Jeden áno, druhý nie

ASN - 10. Červenec 2024 - 12:06
Jeden áno, druhý nie dudo57 St, 10.07.2024 - 12:06
Kategorie: Slovensko

Nová nudapláž

ASN - 1. Červenec 2024 - 17:27
Nová nudapláž Mahony Po, 01.07.2024 - 17:27
Kategorie: Slovensko

Zena alebo Par z BA na real kamosenie?

ASN - 30. Červen 2024 - 18:49
Zena alebo Par z BA na real kamosenie?

Existuju tu vobec Zeny alebo Pariky z BA na spolocne nahotenie pri vode ci doma? Neverim tomu moc, ale prekvapte ma :) 

nudistafkk Ne, 30.06.2024 - 18:49 Pridať nový komentár
Kategorie: Slovensko

Anketa: Kde chodíte na nudapláže a prečo na nich chodíte? A čo sa vám na nich páči, či nepáči?

ASN - 30. Červen 2024 - 13:12
Anketa: Kde chodíte na nudapláže a prečo na nich chodíte? A čo sa vám na nich páči, či nepáči?

Zdravím všetkých nudistov aj naturistov oboch pohlaví :) Rád by som urobil prieskum ohľadom nudizmu/naturizmu na Slovensku aj v zahraničí. Ide mi o to, aby som mal v podstate skutočné informácie o tom, čo prekáža, či naopak neprekáža nudistom/naturistom, na nimi navštevovaných plážach. Chcem si vytvoriť obraz o tom, čo by bolo potrebné urobiť s nudizmom/naturizmom na Slovensku, aby bol aspoň na podobnej úrovni, ako v zahraničí. Keďže sme rôzni a páčia sa nám rôzne veci, tak chcem vedieť, čo je na nudaplážach pre vás dobré, aby sme to mohli zhrnúť dokopy a zistiť, aká by bola pre nás všetkých najlepšia nudapláž ;)

Lukyno7777 Ne, 30.06.2024 - 13:12

bager65

Ut, 02.07.2024 - 21:55

Tak začnem ja a stručne. Na prvom mieste sú to jednoznačne individuá, ktoré sa tam sexuálne nevhodne správajú. Všeliaki úchyláci, očumovači a podobne. Tí doslova ruinujú nudapláž. Potom na druhom mieste sú to ľudia, ktorí tam fajčia hneď pri nefajčiaroch. Tak ja prídem na nudapláž, že idem relaxovať do prírody a niekto si vedľa mňa sadne a začne arogantne celé okolie zasmraďovať.  To ma vytočí a aj sa ozvem. Ako keby to bol fakt taký vážny problém si ísť zapáliť cigu ďalej. Tretia vec je riešenie politiky. Neviem prečo, posledné roky sa akosi začala riešiť politika na nudaplážach, teda aspoň čo som ja postrehol. Je to téma, ktorá nikdy nezlepší náladu, naopak, keď sa nudisti pochytia, tak to ešte len zhorší náladu, či už im, alebo tým, ktorí sa nechcú zapájať, ale musia to počúvať. Štvrtá vec je nepomer medzi mužmi a ženami. A piata vec je používanie mobiloch na nudapláži, pričom fotoaparát nie je namierený na zem, ale na nudistov. Takto nikdy neviete, kedy vás nahrávajú.

Lukyno7777

St, 03.07.2024 - 10:23

Ďakujem za názor, ja s tebou vo všetkom súhlasím. Všetko by sa dalo možno vyriešiť napísanými pravidlami, ktoré by boli viditeľné na nudapláži. A ten nepomer medzi mužmi a ženami môže byť z rôznych príčin, no podľa mňa ide o to, že sa boja byť nahé pred cudzími mužmi, alebo proste ženy nie sú rady nahé, veď oblečenie majú radi hlavne ženy. Alebo ženy skôr vnímajú nahotu, ako erotickú, preto si ju možno užívajú v súkromí. Alebo sa hanbia za svoje telo a boja sa ho ukázať na verejnosti medzi nudistami, alebo možno vedia, že ich telo vyzerá dobre a radšej ho budú ukazovať za peniaze, ako zadarmo na nudapláži, kto vie... Možno by sa do ankety mohli zapojiť aj nejaké ženy a povedať svoj názor.

andrej000

St, 03.07.2024 - 18:19

Ženy nechodia vo veľkom počte na nudapláže kôli mužom lebo asi žiadnej žene nieje príjemné keď sa jej každú chvíľu prihovára nejaký muž z blbosťami či nechce natrieť chrbát a podobne a ďalej kôli tým čo si ľahnú tak aby žene mohli  pohľadom vypáliť dieru v rozkroku. Hlavne keď tam chcú ženy oddychovať a nič neriešiť. A návštevnosť nudapláži klesá presne kôli takým individuám ako písal bager v článku hore. Pokiaľ nebudú nudapláže nejak organizované a niekto tam nebude dohliadať na poriadok tak postupne sa nudizmus vytratí respektíve ľudia budú chodiť na nudapláže do zahraničia. Pritom riešenie by mohlo byť relatívne jednoduché napríklad keby sa na kúpaliskách vyčlenila miesta určené pre nudistov tak ako to je v Štúrove tak by bolo po probléme. Na jednej strane by tam bol dozor ktorý by riešil problémových ľudí a na strane druhej by tam boli wcka, bufety a proste bolo by to možno pre veľa ľudí lákavejšie. Výborne to je riešené v kempe ATC Merkur v Brne, ktorý je textilný ale malá časť je vyhradená pre nudistov a tak sú obe strany spokojné. Takže myslím, že toto je cesta ako by sa mohol nudizmus na Slovensku udržať prípadne posúvať ďalej.

