NATURISTA.CZ

Přirozená radost ze života

-

OSTRAVA, krytý bazén, NUDI plavání, vodoléčba

Vložil PetrK, 2. Listopad 2007 - 14:00
03.11.2007 17:00
03.11.2007 19:00

Plavání od 17,00 do 19,00 hod. Vodoléčba od 17,00 do 18,00 hod.
Více informací
Pozor! Pouze pro členy klubu. Jak se stát členem se dozvíte zde Pro uznání nároku na slevu pro důchodce musí člen prokázat, že je skutečně důchodce. Na základě toho se vystaví důchodci doložka k průkazu, která ho bude opravňovat ke slevám.

0
 
-

Čapkárna!

Vložil MONFOLT, 2. Listopad 2007 - 21:51
Obrázek uživatele MONFOLT

Jsou to šmejdi!!! Jen pro členy a to jako vyloučeného člena tam nepustí ! to je bordel! A mě není 18 a můžu tam jen s dospělou osobou a, když přijedu s vyloučeným členem tak mě tam nepustí…!!!

 
-

Moraváci...

Vložil PetrK, 3. Listopad 2007 - 2:48

Nechci vypadat jako typický Pražák, ale co si tady čtu o Moravských akcích. Konkrétně mám na mysli Křetínku a jejich podivný systém vstupu, Ostravské plavání a stejně podivný systém vstupu. Stejně jako dlouhé debaty o saunách a n-plavání v Olomouci které vedli jen k rozhádání se diskutujících, ale rozhodně k žádnému praktickému výsledku (trochu, asi naivně, jsem čekal, že diskutéři třeba spojí síly a něco pro sebe udělají).

Pak mám pocit, že na Moravě asi bude něco špatně.

Na plavání v Praze pouštíme všechny bez rozdílu pohlaví, počtu nohou, počtu osob, vlastnictví občanky nebo jiné průkazky, věku, členství v čemkoliv, barvy apod… Dokonce ani po důchodcích, studentech, dětech a smíšených párech nechceme písemné (ani jiné) důkazy o tomto jejich stavu.

Kupodivu vše probíhá v klidu a pohodě bez čumilů a podobných existencí. Však posuďte sami, třeba tu a nebo přijďte rovnou osobně.

Petr [Ďáblík]

 
-

re: Moraváci

Vložil zurek (bez ověření), 3. Listopad 2007 - 8:39

V případě SČSN a Křetínky nemají Petře tito potřebu nějak omezovat svá omezení [Úsměv] KNK Křetínka má přes 60 členů a pláž (viděl jsi) tak akorát pro sebe. V létě mají plno, takže není potřeba tam pouštět nečleny. Navíc členové KNK se opravdu zásadním způsobem vlastníma rukama starají, aby to na jejích území vypadalo tak, jak to vypadá. Z jejich kalendáře vidiš, že většina akcí jsou brigády: 24.2. brigáda na zajištění dřeva, 14.4. Velká jarní brigáda, 16.6. brigáda – příprava letní sezona, 15.9. ukončení sezony – úklid. Přes 2 zátočiny dál je ale další FKK, kam se chodí neomezeně, takže samotní pánové mají možnost tam.
V Ostravě je to podobné, ale ještě ve větším měřítku – SČSN má přes 1000 členů. Takže členské kluby mají své práce dost, není to naturismus-ležící, spící. Nakonec je s tím spojena i určitá administrativa, pozemek, příspěvky…
Je ale pravda, že na Moravě je něco zamrzlého. Zvlášť v Brně. V tom jim ale neporadíš, dokud se nenajde někdo, kdo tomu dá kus života, tak vždycky dospějou jen do stavu vzájemného rozhádání – že nikdo nechce nic dělat [Zmatený]

 
-

Ja myslím, že určitě je

Vložil Banana001 (bez ověření), 5. Listopad 2007 - 10:47

Ja myslím, že určitě je vhodné, aby akce byli pouze pro členy, je to výhoda členství. Pokud má člověk nějakého koníčka, určitě je přirozené že se chce stát členem společenství, kde se můži dále rozvíjet. V USA je naturismus v podstatě omezen jen na jednotlivé kluby, myslím že nás by to mělo také tak být, určitě by to bylo ku prospěchu věci :-)

 
-

Jó, to v Americe

Vložil Dlouhan3, 5. Listopad 2007 - 13:36

Hej, hej, tak s tím opatrně, prosím Tě, hlavně neříkej To je v Americe tak … Víme, co je v Americe, a že bych chtěl mj. i na poli nudismu tady mít Ameriku [Šokovaný] , to radši zůstanu na své malé Hané. Nic takového tady prosím nezaváděj a radši to ani nezmiňuj, vlezdoprdelků je u nás dost.

