NATURISTA.CZ

Přirozená radost ze života

-

Naturistická Olešná s podzimním barevným listím

Vložil Anonymní, 17. Říjen 2010 - 18:56

Naturistická Olešná ve Frýdku-Místku zatím nikdy nezklamala a ani tuto sobotu tomu nebylo jinak. Počínaje svědomitou propagací, kterou nešidí ani zástupce místo P. Hrabcové (MD) pan Robert Krupa a vstřícným přístupem veškerého personálu konče, je pro naturisty Aquapark Olešná vždy dokonale připravený. Odměnou tomu je snad stabilní návštěva na N-Olešných, která nikdy neklesá pod 120 naturistů. Možná i proto je teď na pořadu dne rozšíření n-provozu na 1× měsíčně. Pojďte se podívat, jak to na Olešné vypadalo v sobotu 16. 10.


Příznivci smíšeného provozu si přijdou na své první hodinu N-Olešné, kdy do 20. hodiny je povolen vstup všem. Na Olešné tato přechodová hodinka probíhá přirozeně s postupným ubýváním textilu. Já tento čas pravidelně věnuju připravě atrakcí, tentokrát zacelování aquazorbů. Už při zkušebním nafukování se přihrnuly dvě (dosavadní) textilačky a že to chtějí vyzkoušet. Vysvětlil jsem, že vnitřní povrch koulí je ošetřen speciální emulzí, která nesnáší textil, tudíž dovnitř se žádný textil nesmí dostat. V tom okamžiku jsem v našich řadách přivítal 2 nové stoupenkyně a věnoval se dále lepení druhé koule.


O běhání v kouli na vodě byl tentokrát opravdu neutuchající zájem, takže obě bubliny byly stále na vodě i na souši. Jeden klučina měl v oblibě pobíhat v kouli na střídačku na vodě i na břehu. Děkuji Standovi Bergerovi za účinnou pomoc při nafukování zorbů. Po řádném vykoulování se omladina vrhla na naše bedny s míči, švihadly, talíři… a měla o zábavu postaráno. Celkem neškodná zábava, až do té doby, kdy si začali dělat z kelímků na malování kuželky [Šokovaný] .
V dobrém záměru udělat v sauně tradiční polevu z vonných esencí jsem se vrhl do patra. V saunovém oddělení panovala ale taková tma, že jsem se až zalekl a zmizel zpět do aquaparku. Wellness byl ale přes potemnělou atmosféru plně obsazen. Napříště budeme ale muset uvědomit vedení, aby udělali speciální značení cesty do wellnessu, protože neustálých bloudících bylo tentokrát opravdu hodně.


Jinak se večer odehrával za klasické pohodové atmosféry, n-restaurace byla také stále obsazená, mínusem byla divoká řeka, která nebyla v provozu. Také centrální vířivka se těší vždy velké oblibě. Naturistická Olešná bývá na rozdíl od jiných n-akcí doménou Severomoravanů, zčásti Poláků. V sobotu jsme se viděli i s vyjímkami, které potvrzují pravidlo. Stejně ale knihovníka z Brna podezírám z toho, že na n-akce jezdí jen proto, aby si mohl hledat v jízdním řádu a pak si vše ověřoval ve vlaku…



Malování na tělo je vždy kapitola sama pro sebe… Paní vedoucí směny mě hned na začátku prosebně žádala, abychom tuto aktivitu usměrnili do přijatelných mantinelů. Tentokrát nám dali folie pro malování pokojů v představě, že tím zabrání opětovnému zamatlání prostoru u plavčíkárny. To se snad z části podařilo, i když zamatlání obzvláště některých členů probíhalo plánovitě a programově.
Zmatlaní se nakonec svorně s nezamatlanými vrhli do sprch a ke svým domovům. Z všech koutů Olešné se už často ozývalo „Valmez, Valmez“. Tam se totiž sejdeme v sobotu 6. 11. a podle ohlasů tento valašský aquapark patří mezi nejoblíbenější v celé republice.
Na Olešné se naháči sejdou opět za 2 měsíce 11. 12. Do té doby bude také znám výsledek mé schůzky s vedením Olešné o rozšíření n-provozu v tomto areálu.


Sportplex FMSportplex FM Hit Radio OrionHit Radio Orion Děkujeme za poskytnutí areálu Aquaparku Olešná vedení fy Sportplex, Robertu Krupovi, Hit Radiu Orion za propagaci, Monice Foltýnové za koordinaci atrakcí, her a hraček, Standovi Bergerovi za nafukování aquazorbů a všem naháčům na Olešné, kteří v sobotu utvořili všem přítomným příjemnou naturistickou atmosféru.
HLAVNÍ STRANA NATURISTICKÝCH OLEŠNÝCH Frýdek-Místek
Následující Naturistická Olešná: sobota 11. 12. 2010
V tomto regionu si nenechte také ujít: Valašská noc naturistů Aquapark Valašské Meziříčí 6. 11. 2010


Líbil se vám tento článek? Máte pěkné naturistické zážitky z vaší dovolené, cestování, návštěvy bazénu, aquaparku, wellnessu? Za článek tohoto rozsahu vám nabídneme volnou vstupenku na kteroukoli naši akci [Smích]
Svoje texty, fotografie, videa posílejte na EMAIL. Neoblíbenější článek roku bude odměněn pobytem v hotelu pro 2 osoby.
5
 
-

Olešná super!

