti a příspěvky doopravdy cenné. Chtěl jsem jen říct, že ta nechuť dělat něco, co je jaksi navíc, co je pro ty druhé, tak ta je všeobecná. :-( Dám dva příklady: Jsem předsedou samosprávy v paneláku a o nechuti lidí COKOLI udělat pro celek bych mohl psát romány. :-) Vlastním Felicii (tu novodobou ovšem) a jsem členem feliciaklub.cz. Věřte, že naprosto stejné zkušenosti s (ne)aktivitou členů jsou tam také. Omlouvám se pokud někoho popuzuji, jen jsem chtěl říct, že to nepsaní je prostě dosti rozšířené všeobecně. Každý se za něčím pachtíme a jsme okolnostmi tlačeni spíše k uzavřenosti. :-( Jinak ta Rolandova anketa mě osobně přišla docela vtipná, zvláště některé možnosti odpovědí. :-)))))))))))))) Tak se na mě nezlobte za názor a dlouhou odpověď. Martin

 
-

Naopak Martine, poznatky a názory ...

Vložil Jarda2, 5. Říjen 2012 - 20:19

Naopak Martine, poznatky a názory naturistických nováčků jsou zde velmi cenné. Zkus třeba vymyslet jak přitáhnout nové lidi na naturistické akce – nováčka by zrovna mohlo napadnout něco originálního a účinného …

 
-

Jůůů, tos mě trochu zaskočil

Vložil ferat (bez ověření), 5. Říjen 2012 - 20:28

Jůůů, tos mě trochu zaskočil Jardo… ! Budeš se smát, ale popravdě spíše ujištění, že nás tam nikdo neukousne, neukamenuje… :-))) Samozřejmě trochu přeháním, ale… Nějaká ta obava tam je. Aspoň u mě jooo.

 
-

S tou pilou

Vložil M.Dr., 5. Říjen 2012 - 20:33

když jsem ho viděl, jak řeže to dřevo, tak jsem si říkal, že je to docela odvaha pracovat nahatý s motorovou pilou a co by na to asi řekl nějaký bezpečnostní technik :-(

 
-

Smysl ankety

Vložil Roland Jitka, 5. Říjen 2012 - 21:51

Já chtěl jen, aby si lidé uvědomili, že mé cestovaní má taky nějaké hranice, co se týše článků a mé myšlenky a nápady taky nejsou bezedné a že by měla být řada zase na někom jiném, kdo popíše svou dovolenou a podělí se s ostatními naturisty. To, že nikdo z přítomných nenapsal reportáž z Babylonu (a stalo se to už podruhé), byla taková ta pomyslná poslední kapka. A to, že nakonec zase musel napsat článek Ivoš mně nazlobilo ještě více.

Jestli jsem svou aketou urazil nějakého lenocha, tak to bylo přesně cílem a že se takto rozvířila debata o lenosti, má také svá pozitiva. Jestli díky tomu bude více článků, bude to jen dobře a vyhrajeme všichni a pokud ne, je to stav, který by byl i bez ankety a mé intervence.

Libilo se mi jak se okamžitě vyrojil názor, že to ovlivní i návštěvnost v aqua, Já nevím co je větší zlo jestli má anketa nebo ansence článků z aqua a komentářů z nich. Anketa zde bude za chvilku jiná, ale na člověka neznalého po přečtení článku z auia to notně musí dělat dojem že tam nikdo nebyl protože nikdo není ochoten a schopen napsat, ani že voda byla teplá, atmosféra super a že se těší na přiští návštěvu. To by jistě někomu upadla ruka a vůbec na to nemá čas.

 
-

Ale...

Vložil Yarin, 6. Říjen 2012 - 0:09

Souhlasím s Jardou, že plakát je hezký (jako všechny Romanovy obrázky), ale působí spíše zastrašujícím dojmem. Jako zákaz vstupu na nudapláž by se mi líbil, jenom bych změnil navrhované heslo z „buď bez plavek“ na „Sundej plavky!“. Když zastrašovat tak pořádně.[Úsměv]

Co se týká ankety označil jsem 1. bod, i když zkušenosti by byly, ale zážitky bych za poslední dva roky mohl popsat jedině tak ze zdravotnických zařízení [Smutný] a to nemá s naturismem nic společného. Nejsem příznivcem krytých bazénů a bazénů vůbec, tak snad příští rok v létě už na tom budu lépe a s přítelkyní se nějaké letní akce zúčastníme. [Úsměv] Nejvíce nás láká, pokud zase bude, Vlnobraní na Zlaté řece.