Mahony

St, 03.07.2024 - 19:35

Zatiaľ okrajovo… pravidla som dával, ľudia i prečítali, ale absentuje “poriadková služba” (ako na oficiálnej), čiže nič s toho. Čo sa týka žien - sú “otravované” (to už je jedno čím).

Lukyno7777

Št, 04.07.2024 - 11:27

Ok, takže ďakujem za ďalšie príspevky do ankety :) Mahony máš pravdu, len napísané pravidlá nestačia, treba aj činy, čiže zase z toho vyplýva, že by muselo ísť o oficiálne  a asi oplotené, či inak ohradené miesto, čo sa nedá urobiť zadarmo a tá "poriadková služba" by tiež nebola zadarmo. A samozrejme, že nahé ženy vždy budú lákať pozornosť mužov, no zase ide o to, aby niekto dohliadol na to, aby sa muži kontrolovali a neotravovali ženy, to zas znamená, že tam musí byť nejaký "dozor".

A andrejooo to je dobrý nápad s tými miestami pre nudistov. Možno ak by nás bolo viac, čo by chceli na takéto miesto chodiť, tak by sa to majiteľom aj oplatilo urobiť vo svojich prevádzkach. Možno by bolo aj dobré kontaktovať zodpovedných ľudí zo Štúrova a zistiť podrobnosti, ako to u nich funguje, či majú z miesta pre nudistov dosť peňazí, alebo to len vykrývajú z peňazí z plavkovej časti, ako dohliadajú na poriadok a podobné veci ohľadom fungovania takéhoto miesta, aby sme vedeli, ako by sa to dalo urobiť aj inde. Alebo nejako viac prezentovať už to miesto v Štúrove, možno nejakým podujatím pre nudistov, alebo len urobiť väčšiu reklamu na tú nuda časť, keďže možno veľa ľudí ani netuší, že to tam je. Raz som v Štúrove s priateľkou bol, bolo to, keď sme sa vracali z výletu v BA. No o nudapláži nikde nijaké informácie, len tej pani, od ktorej sme kupovali lístky som sa pýtal, či majú nudapláž a ona že áno, aj nám vravela ako sa tam dostaneme, resp. kde je, no museli sme ju doslova hľadať, keďže k nej neviedli žiadne informačné tabule. Až keď sme náhodou uvideli na nepriehľadnom kovovom plote nápis nudapláž, tak sme tam šli. No vyzeralo to ako len nejaké stavenisko z vonku, pretože túto časť obklopoval len ten nepriehľadný kovový plot. Za umelo vytvorenou kľučkou vytvorenou tým plotom (aby tam z plavkovej pláže nebolo vidno) sme boli na nudapláži: Bol tam menší bazén, okolo ktorého bol priestor kde bolo pár lehátok a aj stoličky. No na strechu na ktorú viedli schody z tejto nudapláže bol zákaz vstupu. Nebolo to zlé, také malé a útulné, no okrem bazéna a pár lehátiek a soličiek tam nebolo nič iné, ako na divokej nudapláži niekde inde na Slovensku. No určite to bolo dobré urobené, len sa mi zdalo, že je to až príliš "familiárne", myslím to tak, že to vyzeralo, ako keby tam boli len ľudia, čo sa dobre poznajú a my s priateľkou sme sa tam cítili ako cudzinci, no to je môj pocit. No aj sa mi zdalo, že sa tam ľudia správali divne: všade ticho, niektoré ženy sa mi zdali, ako by sa až príliš ukazovali a niektorí muži vo vode len stáli a ruky mali pod vodou... Možno sa mi to len zdalo, no bolo to ich správanie čudnejšie, ako na divokých nudaplážach, no možno to bol len môj pocit.

andrej000

Št, 04.07.2024 - 20:22

Ahoj Lukyno7777, takéto veci by mala riešiť samotná ASN lebo aj keby sa ti podarilo zohnať nejakých ľudí čo by s tebou do toho išli čo sa na 99% nepodarí tak určite je pre prevádzkara kúpaliska oveľa korektnejšie komunikovať s niekým kto zastupuje nejakú asociáciu alebo spoločnosť  ako s nejakým jednotlivcom. 

Mahony

Št, 04.07.2024 - 20:35

Miesta by kľudne mohli ostať ako sú, len ten “dozor” by musel mať kompetencie zasiahnuť …

Lukyno7777

Pi, 05.07.2024 - 10:22

andrejooo to som aj chcel, no ASN do toho ísť nechcela, takže preto sa snažím robiť aspoň niečo sám.

Mahony áno, môžu ostať, ako sú, no potom neviem, aké právomoci by mal "dozor" na neoficiálnom mieste. Myslím to, že by to asi vyzeralo ako keby mal niekto dohliadať na slušnosť na verejnom mieste, čo by mala robiť polícia, no tá je platená zo štátu, no kto by zadarmo pravidelne chodil na verejné miesto a robil "dozor"? Ten človek by míňal svoj čas a snahu zadarmo a kto by mohol kontrolovať jeho, že ten "dozor" robí správne? Vieš, to by sa fakt musel nájsť samaritán, čo by obetoval svoj čas a námahu zadarmo, len pre to, aby bolo ostatným dobre a to pochybujem, že takého človeka nájdeš. A aké by mal ten človek povolenie? Stráženie tolerovanej nudapláže, ktorá pred zákonom neexistuje? Proste naozaj netuším, ako by to mohlo fungovať na neoficiálnom mieste, čiže verejnom mieste. 

andrej000

Pi, 05.07.2024 - 12:21

ASN do toho ísť nechcela? Tak potom nechápem význam celej tejto asociácie lebo ľudia, ktorí za ňou sú by sa mali snažiť robiť niečo pre nudizmus. A keď už títo ľudia to neriešia tak si myslím, že akákoľvek tvoja snaha nemá význam. 