Vložil M.Dr., 17. Říjen 2010 - 22:32

Sice nám to tentokrát do Olešné nevyšlo, ale jestli tam bude n-provoz každý měsíc, tak to tam jistě někdy přijdeme, vždyť to máme od Žiliny prakticky za rohem.

 
-

Naturistická Olešná

Vložil Count Grischnack (bez ověření), 17. Říjen 2010 - 22:42

…byla to vážně výborná akce.Byli jsme s manželkou na takové akci prvně a těšíme se na opakování.

 
-

skvělá Olešná

Vložil 2zNJ (bez ověření), 18. Říjen 2010 - 7:16

Taky jsme byli na takovéto akci poprvé a bylo to super. Rádi se zúčastníme znovu, tentokrát ve VM, a na Olešnou se budeme těšit v prosinci. Pokud by se tam akce konaly každý měsíc, bylo by to vážně skvělé.

 
-

Provoz nebo akce?

Vložil abel (bez ověření), 18. Říjen 2010 - 9:35

Chtěl bych mít jasno, to rozšíření se týká „normálního“ provozu, tedy bez aquazorbingu, malování atd., nebo akcí? Rozumím tomu, že je to varianta č. 1. To by byl velice vítaný „vedlejší účinek“ (nebo hlavní?) akcí, v tom případě jen Bože houšť, a větší kapky. Na Olešnou jsem se s kamarádem chystal, ale zdraví se postavilo proti. Snad bude líp.


Žurek: Dočkejte času, na jednání jedu na Olešnou zítra. Budu se snažit, aby rozšířili n-provoz. N-akcí je už moc, na úkor kvality. Na druhou stranu běžný n-provoz může dopadnout jako nechvalně proslulé babylonské pondělky…

 
-

Naturystyczna Olesna

Vložil 5dario (bez ověření), 18. Říjen 2010 - 15:06

Było jak zwykle bardzo fajne

 
-

Olešná

Vložil silverok (bez ověření), 18. Říjen 2010 - 19:23

Zdravíme, na akci v Olešné jsme byli poprvé a rádi se opět zúčastníme. Bylo tam príma . [Úsměv]

 
-

Super Olesna

Vložil filipfilip (bez ověření), 20. Říjen 2010 - 22:28

16.10.2010 bylo bardzo, bardzo sympatycznie!

 
-

cha, cha:-) emulze...

Vložil asmara, 23. Říjen 2010 - 10:03
Obrázek uživatele asmara

Tak speciální emulze v aquazorbu mě fakt dostala – geniální nápad, Ivoši!!! [Spiklenec] [Smích]

 
-

Proč se na fotografiích

Vložil Pavlík II (bez ověření), 24. Říjen 2010 - 19:10

Proč se na fotografiích objevují bezpohlavní osoby? Jde o nějaké mutanty, nebo jsme v otázce prudérie papežštější než papež? [Smutný]

 
-

Protože :-)

Vložil Karlík (bez ověření), 25. Říjen 2010 - 16:49

Vždyť je to tak prosté, ale i smutné zároveň. Protože se prostě stydí ukazovat celí světu, ale dávají to tím i najevo, že se stydí. Potom se nemůžeme divit když nás budou mít za podivíny atd. Naturisté o sobě tvrdí, že se za svá těla nestydí, ale asi stydí. Jinak si to neumím vysvětlit. Naturisté nemají potřebu a důvod něco skrývat. Mají se chovat NAPROSTO přirozeně. Ježe kolik je tady opravdových naturistů [Úsměv] ? Pokud jde o náhodné návštěvníky těchto stránek tak ti musí počítat s tím, že tu uvidí obnažené lidi naturisty. Netřeba s tím dělat drahoty. Já osobně jsem otráven tím že jsou tak zmutovaní. A co tak jim tam přišít fíkový list? To by bylo zajímavější [Spiklenec] .

 
-

Přikláním se k fíkovým listům

Vložil GarMa (bez ověření), 25. Říjen 2010 - 16:26

Přikláním se k fíkovým listům . Nebo bych na fotografiích použil jiný styl maskování – rozostřit mozajkou nebo přikrýt smajlíkem atd. , ale toto se mě moc nelíbí . Nebo prostě nepořizujte snímky vůbec , nebo s lidmi kterým to nevadí . [Šokovaný]

 
-

Neznalost

Vložil Karlík (bez ověření), 25. Říjen 2010 - 16:48

Vždyť jste tady už registrovaný přes 2 roky. To za tu dobu nevíte, že fotografovaný se zveřejněným souhlasí? Pokud ano je to v pořádku. Ještě jsem neslyšel, že by zde někoho zviditelnili bez jeho souhlasu. Ale když už ho dá mělo by to být pokud možno přirozeně se vším všudy. Mě nezajímá co tam kdo má a jak to vypadá. Ale nepůsobí to tak přirozeně jak by mělo s tím zakrýváním. je to zase jen a jen marketingový tah.

