NATURISTA.CZ

Přirozená radost ze života

-

NOC NATURISTŮ v AQUAPALACE Čestlice - pozvánka

Vložil Anonymní, 8. Prosinec 2008 - 7:35

NOVINKA na NOCI NATURISTŮ 24. 1. 2009: Skupina Spontánního tance, zpěvu a bubnování. KROMĚ OFICIÁLNÍHO FOTOGRAFA ZÁKAZ FOTOGRAFOVÁNÍ!
Po úspěšné první Noci naturistů letošního října se bude konat další akce Aquapalace pro naturisty. Poprvé mezi námi přivítáme skupinu Spontánního tance a bubnování, která bude jistě oživením naturistického ducha večera. Nechybět bude klavírista Petr Malínek a řada dalších muzikantů. I tato Noc naturistů bude plná zábavy, soutěží, muziky a na závěr vyvrcholí za zvuku bubnů soutěží v malování na tělo a společným tancem všech účastníků.
Ani tentokrát nebude chybět u mnoha naháčů velmi oblíbený AQUAZORBING


Zbrusu nový aquapark AQUAPALACE Čestlice „jižní okraj Prahy“ u D1 směr Brno (ukázat na mapy.cz) už podruhé uvítá naturisty. Nejmodernější a největší aquapark střední Evropy má kapacitu 2000 lidí a přilehlý Saunový svět cca. 400 lidí. NATURISTA.CZ se dostalo cti velkou měrou se podílet na této akci, která se bude konat pouze 2× za rok (podzim, jaro). 


Spontánní tanecSpontánní tanec Spontánní bubnováníSpontánní bubnování HOSTÉ (Nepřejí si být fotografováni!!!):
Skupina Spontánního tance a bubnování, která vtáhne do kola všechny naháče.
Spontánní bubnování a Kruhové tance a přírodní zpěv navazují na základní a přirozený pohybový a hlasový projev člověka. Rozvíjí to, co jsme od dob dětství a hravosti zapomněli. Představuje setkání se sebou, s rytmem, s přírodními vibracemi bubnů a s jinými jednoduchými rytmickými nástroji ve spojení s hlasem. VÍCE INFORMACÍ Vlastní bubny, chřestidla a jiné rytmické nástroje vítány!!!.
… a řada dalších nám již známých známých: AQUAZORBING, Mistr Petr Malínek, indiánská babička Jarmila a další…



Saunový světSaunový svět TERMÍN:
sobota 21. 3. 2009, (18)20 – 23 hodin
(19–20 hodin SRAZ příznivců NATURISTA.CZ ve Vestibulu u vchodu )
Možno využít zvýhodněné vstupné již od 18 hod. (300 Kč/dospělý), platí do VŠECH prostor AP. Ke 20. hod. se očekávají značné fronty u pokladen.
OSUŠKY POVOLENY – PLAVKY ZAKÁZÁNY
FOTKY a ČLÁNEK z minulé Noci naturistů. 


PROGRAM:
18–20 hod. Textilní provoz, ale možno využít snížené ceny 300 Kč až do konce večera (23 hod.), 100 Kč/dítě. Do 20. hod. možno být bez plavek v celém Saunovém světě – 12 saun, procedury, plav. bazén, restaurace…(vstupné v ceně, služby, občerstvení se platí zvlášť)

(19 – 20 hodin:)
SRAZ příznivců NATURISTA.CZ (Vestibul u vchodu), přijdou známí naturisti včetně vice prezidenta INF-FNI!!! 