Tom

Pi, 05.07.2024 - 13:07

Dobrý deň prajem,

Z predchádzajúcich príspevkov, ale aj z príspevkov v iných vláknach, je jasný jeden z hlavný problémov naturizmu na Slovensku. Bohužiaľ niektorí jedinci odložením pár dm štvorcových látky, odkladajú aj základné pravidla morálky a slušnosti. Ako tak čítam, tak mnohí majú negatívnu skúsenosť s týmito osobami. Z našej skúsenosti so ženou sme týchto ľudí rozdelili do skupín. 

Ivan – exhibiniosta, ktorý sa musí vždy pretŕčať pred ostatnými. 

Rákosník – vouyer, najčastejšie rybár.   

Plavec alebo plávanie na raka – vouyer vykonávajúci pohyb do predu, ale pri tom stojí alebo dokonca cúva pri plávaní. 

Ľadovec- vouyer v bielom klobuku s čiernymi okuliarmi. Z vody trčí len biela hlava – špička ľadovca. 

Romeo – doterný chlap 

Ak s nimi bol problém, tak väčšinou stačilo zavolať Hej, čo robíš! (v chorvasku anglicky alebo nemecky) a odišli. Toto mi fungovalo v chorvátsku, možno by to fungovalo aj tu. Na Slovensku chodíme už len na pár vybraných miest, kde máme svätý pokoj. V  ČR to vnímam tak, že si domáce komunity spravia na plážach poriadok sami). 

Aby som nezabudol na poslednú kategóriu, ktorá je asi najhoršia čo tak vnímam a tých sme nazvali „Mušketieri“ s ich heslom „jeden všetkým a všetci jednému“ . 

Toto bola len taká vsuvka na odľahčenie. 

Mahony vo svojom príspevku dobre vystihol nápad s pravidlami a ich dodržiavaním.

Mňa napadla iná vec, možno trochu sci-fi. Vychádzam z predpokladu, že „mušketieri“ majú nejaké miesto kde sa stretávajú pravidelne. V nejakom príspevku bolo, že napr. v lesíku pri pláži. V tom prípade by som tam rozmiestnil cedule napr. „Zákaz ukladanie odpadu, priestor monitorovaný fotopascami napojenými na MsP“ alebo niečo podobné . Ak by sme boli viacerí zapálení pre vec, tak by sa tam mohli aj reálne fotopasce umiestniť. Vyrobiť  akú takú imitáciu a vyvesiť ju niekam na strom by tiež nemala byť žiadna veda. Účel toho všetkého by mal im znepríjemniť pobyt na danom mieste a vyštvať ich inam. Ďalšia vec, ktorá tu ešte nepadla, tak je jednoducho zavolať policajtov. Raz ma napadli dvaja asociáli na ulici a chceli ma okradnúť, útok sa mi podarilo odraziť. Zavolal som policajtov a tí mi hneď povedali, netreba sa báť ozvať, lebo inak takéto indivíduá budú stále posúvať hranice, ktoré slušní ľudia sú nútení tolerovať. Možno by stála za skúšku konzultácia s policajtmi. Emailom alebo osobne v duchu" "Pozrite chodíme sa tam kúpať, tieto indivíduá nás tam obťažujú alebo sa správajú nevhodne. Sme naturisti a ich správanie je pre nás samotných nepríjemné a majorita nás spája s nimi. Aj my  máme záujem o bezpečne a čisté pláže atď. Čo máme robiť ak sa tam ukážu je možné ich sankcionovať??"

Mám pocit, že všetci čakáme, že niekto vyrieši problémy za nás. Keď som bol malí, tak sme hrávali s kamošmi na ulici hokej. Ak prišiel niekto otravovať, tak sme ho odohnali a bol pokoj. Vtedy to tiež nebola naša ulica a v zásade sme sa tam nemali ani hrať. 

O tom, že ASN by malo byť nápomocné pri oficiálnom riešení vecí som už písal pri Rusovciach, ale vždy je potrebné aby bola iniciatíva na našej strane. 

Dosť písania, vonku je slnko a teplo, tak hurá k vode. 

Prajem Vám pekný predĺžený slnečný víkend.

Tom

Lukyno7777

Pi, 05.07.2024 - 14:26

andrej000 no ale je to tak :( úplne s tebou súhlasím, že ja sám nič nezmôžem, no ja sa len tak ľahko nevzdávam, keď ide o niečo, čo mám rád a viem, že to môže fungovať. Ešte mám dosť nápadov, ktoré som ešte nezrealizoval, no idem logicky od tých najmenej namáhavých a postupne pokračujem na tie ťažšie, keďže vidím, že tie menej namáhavé nefungujú.

Tom, aj tebe ďakujem za prínos do ankety, viem že typov úchilákov a podivínov je veľa, no písal si, že sú aj v zahraničí, no boli na oficiálnej pláži, či tiež len niekde na "divokej" pláži, aké sú u nás?