 
-

Naprosto s vámi souhlasím "

Vložil GarMa (bez ověření), 25. Říjen 2010 - 17:08

Naprosto s vámi souhlasím " ve všech bodech " [Spiklenec] Takhle jsem to asi myslel . Určitě bych se nenechal zakrýt .


Žurek: Já bych vám kamarádi moc přál, abyste byli zodpovědni za obsah serveru a někdo aby vám začal před očima mávat tím a tím paragrafem a tím a tím odstavcem Trestního zákoníku (který se dá vyložit velmi libovolným způsobem). Navrhuju nechat toto téma na provozovateli serveru a už se tím nezabývat. Vy jste tady jako neznámí anonymové a máte ze všech těchto věcí jen nezávaznou srandu.

 
-

Holá rada

Vložil Radka (bez ověření), 25. Říjen 2010 - 18:37

Neni nic horšího než autocerzura. O tom zda došlo k přestupku nebo trestnému činu rozhoduje správní orgán nebo soud. Já bych si nikdy nepřála být zobrazená jako bezpohlavní bytost. Až budeš dělat reportáž na punčocháče, tak lidi trochu přegumuj. Při reportáži o holém koupání, nech holé tělo.

Radka

 
-

Ano, za chvíli budou lidem

Vložil Pavlík II (bez ověření), 25. Říjen 2010 - 18:42

Ano, za chvíli budou lidem mizet i jiné údy, pak hlava a nakonec z naturistických akcí na fotografiích zbudou pouze prázdné a smutné prostory. Co se týká zmiňovaného trestního práva, není problém, aby se k fotografiím vyjádřil některý známý přední sexuolog.

 
-

Proč sexuolog

Vložil Radka (bez ověření), 25. Říjen 2010 - 18:58

Sexuolog pomáha lidem s nedostatečným pohlavním pudem, nebo naopak když pudí moc. Mne připadá, aby se vyjadřoval k reportážím jako plýtvání časem.

Radka

 
-

Běžte příkladem

Vložil zurek (bez ověření), 25. Říjen 2010 - 19:08

Takže asi takhle, doplňte si do své registrace plné jméno, adresu, IČ atd. Napište srovnatelný článek, který bude min. měsíc na titulce, zobrazte v něm lidi v plné nahotě vč. dětí a pak se pojďte bavit. Zatím to je bohapusté blábolení anonymů.

 
-

Dobře.

Vložil Karlík (bez ověření), 25. Říjen 2010 - 19:29

Vždyť jsem už psal, že jde jen o marketingový tah. Nevím zda jsem se vyjádřil správně. Ale je mně jasné že jde o nesmyslné a pitomé české pravidla které pomalu přebíráme po těch d------ch Američanech. Jen tak dál a za chvíli máme po svobodě úplně. Člověk by se měl umět bránit a stát si za svým když je přesvědčen, že má pravdu. A ne jen hloupě přitakávat každé pitomosti.

Nicméně. Pane Zurek. Zkusím Vás vzít za slovo a něco takového Vám napsat i se svou fotografií. Adresu pošlu vám a kdokoliv bude chtít si ji může od vás vyžádat. Nemám zapotřebí se ani skrývat ale ani zviditelňovat veřejně. Stačí ta fotka v plné kráse [Vyplazený jazyk] naturisty. Jen mi upřesněte co přesně by článek měl nebo mohl obsahovat. Jsem ochoten napsat cokoliv o čem jsem přesvědčen, že je správné.

 
-

Každej jsme ňákej

Vložil M.Dr., 25. Říjen 2010 - 19:32

Lidi jsou různí – já bych kupříkladu nechtěl být nahý na internetu vůbec. Ale je smutné, že je potřeba ty fotky takto upravovat. Bral bych to u dětí, ale u dospělých? Nad tím zůstává rozum stát. Ale opravdu – nechme toho, Ivoš to nedělá proto, že by neměl nic jiného na práci.

 
-

Jo jo.

Vložil Karlík (bez ověření), 25. Říjen 2010 - 19:40

Je to bohužel tak. Ale s těmi dětmi jste to zrovna netrefil. Dřív se malé děti koupali běžně i na veřejných koupalištích nahé. A slyšel jste o nějakém pedofilovi? Čím méně je těch nahých dětí vidět tím víc je pak těch pedofilů. Vždyť je to docela logické, že když chybí potrava zvyšuje se chuť k jídlu. Takže podporujme pedofilii směle dál.

 
-

Naturismus respektuje soukromí.

Vložil Radka (bez ověření), 25. Říjen 2010 - 19:44

Můj profil obsahuje dost informací. Děti už mám dospělé a mají jiné starosti a jinou zábavu.

Já se opaluji a koupám přirozeně. Moje zkušenost mi nedovoluje zvěřejňovat adresu a telefon. Kontak na mne je přes e-mail nebo facebook se stejným logem, kde diskutuji k politice. Narozdíl od jiných pisalků mám vlastní názor a politický program. Naturismus je pro mne místo pro rekreaci a respektuji vaše přání že naturista.cz je nepolitický.

