Nejnovější inzeráty:

Kategorie Vložil Titulek Text inzerátu Obnoveno
Přátelé - kamarádi, Spolujízda, Přátelé - on hledá ji, Přátelé - on hledá kohokoliv, Přátelé - ona hledá jeho, Přátelé - ona hledá ji, Přátelé - ona hledá kohokoliv, Přátelé - páry a skupiny, Společně do bazénu, Společně na dovolenou, Společně na naturistickou akci, Společně na pláž, Společně na výlet, Společně za sportem, Spolujízda - zahraničí, Vážně - on hledá ji, Vážně - ona hledá jeho, Vážně - on hledá jeho, Vážně - ona hledá ji, Ostatní seznámení tavoj hledá se pár na dovolenou Valalta 19.6 - 28.6

Hledá se spolucestující pár na dovolenou do Valalty. Plánujeme jet na poslední červnový týden pod stan. Máme velkého kombíka tak s místem nebude problém. Preferujeme společenský,sportovně založený pár do třiceti let. Pěkný den přeje R@V

30.03.2015 - 18:59
Přátelé - on hledá ji, Společně na dovolenou, Společně na naturistickou akci, Společně na pláž, Společně na výlet, Vážně - on hledá ji Alex17 Hledám kamarádku na Štěrkovnu Hlučín

Dobrý den,hledám touto cestou kamarádku z opavska,či hlučínska na společné návštěvy naturistické pláže v Hlučíně na štěrkovně.

30.03.2015 - 16:53
Společně do sauny hambar Spolecne sauny Plzen

Hledame par do sauny PLzen

30.03.2015 - 10:20
Společně na dovolenou Karel68 Naturistické středisko Cap de Agde

Prosím uživatele JKr, který inzeruje „Dovolená v naturistickém ráji ve Francii – Cap de Agde“, aby se mi ozval na mejl bachanl@centrum.cz . Hledáme pár na společnou dovolenou.

26.03.2015 - 17:36
Společně... stydlinci sympatický pár s námi na Lhotu, Poděbrad nebo do Vojkovic

Ahoj, jsme mladý a myslím že i sympatický pár z okolí Kralup nad Vltavou a moc rádi nahotíme.Rádi bychom tímto poznali mladý sympatický pár na společné nahocení na Lhotě, v Poděbradech a nebo na pískovně ve Vojkjovicích a případně i u nás na zahradě u bazénu a grilovačce, či prostě jen společně vyrazit někam na výlet.Asi to bude nemožné, ale najdeme zde prima přátelé kteří hned netouží po čtyřce a s polečném sexu i když se tomu samozřejmně dle sympatií nebráníme. Kontak na nás je fotograf-pm@seznam.cz

26.03.2015 - 17:29
Přátelé - on hledá jeho, Společně do bazénu, Společně na pláž, Společně za kulturou, Vážně - on hledá jeho PetrK Jsem v Brně nový, hledám kamarády ;-)

Od listopadu 2013 bydlím v Brně. Hledám tu kamarády na nudění/nenudění nejen u vody.

Rád navštěvuju sauny Infinit v Brně.
Zároveň rád zajdu do kina, divadla, na výstavu nebo na koncert.
Nebo jen tak večer na skleničku, nebo dobrou večeři.
Vlastně nepohrdnu žádným dobrým nápadem a uvidíme…časem z toho bude třeba něco víc…a nebo taky nebude :-)

nebo piš na petr.konrad@email.cz
nebo rovnou smskni, zavolej na 605 435 218
Soukromou zprávu nepiš, nemohu si jí přečíst, nemám na to na naturista.cz oprávnění.

Petr [Spiklenec]

24.03.2015 - 19:27
Společně do bazénu pavel a iva Společně do bazénu a na pláž

Jsme manželé 41 a 39 let a máme 2 děti kluka 12 a holku 7 let. Hledáme podobný pár s dětmi nebo i bez nich na společné návštěvy n plavání v bazénech v RK a v UO a na společné návštěvy nudistických pláží. V případě vzájemných sympatií nabízíme možnost přátelství a společné dovolené u moře v létě 2016.Máte-li zájem, napište SMS na tel číslo 604 764 363. Ozveme se zpět.

24.03.2015 - 18:00
Přátelé - kamarádi M.Dr. Re: Kaldoh - černý nebo bledý humor?

