NATURISTA.CZ

Přirozená radost ze života

-

FKK kemp Úštěk - Den her a otevřených dveří.

Vložil Vasek Petra, 19. Červen 2024 - 18:49
22.06.2024 12:00
22.06.2024 22:00
Srdečně vás zveme na slavnostní zahájení hlavní sezóny v sobotu 22.6.24 do našeho FKK kempu v Úštěku.



Od 12:00 hodin začínáme s registrací účastníků do soutěží.

Předchozí ročníky byly povedené, ale letos věříme, že to bude úplná pecka.


Nově vystoupení v žonglování a po setmění NATURISTICKÁ OHNIVÁ SHOW, která akci zakončí.

Turnaje v deskových a jiných hrách.

Stánek s občerstvením zajištěn po dobu celé akce.

V tento den je povolen vstup do kempu i neubytovaným!


Dorazte, těšíme se na vás.

Veškeré detailní informace, o tom jak to u nás chodí, najdete zde:

FKK kemp Úštěk, nebo také zde.

Zdraví Vašek a Petra

0
 
-

fotbal :-(

Vložil vp, 19. Červen 2024 - 22:27

Moc rád bych se k Vám přijel konečně podívat, ale bohužel v sobotu odpoledne se budou chtít dívat kluci na náš zápas na Euru, takže bohužel letos nemám šanci rodinu přesvědčit.

VP

 
-

Zdá se, že tu začala cenzura

Vložil Horác, 21. Červenec 2024 - 22:06

Zdá se, že tu začala cenzura a začaly mizet nějaké nepohodlné komentáře…

 
-

koment

Vložil peťanpraha, 21. Červenec 2024 - 22:38

Myslím, že můj komentář byl opravdu blbý, že byl smazán, je asi dobře.

O těch dalších od ostatních čtenářů si to ale nemyslím…

 
-

Nu coz

Vložil Dovahkiin, 21. Červenec 2024 - 23:50

Dost to vypovida o tom, kdo to mazal, nesnese jiny nazor nez jen ten, ktery povazuje za spravny. Nastesti existuji i jine platformy, kde muzeme napsat svuj nazor (recenze) ci jine prostredky.

Moc ale nvm, jakou ma mazajici predstavu, ze ta komunita bude fungovat, kdyz smaze to, co se mu nelibi a neni to nijak utocne.

 
-

Komunikace

Vložil peťanpraha, 22. Červenec 2024 - 8:51

Ano, domnívám se, že je lepší přenést komunikaci jinam – Facebook/Messenger, Telegram, Signal, Discord, WhatsUp. Není pro mě problém.

 
-

Mazání...

Vložil JirkaRybka, 22. Červenec 2024 - 11:32
Obrázek uživatele JirkaRybka

Bohužel ty příspěvky právě útočné svým vyzněním byly. Mazání je zde výjimkou, lze se bavit o mnohém, ale raději v klidu, bez osobních výpadů. Děkuji.

 
-

Ke komentářům

Vložil peťanpraha, 22. Červenec 2024 - 14:33

Komentáře nebyly útočné. Jestli byl nevhodný můj komentář, který dával do souvislosti chování FKK Úštěk s jednáním typického swingers klubu, tak to uznávám, i když to přirovnání je trefné (a hlavně pravdivé), nepatří sem.

Ostatní komentáře (moje či jiných) byly sice velice kritické, ale nepřesahovaly únosnou míru a hranice slušnosti. Umožnění pobytu osobám mužského pohlaví jen po předchozí registraci v organizaci, která jim ve skutečnosti vůbec nic dalšího nepřináší, je opravdu velice na pováženou. Můžeme to nazývat všelijak, v každém případě to není v pořádku.

 
-

Osobni vypady?

Vložil Dovahkiin, 22. Červenec 2024 - 13:41

Tezko muze z me strany dochazet k osobnim vypadum, kdyz nikoho neznam. Cele jsem to smeroval pouze k diskriminaci. Pokud je to o tom nalakat lidi k tomu ČFN, tak si nemyslim, ze diskriminace a mazani komentaru na upozorneni teto diskriminace je cesta. Kazdopadne uz jsem si stihl par komentaru a clanku precist a lide si stezuji, ze naturismus upada a tento pristup k tomu prispiva. A predpokladam, ze to neni v nicim zajmu, upadek naturismu, bude znamenat mene n-plazi, mensi poptavku po kempech – Ustek nevyjimaje.