Pokud zakazuje zákon zobrazovat nahé děti tak to uveďte, pokud ne, tak si s tím starosti nedělejte. Podle mne jde o dobré reportážní fotky bez závadné problematiky. Listina základních práv a svobod, která je součastí Ústavy nám dáva svobodu projevu v mezích zákona. Jen zákonem lze něco zakázat, tedy regulovat. (Podzákoné normy mohou regulovat jen věci uvedené v zákoně.)

Jinak se na mne nezlobte, že trochu ryji, to patří k mé povaze.

Radka

 
-

Pane Žurek , já jsem to

Vložil GarMa (bez ověření), 25. Říjen 2010 - 20:07

Pane Žurek , já jsem to nemyslel ve špatném slova smyslu , jenom mě to překvapilo , že se fotky začínají upravovat . Více se k tomuto opravdu vyjadřovat nebudu , je to opravdu věcí jiného než moje . [Radši mlčet]

 
-

Možná by stačilo sexuologa

Vložil Pavlík II (bez ověření), 25. Říjen 2010 - 20:07

Možná by stačilo sexuologa požádat o rozhovor a v jeho rámci by se mohl vyjádřit k „závadným“ obrázkům.

 
-

Velmi "úsměvné"

Vložil zurek (bez ověření), 25. Říjen 2010 - 22:12

Takže suma sumarum, pokud dojde na lámání chleba, tak si všichni buď dají křížek přes ústa, nebo se odvolávají na identitu, kterou mají někde… neznámo kde. Moc pěkné… Na besedu se sexuologem u kávy se vám dnes každý z vysoka vyignoruje.
Takže dětská nahota: …zobrazení dětských genitálií a dětské nahoty… dále Pornografie – § 193. Takže toto je důvod korigování fotografií na Naturista.cz. Pokud se v české obci naturistické najde právník – profesionál, který s námi půjde do boje za naturisty a vůbec naturismus, tak ano. Ale prosím ne zmatený Karlík, nebo pštrosovsky se schovávající RadkoRadka. To je parketa pro profesionály, žádné hipíky s nejasnými „ideály“.
Taky tady byl takový návrh, že vyžádat si u pokladny ode všech (v Čestlicích 900) naturistů písemný souhlas s uveřejněním fotek. Už vidím Karlíka, jak bude v Čestlicích sbírat podpisy od totálně rozzuřených platících u pokladny Aquapalace…
Akce bez fotek – co se tam děje, utajená sekta, vyvádějí tam – sodoma gomora, Policii na ně!
Fotky typicky pospávajících nudistů ve vířívce – nevhodná propagace naturismu – dynamicky živého životního stylu.
Takže kdo máte k tomuto tématu profesionálně co říci, tak se ozvěte, Karlíci, RadkoRadci apod. zdržte se hlasování. Nadále platí zneviditelňování intimních míst na fotodokumentaci Naturista.cz.

 
-

Při vší úctě, genitálie

Vložil Pavlík II (bez ověření), 25. Říjen 2010 - 23:01

Při vší úctě, genitálie zmizely i Vám pane Žurek… Tím chci jen říci, že buď jsme nahatí a za nahotu se nestydíme, to ani na fotkách, nebo se můžeme rovnou koupat v plavkách. Přece není možné, aby některá část těla byla slušná a jiná neslušná. Kdo hledá pornografii, nachází ji nepochybně na jiných stránkách. Pokud takto necháme po sobě šlapat, časem někdo ze zákonodárců přijde s návrhem, aby naturisté byli důsledně rozděleni na muže a ženy a dětem vstup do osmnácti let zakázán. Mimochodem, film Věry Chytilové „Vyhnáni z ráje“ by musel být už dávno v trezoru a na indexu zakázaných filmů. [Smutný]

 
-

Opravdu úsměvné.

Vložil Radka (bez ověření), 26. Říjen 2010 - 0:53

Mám jiný názor a řeknu ho veřejně.

Dovedu si představit lidské bytosti, které myslí jako Vy. Naturismus je o svobodě a sexulita a láska k tomu patří. Pornografie je o zobrazování sexuálních praktik normálních a zvrhlých. Běhání v kouli nebo malování na tělo je zábava a pornografií to lze nazvat jen v zemích, kde je nahota postavedna mimo zákon, bez ohledu na jméno Boha, ke kterému se chodí radit.

Hlasovat nebudu, mně stačí Ústava České republiky, která je pomalu cupována nesmyslnými zákony, které brzo budou předepisovat barvu toaletního papíru na veřejném záchodku, aby výrobce A dostal veřejnou zakázku. V zákoně je pornografie definována jasně a tak je postaven mimo zákon i toaletní papír, protože ten této definici také vyhový.

Dejte dětem raději fíkový list a připravte si odpověď, až se vás zeptají, co je na nahotě špatného. Bezpohlavní punčocháče jim nesluší. Neuplatňujte u sebe presumci viny, neni důvod.

Radka

 
-

UFO

Vložil georgejirka, 26. Říjen 2010 - 10:30
Obrázek uživatele georgejirka

FUJ, [Šokovaný] TO JSEM SE LEKL. [Rozzlobený] JÁ MĚL ZA TO, ŽE TO JSOU MARTANI. [Smích] JEŠTĚ, ŽE JE TADY TA POVÍDAČKA O …?