NOC NATURISTŮ
20 – 23 hodin: celý aquapark patří jen naturistům
Soutěže: bodypainting, dětské hry, černá hodinka v potemnělém aquaparku, živá hudba…

Palác vlnobitíPalác vlnobití Palác vlnobitíPalác vlnobití PALÁC VLNOBITÍ – Živá hudba: Věhlasný pianista, absolvent AMU, sólový klavírista na všech olympiádách od r. 2002 v Českém olympijském domě (Salt Lake, Torino, Atheny, Peking), jeden z nejvýznačnějších organizátorů pražských i mimopražských naturistických aktivit
PETR MALÍNEK. Hraje na přání, k tanci, poslechu.
Karaoke více než 600 nejznámějších skladeb.
21.00–22.30 hod. Soutěž v malování na tělo
V závěru Spontánní tanec, zpěv a bubnování. INFO
Privátní saunaPrivátní sauna
22.30 Vyhlášení výsledků soutěže v malování na tělo.

1. cena – Pobyt v privátní sauně SPA AP Čestlice pro výherce a jeho 5 přátel!
2.-… cena – volné vstupenky do Aquapalace.

 

Palác relaxacePalác relaxace Palác relaxacePalác relaxace PALÁC RELAXACE
21.00–21.15 hod. – Černá čtvrthodinka v potemnělém vodním paláci.
21.15 hod. AQUAZORBING
 

NOVINKA – Ubytování – – NOVĚ OTEVŘENÝ HOTEL AQUAPALACE: Speciální zimní program

Služby zahrnuté v ceně:

  • 1× ubytování s bohatou snídaní formou bufetu
  • volný celodenní vstup do aquaparku AQUAPALACE PRAHA 
  • volný celodenní vstup do fitness centra

Cena:
Jednolůžkový pokoj 65,–EUR za pokoj a noc
Dvoulůžkový pokoj 88,–EUR za pokoj a noc
Rodinný pokoj 128,–EUR za pokoj a noc
Rezervace na: Tel.: +420 225 108 820 – 821, Email reservation@aquapalacehotel.cz

 

Partneři: Chcete být vidět v největším aquaparku střední Evropy? Přispějte cenou do našich soutěží. Můžete si v místě konání vyvěsit reklamu, budete uveřejněni na NATURISTA.CZ

Domovské stránky AQUAPALACE Čestlice.
KROMĚ SOUTĚŽÍ JE V CELÉM AREÁLU ZAKÁZÁNO FOTOGRAFOVAT!


Palác dobrodružstvíPalác dobrodružství Římská páraŘímská pára Palác vlnobitíPalác vlnobití VSTUPNÉ:
Vstup do veškerých prostor AQUAPALACE, to je Palác dobrodružství, Palác vlnobití, Palác relaxace, Korálový dóm, potápění, 12 saun vč. 2 venkovních, Wellness
Dospělí:
18 – 23 hodin: 300 Kč
20 – 23 hodin: 200 Kč
celodenní: 460 Kč
Děti:
18 – 23 hodin: 100 Kč (to je rodina 2+2 = 600 Kč)
Ceny vstupného platí jen pro akci Noc naturistů!, další služby, masáže, občerstvení apod. se platí ZVLÁŠŤ.

Využijte největšího paláce vodní zábavy ve střední Evropě, pro naháče pouze 2× za rok!


CESTA MHD (Kompletní mapa MHD Praha):
autobusy číslo 324, 325, 328, 363, 385 z metra: „Opatov“, do zastávky: „Čestlice, Global“

Najděte si pro vás nejvýhodnější spojení na stránkách dpp.cz nebo jizdnirady.cz Autobusy jezdí až do půlnoci.
Pozor! Průhonice-Čestlice je vnější pásmo Prahy č.1. Proto zde neplatí klasická přestupní jízdenka za 26Kč, ani běžná průkazka na MHD. Správnou jízdenku vám prodá řidič autobusu bez příplatku. Více informací o tarifu na dpp.cz.

Nebo můžete využít AQUABUS
Pravidelná linka Opatov (zastávka metra) – Čestlice Aquapalace a zpět je pro návštěvníky aquaparku ZDARMA. Pro cestu zpět do Prahy je nutné předložit účtenku z Aquapalace.