A čo sa týka tých opatrení, tak neviem, či nie sú príliš zložité: možno by ich odstrašili, no isté to nie je, a tie imitácie pascí by mohli zhodiť a zistili by že je to len maketa a už by sa ich nemuseli báť, alebo by sa proste presunuli na iné miesto, kde by sa zas združovali a museli by sme riešiť ďalšie a ďalšie makety fotopascí, ktorých by sa už možno ani nebáli, keďže by vedeli, že sú len makety. A ak by boli pravé, tak by ich buď zničili tak, aby ich na nich nebolo vidno, alebo ukradli. Podľa mňa je jediné jednoduché riešenie dať tam plot, či už umelí, či z nejakých hustých kríkov nejaký vypestovať, alebo to proste urobiť oficiálne ako súkromný pozemok a už si krytý aj právne a aj plot si tam môžeš dať akýkoľvek.

A ohľadom vyháňania úchylov: Je to to isté, ako by si bol na nestráženom mieste, napr. ako vy keď ste ako deti hrali hokej na ulici. No vieš ide o to, že na ulici nie ste sami a ak by došlo na niečo veľmi zlé, stále máš možnosť, že ti pomôžu okoloidúci, či možno aj nejaký policajti, čo by išli náhodou okolo. No ak by ste ten hokej hrali niekde pri lese, ďaleko od civilizácie (keďže naše pláže sú na takýchto miestach) tak by ste mali určite väčší strach, ak by tam bol nejaký podivín, lebo ste tam len vy. A to ani nehovorím, že si tam úplne nahý, čo môže sexuálnych delikventov opantať tak, že ťa môžu aj sexuálne napadnúť! Ja viem, že je to asi prehnané, no ja som v živote zažil veľmi nepravdepodobné veci, takže už rátam zo všetkým. A inak, ja aj ak by som bol na normálnej pláži a vidím nejakého úchyla, či podivína, tak naňho nebudem kričať, ale radšej odídem, alebo sa pôjdem sťažovať tomu, čo to tam vedie, keďže by som sa nechcel dostať do konfliktu s tím úchylom, kvôli tomu, že neviem, čo urobí. Ja neznášam konflikty, preto by mi už len to, že by mi možno niečo povedal, alebo by sa chcel hádať znepríjemnilo zážitok z nudapláže a asi by som po takomto konflikte uvažoval, či tam vôbec ešte prídem, lebo je tu jedna základná vec: ak ho niekto okríkne, to neznamená, že určite odíde, možno len zalezie do kríkov a bude tam, len ho nebude vidno. A ako vlastne človek môže vedieť, že ho na nudapláži z kríkov niekto nešpehuje? Ja mám vždy zlí pocit, keď som na pláži a počujem šušťanie kríkov, lebo mi stále napadne, či tam nie je nejaký "pozorovateľ", proste sú pre mňa divoké pláže až príliš stresujúce a vždy sa len bojím, či sa niečo nestane...

Lukyno7777

Pi, 05.07.2024 - 14:54

Aj ja prajem všetkým krásny predĺžený víkend !

Mahony

Pi, 05.07.2024 - 20:38

Ak by strielanie určitých skupín, vagabundov atď nebolo trestné bolo by celkovo na planéte po problémoch…  Ťažia LEN s toho, že sa to nemôže a  slušný človek  im  NIČ nepovie, nespraví…. Nechcem propagovať násilie, len som nahodil úvahu,  že načo sú nám takéto zákony, keď tzv. ZLO je čoraz viac na vzostupe…
Len dnes na pláži jeden arogantný RYBÁR! + dvaja v plavkách + žena v spodnom dieli v časti medzi cca 50  vyzlečenými. Ak to takto NECHÁME do dvoch rokov zaniknú nudapláže pre obsadenosť textilákmi! a to nespomínam celú pláž a iné dni.

Neveríte? Tu je dôkaz:

https://brainee.hnonline.sk/notsorry/news/cestovanie/96098986-plavkova-invazia-nudisti-vedu-kampan-proti-oblecenym-turistom-v-tejto-destinacii-to-musis-dat-na-nahaca

a nielen tu a tam!!

Osobne som naturista, ctím nudistické pravidlá, mám pokoru k flóre a faune, planéte… a “VIEM” prečo i nenosím plavky atď, ale už sa mi začínajú hnusiť nudapláže práve ohľadom tohto (ak budem chcieť vidieť hlúpich textilákov pôjdem na ich pláž).

Osobne mám tak isto (ako tu bolo spomínané) rozdelené 3 kategórie: vyzlečený, nudisti, naturisti.

Lukyno7777

So, 06.07.2024 - 08:50

Ja ti rozumiem, len treba zachovať pokoj. Vieš, to je tak zo všetkým a všade: ak zákon niečo nezakazuje, tak je to pre idiotov znamenie, že to robiť môžu. Príkladom je už aj nebezpečné zastavenie na ceste, ak tam nie je značka zákaz zastavenia aj státia, proste keď to nie je zakázané zákonom, tak sa to môže. Podľa mňa by sa veľmi veľa ľudí správalo veľmi zle ale nerobia to, len kvôli tomu, že vedia, že by porušili zákon a mohli by ísť do vezenia. Niektorý v podstate nemajú morálku a preto pre takýchto ľudí musia existovať zákony, ktoré bude trestné nedodržiavať. Preto mi stále dáva zmysel na nápravu tohto problému len to, aby boli nudapláže oficiálne, čiže by patrili niekomu, čo by tam oficiálne prevádzkoval nudapláž. Inak fakt netuším, ako to vyriešiť. Naozaj už len tak, že osobne bude každý nudista vyháňať plavkáčov, no aj ten plavkáč môže prísť znova, ak mu je jedno, že si ho vyhodil, proste bude taký drzí, alebo nabudúce bude len z diaľky sledovať, proste možností ako bude znepríjemňovať nudistom pobyt je veľa. 