Ja se minimalne snazim jako novacek navstevovat ruzna mista a psat info o nich (zatim tedy n-plaze), at lide maji informace. Na kemp Ustek jsem se dival, protoze jsem si rikal, ze bych to zkusil a zkusil presvedcit i par lidi (abych privedl i mladsi generaci), ale tezko je privedu nekam a donutim registrovat. Takze jsem napsal kratky report i sem, proc mam problem tuto lokaci navstivit.

Celkem je mi jedno, jestli to mazal pan Rybka, protoze chtel, nebo ho nekdo k tomu presvedcoval. Odpovednost nese moderator za sve ciny, jak to ma nastavene doma, je pro me irelevantni.

 
-

Ať si každý udělá vlastní názor...

Vložil JirkaRybka, 22. Červenec 2024 - 13:44
Obrázek uživatele JirkaRybka

Tohle taky nebylo útočné?

 
-

Nikoliv

Vložil peťanpraha, 22. Červenec 2024 - 14:34

Ne, tenhle komentář je sice kritičtější, ale osobní výpad vypadá úplně jinak.

Jirko, neomlouvej snahy o cenzuru vymyšlenostmi. Prosím.

EDIT: Odstranil jsem z předchozího komentu poslední větu, která mohla působit osobně.

 
-

FKK kemp Úštěk

Vložil Vasek Petra, 22. Červenec 2024 - 16:25
Obrázek uživatele Vasek Petra

Ano, do kempu samotné muže bez členství v INF nepouštíme. Což je běžné v celém světě. Nuda pláž přiléhající k kempu je veřejně přístupná všem, tedy i singl mužům bez členství a vstupného. Nicméně minimálně jednou týdně z pláže vykazujeme honiče a jiné úchyly. Z 90% to jsou singl muži, kteří takto kazí pověst těm slušným. Každý rozumný člověk pochopí, že přímo v kempu toto opravdu řešit nechceme. Tímto bych celou diskusi uzavřel. Všem přejeme krásné léto. Zdraví Vašek a Petra

 
-

Podle sebe soudím tebe

Vložil peťanpraha, 22. Červenec 2024 - 17:48

Naštěstí jsou místa, která jsou přátelská i vůči mně, kde nejsem a priori označen za honiče a podobně. Je to urážející, nechutné a prokazuje se tak akorát neschopnost perzonálu tyhle věci řešit tak, aby to nemělo dopad na běžný chod.

Jirka vyčítal osobní útoky. Tohle je nepřímý osobní útok taky, protože jsem byl nepřímo, ale velmi důrazně označen za honiče a úchyla.

Tak jo, já to beru. Jestli úchylkou je to, že se nahatých aktivit účastním většinou sám nebo s kamarády, málokdy s nějakými holkami, tak to potom beru. Jsem tedy úchyl, honič.

Ale svědčí to spíš o nemocném, pokřiveném, úchylném vidění světa pisatele než o realitě. Bacha, za každým rohem se schovává honič a bubák!

Jen jestli tím jediným skutečným honičem a úchylákem není pisatel výše. „Podle sebe soudím tebe.“

A tím bych to taky uzavřel.

 
-

Nevím zda má smysl na takové

Vložil Vasek Petra, 22. Červenec 2024 - 18:22
Obrázek uživatele Vasek Petra

Nevím zda má smysl na takové bludy odpovídat, ale odpovím. Ja píši o skutečných případech, které jsme řešili. Nejsou to žádné domněky. Samotných mužů, kteří k nám chodí na pláž je celkem hodně a jsou v pohodě. Nevím proč jsi se sám zařadil do skupiny, která nemá s naturismem nic společného.

 
-

Kluci

Vložil Dovahkiin, 22. Červenec 2024 - 18:58

Muze tam radis prece ty. Absolutne o nich nic nevis a implicitne predpokladas, ze tam je kvuli honeni, jinak bys nediskriminoval.