Jízdní řád AQUABUS ZDARMA od metra C OPATOV do Aquapalace a po akci zpět :
Odjezdy ze zastávky Opatov:
Pondělí – Neděle včetně svátků a dnů volna
09.40, 10.30, 11.30, 12.30, 13.30, 14.30, 15.30, 16.30, 17.30, 18.30, 19.30.

Odjezdy ze zastávky Čestlice (Aquapark):
Pondělí – Neděle včetně svátků a dnů volna
10.00, 11.00, 12.00, 13.00, 14.00, 15.00, 16.00, 17.00, 18.00, 19.00, 20.00, 21.15, 22.15, pouze po Noci naturistů: 23.30!.

CESTA AUTEM:
Dálnice D1, Exit 6 „komerční zóna Průhonice – Čestlice“, naproti obchodního domu KIKA. U Aquapalace je kryté parkoviště pro návštěvníky zdarma.

Mapa příjezdu autem: mapka čestlicemapka čestlice



AQUAPALACE ČESTLICE ukaž na mapy.cz

GPS: 50.007366669548624, 14.571454524993896 

Mapa google:

Large map

PŘESPOLNÍ: Využijte možnosti SPOLUJÍZDY ze všech končin světa!
3
 
-

Potěšující zprávy z Čestlic

Vložil zurek (bez ověření), 14. Říjen 2008 - 19:51

Z důvodu pozdějšího ukončení Noci naturistů vedení AP zařadilo mimořádnou linku ZADARMO Aquabusu (50míst) s odjezdem 23.30 hod. od Aquapalace na metro C Opatov [Úsměv] . Takže Pražáci mohou v klidu popíjet a MHD se dostanou v pohodě domů.
Vedení AP doporučuje příchod už na 18. hod., kdy nebudou fronty u pokladen. Cena od 18. hod. je 300 Kč/os (o dětech se jedná, zatím byly stanoveny na 100 Kč na 20–23 hod.), což je 60 Kč/hod. V čase 18–20 hod. lze pobýt v Saunovém světě, kde jsou plavky zakázány i za normálního provozu. Saunový svět má 12 saun, nejrůznější Laconia, Tepidária, Lapidária, venkovní sruby, plavecký bazén, restauraci… Takže se tam dá vydržet opravdu dlouho.
Od 20. hod. pak bude celý Aquapalace pro naháče. Hrozí, že se na 20. hod. nahrne 500 lidí k pokladnám, což by mohlo začátek značně znepříjemnit. Jinak se ale přecpanosti nebojte, AP má kapacitu 2000 lidí a Saunový svět 400 lidí – to nenaplníme, ani kdyby se sjeli všichni rákosníci světa.

Vedení AP dnes potvrdilo stanovisko, že AP nebude poskytovat žádné veřejné erotické zóny. Berte tedy prosím Noc naturistů, jako dětinskou radost z nahoty, kterou jen málokdy v takovémto prostředí zažijete a ostatní si nechte na oddělení SPA (do 22 hod.) nebo na doma.

V rámci pročištění Komentářů, se mi podařilo smazat všechny komentáře, tak se omlouvám. Všechny podstatné věci a odpovědi na dotazy jsem doplnil do článku, viz výše. Spousta komentářů k Čestlicím je taky tady.
V případě nesnází (Mámo, tady píšou na tý ceduli Břeclav [Zmatený] ) volejte non-stop: 775 327 085.

 
-

Bylo to skvělé!

Vložil Vladimír, 19. Říjen 2008 - 10:55
Obrázek uživatele Vladimír

Pořadatelé i spolupořadatelé byli dokonalí, Aquapalace rovněž. Už dlouho jsem si tak (aktivně) neodpočinul při plavání, v sauně a blbnutí na dětských i skorodospěláckých atrakcích. Díky.