 
-

Sundej plavky!

Vložil janykula, 6. Říjen 2012 - 8:48
Obrázek uživatele janykula
Označení nuda pláže v drsných krajináchOznačení nuda pláže v drsných krajinách
 
-

Oslava lenosti a poděkování pisatelům.

Vložil Roland Jitka, 8. Říjen 2012 - 10:32

Jsem rád, že anketa smysl měla a ukázala, že lenoch zůstane lenochem (i když na svou obhajobu napíše romány) a ti ostatní pochopili, že články se nenapíší sami a nějaké přislíbili. Někteří je dokonce už napsali, což mně velmi potěšilo. Všem, kdo to už udělali děkuji a těm co to udělají děkuji předem. Lenoši snad zůstanou již natrvalo v menšině a můžou dále vymýšlet texty a fráze o vlastním pohodlí, případně lenosti.

Anketa ukázala i něco jiného. Dnes se nosí kontraverze, nikoliv prosby. Že lidé reagují, když se poukáže na jejich nečinost přesně 28komentářů na obhajobu nečinnosti, že je zde ale v sekci diskuse na druhé straně titulní stránky, příspěvek o práci psaní, pomoci a organizaci v aquaparcích si nevšiml vůbec nikdo. Spíše si myslím, že si všimli všichni, jen zareagovali svou myšlenkou, proč právě já, ať to udělají druzí. Já jsem líný a kdo je více.

Stejné je to i s Členstvím v Klubu, stále mi dávejte, vše pro mně dělejte a nic po mně nechtějte.

Jste opravdu takoví, nebo si na sobce jen hrajete, protože to vypadá in??


 
-

každý zkrátka není spisovatel

Vložil Strýček Skrblík (bez ověření), 8. Říjen 2012 - 13:05

Každý se nenarodil spisovatelem, mnoho lidí psát neumí a tudíž nechce.Ono i psát se musí umět, zvláště když je mi motivací „jen“ dobrý pocit.Krátký komentář, nebo příspěvek sem do diskuze je něco jiného, to nadatluju i v šalině na mobilu.

Konečně i tu letošní Natur vodu jsem organizoval hlavně pro sebe „o), a musel jsem se sakra přemlouvat sesmolit i tu blbou pozvánku ( a byla tak "skvěle“ napsaná, že jsi ji musel poněkud redakčně upravit)

Většina lidí na internetu pouze pasivně konzumuje obsah, to je prostě fakt s kterým nic nenaděláš. Tvůrců je minimum, a těch, kteří chtějí tvořit s vědomím, že svoje dílo pověsí na internet, odkud si ho kdokoli zdarma zkopíruje ještě míň ( teď mluvím obecně, ne o tomto webu).

Takových „bláznů“( v dobrém slova smyslu) jako Ivoš, kteří investují svůj čas a nemalé peníze do zábavy pro ostatní je strašně málo.

A ano, v předposledním odstavci jsi to vystihl, lidé chtějí jen brát,nejlépe zdarma. Konečně celé dvě generace byly vychovány, že se „někdo“ ( strana, vláda a tatíček Stát) postará o materiální statky i zábavu.

 
-

Každý je svým způsobem nenahraditelný

Vložil zurek (bez ověření), 8. Říjen 2012 - 13:16

Mně tenhle styl vykřičníků, palcových nápisů, mámení telat z jalových krav… přijde jako velmi nemístný a venkoncem destruktivní buldozérismus přecházející do sloního porcelánismu.

Každý má své určené místo na slunci, někdy ho hledá déle, ale pokud ho najde, tak zazáří. V té dneska už nepřehledné změti chvalozpěvů na toho či onoho si nikdo ani nevzpomněl, že nebýt „průměrného“ M.Dr., tak by se obdivovaný Roman Bureš do Brna ani nedostal a tudíž by ani nevznikl originální Start rakety. To je jen jeden příklad za mnoho podobných.

Pokusme se trefovat hřebík přímo na hlavičku, pro každého najděme jemu odpovídající úkol, jehož splněním zazáří pro tisíce ostatních. V poslední době mi to spíš připadá, že kladivem mlátíme do ponku, jen třísky lítají, ale hřebíček jsme zatloukli sotva z poloviny.