 
-

jasně, přesně jsem si

Vložil Banana001 (bez ověření), 5. Listopad 2007 - 15:11

jasně, přesně jsem si říkal, když jsme to psal, kdo to napíše, osobně taky nemám americké móresy…

 
-

Promiňte Moraváci

Vložil PetrK, 5. Listopad 2007 - 15:39

Pravda, uznávám trochu jsem přestřelil. Na Křetínce je to super a celá republika jim může jen závidět. Takhle špičkově zařízenou pláž (hřiště, lanovka, houpačka, posezení s krbem a udírnou, molo do vody, lavičky, lesní záchod…) jsem opravdu nikde jinde neviděl a smekám. Ostravské Antošovice taky asi nebudou špatné, aspoň co jsem o nich četl. Tak ještě jednou omluva a rozhodně nic ve zlém [Úsměv]

Ale opravdu mám trochu problém s uzavřeností těch klubů. Ještě si živě pamatuji dobu před rokem ´89. Vše bylo pečlivě organizované a vstoupit do nějaké organizace znamenalo buď se správně kádrově narodit, někomu vlézt do p…le, nebo v nejhorším někoho nabonzovat.
A hlavně proto mi vadí jakékoliv, dle mého názoru zbytečné, organizování se jen proto abych byl organizován… Obzvlášť když vstup do organizace je podmíněn spoustou podmínek, které jsou pro někoho obtížně splnitelné. A to je další věc kterou opravdu nemám rád. Jakákoliv netolerance a dělání z lidí apriori grázly (ano mám na mysli samotné muže kteří jsou v očích těchto organizací zřejmně úchylné stvůry které se lačně vrhají po každé ženě v okolí a znásilnili by i vašeho psa jen kdyby to byla fena :)))
Tak snad budu pochopen, nemyslím to zle, jen jsem prostě asi z jiného těsta. Do zakládání organizací ani vstupování do nich se nehrnu a z černobílého dělení lidí jsem už myslím vyrostl.
Pravda je mi trochu líto, že při mých občasných cestách po ČR si bohužel v Ostravě asi nezaplavu…

A USA? K tomu raději bez komentáře… [Úsměv]

Plavání zdar Petr [Ďáblík] Praha-plavání bez organizace :)

 
-

Re:Promiňte Moraváci

Vložil Dlouhan3, 5. Listopad 2007 - 17:37

Ahoj Petře, moc se mi líbilo na Olešné ve F.M. Pláž je dlouhá, dá se tam projít a na přilehlé louce je dost místa pro všechny, kdyby byla méně svažitá. Rád bych se podíval na Žermanickou přehradu, Těrlickou … ale to se mi zatepla nejspíš nepovede, na školení do F.M.jezdíme vždy na podzim, ta Olešná byla světlá výjimka.

Také se zrovna nehrnu do nějaké organizace, ale musím uznat, že bez ní je to problematické. Jak by to vypadalo v Antošovicích, kdyby tam ta organizace nebyla? A jak to vypadá kolem rybníků a přehrad, kde to patří všem a nikomu? Kdyby to tam neposbírali čas od času rybáři nebo školní děcka, no nevím. Ale do Antošovického klubu naturistů se přece jde myslím přihlásit. A vyloučili členy, kteří jim tam dělali bordel a neplnili stanovy, k čemuž se předtím zavázali, tak co by ti bývalí členové chtěli? Podívejte se pořádně na stránky Antošovických naturistů a uhlídáte.

Omlouvám se Banana001, nevšiml jsem si úsměvu na konci :-) Zase jeden takový malý provokatér [Ďáblík]

 
-

Re: pro....