Vieš, podľa mňa, ak by bola nahota bežná, tak by už na plážach možno ani neboli žiadny úchyli, keďže by nahých ľudí naživo mohli vidieť aj inde a nie len na nudapláži, zvykli by si podľa mňa na nahotu a už by ich tak veľmi možno nevzrušovala. No teraz inde, ako na nudapláži nahých ľudí na Slovensku neuvidíš, iba ak by sa to týkalo erotiky (striptíz, pánske kluby...) no a tým pádom tí hlupáci si myslia, že nudistická nahota, je ako tá erotická: tiež nie je priamo na verejnosti, ale skrytá niekde v kríkoch a nikto o nudistickej nahote verejne nehovorí, lebo sa bojí, že by ho ostatní vnímali ako úchyla, keďže si podľa mňa veľmi veľa ľudí myslí, že nahota je len sexuálna (sám takých ľudí poznám), no ak by videli, že nahota môže byť aj normálna, podľa mňa by veľa ľudí zmenilo názor a možno by bolo omnoho menej úchylov, keďže by už nahota nebola vzrušujúce tabu, ale bežná súčasť života.

Pridať nový komentár
Kategorie: Slovensko

Žena/slečna na nudapláž?

ASN - 28. Červen 2024 - 15:35
Žena/slečna na nudapláž?

Ahoj, ak by sa našla v pohode nudistka (prípadne možno aj párik), ktorá nemá s kým ísť na nudapláž, skús ma kontaktovať. Ty nech máš od 18+ do cca 45... Zvyknem občas navštevovať nudapláž na Zemplínskej šírave, prípadne Veľkej Domaši, alebo na Bukovci... Rád sa slním, rád plávam... :-D

Osservatore Pi, 28.06.2024 - 15:35 Pridať nový komentár
Kategorie: Slovensko

Nitra

ASN - 27. Červen 2024 - 17:04
Nitra

Ahojte chcel by som sa opýtať či niekde v okolii Nitry je nejaká pláž jazero kde sa dá ísť bez plaviek :)

Andrej85 Št, 27.06.2024 - 17:04

maros

Št, 04.07.2024 - 13:59

Toto je večná téma pre okolie NR a bez uspokojujúcej odpovede.

Boli miesta na Ivánskych jazerách, potom na Cetínskych, tie lokality zarástli, alebo zmenili majiteľa ktorý obmedzil prístup, pred rokmi sa chodilo aj na Párovské lúky, z toho vznikol Gay cruising, ešte sa občas dohodne pár ľudí na stretnutí na Královej. Viac lokalít s vodou okolo NR nie je, ja občas vybehnem na biku niekam za mesto a vyvalím sa na deku, do dvoch hodín to väčšinou zabalím lebo je to nuda bez vody a zvlášť keď sa nudí jeden človek...

 

Pridať nový komentár
Kategorie: Slovensko

Vera playa club hotel

ASN - 22. Červen 2024 - 14:31
Vera playa club hotel

Ahojte v júli ideme na dovolenku do toho FKK hotela a chceli by sme tam aj pobehať po okolí. Máte nejaké tipy čo sa v okolí oplatí navštíviť? Ďakujem.

andrej000 So, 22.06.2024 - 14:31

Anonymný (bez overenia)

Pi, 12.07.2024 - 18:46

Choďte pozrieť mojacar krásne mestečko

Pridať nový komentár
Kategorie: Slovensko

Wellnessy na Slovensku

ASN - 22. Červen 2024 - 14:10
Wellnessy na Slovensku

Ahojte. 

Chcem sa vás opýtať, aké poznáte wellnessy na Slovensku, ktoré sú spoločné (nie na privátne objednanie), sú tam rôzne sauny, do vírivky sa chodí naholo a je tam príjemná atmosféra. Skrátka, dobrý wellness s bezplávkovou zónou. Čiže príklad, Aquacity Poprad nie, lebo tam nie je bezplávková zóna a ľudia tam chodia do vírivky v plavkách. Môžte napísať k svojmu wellnessu recenziu, nejaké zaujímavé postrehy atď. 

bager65 So, 22.06.2024 - 14:10

andrej000

So, 22.06.2024 - 14:23

Asi najlepší  wellness na Slovensku je v Grand hoteli Permon v Podbanskom a super je tiež aj Afrodita v Rajeckých Tepliciach. Super bola aj zelená žaba v Trenčianskych Tepliciach ale bohužiaľ už od korony je wellness zatvorený, funguje len kúpalisko a či ešte otvoria je otázne.

narval33

So, 22.06.2024 - 16:54

Dobrý je aj wellness v aquaparku v Trnave,relax spa a v Senci v aquaparku,treba vyskúšať.