Souhlas jen z poloviny, právě jako ten hřebíček zatlučený, ten totiž alespoň z poloviny drží. Víš, že si tě Ivoši vážím, ale čekal bych v tomto také trochu podpory. Nelze být stále asertivní vždy, potažmo ve chvíli, kdy je to vlastně tvůj web a někdo si pálí prsty i za tebe. Nic ve zlém Roland.
 
-

Leniví sebci

Vložil PeterG (bez ověření), 8. Říjen 2012 - 18:37

Nepripadá mi to úplne ok prirovnávať ĺudí k lenivým sebcom pre to, že nepíšu články. Niekto píše pre to, lebo písať chce a iný to zase číta a páči sa mu to – preto to číta. Nie kaźdý vie písať, nie každý vie kresliť. A niekto si možno naozaj chce iba odpočinúť a tichúčko prihliadať. Navrhujem Rolandovi spoplatniť svoje články :-)

 
-

Poděkování všem co pochopili, i těm co pochopí o něco později.

Vložil Roland Jitka, 9. Říjen 2012 - 11:29

Jsem moc rád, že mnozí vyslyšeli mé hořekování až zlobu a napsali své články a texty. Včera jsem upravoval tři a jsou moc hezké, nakonec uvidíte sami. Začalo se více psát i ohledně reakcí a komentářů. Navíc se ozvala pomoc ve formě grafiky a práce na PC. (Což pochopitelně vítám.) Jsem rád, že se zde našli rozumní lidé a pochopili spolupráci naturistů správně. Navíc pochopili i to, o co mi celou dobu šlo, protože prospěch z jakékoliv aktivity máme všichni. Ti ostatní na to jistě dojdou později a pokud nikoliv, tak stále platí výše uvedené a lenost vítězí i dále nad Vámi.

Mimochodem se během těch pár dní zvedla návštěvnost Naturista.cz průměrně o 250lidí denně.

 
-

Počítač fakt nemám...

Vložil PetrK, 10. Říjen 2012 - 16:27

Ale já ten počítač fakt nemám, už skoro rok. Rozbil se, a zůstali v něm uvězněny všechny fotky z dovolených… A z práce se mi takovéhle věci řešit nechtějí… :)

Petr

 
-

Hezky se to tady rozepsalo a přidávají se další.

Vložil Roland Jitka, 12. Říjen 2012 - 13:24

Hezky se to tady rozepsalo a hned je na Naturista.cz veseleji. Mezi aktivními lidmi je opravdu přijemněji než mezi teoretickými naturisty, kteří navíc ještě mlčí a nechtějí pro ostatní naturisty cokoliv udělat.

 
-

Hlavně aby se diskutovalo

Vložil M.Dr., 12. Říjen 2012 - 17:58

Já jsem taky rád, že je co číst, ale mně zajímají více hodnotné diskusní příspěvky, ty čtu jako první ;-)

 
-

Plakáty

Vložil Měsíček (bez ověření), 12. Říjen 2012 - 21:20

Mně se líbí všechny 3 plakáty. Ovšem jen jako díla. Ne to co je na nich. Konkrétně ten třetí. První o tom kouzlu je velice výstižný a moc bezva, ten druhý mně připadá fajn i s vtipem. Zapoj se i ty je velice svobodomyslné a zcela správné. Nikdo nikoho do ničeho nenutí. A ten podtitulek bez plavek mě připomíná pionýrské heslo. Vždy připraven! Akorát že ruku má nataženou jako Hitler co byl v podstatě svým způsobem zakladatel FKK místo pionýrského pozdravu s rukou u čela. Jo ten třetí plakát se mně hnusí. je přezpříliš násilnický. na takovou pláž bych zřejmě nešel. ne ze strachu ale z odporu že mě ten chlap do něčeho násilnicky nutí. To nemáááám rád.

 
-

Plakáty

Vložil Yarin, 12. Říjen 2012 - 23:42

Nechci tady rozpoutávat diskuzi o třetím plakátu, mám jen tři poznámky:

1/ návrh na nápis „sundej plavky“ byl myšlen spíš jako vtipná reakce na komentář Jardy2 a následnou reakci Romana Bureše, že by mohl sloužit jako zákaz vstupu na nudapláž v plavkách. Podle mně to tak pochopil i Roman Bureš a upravil obrázek tak, aby působil drsně a studeně.

2/ pokud jdu na pláž s úmyslem plavky odložit, vlastně si je tam ani neberu, tak nemůžu mít pocit, že mě ten chlap k něčemu nutí.

