NATURISTA.CZ

Přirozená radost ze života

-

Jak ovlivní názory veřejnosti nahota i před těmi, které může pohoršit, tedy mimo vyhrazená místa?

Vložil Anonymní, 20. Září 2008 - 10:00
Určitě to všeobecně posiluje toleranci k nahotě, považuji to za dobré.
35% (19 hlasů)
Může to být dobré, jen ať si lidé zvykají.
16% (9 hlasů)
Myslím si, že to názory nijak podstatně neovlivní nebo zde není to, co bych odpověděl.
24% (13 hlasů)
Měli bychom se chovat slušně a nenasírat lidi.
16% (9 hlasů)
Takové jednání může naturismu jen uškodit a působit problémy, odsuzuji to.
9% (5 hlasů)
Celkem hlasů: 55
0
 
-

ve městech

Vložil Pohodička (bez ověření), 21. Září 2008 - 8:25

Pohodička – filozof a naturista MEDY smažte prosím někdo „ve městech“, týká se to jen přírody, nějak nevím, jak to udělat. Odpovídejte jako že se to města netýká. Tak už se zdařilo, prosím, hlasujte znovu.

 
-

Ošemetná otázka

Vložil JirkaRybka, 21. Září 2008 - 12:29
Obrázek uživatele JirkaRybka

Osobně jsem po dlouhém váhání zaškrtnul tu prostřední možnost, spíše tedy že nevím co vlastně zvolit. Vše velice závisí na prostředí a situaci v konkrétním místě, od tolerantní atmosféry někde v přírodě, kde člověka mohou cestou do vody ostatní návštěvníci zahlédnout spíše jen letmo či z dálky (tam asi neškodí na ty pomyslné hranice trochu zatlačit), až po, řekněme, nějaké těsné sousedství na textilní pláži, či dokonce pohyb po frekventovaných komunikacích (takovým místům bych se přece jen vyhnul, tam je nálepka exhibicionisty nevyhnutelná).

 
-

Zakliknul jsem 1

Vložil Shpalek (bez ověření), 21. Září 2008 - 13:51

Byl jsem taky na rozpacích, ale je celkem logické, že těžko budou lidé tolerantní k naturismu, když žádní naturisté nebudou. Je to asi věc zvyku, čím víc lidí se bude koupat nahatých, tím snáze je budou ostatní následovat. Shpalek

 
-

.

Vložil Prcek (bez ověření), 30. Říjen 2008 - 11:48

.

 
-

Anketa

Vložil misak, 23. Září 2008 - 18:44

A já myslím, že to v důsledku může posílit toleranci k nahotě, když si veřejnost zvykne, ale měli bychom se chovat slušně, nepůsobit problémy a nenasírat lidi, aby to naturismu neuškodilo. Takže tu v podstatě není to, co bych odpověděl. [Vyplazený jazyk]

 
-

Příklad ze života

Vložil natur, 23. Září 2008 - 19:01
Obrázek uživatele natur

Označil jsem předposlední variantu. Nebudu dalekosáhle komentovat, ale je obvyklé, že každá akce vyvolá protiakci. A teď ten příklad ze života. Jistý rok v S upetaru na Brači němečtí kolegové dohodli s jistým hotelem, že vyčlení v lesíku stojící vilky a přilehlou pláž pro naturisty. Odsouhlaseno vedením hotelu, vedením městečka, zařazeno do katalagu, prodáváno. Dokonce pláž označena a s hlídačem pořádku. Do této chvíle pohoda. Leč – pan farář se rozlobil, při kázání ponaučil ovečky a vyzval je, aby na tuto pláž chodili ráno a večer venčit své psíky. Povedlo se, pláž zamořena, nepoužitelná, konec naturismu v Supetaru. Áť se nám to líbí či nikoliv, stále jsme a budeme výrazná menšina. Hájek

 
-

To: Natur

Vložil Shpalek (bez ověření), 24. Září 2008 - 7:46

Chcete tím příspěvkem říct, že s tím farářem souhlasíte? Ve spojitosti s Vaším hlasováním to tak vypadá. Já jsem ten poslední, kdo by chtěl programově i nechtěně „nasírat“ lidi. Ale pokud se někde neobjeví první naháč, neobjeví se tam nikdy žádný. To je jednoduchá logika.

 
-

medializace

Vložil Pohodička (bez ověření), 24. Září 2008 - 9:33

Pohodička – filozof a naturista MEDY Takové příběhy se musí medializovat, aby lidé viděli, čeho jsou faráři schopni. Ať se k tomu lidé vyjádří. Veřejné mínění nakonec rozhodne o mnoha aktivitách.

 
-

Vážení kolegové, není

Vložil natur, 25. Září 2008 - 14:59
Obrázek uživatele natur

Vážení kolegové, není vůbec podstatné, zda s farářem souhlasím či nikolv. I když je samozřejmé, že nesouhlasím, jak profesionálně, tak osobně. Já jsem totiž na tu pláž, do toho hotelu posílal své klienty, stejně jako je tam posílala v množství mnohokrát větším moje partnerská německá cestovka. A plavky, pokud to je možné, nenosím již 40 let. Tím v podstatě odpovídám na druhou repliku – na té pláži nebyl jeden naturista, tam byly stovky naturistů. Tam bylo povolení, tam byla oficiální cedule, tam byla jakási hotelová ochranka. A co to bylo platné. A to nebylo jen o myšlení pana faráře, toho někdo poslouchal, toho někdo poslechl. Kdyby takto myslel pouze on, pak by tam ti pejskové určitě sami nechodili. A tím se dostávám k poslední poznámce. Zkuste v rigorozním Chorvatsku vykládat někomu něco o tom, že pan farář je pomýlený. A nejen v Chorvatsku, těch náboženských omezení je po světě podstatně více. Nebo se snad rozhodnete jen tak ze zásady např. v Egyptě svléknout, a to jsem vybral ještě poměrně moderní stát. Prostě po těch několika desítkách let života naturisty respektuji skutečnost, že nejsme stredobodom sveta (jak krásně říkají Slováci), že jsme výraznou minoritou a že ta majorita z nás není příliš nadšená. Ale díky za každý metr čtvereční prostoru, kde ty plavky nemusím mít. A mám takový dojem, že jich v poslední době jak u nás, tak v Evropě nějak nepřibývá, spíše ubývá. Hájek, NTSC

 
-

Nová anketa? Návrh!

Vložil Prcek (bez ověření), 10. Říjen 2008 - 17:02

Co kdyby zde dali novou anketu? Tato už je asi hotová! A to:

Dali byste přednost koupání na smíšených plážích nebo vyloženě nudistických? Možné odpovědi: 1. Moc rád na smíšených, líbilo by se mi to, 2. Je mi to jedno, 3. Nelíbilo by se mi to smíšeně.

Nebo tak nějak.

 
-

Anketa

Vložil Rosik, 10. Říjen 2008 - 19:23
Obrázek uživatele Rosik

Něco podobného tady již proběhlo: http://naturista.cz/drupal/?…

 
-

anketa

Vložil Pohodička (bez ověření), 10. Říjen 2008 - 19:36

Pohodička – filozof a naturista MEDY Jo, dáme novou anketu a zdejší ti Prcku dali za pravdu. Budeme chodit v lese nazí, mám to moc rád a zatím jsem nikoho nepohoršil. Asi to bude tím, že jsem nikoho nepotkal [Úsměv]