 
-

Poděkování pořadatelům

Vložil stoll (bez ověření), 19. Říjen 2008 - 11:41

Včerejší naturistická akce v AQUAPALACE Čestlice – jedním slovem [Smích] skvělé [Úsměv] , vřelé poděkování všem zainteresovaným.
Akce se povedla po všech stránkách, až na některé porodní bolesti při pořádání prodloužené večerní akce – plavčíci a obsluha se snažili končit o kousek dříve jak inzerovaných 23°°( nap. tobogány a osvětlení tohoto pavilónu poprvé vypnuli v 21,45, po upozornění, že jsou tam ještě děti, tak ještě chvíli pokračovali, saunový svět uzamkli i s některými návštěvníky již ve 22,25 hod ), ale to nic nemění na nádherném setkání naturistů v krásném prostředí tohoto aquaparku, zejména saunový svět s venkovníma saunama i vnitřní prostornou finskou saunou jsou úchvatným zážitkem, stejně tak jako řeka která spojuje všechny paláce i s venkovním prostorem. Překvapení v kouli – bonbónek pro děti i dospělé…
Již se těšíme na další akci podobného rázu tentokrát pro „změnu“ v Liberci – zkrátka Babylon je Babylon a Čestlice jsou Čestlice…

 
-

S radostí se připojuji

Vložil Shpalek (bez ověření), 19. Říjen 2008 - 12:09

S radostí se připojuji k poděkování. Celá rodina jsme si velmi příjemně užili plavání i zabavu, nápad být při tom nahý mi celá rodina pochválila. Výhrady mám pouze k aquaparku jako takovému, ale ty napíšu spíš jeho vedení. Akce jako taková byla skvělá. Nejhezčí dojem na mě udělalo prolínání oblečených a svlečených kolem osmé hodiny. Všichni to brali naprosto samozřejmě, což vidím jako dobré znamení. [Úsměv]

 
-

Připojení k poděkování

Vložil Prcek (bez ověření), 19. Říjen 2008 - 12:46

Moc, moc pěkná akcička. Mohlo by jich být, ale více jak 2× do roka. Musím se též přidat a tímto za akci všem pořadatelům a vedení za ni moc poděkovat! Na příště už mám zajištěn doprovod, že se zúčastním bude-li to možné i se svou dcerkou která se na to moc těší. Nyní nemohla ze zdravotních důvodů. Jen ta organizace doprovodných akcí trošku vázla. Chtělo by to asi více lidí co pomohou s těmi akcemi. Já že jsem byl sám bych klidně pomohl kdyby to se mnou někdo projednal. Stačí se zeptat kdo by byl ochoten pomoci. Jistě jsem tam nebyl sám jedinec a pomohl by jistě i jiný. Stačí to příště domluvit třeba mezi námi zde. Na Shpaleka ještě připisuji, že ta počáteční promíchanost s plavkáčema byla opravdu v pohodě a bylo mi jasné že to tak nějak asi bude v pohodě. Vždyť to bylo vyhlášené ta akce a nikdo nemohl být nějak překvapen. Já se též producíroval mezi nimi nahý když jsem hledal funkční skříňku na oblečení že mně nešla ta původní zamknout když už jsem byl svlečený a bylo to v pohodě. Myslím si že kdyby zavedli provoz smíšený s naturisty a plavkáči tak by byl provozovatel spokojenější že by bylo více lidí a rozhodně by to bylo příjemnější pro mnohé že je to tak svobodnější a nenucené a mohli by tam být každý jak kdo chce! I když je fakt, že mně osobně se to tak jak to bylo též líbilo i když dávám přednost té svobodě volby! Ještě připomínka: Viděl jsem tam zalezlé tři klučiny, ve věku tak 16 let, na lehátku přikryté osuškou jak pozorují nejspíš nahaté holky. Ale byli v klidu, nikoho nepronásledovali a nikomu to nevadilo, ani mě. Vždyť každý zdravý muž se rád podívá po pěkné slečně. Takže pohoda a dávám všem zúčastněným velikánskou 1 s * [Úsměv] !

Doufám že pan Žurek co nejdříve též něco o akci napíše, jak byl provozovatel s akcí spokojen a tak. A že zde přidá nějaké fota co pořídil.