 
-

Karlík POZOR!: Už toho nechte

Vložil Karlík (bez ověření), 26. Říjen 2010 - 17:33

Nemá to žádný smysl se bavit o takovýchto věcech. Webmajstr má jistě vždycky pravdu [Úsměv] . A chceme přeci lézt amíkům do pr---e. Ne? Tak musíme poslouchat naši vládní vrchnost a jejich připitomělé zákony které se po amících musí nutně opičit. Naše vláda neumí používat vlastní hlavu takže všechno přebírá po američanech nebo se nechává vykořisťovat EU. Chtěli jste to přeci. Pokud vím naprostá většina lidí hlasovala pro vstup. Já byl vždy proti tomu zlu a jen jsem si přál samostatný a suverénní stát který by mohl jít ostatním příkladem. nyní už jen čekám kdy náš lid zblbne natolik že si nechá vnutit hnusné Euro.

Apropó. Někde na webu, v nějakém denníku jsem dnes četl článek s fotkama stejnýma jako zde tady ty nové a ani nebyli nijak zkreslené. Bylo na nich vidět vše jak má. Záleží tedy jen a jen na tom provozovateli stránek. Někdo je upřímný a zdělí a ukáže vše na rovinu jak se má jiný ne nebo i informace někteří zkreslí. Což je ještě horší než nějaké rozmazané obrázky. Je to také o té pohodlnosti a marketingu jak jsem prve psal. Kdo poslouchá DŮLEŽITÉ vyhne se tak nepříjemnostem. Jak se potom cítí je už jen na jeho svědomí [Spiklenec] Nicméně náš webmajstr to myslí určitě dobře takže já mu to nicotné zkreslení odpustím [Úsměv] . Jen mi vadí jak prezentuje NATURISMUS. Třeba např. na pláži s pivem před Brněnskou tv kamerou a tisíce diváky. [Pláč] Hlavně si užívat a na přírodu kašlat.

Už dám zase měsíc pokoj tak se zatím VŠECI mějte a užívejte si [Úsměv] .

 
-

Re Karlik

Vložil vv, 26. Říjen 2010 - 17:58

Nebuď troškař,klidně dva měsíce [Smích]

 
-

návrh na "ufony"

Vložil PetrK, 26. Říjen 2010 - 19:14

Docela mne pobavila diskuze pod článkem o „ufonech“. Která možná i trochu indikuje zájem jednotlivých diskutujících o konkrétní části webu (fotografie úplné a nezměněné) :)

Je fakt, že rozmazání působí poněkud komicky. Proto navrhuji (po zkušenostech s prezentací akcí pražského plavání) nerozmlžovat, ale ořezávat (takřka každá fotografie se dá oříznout tak, aby odpadlo ono choulostivé místo). Pokud nejde ořezat, pak bych nežádoucí partie překryl nápisem „naturista.cz“. Tento nápis by stejně měl být na každé fotografii, kvůli kopirajtu.

Petr

 
-

To by ovšem se stejně dobře

Vložil Pavlík II (bez ověření), 26. Říjen 2010 - 19:46

To by ovšem se stejně dobře mohly „řezat“ hlavy. Vyjde to nastejno, nikdo nebude identifikován a pro provozovatele serveru, aby se učinilo zadost podmínkám, se může snadno tvrdit, že zobrazená osoba souhlasí se zveřejněním… Když ocituji pravidla „V případě fotografií zobrazujících nahé tělo je nutný souhlas zachycených osob se zveřejněním, zejména pokud jsou osoby identifikovatelné (viditelný obličej). Správce webu může podle okolností žádat doložení takového souhlasu. "
A dále "Nahota v jakékoliv nesexuální podobě a v přiměřeném kontextu (rekreačním, sportovním, uměleckém, zdravotním apod.) NENÍ sexuálně zaměřeným materiálem, a může tedy být součástí příspěvků.“

 
-

fotky

Vložil glov (bez ověření), 26. Říjen 2010 - 21:14

Takže fotky se musí retušovat kvůli zákonu, ale video je bez cenzury? Jestli je to tím, že se video nachází na jiném serveru, tak to s fotkama můžete udělat taky tak, uploadnout je jinam a sem hodit jen odkaz, to by nebylo řešení? I když mě je to vlastně jedno, já fotky nepotřebuju, radši se zúčastním akce, jen jsem asi nepochopil o čem je ta debata tady :-)

 
-

CENSORED

Vložil Mikes (bez ověření), 26. Říjen 2010 - 23:28

Doporučil bych překrývat nepovolená místa bílým pruhem s červeným nápisem CENZUROVÁNO, aby bylo každému jasno, že nejde o žádnou legraci (viz fíkový list), případně CENSORED, to aby měli jasno i američtí přátelé.

Pro Ivoše: svět je nespravedlivý. Ještě před nedávnem tu všichni brečeli, že se nahaté fotky z tohoto serveru mohou objevit bůhví kde, teď všichni brečí, že tu nahaté fotky nebudou. Jeden se nezavděčí, je to jako v politice [Spiklenec]

Ještě několik poznámek (doufám, že nebudu kamenován, že diskutuji a nepíšu o své N-dovolené na Kréte) [Smích]

Add nahota: nahotu je třeba zakázat! Jen tak na ní lze vydělat. Težko vyděláte na něčem, na co jsou všichni zvyklí a co je běžně k vidění. Je to jako s drogou: zakaž, nasaď cenu a vydělávej. Spějeme k americkému modelu. Zaplatíš-li řádně za pobyt v naturistické „rezervaci“, choď si klidně třeba i nahatý ale chraň bůh se svléknout zdarma u rybníka. A pak už jen stačí obratně manipulovat s veřejností a tím, čemu se říká veřejné mínění.