Vložil vv, 5. Listopad 2007 - 20:30

…kdyby to tam občas neposbírali rybáři nebo děcka… :-) Nedávno jsem zde chtěl nastínit možnost pokojné domluvy mezi rybáři a naturisty a tys mě osočil,jak rybáři dělají bord.l,a dnes takto?Chválím tě:-)Tehdy jsi nepochopil,že jsem víc naturista než rybář:-)

 
-

Ostrava

Vložil MONFOLT, 5. Listopad 2007 - 21:08
Obrázek uživatele MONFOLT

na Olešné ve F.M. jsem byla je to tam dobré a kdyby se toho někdo ujal tak by to mohlo být super… A k té Ostravě antošovicích Některé členy vyhodily jen kvůli blbé petici a to nic nedělali dokonce jim pomáli schodníkem jak se tam navážel štěrk. Jen kvůli tomu, že jsi udělali svoou vlastní schůzi a co měli dělat někteří přijeli jen kvůli tomu zdaleka.. a vyhodily je proto. bo se to tam dělilo naskupinky a to moc dobré nebylo já vím z tamad své 4 roky jsem tam jezdila a s rodiči ted nemůžu není mi 15..

 
-

Tahle diskuze mi připomněla

Vložil M.Dr., 5. Listopad 2007 - 21:28

skvělého Rudolfa Hrušínského a jeho památný výrok z Básníků: „Mladý muži, já nejsem nikde organizován, a tak si můžu malovat co chci a kdy chci.“ Já mám radši volnost, organizované akce a kluby se mi příčí, ale uznávám, že v relativně uzavřeném klubu, kde se všichni znají, sa dá udělat mnohem víc a tyto lidi obdivuji.

Jinak ty podmínky mi nepřipadají nijak nesplnitelné. Prostě zaplatit členské a nedělat nic proti zájmům klubu. Možná by se mohlo stát, že by se jim třeba nelíbil můj xicht a jelikož tam nikoho neznám, tak bych neměl jednoho nebo dva členy, kteří by mě dopručili [Spiklenec] Nevím, nezkoušel jsem to. Já jsem spíš ten neorganizován [Úsměv] a když mě někde nechtějí, tak se tam prostě necpu.

 
-

re: organizace

Vložil PetrK, 5. Listopad 2007 - 22:21

Mně nevadí, že se někdo organizuje, ať to klidně dělá. A i rozumím tomu, že třeba ke správě lokality to může být velmi praktické.
Ale prostě a jednoduše mi vadí, že kdybych si chtěl v Ostravě jít zaplavat, tak mohu jedině jako host člena… Ale já nikoho v Ostravě neznám! Tak tedy jít plavat nemůžu. A členem se kvůli jednomu plavání vcelku pochopitelně stát nechci (navíc neznám jednoho až dva členy, kteří by mi dosvědčili mou „počestnost“)…
A chudák MONFOLT má úplně smůlu…dítě (!) a ještě navíc zná jen vyloučeného. Kádrový profil na provaz [Zmatený] Já chodil už od 10let do t-bazénu sám (bez dospělých) a v pohodě, tak proč n-bazén jen v doprovodu dospělých????
Tolik jen na vysvětlenou.

Petr (z Prahy) [Ďáblík]

p.s.: Petice, revoltující schůze, vyloučení členů… že by taková malá n-revoluce? [Smích] Fakt mi to připomíná dobu dávno minulou… tatínek taky podepsal a taky ho vyloučili…v roce 1968 [Zmatený]

 
-

Re:vv:Re:Promiňte Moraváci

Vložil Dlouhan3, 5. Listopad 2007 - 23:09

Pane kolego, teď jsi mě dostal, máš pravdu, paměť už mi docela neslouží, zato Tobě docela dobře [Smích] Bod pro Tebe :-)

Proto jsem si našel, co jsem vlastně řekl: """ať po sobě uklízí. Za uklizený nepořádek nepovažuju hromadu bordelu na ohništi""" """kdo k provozování svého koníčka zabírá několikanásobně větší plochu na břehu i ve vodě než nudisté, a to i na nuda místech, kdo dělá hluk auty, prach, kdo znečišťuje vodu?"""

Řekl bych, že v obojím mám pravdu: na ohništích jsou opravdu někdy vidět věci, které tam nepatří (i když můžeš tvrdit, že je tam nechali jiní návštěvníci vodní plochy-to nevyřešíme), a opravdu je snad 1× do roka posbírají v rámci brigád.