 
-

Smíšený provoz

Vložil Vladimír, 19. Říjen 2008 - 13:17
Obrázek uživatele Vladimír

Obávám se, že to je, nejen u nás, neprůchodné. Prostě mezi většinovou (textilní) veřejností vládne, možná převládá názor, že nahý v bazénu – a někde dokonce i u vody – je něco nepřístojného. Pro představu: ve stuttgartském Vitaparku, donedávna ještě s výhradně nahým provozem, zavedli na žádost veřejnosti první sobotu v měsíci textilní koupání (www.schwabenquellen.de/index.php?…).

 
-

Chce to zkusit

Vložil abel (bez ověření), 19. Říjen 2008 - 15:26

Vy se „obáváte“ už dopředu, to myslím není dobré. Když to zkusím, a nepůjde to, tak dobře. Ale když to nezkusím, tak prostě nevím, a dál si pěstuju obavy, což vnímám jako psychologicky nezdravé. Co tím zkušením riskuju? U nás mě snad nezavřou za to, že se na příslušných místech budu zajímat o možnost [Úsměv]

 
-

Ivoši,super!!!!

Vložil asmara, 19. Říjen 2008 - 19:52
Obrázek uživatele asmara

Musím akci jen pochválit,poprvé propuštěná od mimina jsem si užívala ze všech sil a žádný nedostatek mě do očí nepraštil [Spiklenec] Na premiéru zvládnuté na jedničku!!!! [Úsměv] [Úsměv] A zajímalo by mne-kolik lidí tam nakonec bylo?A byl Aquapalace s návštěvností spokojený?Díky,Asmara

 
-

Jo, tak to je přesně

Vložil Shpalek (bez ověření), 19. Říjen 2008 - 20:08

Jo, tak to je přesně dotaz, na jehož zodpovězení se těším a o němž jsem přemýšlel včera večer. Mě se zdálo, že lidí je tam dost. My tam byli už od sedmi, po osmé návštěvnost trochu poklesla, ale pak tam bylo lidí jako předtím.

 
-

Čestlice

Vložil pilot (bez ověření), 19. Říjen 2008 - 21:20

Moc , moc děkujeme a doufáme, že se setkání bude opakovat. Jet do Babylonu do Liberce je přeci jenom daleko. Prosíme o opakování a slibujeme, že příště přivedeme své kamarády, rodiny aby nás bylo ještě více. Při odchodu u paní v pokladně jsme se ptali jaká byla návštěvnost, tak říkala kolem 500 lidí a to prý v sobotu tady mají málo kdy. Tak se těšíme na další setkání a držíme pořadatelům palce. [Úsměv]

 
-

Čestlice - názory, návštěvnost

Vložil zurek (bez ověření), 19. Říjen 2008 - 22:05

O akci jsme se samozřejmě bavili hned při jejím závěru. Náš názor na návštěvnost byl shodný – nic moc. Akce dostala absolutní podporu jak vedení AP, tak Naturisty a přesto jsme areál dovedli naplnit pouze ze čtvrtiny. Musíme navázat lepší spolupráci s propagátory saun, bazénů apod. Naturista se už delší dobu motá ve stejném kolečku štamgastů a to je k ničemu. Musíme efektivněji komunikovat s médii. Bohužel v těchto dnech byly volby a všichni napřeli svůj zájem tam [Smutný] . V Praze musíme získat více osobních kontaktů na redaktory. Zvát je na akce, zatáhnout je víc do n-dění.
Jinak akce po stránce atmosféry dopadla podle mne nadstandartně, názory byly z 99% pochvalné.
Další termín závisí na rozhodnutí majitele. Po sobotě žádné jásání nenastalo, budeme dál intervenovat za další konání. Musíme víc zapracovat na propagaci. Moje představa za nabízených podmínek byla aspoň 1000 naháčů. V takovém případě bysme měli dveře otevřené.