Andycko

So, 22.06.2024 - 18:45

Pozdravujem. Z mojich skúseností je to s nahotou  tak , že ako si to zariadiš , tak to bude. Aj v Poprade sú ľudia , ktorí vedia, ako by mali veci fungovať a nechodia tam v plavkách. Ale nice je ich veľa. Tým ostatným treba aj ukázať, že to ide aj inak, ale keď sa každý prispôsobí väčšine, tak je ťažké niečo zmeniť. Buďte sami sebou. Ak ste nahí vo vírivke , a celkove vo wellness , kde je bezplavková zóna, tak VY nič zlé nerobíte. Práve naopak, správate sa tak, ako by sa malo. Nech Vám toto presvedčenie pomôže vniesť do slovenského wellnessu trochu poriadku a kultúry saunovania. :)

chaggy

Ne, 23.06.2024 - 12:14

Odporúčam noc saunových rituálov v Bešeňovej. Veľmi dobrá atmosféra, veľký výber sáun, ochladzovacích bazénov a vírivka a dokonca aj veľký bazén na plávanie. Všetko je bezplavkové a ľudia to tam naozaj dodržiavajú.

mzo

Ut, 25.06.2024 - 23:59

Zdravím, tiež Odporúčam Welness v Aqapark Bešeňova. Veľký výber sáun, bazény, do vírivky nikto nechodí v plavkách, veľmi dobré sú rituály aj peeling. Keď je slnko tak sa dá vonku opaľovať niektorí s plachtou, niektorí bez ...

Pridať nový komentár
Kategorie: Slovensko

Štúrovo Vadaš nudaplaž

ASN - 20. Červen 2024 - 8:27
Štúrovo Vadaš nudaplaž

Kto chodieva na nudaplaž do Štúrova? 

SonicQ7 Št, 20.06.2024 - 08:27 Pridať nový komentár
Kategorie: Slovensko

FKK Ružiná 2024

ASN - 17. Červen 2024 - 12:52
FKK Ružiná 2024 FKK Ružiná Andycko Po, 17.06.2024 - 12:52

Pretože FKK Ružiná nemá vlastnú sekciu pre fotky - poprosím Webadmina o vytvorenie.., Tak dávam fotky aspoň takto:

Poľná cesta smerom ku pláži:

 

Malá pláž

Malá pláž

Hlavná pláž

Hlavná pláž - vykosená vyvýšená časť

Pridať nový komentár
Kategorie: Slovensko

Fkk dovolenka 2024

ASN - 17. Červen 2024 - 8:35
Fkk dovolenka 2024

Hi! Nehlľadá náhodou pár  M+Ž,  dve ženy Ž+Ž, M = milú zábavnú spoločnosť na tento tok 2024 na neakú zábavno oddychovú dovolenku Fkk. 

Budem rada ak napíšeš/ napíšete 

sim - one Po, 17.06.2024 - 08:35

Perun

Po, 17.06.2024 - 09:06

Zdravím, kedy a kde? 

Pridať nový komentár
Kategorie: Slovensko

Zelená voda

ASN - 11. Červen 2024 - 0:48
Zelená voda

Som tu nový, je tu nejaký par, žena na spoločné nudenie sa na zelenej vode? 

Perun Ut, 11.06.2024 - 00:48 Pridať nový komentár
Kategorie: Slovensko

Nové známosti na nahotenie

ASN - 9. Červen 2024 - 18:33
Nové známosti na nahotenie

Ahojte, hľadám niekoho nového (najlepšie ženu) na kúpanie a opaľovanie bez plaviek. Ak chceš ísť na nudapláž ale nemáš s kým, pridaj sa :) Mám 35 rokov a som z BA.

inkognito Ne, 09.06.2024 - 18:33 Pridať nový komentár
Kategorie: Slovensko

Zakaz nudizmu na Rusovskom jazere

ASN - 9. Červen 2024 - 11:13
Zakaz nudizmu na Rusovskom jazere

V Rusovciach bol pridany navrh na zakaz nudizmu na Rusovskom jazere. Hlasovanie o navrhu by malo byt 20.6..

https://bratislava.sme.sk/c/23339935/na-bratislavskom-jazere-zrejme-zakazu-nudizmus-navrhla-to-policia.html

ASN by sa mala voci tomu ohradit, inak hrozi, ze budu zakazovat dalsie nudaplaze.

rusovceplaz Ne, 09.06.2024 - 11:13

Mahony

Ne, 09.06.2024 - 11:57

…už je tu ohľadom tohto téma:
https://asn.sk/comment/2972#comment-2972

A nie je v texte chybička? …“že budem zakazovať”… hmm…?

 

andrej000

Ne, 09.06.2024 - 16:20

Problém je, že žiadna z nuda pláží na Slovensku nie je oficiálna, takže keď tam takýto zákaz dajú tak sa s tým nebude dať  nič robiť len sa chodiť " nudiť " načierno tak ako doteraz len s tým, že budete možno riskovať nejakú pokutu. ASN s tým neurobí taktiež nič lebo tie pozemky kde sa pláž nachádza pravdepodobne patria mestu čiže mesto si tam určuje pravidlá. Dlhodobým problémom nuda pláží sú úchylaci, očumovači a rôzne individuá, ktoré to tam kazia a mýlia si nuda pláž so swingers. A to je aj dôvod prečo je nudizmus na Slovensku tam kde je a prečo sú nudisti tak záporne spoločnosťou vnímaní, takže pokiaľ sa toto nevyrieši tak podobný osud môže čakať aj ďalšie pláže.