PS: na Krétě doporučuji Micro Amoudi [Spiklenec]

 
-

Bezvýhradný souhlas

Vložil Dlouhan3, 26. Říjen 2010 - 21:44

Za svoji osobu bezvýhradně souhlasím s postupem správce pana Žůrka.

Ti, kteří se rádi podívají na nahaté, byť nezávadné fotky, budou muset hledat jinde.

Našemu webu to možná usnadní cestu do jiných zemí, přidá na důvěryhodnosti a hlavně zajistí bezproblémovost ze strany strážců mravnosti a zákonnosti.

Pokud možno prosím o respektování nastavených pravidel vkladateli příspěvků.

 
-

Pornografie se podle mého

Vložil Pavlík II (bez ověření), 26. Říjen 2010 - 21:48

Pornografie se podle mého selského názoru explicitně zaměřuje především a pouze na pohlavní ústrojí, tedy žádné korále. Pokud bychom měli brát doslova zákon ten a ten, tak nejen zveřejnění nahých lidí či dětí je pornografické (sám tomu nevěřím), ale jedná se i o výrobu, přechovávání, šíření… bez ohledu na to, že koncový uživatel vidí pouze UFOny. Také bych byl rád, abychom se dostali ke smyslplnému závěru této debaty, kterou jsem rozpoutal. [Zmatený]

 
-

Naturisti jako řemen

Vložil zurek (bez ověření), 26. Říjen 2010 - 22:30

Koukám, že předpokládané pravidlo naturistů „nezajímáme se o pohlaví ostatních“ tady vůbec neplatí. Místo abyste žasli, jaké je v HK dokonalé vlnobití, že máme jako jediní v ČR pro sebe vedle AP i padesátku, že si od podzimu do jara můžeme každou sobotu zajet na jinou n-akci. Ale tady prostě ne, tady se budou donekonečna řešit pindíci a pipinky. Opravdu naturismus jako řemen.
Ale já na vás hoši vyzraju. Každé druhé pondělí třetího měsíce budu rozmazávat pindíky a každé úterý bez vyjímky rozmazávat pipiny. Sem tam mezi to rozmáznu hlavu nebo pravou přední. Aby bylo učiněno zadosti všem. Schválně kdo rozpozná, jaký v tom je záměr. To se teprve rozpoutá diskuze! [Smích]

 
-

Samá poušť

Vložil Radka (bez ověření), 27. Říjen 2010 - 0:14

Naturismus je o svobodě těla, ducha a projevu a také lásce člověka k člověku. Přitom lidské tělo je krásné celé od zrození až po smrt. Umazáním částí těl vznikají torza, která v sobě skrývají odkaz autora grafické úpravy. Bojkotujte projevy, které naturismus poškozují a nízká účast na N-akcích.

Radka

 
-

Špatný zákon

Vložil Rosik, 27. Říjen 2010 - 8:33
Obrázek uživatele Rosik

Nevím, kdo z diskutujících si přečetl odkaz, který sem Ivoš dal, ale já osobně se po přečtení vůbec nedivím, že se Ivoš chrání rozostřením fotografií. Ten zákon je udělán tak špatně, že Vás mohou soudit i za vystavenou fotografii vlastního dítěte! A to je přece špatně. Nejsem právník, ale mohu poradit jednu věc, jak se dozvědět, co nejvíce. Ivoši, napiš na ministerstvo vnitra nebo spravedlnosti žádost o vyjádření k publikování fotografií na tvém webu a přesnou definici, co smí být publikováno a co ne. Odvolej se na zákon o svobodném přístupu k informacím. Daný úředník je povinen ti do 30 dnů odpovědět. Ať už odpoví jakkoli, budeš mít v ruce něco, čím se můžeš ohánět buď proti případným soudům nebo proti těmto „diskutujícím“.

Přeji pevné nervy s řešením těchto problémů.


Žurek: Konečně rozumné slovo, díky Petře. Vidím to ale na hodně komplikované podmínky [Zmatený] , takže nakonec to zůstane na tom rozmazávání.

 
-

Fotografie

Vložil Panda, 27. Říjen 2010 - 10:44

Nejlepší asi bude fotit tak (aby byla z těchto akcí dokumentace) aby prostě nebylo nic vidět. To znamená ze zadu, z boku, nebo fotky před zveřejněním šikovně ořežte, ať nejsou vidět ony „zakázané“ partie. Aby se prostě vlk nažral, a koza zůstala celá. Retušování opravdu zavání bojácnou autocenzurou, a mám obavu, že bude snadno zneužitelným argumentem všech mocných, kteří o nás všech nenápadně rozhodují. Je velice smutné, že se musíme bavit o takových nesmyslech, ale bohužel postupná fašizace celé takzvané euroatlantické společnosti povede k daleko větším omezením, a bojím se že i k skutečné likvidaci celého naturismu. A nejen naturismu.