 
-

Je to reálné?

Vložil abel (bez ověření), 20. Říjen 2008 - 1:04

1000 naturistů, neulítla ti ruka s nějakou tou nulou? I když tady komusi radím, že se má všechno zkusit, teprve pak se něco ví, ale tohle se mi fakt nezdá.


Žurek: Reálné to samozřejmě je, na Noci naturistů byli lidi, kterých jsou v ČR statisíce, řekl bych miliony – normální paní z obchodu, holka ze školy, pan lékárník. Ti lidi se ani sebe snad nenazývají naturisty, ale chtěli so podívat do nového aquaparku, využili zcela mimořádné ceny atd. Opakuji na naše akce chodí vzorek ZCELA běžné populace, žádná minorita, omezený okruh lidí. Otázka návštěvnosti je opravdu na naší straně, kdy v současnosti nejsme schopni oslovit víc lidí. Je to na soustavnou cílenou práci, která přinese výsledky. Chtělo by to opravu zapracovat od sebe a přispět alespoň tím, že s sebou vezmu další svoje známé. Já jsem přivedl 2 ženy a 4 děti. Nijak jsem neinzeroval, bez jakékoli námahy jsem prohodil pár slov v sauně a jela nás 2 auta (130km).
Názor jako jestli neulítla nula při odhadu návštěvnosti je typický názor štamgasta na Naturistovi. Bohužel rákosnictví je v českých naturisech tak zakořeněno, že vymanit se z něho bude na další generaci a lidech, kteří naturismus teprve poznávají. V Čestlicích jste si všimli, že věkový průměr je docela nadějný (viděl jsem asi jen 5 důchodců). Takže já to vidím docela optimisticky. Je před námi ale opravdu hodně práce, „diskuze“ o nulách je tím nejhorším, čím se můžeme zabývat. Napříště: pro nečinné lidi – alespoň předat dál svoje zážitky z Čestlic svým známým, popsat situaci, pozvat je s sebou. Aktivnější: stáhnout si Naturistův občasník, vyvěsit ho ve svém okolí na K TOMU URČENÁ místa.
Pokud chceme ještě vylepšit sobotní neutěšenou situaci s počtem návštěvníků, tak napišme svoje zážitky na email AP: info@aquapalace.cz a slibme jim, že jestli bude nějaké „příště“, tak opravdu přivedeme alespoň 1× tolik naháčů. Jinak bude naše pozice opravdu dost těžká.

 
-

Akce super,...

Vložil tomas.syk (bez ověření), 20. Říjen 2008 - 7:02

Musíme pochválit organizátory, akce se jim povedla, bylo to opravdu super, až nám to strašně rychle uteklo. Ale nějaké ty neduhy akce samozřejmě měla, a to co nám nejvíce vadilo, bylo když jsem potkali několik mužů „honičů“, já když tyhle úchylný ubožáky vidím jak si mastí… a šmírujou u toho ženský, tak bych...... Na to by bylo nejlepší povolit vstup pouze v páru, myslím že takový by se tam už nedostali, ale tím by zase asi klesla návštěvnost, protože ten nepoměr mužů a žen tam byl. A ještě něco k e-zonam, na které jsem se minule ptal, tak myslím že třeba v nějaké té relaxační místnosti v saunách by s tím nebyl žádný problém. Jelikož když jsme viděli především ty mladé páry, tak myslím že v těch výřivkách měli ruce všude a bylo vidět že by si tam nejraději užili, ale neměli možnost, protože tam pořád někdo byl. Takže to je náš názor na akci čestlice.


Napište svoje zážitky z Noci naturistů v Čestlicích vedení Aquapalace: info@aquapalace.cz !

 
-

.

Vložil Prcek (bez ověření), 30. Říjen 2008 - 11:38

.