To je proste stereotyp muz = uchyl. Hlasat ho je legalni, diskriminovat muze je nicmene nezakonne. Ja to samozrejme nahlasovat nebudu, protoze nevidim duvod v tom hazet nekomu vidle do jeho projektu, ktery by mel potencial (kdyby postupoval dle zakona) a predpokladam, ze budes rozumny a zvazis to. Jinde s tim problem neni, nikdy jsem se s diskriminaci nesetkal, ale v tomto pripade an, tak na to upozornuji. Jinde proste personal si vadne jedince ohlida a vykope, nepotrebuje delat takove zkratky, ze zamezi vstup (respektive podmini to vstupem nekam) a to jen proto, ze jsem se narodil stejne jako cca polovina lidi jako muz.

Osobne doufam, ze se muzu zastanou zeny, stejne jako ja se angazuji v tom, aby zeny mely rovne podminky v praci atd.

Navic je to zaroven homofobni. Gay par si nemuze udelat vylet do kempu (samozrejme muze kdyz vstoupi do te federace) zatimco hetero par je v pohode.

Dle teto logiky bychom jinak mohli zakazat vstup muzum do baru a hospod, protozejsou rizikovi v tom, ze nekteri znasilnuji a oziraji se a delaji pote bordel. Nedeje se tak, kdyby to nekdo zkusil, hned bude mit prusvih

 
-

Předsudky

Vložil peťanpraha, 22. Červenec 2024 - 19:28

Já stále tvrdím, že předsudky šíří ti, kteří danou věcí trpí nejvíce.

Politická partaj, která vyřvává, jak zatočí s korupcí, se nakonec ukáže jako nejzkorumpovanější.

Kdo vyřvává něco o úchylech, sám přiznává, že jím je.

Na Opaťáku problém s úchyly nemají a žádná diskriminace neexistuje. Co píše Vašek, jsou bláboily, kterými se snaží zakrýt porušování zákona.

Já samozřejmě existenci úchylů nepopírám. Proboha, vím, co se stalo ze Šeberáku. Ale diskriminaci poloviny populace proto, že se narodili s pindíkem, jenom proto, že mají pindíka, a tak jsou úchyláci, je projev zbabělosti, neschopnosti a předsudků. Naprostý opak toho, o co v naturismu jde.

Považuju FKK Úštěk nejen z tohoto důvodu nejen za nenaturistický, resp. dokonce antinaturistický (jde přímo proti pravidlům naturismu, kde všichni jsou si rovni), ale dokonce za odstrašující příklad toho, jak to nemá vypadat.

Já mám pocit, že ohledně FKK Úštěk je všechno úplně jinak, než by mělo být.

Ale výmluvy té partě jdou skvěle, škoda, že nefušují do politiky, já bych je snad i volil [Ďáblík] [Smích] .

EDIT: Platné zákony, které majitelé/provozovatelé FKK Úštěk porušují:

Zákon č. 198/2009 Sb. – Zákon o rovném zacházení a o právních prostředcích ochrany před diskriminací a o změně některých zákonů (antidiskriminační zákon) – https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2009-198

Zákon č. 634/1992 Sb. – Zákon o ochraně spotřebitele – https://www.zakonyprolidi.cz/…eni-20240701?…

Směrnice Rady 2004/113/ES, kterou se zavádí zásada rovného zacházení s muži a ženami v přístupu ke zboží a službám a jejich poskytování – https://esipa.cz/…sbsrv.dll/sb?…

V těchto právních předpisech je diskriminace spotřebitelů výslovně zakázána.

Nebál a nebojím se podávat trestní oznámení na řeporyjského starostu Pavla Novotného, aktuálně kvůli němu řeším nějaké věci s kriminálkou.

Stejně tak neváhám podat trestní oznámení na majitele kempu, pokud své právní pochybení nenapraví (https://www.finmag.cz/…-ustek-s-r-o).

 
-

Řešení

Vložil Dovahkiin, 22. Červenec 2024 - 19:45

Já myslím, že se můžeme rozumně domluvit. Věřím , že majitel na tom věnoval hodně času a nemám moc zájem, aby dostával nějaké likvidační pokuty. Jde mi o spravedlnost, ale zároveň bych rád pomáhal tmelil komunitu. Tudíž i když majitel porušení zákona nenapraví, já rozhodně nebudu posílat nikam podnět či oznámení. Chci především aby komunita fungovala (a ideálně férově a spravedlivě)

Edit: info o porušení zákona jsem sem dal především z důvodu, protože to má jako argument váhu a do moderní společnosti diskriminace nepatří, byl bych dost nerad kdybychom tu po sobě házeli paragrafy a celou situaci eskalovali.