Mahony

Ne, 09.06.2024 - 18:54

Hlavným problémom je, že Rusovce sa stavebne rozrástli a “domáci textiláci” to chcú pre seba… a “rozťahujú” sa i na iných nudaplážach a žiaľ i bez hanby a rešpektu, kľudne i medzi nami❗️ My im na ich pláže NECHODÍME❗️

Netušia však, že ak sa zakážu nudapláže nebudú si mať kam “textiláci” sami ľahnúť, pretože robia najväčší neporiadok (my čistíme pláže a máme vzťah k domovu “planéte” oproti nim)… a potom ešte väčšieho vola tým “ľudským sviniam“ robiť nehodlám❗️

andrej000

Ne, 09.06.2024 - 20:44

S týmto bude problém stále pokiaľ to budú " neorganizované pláže " Toto majú dobre vyriešené v Česku v kempe Merkur, kde je skoro celý kemp textilný ale malá časť je vyhradená pre nudistov. Je tam na to dohliadané takže takéto veci sa tam nedejú a je spokojná aj jedna aj druhá strana. Ale keďže sme na Slovensku tak tu sa vždy nájde nejaký netolerantný idiot. 

Tom (bez overenia)

Ut, 11.06.2024 - 13:34

Zdravim Vás,

Trochu som uvažoval, čo by sa dalo s touto situáciou spraviť. Myslím si, že práve ASN (ako oficiálny zastrešovateľ naturismu na Slovensku) by v tomto mohlo byť nápomocná rozprúdiť diskusiu o zachovaní možnosti využívania týchto priestorov. ASN by dalo váhu tomu, že sa nejedná len o pár jednotlivcov.

Keďže sa jedná o možno jednu z najstarších pláži na Slovensku, určite je tam parta skalných, ktorí ju navštevujete už dlhodobo. Možno mnohí navštevujete aj stránky ASN a ste aj členmi ASN. Z mojej skúsenosti s komunikáciou so starostami a poslancami by som postupoval takto.

Predpokladám, že medzi naturistami, sú aj ľudia z Rusoviec. Od nich by som skúsil zistiť info kto sa sťažoval a koho je to iniciatíva.
Pozeral som na kataster a pozemky sú štátne a pri hrádzi vodohospodárske. Netreba vylúčiť aj alternatívu, že má niekto biznis plán a naháči mu nemusia hrať do kariet.

Ďalej by som požiadal vedenie ASN, že či by v mene ASN mohol vzniknúť list pre starostu Rusoviec. V liste by mala byť v krátkosti zhodnotená história pláže, popísaná Vaša iniciatíva – upratovanie odpadu atď., jasné dištancovanie sa od nevhodného správania indivíduí, ktoré nemá nič spoločné s princípmi naturizmu atď. Ďalej by som tam uviedol obavu, že úplným zákazom sa situácia nemusí vôbec vyriešiť a budú sankcionovaní slušní naturisti. Preto by sme radi našli spoločné riešenie, ktorým by sme vzniknutú situáciu vyriešili k spoločnej spokojnosti. Na koniec listu by som požiadal o možnosť osobného stretnutia a prebrať možnosti čo sa s tým da spraviť. (vymyslieť nejaké riešenia)

Tak to by som to skúsil riešiť ja, ak by sa jednalo o pláž v mojom okolí. Možno naivná predstava, že sa niečo takto vyrieši, ale veľa krát diskusia v užšom kruhu pohne ľadmi. Najmä sa mi osvedčilo dať si pozor ako sa pýtať, skôr riešenia ponúkať než len žiadať.

Napadlo ma ešte možná varianta riešenia pri osobnom stretnutí. Navrhnúť, že časť využívaná naturistami bude vyznačená tabulami. V tejto zóne si sami miestni dajú pozor aby sa tam nediali nevhodné veci, lebo je to vašom záujme mať bezpečné pláže. Policajti nech pokojne riešia úchylov mimo tejto zóny, ale toto by bola niečo ako „oficiálna pláž“ vo Vašej réžii a v réžii ASN.

Prajem Vám pekný deň a držím palce pri zachovaní pláži.

Tom

Mahony

Ne, 16.06.2024 - 18:06

Občas sem nakuknem, ale čakal som tu “niečo” a nie nič… aspoň je vidieť, ako sme tu na tom. Verím alebo dúfam však, že niečo sa  v tomto smere deje… Ďakujem veľmi Tomovi za pekný príspevok.

bager65

Ne, 16.06.2024 - 22:48

Treba sa poďakovať tým šermliarom, ktorí sa tam pichajú a úchylákom. Na nich idú skoro všetky sťažnosti. Zas a znova budú normálni trpieť kvôli duševne chorým. A čo som čítal, podobná situácia hrozí aj na Čunove, lebo tiež sú tam sťažnosti.

Lukyno7777

Ut, 18.06.2024 - 10:30

A znova je tu ten problém, o ktorom som tu toľko písal: žiadna oficiálna nudapláž na Slovensku! Podľa mňa je naozaj jediné riešenie urobiť aspoň jednu oficiálnu nudapláž, či kúpalisko. Pretože chodiť sa kúpať niekde na divokú pláž v plavkách, skoro nikoho nepobúri a ani úchyláci by sa na plavkáčoch asi nechodili pozerať (veď pláže pre plavkáčov sú skoro všade). No ak je človek nahý iba tak na verejnom priestranstve ( čo je aj breh pri vode) už sa to dá považovať za verejné pohoršovanie nahotou a úchyláci sa na naháčov pozrieť prídu, čiže sú tu hneď dve veci, čo plynú z nahého kúpania na "verejnom priestranstve". Preto nechápem, prečo sa to nevyrieši ako v zahraničí, veď príklady ako to funguje sú všade vo svete. Sám stále uvažujem, ako tu urobiť niečo legálne, no bez peňazí a ochoty ostatných nudistov sa nič nevyrieši. A stále nechápem, kde idú peniaze za INF známky, keďže by mali slúžiť na rozvoj naturizmu na Slovensku, keďže za nich platia Slováci. Veď každý spolok má peniaze od členov a tie používa na rozvoj svojho spolku, no kam idú peniaze od slovenských členov netuším, keďže nič oficiálne nemáme, tak ako dokázať, že sa niekde na slovenský nudizmus používajú? 