 
-

Re: Návrh

Vložil Banana001 (bez ověření), 20. Říjen 2008 - 9:55

Osobně myslím, že návrh na smíšený provoz je dost utopické, prože známe jak to chodí a textiláci postupně nudisty vytlačí, ten zbytek ortodoxních se pak uchýlí do saun a výřivek a přístě už nepřijdou [Úsměv] Dále mě pořád záráží, jak se zde diskutuje o nějakých e-zonách???, to přeci nemá s nudismem nic dělat, stejně tak jako honiči na akci, to je normálně na kriminál, zavolat policii a dotyčného vyvézt ven nebo mu dát rovnou na budku. To, že máme rádi koupání bez plavek ještě neznamená, že budeme tolerovat takové věci a jestli pod tím někdo vidí něco jiného, tak toho musíme rázně vyprovodit. [Smutný]

 
-

Smíšený provoz, ezony...

Vložil zurek (bez ověření), 20. Říjen 2008 - 10:10

Smíšeným provozem si už reálně prošel Babylon a všichni na vlastní oči viděli, jak to dopadlo. Už nemáme důvod něco tak neperspektivního pokoušet. Byli jsme jen pro srandu, že na Naturistické party vládnou plavky. Vedení Čestlic až obdivuhodně detailně sleduje ostatní podniky, jejich aktivity a smíšený provoz na začátku Noci naturistů jsme zavrhli jednohlasně.
E-zony – taktéž mi ještě těsně před začátkem Noci naturistů bylo sděleno vedením, že „AP není veřejný dům“ a veřejné erotice tady žádný průchod dáván nebude.
Z mojí osobní zkušenosti znám spoustu erotomanů, opravdu erotomanů a ti svoje choutky opravdu vyřídí před akcí nebo po. Už to nebudeme řešit, na akce chodí opravdu spousta mladých, kteří si užívají srandy, přátel, vlnobití… a erotiku neřeší. A pro ty právě tyto akce připravujeme.

 
-

Erotické zóny a Ostraváci v Čestlicích

Vložil PetrK, 20. Říjen 2008 - 12:08

Ne, erotika na naturistické párty prostě nepatří! Nepořádáme swingers-párty, ale akce pro rodiny s dětmi. A myslím, že normální naturista prostě nemá rovnítko nahota=sex. A pokud ano, tak si to prosím vyřiďte někde doma v soukromí, nebo si k tomu pronajměte vhodné prostory. Nebo si prostě pořádejte vlastní erotické párty! (to bych byl zvědavý, jak na tento váš nápad zareaguje jakýkoliv aquapark)

Aquapark, plný dětí, rozhodně není tím pravý místem na vaše sexuální dovádění! Pak se těžko, od nenahaté většiny, zbavíme nálepky úchylů, kteří na nuda pláže chodí jen kvůli sexu a nutí svoje děti, aby se na to dívaly (ano, i takové názory jsem slyšel) [Zmatený]

Jinak akce v Čestlicích byla naprosto skvělá [Smích] Nedá se jí prakticky nic vytknout. Kam se hrabe Liberecký Babylon [Vyplazený jazyk]
Zaznamenal jsem pouze jediného „fotografa a filmaře“. Důrazně jsem mu vysvětlil, že focení a filmování je zakázané. On se ohradil: „To jsem nevěděl, že se tu nesmí fotit, u nás v Antošovicích se fotí běžně“. Nicméně foťák a kameru sbalil.

Žádné jiné podezřelé existence sem neviděl (výše popisované „honiče“)… je potřeba řešit ihned a na místě

Petr [Ďáblík]

P.S.: Párové vstupy se tu na webu již několikrát řešily. A házet samotné chlapy do jednoho pytle poněkud netolerantní. Volat po erotických-zónách a zároveň kritizovat chlapy, kteří se chovají eroticky… To je poněkud schizofrení [Zmatený]