 
-

Přístup

Vložil peťanpraha, 22. Červenec 2024 - 19:59

Majitelé jsou si vědomi porušování zákona. Vlastní předsudky a pohodlí jsou jim nad zákon. Já nemám žádné skrupule řešit věc občansko-právním sporem. A je mi jedno, že se to týká „naturistického“ kempu. FKK Úštěk je pro mě stejně tak naturistický jako swingers klub. Proto moje připodobnění kempu k tomuto typu podniku kvůli nastolené cenové politice bylo docela příhodné. Sice mi to přišlo trošku hloupoučké takto o tomto podniku psát, ale když jsem si přečetl zákony a uvědomil si zrůdnost celé věci v plné polní, nemám žádné zábrany.Ale proboha, neznamená to, že hned zítra povalím někam podávat udání. Nejsem blbeček. Pokud se ale situace v dlouhodobé perspektivě nezlepší, nemám s tím problém.

Ještě jednou. FKK Úštěk NENÍ naturistickým kempem. Jeho uvádění zde je asi tak patřičné jako propagace lokálního spolku zahrádkářů. Jediné, co má společného s naturismem, je, že tam musí být všichni nahatí. Pokud jde ale o přístup k zájemcům, o cenovou politiku a dodržování zákona a naturistického ducha, jsme někde úplně jinde.

Je to celkem škoda, s jinými lidmi, s jiným přístupem a za jiných okolností bych hleděl kempu vypomáhat, jak by to šlo. A že jsem pracant, ví každý, kdo se mnou někdy něco dělal. Ale s touhle bandou porušující zákony fakt ne…

 
-

peťanpraha-je mně z Tvého konání smutno

Vložil Dlouhan3, 22. Červenec 2024 - 21:00

Nevím, kam Tě zařadit – Don Quiote, správný občan, ukřivděný egoista, milovník starých časů (všechno patří všem) nebo obyčejný klasický český závistivec ? Kdo jsi, že si přisvojuješ právo někomu určovat, co má dělat se svým vlastním majetkem, pozemkem, investicí, jaká nastaví pravidla ? Soudruhu, ty časy, kdy jsi v SSM jako předseda buňky říkal, co kdo bude dělat, jsou pryč, no opravdu, už je jiná doba, fakt, nekecám.

Pokud má u nás naturismus problémy, nejsou takoví lidé jako Ty, jedním z důvodů ? Kdo by měl chuť se pouštět v této oblasti do nějakého podniku, když tuší za zadkem Tebe ? Začínám si uvědomovat, jaké asi mají osypky stavitelé dálnic a jiných veřejných staveb, když se okamžitě vyrojí kupa Ochránců přírody, Dětí země, Matek nevímkoho …

Není Ti náhodou houby po tom, jakou mají cenovou podniku ? Není to náhodou jejich byznys, jejich chování a jejich pověst, Ty znalče definice „naturistický duch“ ? Možná něco děláš pro nudismus, já to taky zkoušel, ale nezadařilo se a uznávám toho, kdo se o něco pokouší a zvlášť kdy se mu něco podaří. Ty můžeš udělat pro nudismus něco teď hned s okamžitým výsledkem – dáš jim pokoj a necháš je žít.

Nemyslím, že Tvoje budoucí jednání, jak jsi ho naznačoval, něčemu prospěje a bude k užitku – příznivce Ti nezíská, organizaci nuda akcí nepomůže. Možná máš známého právníka, který větří příležitost … Marně hledám záminky …

Mrzí mě, že toto musím napsat, snad jsme se i někdy viděli a mluvili spolu. Ale někdo Ti musí říct i ty nepříjemné věci.

 
-

Zajímavé

Vložil peťanpraha, 22. Červenec 2024 - 21:08

Jsem z disidentské rodiny a vím, co znamená držet hubu.

Přiřknout mi, že jsem byl svazákem, když jsem skautem, je teda odvaha.

Dál vaše domněnky komentovat nebudu.