Jak jsem procházel svoje příspěvky při hledání citátů zjistil jsem, že jejich hodnota je v příkrém nepoměru s jejich počtem. Nějakou dobu budu pozorovatel, a pokud budu mít čím si vylepšit skóre, určitě se ozvu. Mějte se JirkaDlouhán3 z Olomouce

 
-

Máte pravdu, že dnešní

Vložil Banana001 (bez ověření), 6. Listopad 2007 - 11:31

Máte pravdu, že dnešní doba spíš organizování nepřeje. Každý má dost svých aktivit a ještě se upisovat do nějakých klubů :-) Ale myslím, že právě jinak to nejde, protože někdo se musí o ty krásná místa starat a určit pravidla, dřív než kdy jindy. Bohužel dost lidí si myslí, ze svoboda znamená to, že si může dělat co chce a pak to tak dopadá. Nebo se to pojme jako komerční záležitost, pustíme tam fotografy a dychtivé novináře prahnícím po bulvárním článku. Já třeba pěstuji aktivně masožravý kytky a nedovedu si předtavit, že by výstava měla takovou mediální úspěsnost(nemá žádnou), čím to asi bude? [Šokovaný] BTW: tak jsem koukal, že Miss Natura měla v médiích větší ohlas než veletrh erotika na Výstavišti. [Vyplazený jazyk]

 
-

organizace

Vložil MONFOLT, 6. Listopad 2007 - 14:47
Obrázek uživatele MONFOLT

díky jo no smůlu mám a je to blbé jako já jsi myslím kdybych na ten bazén přišla tak se tam dostanu znám tam skoro všechny lidi a mé znají uplně všichni ale mají mě v jiné skupince než jsou oni patřím do vylpučených členu bo jsem dcera vyloučených rodiču..... prostě bordel už se těším až mi bude 15.. ale jen kvůli toho normálně nee

 
-

Tož nevím.

Vložil abel (bez ověření), 6. Listopad 2007 - 20:57

Myslím, že my Čechoslováci jsme svým založením spíš demokraté, takže nějaké moc elitářské manýry soukromých klubů tady příliš mnoho živné půdy nenajdou. Navíc si myslím, že zahnat naturizmus pouze do nějakých velice omezených mantinelů soukromých klubů by bylo přesným opakem toho, co chceme, aspoň jak to cítím. Respektujme textiláky, ale nenechme se od nich zahánět do ghett, natož abychom tam lezli dobrovolně. Mimo to jsem objevil jednu zajímavou stránku http://www.nostatusquo.com/…e/index.html která informuje o případech zneužívání dětí právě v takových soukromých amerických „naturistických“ klubech. Netvrdím, že by se to muselo stávat i u nás, přesto si myslím, že k takovým věcem může daleko spíš dojít právě v uzavřené společnosti.

 
-

re: Moraváci-Ostraváci

Vložil PetrK, 12. Listopad 2007 - 20:04

To jsou mi pěkná obvinění :) Ale to asi nebude případ Ostravy!
Jen mi připadá škoda, že tak úspěšný klub plný členů sem nenapíše ani čárku. Ať už na svou obhajobu, nebo něco ze života lokality/klubu nabo aspoň ten záznam do kalendáře…ten jsem musel udělat za ně já…

Ale asi jsou na svém Moravském písečku spokojeni.

Zdar a sílu na Moravu! Petr [Ďáblík]

 
-

na obhajobu

Vložil Vince (bez ověření), 22. Listopad 2007 - 15:21

Ide o to, čo by som mal, akú čiarku napísať na obhajobu. Podľa mňa je to preto, že rozkol ktorý nastal je neni nič príjemné, skôr deprimujúce. Apatia už bola poznať ešte pred tými udalosťami. Momentálne som skrz ochorenie dosť stratil nad týmto všetkým prehľad. Mňa samého situácia mrzí, s mnohými priateľmi sa mi podarilo stretnúť až na poslednú chvíľu v „restauraci u Pepy“, pred odchodom domov na vlak. Neviem či je toto vôbec dáke reálne riešenie, ale..............Podľa mňa je veľká škoda, že takými opatreniami sú od týchto natúristických aktivít odrádzaní hlavne ľudia ktorí majú o účasť úprimný záujem.............. Zdeno zriadil pre nás slovenských natúristov vlastné nudaplávanie. Boh nech Vám dá hojného zdravia, Vince.