Reaguji na příspěvek Kaldoha v seznamce, protože nemám jinou možnost. K 9.2.2015 mi totiž zanikla práva člena na tomto webu a tak nemohu diskutovat, ani používat naturistovu poštu. Předpokládám, že takto je nás „postižených“ víc, proto asi klesá počet příspěvků v diskusi. Včera v Čestlicích jsem byl na členské schůzi, zaplatil členské na tento rok a bylo mi slíbeno, že mi práva člena budou obnoveny. Co se týče petice, kdybych se k ní dostal, určitě ji podepíšu. Tak si tolik pro tentokrát. M.Dr.

22.03.2015 - 19:23
Společně na dovolenou radix Dovolená v zahraničí

Hledám štíhlou usměvavou ženu ve věku 45–60 let pro letní zahraniční dovolené (jachta Vjeko, Mrtvé moře …)

22.03.2015 - 11:19
Společně na dovolenou josefazdenka Brzkých pár dní na Istrii

V polovině května se chystáme na pár dní někam do kempu na Istrii … kdyby se někdo tam chtěl potkat :) Mail: josef_l@seznam.cz

19.03.2015 - 23:56
Společně do bazénu Eva7252 Cestlice z brna

Nabizim 2 mista v aute z brna do cestlic, e-mail eva7252@gmail.com

19.03.2015 - 08:47
Aquapalace Čestlice, Společně na naturistickou akci Martin_BA Čestlice 21.3

Zdravým vás. Idete niekto z Bratislavy do Čestlíc 21.3? Rád by som tam šiel, len nemám auto… Tu je vždy super: http://www.aquapalace.cz/…-plavek-1718 Ak by ste niekto mali voľné miesto v aute, tak mi prosím napíšte na: mkubiny@gmail.com

18.03.2015 - 16:03
Společně do bazénu Zbyněk březnová spolujízda do Čestlic z Moravy

Nabízím spolujízdu do Čestlic v pohodlném 8 místném dostavníku. Možná místa nástupu: Zlín, Otrokovice, Přerov, Olomouc, Vyškov, Brno… (jiné místa dle dohody) Možnost vyzvednutí a dovozu od domu a zase domů. Zájemci volejte, nebo SMSkujte na +420 608 885 531 Dostavník se pomalu plní.

16.03.2015 - 10:27
Vážně - on hledá jeho Jeník Jenda chlap hledá chlapa

Ahoj! Hledám kluka-chlapa co rád si potrápí své tělo ve fitku, na kole, na squashi atd. Líbí se mi kluci-chlapi nad 30 let, statní, chlupatí, hlavně vysocí nad 185 cm. Jsem nezženštilý, takže prosím potencionálního partnera taktéž. Mám rád přírodu, cestování, dobré jídlo, zvířata (hlavně velký psi – německý vlčáky), společnost dobrých lidí a také dobrou srandu. Only czech men, please. Thank you. klacekj@seznam.cz

16.03.2015 - 00:57
Společně na naturistickou akci Martin_BA Čestlice 21.3

Zdravým vás. Idete niekto z Bratislavy do Čestlíc 21.3? Rád by som tam šiel, len nemám auto… Tu je vždy super: http://www.aquapalace.cz/…-plavek-1718 Ak by ste niekto mali voľné miesto v aute, tak mi prosím napíšte na: mkubiny@gmail.com

13.03.2015 - 15:08
Společně do bazénu bendovci do Čestlic na koupání

kdo pojede do Čestlic na koupání nejlépe s dětmi aby moje děti měly s kým řádit

13.03.2015 - 12:47
Přátelé - páry a skupiny, Společně na dovolenou, Společně na naturistickou akci, Společně na pláž Saša "Nudi" plavba po řeckých ostrovech Kykládách

Ahoj, hledáme zájemce o tak trochu „nudi“ plavbu po řeckých ostrovech na plachetnici Bavaria 42. Vyplouváme za Athén 11.7. na 14 dní. Do Atén se dopravujeme letecky. V případě zájmu upřednostníme pár. Je nás zatím 5 a můžeme přibrat 1 – 3 další členy posádky. Zkušenosti s plavbou na plachetnici nejsou podmínku. Cena pouze za režijní náklady pronájmu a spotřeby. Bližší informace sdělíme na požádání. Saša

P.S. Vzhledem k tomu, že se z nějakého důvodu nemohu ze svého účtu přihlásit ke zprávám (reagovat na dotazy), profilům uživatelů a ani předchozí inzerát editovat, pište prosím na adresu: kapitan_flint@centrum.cz

12.03.2015 - 12:31
Společně na dovolenou petakubrt Chorvatsko s dětmi

Hledáme rodinu(ny) s malými dětmi, co by jeli rádi v červenci 2015 do Valalty či jiného naturistického kempu vhodného pro malé děti. Máme dvojčata 3 roky.