 
-

Kde najdem ten zákon?

Vložil jano-mt, 27. Říjen 2010 - 11:25
Obrázek uživatele jano-mt

Zaujimalo by ma kde by som našiel ten zákon – ako sa vola? Ak je taky nejednoznačny, neviem ako môžu niekoho podla neho odsúdiť. Plati predsa prezumpcia neviny. Ďalej by ma zaujímalo či už bol niekto na základe neho potrestany. Neviete náhodou, či niečo podobne plati aj na Slovensku.

 
-

Děti vs. dospělí

Vložil Jarda2, 27. Říjen 2010 - 15:06

Plně chápu důvody p. Žurka pro cenzurování fotek dětí. V diskusi jmenovaný zákon skoro nerozlišuje mezi fotkou nezletilé nahaté osoby vesele skotačící v létě u rybníka a tvrdou pornografií a je třeba ho respektovat. Na druhou stranu mi zcela uniká důvod cenzurování fotek dospělých osob, které se nadšeně usmívají do objektivu a fotografování jim evidentně nevadí. Myslím, že opravdu není nutné být za každou cenu papežštější než papež.

 
-

Myslím si, že tato diskuze je

Vložil natur, 27. Říjen 2010 - 13:42
Obrázek uživatele natur

Myslím si, že tato diskuze je zcela zbytečná. Pokud kolega Žurek nechce riskovat dohadování s úřady, pak jako osoba zodpovědná za tento web má plné právo postupovat tak, jak postupuje. Pokud má někdo zájem o web s neupravovanými fotografiemi, nechť si ho založí, „nasype“ do něj jakékoliv své fotky, zorganizuje „sbírku“ fotek obdobných – a je za tento web ale také odpovědný. Je rovněž obvyklé mezi naturisty dodržovat určitá nepsaná pravidla – např. zásadně nezveřejňovat fotky nahých dětí, omezeně uvádět fotky dospělých. Když si projdete např. naši velmi obsáhou fotogalerii (http://naturtravel.galerie.cz/), pak tam najdete minimum identifikovatelných nahých osob. V časopisech naturistických federací v podstatě fotku nahého dítěte nenaleznete. Každý zákon lze vyložit několika způsoby a představa, že nějaký vládní úředník vydá závazné stanovisko je zcela nereálná. Hájek


Žurek: A právě proto, že mezinárodní i národní naturistické federace = kluby důchodců, tak nechci jít v jejich šlépějích. Na našich akcích jsou aktivní, nenudní naturisti, kteří mají prezentovat záměry Naturista.cz. Žádní podřimující ve vířivkách, žádní n-pupkáči u grilu.


Hájek: Trochu mylná informace – v materiálech národních federací, které mám k dispozici, jsou reportáže z plaveckých závodů, turistických akcí, soutěží v petangu, odbíjené, i akce Alpe-Adria je víceméně sportovního charakteru.

 
-

Cenzura

Vložil Jake, 27. Říjen 2010 - 17:44
Obrázek uživatele Jake

Naprosto chápu postoj p. Žurka, je to v současnosti skutečně o hubu, vystavovat fotografie malých dětí bez rozmazání. Nový trestní zákoník s účinností od 1.1. 2010 zavedl celou řadu nových skutkových podstat trestných činů, nově také v oblasti dětské pornografie. Problém je, že nelze skutečně jednoznačně charakterizovat, co porno je a co není. Ani soudní judikatura zatím neobsahuje dostatek kvalitních právních názorů, o které by se dalo opřít. Problém bych viděl v tom, že de facto dochází k veřejnému zpřistupnění fotek s nahými dětmi. Je to tedy balancování na miskách vah. Pro Radky a Karlíky chci říct jediné: fotky z naturistických párty mají dokládat tu pohodovou atmosféru, není to přece o tom, že autor rozmazal genitálie nejen dětí, mám pocit, že vás tento fakt poněkud rozohnil, což je trochu zvláštní.

 
-

Cenzurovat jde i s vtipem a elegancí

Vložil Jarda2, 27. Říjen 2010 - 19:38

Pokud už cenzurovat, tak raději takovým způsobem, aby se náhodný návštěvník stránek nevyděsil bezpohlavních mutantů, které se na naturistických akcích pohybují. Pro inspiraci doporučuji shlédnout jednu ze skvělých – naturismus propagujících – reportáží, které před časem pro brazilskou TV natočila tamní modelka Sabrina Sato :
http://www.youtube.com/watch?…
nebo ještě jinak :
http://www.youtube.com/watch?…

 
-

Záleží na osobě fotografa

Vložil Radka (bez ověření), 27. Říjen 2010 - 19:15

Jsou fotografové, kteří dokážou zadokumentovat akci. Přitom zachytit náladu, kterou mívají politici blbou na rozdíl od naturistů a všem je jasné, že se jedná o nahé lidičky. Pro uchyla žádná strava. Stačí maličkost osuška přes ruku, květiny pro oceněné, široký záběr, hračka u dětí atd. Toto je rozhodně lepší než punčocháče. Rozlišení na netu pak neumožní zoomovat zdravotně postiženému zoofilii. Stejně lze udělat i video.