 
-

Diskriminace

Vložil Dovahkiin, 22. Červenec 2024 - 21:20

Jde o to, ze gayove rekli “To je diskriminace, nechceme rusit manzelstvi, chceme se taky brat” Jde o to, ze zeny rikaly “To je diskriminace, nechceme rusit volebni pravo, jen ho chceme taky”

A ja chci taky rikat “To je diskriminace, nechci rusit naturisticke lokace, jen chci mit moznost je taky navstevovat za stejnych podminek jako ostatni”

A obavam se toho, ze kdyz nechame system, at je zaklekne, tak majitel rekne, ze na to sere a mame dalsi ztratu nudi naturi lokace. Tohle ja nechci, chci jen rovna prava.

Pravni cesta je samozrejme cesta, ale kazda cesta ma nejake dusledky. A nejsem rozhodnut, zda je to v mem zajmu/ci v zajmu naturismu

Ano, vim, ze cenovou politiku prirovnavas k swinger party, ale v dusledku ti lide, co to navstevuji, jsou naturiste a jak psal majitel, pochybne existence vyhazuje (to je v poradku, vyhodit pochybne osoby, ale ne muze celkove). Ergo ti lide si tam jedou odpocinout na pekne misto a ta vize je pekna, stejne jako je super to volebni pravo a zeny se o nej tez prihlasili.

Proto na to chci jinak, stereotypy jsou skodlive a nechci zazit, ze jako muz se budu stydet nekam na n-lokace chodit, aby si nekdo nemyslel, ze mam nekale umysly, pojdme tedy toto zmenit nejak po dobrem. Majitel je evidentne tady a prispiva, ma tedy moznost si to precist a reagovat.

 
-

Nedorozumění

Vložil peťanpraha, 22. Červenec 2024 - 21:27

Znova: Nechystám se v dohledné době řádu měsíců tuhle věc řešit právní cestou. Je to až krajní možnost, pokud bych cítil, že to většímu počtu lidí vadí.

Pokud to však leží v žaludku jen mně, je mi to fuk a nebudu to dále řešit. Ale budu ten podnik ukazovat jako příklad toho, jak by se to nemělo dělat. Kompletně.

Jak si to kdo ale zařídí, nechť je to jeho věc. Doufám, že aspoň základy tržní ekonomiky nezmizely. Problematické je, že se jedná o podnik dotovaný ČFN a proklamující se jako naturistický. To je z mého pohledu omyl.

 
-

Super

Vložil Dovahkiin, 22. Červenec 2024 - 21:35

Tak to je fajn. Mne to vadi jako taky, ale nechci na zacatku sve naturisticke cesty mit jako prvni krok, ze jsem v diskuzi o diskriminaci prispel k tomu, ze jsme pohrbili kemp :)

 
-

Taky jedna zkušenost

Vložil N-TURISTA, 22. Červenec 2024 - 22:21

Bylo nebylo, dávno tomu, za devatero horami a devatero řekami … Zkrátka zkušenost z Úštěku. Vydali jsme se a urazili přes 200 km a navštívili jsme kemp v Úštěku. Jsme naturisti tělem i duchem, ale organizovat se nebudeme. Z toho vyplývají jisté nevýhody. Dražší ubytování v kempech a pod. To respektujeme a nedělá nám to žádný problém. Ale co mě docela překvapilo po příjezdu do kempu v Úštěku byla situace, kdy mě správce přišel zkasírovat naprosto nahý. Budiž, FKK kemp. Ale pouze mě nechal spustit okýnko u řidiče, vzal si doklad a na střechu auta si položil svůj notes??? a začal si nás zapisovat. Nejsem puritán, ale to, co jsem měl u obličeje … Kdyby řídila přítelkyně … Přešli jsme to bez komentáře.
ale dodnes jsme to nezapomněli. Pak nám pouze ukázal rukou směr k jakési parcele označené červenými víčky od limonády a vyrazil si po svých. Jakýkoliv dotaz z naší strany mi přišlo jako obtěžování. Možná proto, že nejsme organizovaní a platíme víc, tak jsme předem honiči určeni k vykázání (volná citace z příspěvků výše). Jestli mi někdo chce tvrdit, že organizovaný naturista nemůže být honič, tak před ním smeknu. Bohužel tento kemp je pro nás mrtvej. Nabyli jsme totiž dojmu, že to je pouze uzavřená společnost. Ono jet na dovolenou a být v kempu na obtíž personálu není to pravé. Sjezdili jsme hodně FKK kempů a lokalit jak v cizině, tak unás (tady jich bohužel moc není ), ale jsou tady kempy na úrovni (není to o vybavenosti, ale přístupu k hostům). Bývalý kemp INA v Plzni (to byla úroveň) a pak tedy funkční FKK kemp Opaťák, Merkur, … Dál už se rozepisovat nebudu, ani reagovat na další příspěvky ohledně Úštěku, ale už jsem to nevydržel a musel jsem to napsat. Možná někdo pochopí proč. A TEĎ MĚ ZABANUJTE A SMAŽTE TO.