Preto by som chcel poprosiť vedenie asn.sk aby mi vysvetlili, ako to v skutočnosti je a kde je problém, keďže ja som ochotný tento problém vyriešiť, keďže ma napadá veľa spôsobov, ako oživiť nudizmus na Slovensku, len neviem podrobnosti o tom v čom je problém. Mne na slovenských nudaplážach vadí veľa vecí, no vedel by som ich odstrániť, len potrebujem informácie o tom, ako to je v skutočnosti. Takže by som sa chcel naozaj plne ponoriť do problematiky naturizmu na Slovensku a chcem to riešiť s tými, čo to majú možnosť ovplyvniť.

Mahony

Št, 20.06.2024 - 21:55

Zasadanie 20.6. bolo presunuté na 27.6. o 17.00 hod
(Nejde pridať link z MČ Rusovce❗️❓) a neverím, že bol poslaný len jeden list od obyvateľky a ASN nič… a ani tu… hmm

Pridať nový komentár
Kategorie: Slovensko

Koversada+Solaris 2024

ASN - 6. Červen 2024 - 11:37
Koversada+Solaris 2024

Caute,

28.6-3.7.2024 budeme v Koversade a od 3.7.-7/8.7.2024 v Solarise. Zostava 2 dospely + 2 deti + pes. Kedze na Koversade aj v Solarise nebyva az tolko ludi z SK/CZ, tak budeme radi za nejaku spolocnost. Takze v pripade, ze sa tam bude niekto nachadzat v danom termine, tak kludne piste.

tomivus Št, 06.06.2024 - 11:37 Pridať nový komentár
Kategorie: Slovensko

Damska spolocnost do naturistickeho rezortu Solaris

ASN - 30. Květen 2024 - 14:40
Damska spolocnost do naturistickeho rezortu Solaris

Hladam damsku spolocnost do Solaris Camping Resort (Chorvatsko) v mesiacoch Jul alebo August na jeden ci dva tyzdne. 
Spalo by sa v stanoch. Cestu aj miesto hradim ja, stravu kazdy zvlast. 
Siel by som aj sam, ale vela o tom citam a vraj sa ludia (dokonca aj naturisti) pozeraju na takychto samotarov ako na perverzakov a uchylov. Ja nimi nie som a nerad by som tak posobil. 
Nemam zaujem o vztah ani nic podobne (jedine natriet jeden druhemu chrbat opalovacim kremom). Chcem len prijemne stravit leto a zazit nieco nove, pre mna este nevyskusane. 

Martin83 Št, 30.05.2024 - 14:40 Pridať nový komentár
Kategorie: Slovensko

Prvá tohtoročná návšteva nudapláže

ASN - 27. Květen 2024 - 9:24
Prvá tohtoročná návšteva nudapláže Lukyno7777 Po, 27.05.2024 - 09:24
Kategorie: Slovensko

Kamoška na nudu/turistiku

ASN - 25. Květen 2024 - 23:03
Kamoška na nudu/turistiku

Ahoj, hľadám kamošku na nudu ale aj na dáku turistiku... trošku sa mi zhoršila forma, tak sa do nej s niekým dostať naspäť :) 
Ináč sa volám Tibor, bývam v Martine, mám 31 rokov, 174cm, 67kg, introvert, ktorý sa ale pomaly vie otvoriť a potom sa mu ústa nezavrú :) 
Ak tak sa ozvi, ja chodievam na Šútovo, v podstate inde som ani nebol.. ale nebol som ani tam dlhú dobu..teraz by som tam aj zašiel, ale najradšej nie sám :)  

Tibor So, 25.05.2024 - 23:03 Pridať nový komentár
Kategorie: Slovensko

FKK Čierna Hora

ASN - 25. Květen 2024 - 12:47
FKK Čierna Hora

Ahojte. 1. augustový týždeň sa chystám s kamarátmi na dovolenku do Čiernej Hory - mesto Bar. Pozeral som na mape nudaplaže a v blízkosti ich je niekoľko. Podľa fotiek sa mám na čo tešiť, na tu krásnu prírodu a vodu. Chcem sa vás opýtať, či máte niekto nejaké postrehy čomu sa vyhýbať, návrhy kam ísť, poprípade nejaké odporúčania. Napíšte mi komentár. 

Ďakujem krásne a prajem vám krásne slnečné dni.

Lukyno So, 25.05.2024 - 12:47 Pridať nový komentár
Kategorie: Slovensko

Hľadám Dámsku spoločnosť /kamarátku na nudaplaže

ASN - 19. Květen 2024 - 10:47
Hľadám Dámsku spoločnosť /kamarátku na nudaplaže

Hľadám kamarátku, dámsku spoločnosť na spoločné chodenie na nudaplaže

Kategorie: Slovensko
Syndikovat obsah