3/ nevím, jak může ruka ukazující na někoho prstem, připomínat nacistický pozdrav.

Jinak souhlasím s Měsíčkem a jeho hodnocením plakátů.

 
-

Pozitivní změna

Vložil janykula, 13. Říjen 2012 - 13:32
Obrázek uživatele janykula
Změna od plakátů agitačních na něco příjemnějšího, jako třeba jídelní lístek. Tento je z Miličína, tak se tam dobře vařilo. Jídelní lístek - TOM MiličínJídelní lístek – TOM Miličín
 
-

Ačkoliv máme Rolanda s Jitkou

Vložil Vasek Petra, 21. Říjen 2012 - 9:00
Obrázek uživatele Vasek Petra

Ačkoliv máme Rolanda s Jitkou jako kamarády rádi, nejsme se vším s nimi za jedno. Na určité věci máme jiný úhel pohledu.

Původně jsme na tuto anketu nechtěli vůbec reagovat, protože se nám vůbec nelíbí a z části souhlasíme s Ivošem, Jirkou Rybkou a ostatními přispěvovateli. My také hlavně od září až do poloviny listopadu jsme zaneprázdněni tak, že není čas na nic jiného a to není výmluva ani omluva, ale holý fakt. Proto jsme hlasovali " Psal bych ale …" Jak je vidět Rolanda záměr asi anketa splnila. Teď je otázka na jak dlouho. Aniž by nás tato anketa nějak ovlivnila byli jsme a jsme rozhodnuti občas nějaký článek o něčem zajímavém napsat.

Plakáty od Romana jsou jako vždy na jedničku, ale doufám že některé, jako třeba ztvárnění mne samotného s motorovou pilou je jen pro pobavení naturistů. Na textiláky by to nemuselo moc dobře působit. Náš názor.

Všechny zdraví Vašek a Petra

 
-

Pro Vaška Petru a i všechny ostatní.

Vložil Roland Jitka, 21. Říjen 2012 - 11:51

Souhlas s dílčími názory někoho druhého nemá s přátelstvím co dělat, všichni jsme v jednom společném vlaku a domnívám se, že nám jde o společnou věc. Vezměte si jak by byl život nudný, kdybychom měli všichni stejné názory.

Nyní ale k věci (anketě). Myslím si, že je všem jasné, že jsem anketu nedělal s jásavou radostí sáhnout někomu do svědomí a mé popíchnutí mělo jen a pouze racionální základ. Asi jste si všimli, že najednou máme více článků a jsou nasazovány každý druhý nebo třetí den. To je jistě příjemná záležitost, protože je stále možnost číst něco zajímavého a nového. Navíc se hodně rozšířil záběr textu od saunování, bazenové akce, poprvé bez plavek, cestopisy apod. V tom případě si svůj text najde každý a Naturista.cz se posunul jistě k větší atraktivnosti a zajímavosti.

Mrzí mně jen to, že k tomu muselo dojít právě tímto kontraverzním způsobem, aby se vůbec ledy hnuly, ale napsání „prosby napište prosím nějaký text o tom či o tom“ prostě zatím nezabírá (bohužel). Věřte, že bych raději napsal pochvalný komentář k novému pisateli, než anketu, ve které, skoro někoho mohu urazit.

Pokud aktivita vydrží alespoň takto, nebudou už žádné stupidní ankety a pokud nikoliv, nemůžete nikomu mít za zlé, že se snaží pohodlnost a lenost změnit jakýmkoliv, třeba kontraverzním způsobem. Vše vlastně dělám pro vás všechny, co Vám osud Naturista.cz není lhostejný a pokud máte nápad, jak přimět pisatele článků k větší aktivitě (nebo alespoň nějaké), dejte mi prosím vědět.

Je nás zde cca 200 členů Klubu a další jen registrovaní čtenáři, to znamená když někdo během půl roku obětuje třicet minut svého času na napsání textu (který pak klidně upravím a doplním), bude počet článků přesně takový jak probíhá teď (frekvence dva až tři dny). Výsledný stav jistě potěší všechny, co články na Naturista.cz chtějí číst. Děláte to hlavně sami pro sebe.

 
-

Má pravdu předsedo....

Vložil mikina (bez ověření), 22. Říjen 2012 - 17:15

Má pravdu předsedo, i když je to pravda velmi bolestná.