Radka


Maskování pomocí ikon mi připadá sprosté, jedná se o hodnocení o které každý nestojí.


 
-

Z youtube bych asi

Vložil Pavlík II (bez ověření), 27. Říjen 2010 - 20:14

Z youtube bych asi nedoporučoval si brát příklad. Tam totiž cenzurují „nevhodné“ scény jak za dob hlubokého socialismu (například film Skřivánci na niti). Kdosi tady zmiňuje asi zákon o dětské pornografii. Jednak platí tuším již několik let a za další o natáčení pornografie v tomto případě nejde. Pokud by se totiž pornografie vyráběla přímo na „place“, všichni účastníci si hned po skončení nudapárty vezmou zubní kartáčky a pyžama k dlouhodobému „rekreačnímu“ pobytu. A co soutěž malování na tělo? To je „zneužívání“ jak vyšité. Proto musím zopakovat, že nelze ustupovat v podobných věcech, neboť časem jediný „naturistický“ úbor nakonec bude burka. Možná zní divně, proč jsem proti jakékoli cenzuře. Je pravda, že lidské nahé tělo vnímám jako celek. A ono je skutečně celek, nelze vytěsnit jednotlivé partie, třeba že se jedná i o ty „neslušné“. I na ulici se každý rád podívá (třeba) na hezkou ženu. Ale vždy naprosto diskrétně, bez obtěžování. Tady by to mělo platit dvojnásob. Pokud je obava, že fotky „zneužijí“ jinak sexuálně orientovaní občané, nebál bych se toho. Možná lépe, když takto činí, než aby hledali svůj cíl na ulici. [Šokovaný] Jinak beru za slovo pana Žurka, ať příště retušuje všechny tělesné partie v nahodilém výběru. Torzo těla (i s pindíkem) ale bez hlavy či ruky, nohy bude ovšem stále jen duch z jiného světa, v lepším případě umění z dob antiky.

 
-

Prosím bez xenofobie

Vložil Radka (bez ověření), 27. Říjen 2010 - 23:03

Poslední komentář smrdí xenofobií, te že jsem jiná mně nevadí. Vadí mi, když se zaměnuje zoofilie (očumování chobotů a žabiček) za jinou sexuální orientaci o kterých většinová společnost neví, pokud se k tomu dotyčný nebo dotyčná nepřizná.

Tedy sexuální deviace je pro společnost nebezpečná, nikoliv sexuální orientace nebo jméno boha, ke kterému se chodí občané radit. Zde se opět naráži na skutečnost, že tajné služby zneužívají víru, pro prosazení svých globálních zájmů. (Pro Evropany byl zlomem Kostnický koncil, kdy byla nevěřícímu přidělena duše a tím také právo na život, občanská práva se všem dostalo až po rozpadu kolonií.)

Omlouvám se za opravu, ale nesnáším xenofobii. Radka

 
-

Už dejte N-věcem pokoj!

Vložil Gery, 28. Říjen 2010 - 8:39
Obrázek uživatele Gery

Ivoši, když tady čtu ty nesmyslné komentáře, tak mě z toho jímá hrůza! Takže… díky za to, co děláš pro věc naturismu (žasnu, jaké je v HK dokonalé vlnobití :-) Karlík slíbil, že dá měsíc pokoj, tak přeji, aby si takový závazek dala i RadkoRadka (a jí podobní), držím palce do dalších dní a akcí… a těším se, že se zase někdy sejdeme a dáme si spolu točené (i to Ti tady vyčítají :-) jako v Lokti. Jarda

 
-

smazat

Vložil Pohodička (bez ověření), 28. Říjen 2010 - 9:31

Ivoši, ty bezpohlavní nesvůrky smaž a pokud se bojíš, tak to přenech někomu jinému. Je to tristní. [Pláč]

 
-

Problémy se zákony

Vložil Vogel, 28. Říjen 2010 - 11:20

Asi tak. Nevím, čemu se Ivoši divíš? Myslím tím, že tato diskuze vznikla. Já, když jsem to viděl poprvé, tak mě to také zarazilo, protože ty fotky vypadají pak trošku divně a vzhledem k tomu, že inkriminované partie jsou navíc často kolem středu fotky, tak je to jedna z prvních věcí, které si každý všimne.

To ale neznamená, že to nechápu. Vzpomněl jsem si na jeden případ z ameriky, kde byl otec popotahován za pedofilii jen z jednoho prostého důvodu, že si fotil svoji nahatou dcerku.

A honba za pedofilií začíná čím dál více přitvrzovat. Chápu snahu orgánů, že je mrzí, když jim někdo z těch individuí kvůli nedostatečným zákonům uteče, ale nesmí se to začít přehánět na druhou stranu. Zákony bohužel jsou a vždy budou znamenat jedno (což už dávno tvrdím): Omezují slušné lidi na úkor menšiny, která dělá nepravosti.

A souhlasím s tím, že žádný úředník nedá v takovém případě souhlasné stanovisko, pokud by jen trošku měl pochybnosti, že se to může obrátit proti němu. Takový dotaz na úředníky by tedy určitě znamenal nesouhlasné stanovisko. Nemá tedy cenu se dle mého ani ptát.