10.03.2015 - 21:16
Společně na naturistickou akci Radug90 Spolujízda

Ahoj hledám někoho z Ostravska kdo by jel 21.3 do Čestlic, samotnému se mi nechce:-(

10.03.2015 - 13:26
Společně do sauny, Společně..., Společně do bazénu, Společně za sportem xtrops Společně do sauny

Holka z Brna do sauny? Nemám s kým chodit… Ideálně se zájmem o sport :-)

09.03.2015 - 02:55
Společně do bazénu radoost Spolujízda do Slaného/natur koupání

Najdu partáka z Prahy (s autem) na společnou návštěvu koupání bez plavek ve Slaném u Prahy?

04.03.2015 - 19:51
Společně na dovolenou LAZARRO Chorvatsko

Ahoj,hledam divku,zenu k mori do Chorvatska do naturistickeho kempu,vse je uz hrazeno,nemusite nic platit,jen si udelat cas a vyrazit si odpocinou na plaz,pokud mate zajem o vice informaci,napiste na LAZARRO@seznam.cz.Dekuji, s pozdravem Mirek

04.03.2015 - 14:06
Společně na dovolenou Karel68 Společná dovolená nebo jen spolujízda

Ahoj, manželé 57/176/90 a 54/165/62 hledají přátelský pár ke společné dovolené na Korsiku do naturistického střediska Club Corsicana, červenec – srpen 2015 ( ev. spolujízdu tam i zpět). Vzhledem k potížím s komunikací, které zde registruji, odpovědi prosím na e-mail: bachanl@centrum.cz

04.03.2015 - 12:23
Společně na dovolenou maress Spoločná dovolenka

Zdravím,hľadám spolubývajúceho/-cu alebo -ich na dovolenku do Chorvátska – Valalta alebo Koversada,bgv alebo apt,15.júl – 15.august,možná cesta autom,nechcem doplácať za samostatnú izbu,Som nekonfliktný,pohodový.

02.03.2015 - 18:27
Společně do sauny Tom_rebel Společné saunování v Praze

Ahoj, hledám pohodovou a sympatickou kamarádku pro společné návštěvy některé z pražských saun, popřípadě i pro společné návštěvy naturistických akcí (např. v Aquapalace Čestlice). Email: rebel.77@email.cz

02.03.2015 - 00:05
Společně za sportem, Společně za tancem radeka007 Ahojte kdo pojedete do Koversady

Ahojte chystáme se v létě poprvé do Koversady.. jedeme jen dva a máme v autě 2–3 místa k dispozici.. byl bych rád kdybychom se mohli připojit k někomu kdo už tam byl a nevycházejí vám třeba auta na osoby.. a nebo někdo kdo by chtěl jet s námi jen pár popřípadě s dítětem… kdyžtak se ozvěte na rados.ados@seznam.cz zatím se mějte Radek a Elča

27.02.2015 - 12:45
Společně do sauny SPORT Hledám fajn nudistku

Hledám fajn nudistku, která má ráda společné saunování.

23.02.2015 - 22:05
Společně na dovolenou jana35 Valalta červenec 2015

Hledáme podobný pár na setkání v nějakém nuda kempu v HR. Valalta ( Vrboska , Kovačinie atd. ) červenec 2015. Děti 15/11 let.

23.02.2015 - 19:23
Vážně - on hledá ji jihlava1968 Jihlava

Muž 46 let z Jihlavy hledá ženu na občasné schůzky nebo i trvalý vztah,na věku nebo vzhledu nezáleží,dítě není překážkou.

23.02.2015 - 00:57
Přátelé - on hledá jeho Jeník Jenda Mašínfíra

Ahoj! Najdu tady nějakého člověka, který se zajímá a baví ho železnice jak modelová tak i skutečná. Já jsem velký fanda do železnice a mám spoustu materiálu(časopisy, fotografie, knížky a spoustu zážitků… a taky modelů HO. Najdu někoho? Díky. klacekj@gmail.com