 
-

Děkuji

Vložil peťanpraha, 23. Červenec 2024 - 13:10

… za sdílení zkušenosti. Myslím, že to koresponduje s totalitním myšlením provozovatelů, které oředvádějí i na této stránce.

Je mi to líto, mrzí mě to, ale vaše svědectví není pro mě nijak překvapující. Bohužel…

 
-

Vzhledem k téměř 16 letům od

Vložil Horác, 23. Červenec 2024 - 22:26

Vzhledem k téměř 16 letům od mé registrace na tomhle webu toho už pamatuji celkem hodně. Proto si také pamatuji (a obdobní pamětníci jistě také), že s osobou provozující kemp byly občas potíže i v dobách, kdy se ta osoba podílela na organizaci natur akcí v Aquapalace. Možná to i někde v archivu bude. Takže mne to, co se lze výše dočíst, zase ani tak moc nepřekvapuje…

Na druhou stranu té osobě musím přiznat odvahu se do projektu FKK kempu u nás pustit i dosavadní výdrž a píli. Jaký bude výsledek, ukáže čas…

 
-

Ke kritice Úštěku

Vložil Sevada, 24. Červenec 2024 - 8:23

Je legrační, jak se při tom, jak je nás málo, dokážeme hádat. Já úplně chápu, že se někomu v Úštěku nelíbí. Dokonce chápu, že někomu „ten majitel přijde nějakej divnej“. Jiným se tam však líbí, vracejí se tam a kolem kempu se tvoří určitá komunita, která se někomu líbit může a někomu ne. To je normální. Píši sem k tomu ale proto, že já v té kritice v diskuzi výše vidím strašně moc emocí a až osobního zaujetí a to si podle mě zase Úštěk nezaslouží.

Až se najde dalších pět lidí, kteří obětují pár let života (nejen svého ale i své rodiny) a většinu svých úspor založení nudistického kempu, jako pan majitel z Úštěku, budeme tu mít pět nudistických kempů a každý si bude moci vybrat takový, který mu vyhovuje. Tak do toho.

Já rovnou podotýkám, že já to neudělám. Mám i jiné zájmy a závazky než je nudismus. Neudělám to i proto, že vidím, co vše musel kempu podřídit Vašek v Úštěku. A jako výdělečnou činnost založení nudakempu bohužel podle mě pojmout nelze. Když už budete chtít zakládat kemp, tak provoz toho textilního bude v našich podmínkách vždy snažší a výdělečnější.

Všechny vás zdravím a přeji hezký den,

Adam

 
-

Kritika kempu Úštěk

Vložil pat66, 27. Červenec 2024 - 8:50

Rozhodně nesouhlasím, aby se podávala stížnost na kemp kvůli diskriminaci, bez ohledu na zákon. Beru můj hrad, moje pravidla (přeci jenom v tom mají svoje peníze). Ale na druhou stranu bych se na místě majitelů zamyslel jestli je to tak správné? Mě to vrací o víc, jak 20 let zpět, kdy se toto pravidlo – singl muži z kola ven, snažili zavádět někteří i u nás, poukazováním na zvyklosti v zahraničí. Zaplať pánbůh, že český nudismus si až na vyjímky šel svojí cestou. Já jsem za celou dobu nikde na hromadných oficiálních plážích nezažil nic pohoršujícího (tím nechci tvrdit, že se to nikde nestalo!), ani v Chorvatsku ani u nás, kde chodím já (Lhota, Poděbrady, Třeboň, Chomutov, Vlkov). Stejně tak nevěřím tomu, že pokud by někdo byl úchylem, tak koupí členství v INF přestane úchylem být [Smích]