 
-

E-zony

Vložil bsport (bez ověření), 20. Říjen 2008 - 14:24

Předem musím říct že mne doteď ani taková myšlenka e-zon na naturistických akcích nenapadla. Ale přece jenom bych se erotomanů trochu zastal. Mne příspěvky i z dřívějška naturistů připadají jakoby naturisté byli puritání a sex by jim byl cizí. Na eorotické hrátky jsem narazil několikrát na textilních plážích, sex se provozuje dokonce i v kinosálech a pod. Vypadá to že naturistické akce jsou jediné místo kde je sex tabu. Jen tak mimochodem když se o těch e-zonach mluví, to jako někde opravdu existuje? ( a kde :) )

 
-

Čestlice

Vložil Petar, 20. Říjen 2008 - 17:06

Cítil jsem dopředu, že to bude příjemná akce. Bohužel okolnosti nedovolily. A tak jen stručně, je mi velmi blízký pohle presentovaný výše Ivošem, naháčské akce by se neměly stát exkluzivním dýchánkem „staré gardy“ ale příjemnou možností i pro lidi, co nikdy nebyli na naturistovi.cz ale chodí do sauny, v létě si nenechají ujít požitek z koupele na Adama a Evu… a šance jít si nahatí zaplavat a vyblbnout se i v zimě je oslovuje. Z mého pohledu takové normální lidi s partnery, přáteli a rodinami přiláká nabídka normálního aquaparku, okořeněná bombou jako je možnost vyzkoušet veletoče v kouli a pod. Ostatní organizovaný program už musí být vyloženě fakultativní, jinak myslím dnes lidi spíš odradí. Smíšený provoz – v Liberci jsme ho kdysi s přítelkyní s pár nahodilými a pohodovými páry ustáli, smysl může mít (motivační) po velmi krátkou dobu na začátku akce, pokud by se nám ještě podařilo udělat širší dohodu, že jdeme na plac od začátku. jinak jsou zprávy jednoznačně negativní a smíšen provoz je spíš kontraproduktivní. N-zóny – naturismus, nudismus, nahášství, jak tomu kdo chce říkat je fakt hlavně o přirozeném vnímání nahoty jako soušásti života bez jejího automatického spojování se sexem. Naháč vesměs není frigidní impotent ale nahotu se sexem nespojuje. Je přirozené, že na člověka může chuť přijít i na méně pravděpodobných místech než je pláž nebo aquapark, nicméně asi bych se přidržel zvyku, že sex je soukromá záležitost. Kdo si nemůže pomoct, snad si vždycky decentní způsob najde ale koncipovat naturistické akce jako nějakou obdobu swingers, to by pro ně byla asi hodně medvědí služba.

 
-

Sqjelý večer naturistů

Vložil misak, 20. Říjen 2008 - 20:31

Večer byl naprosto jedinečný, lepší koupání jsme dosud nezažili, díky všem, poklona namalovaným modelkám za smysl pro legraci, provedení a zejména pro ochotu třetinu času věnovat malování a následnému odstraňování barev. Čekal jsem nával, opět (třeba po Barrandovu) se ukázalo, že lidská zabedněnost je bezmezná. Doufáme, že nezůstane u jednoho termínu, zatím se těšíme do Jihlavy, snad nám to vyjde.
Jen drobounké, leč nepatrné „ale“ – i já bych uvítal smíšený provoz aspoň půlhodinku před osmou, kdy už nás pustili za ty dvě stovky (!) dovnitř, třeba jen v „Relaxaci“ (kde děti nebyly, vlastně první hodinu tam nebyl skoro nikdo). Tak jen ze zvědavosti bych rád věděl, proč jste to „jednohlasně zamítli“. Stále jsem spíš toho názoru, že většina táhne (Slunce, seno.., že?) a možná by se pár textiláků nakonec svléklo (u kasy jsem litoval jednu rodinku – „Mámo, voni tam dneska směj jenom nudysti, to asi pojedeme jinam…“, ale připadalo mi, že se spíš všichni před SEBOU stydí to zkusit). Nevím, zmíněný smíšený debakl v Babylonu jsem neviděl. Ctím pravidla, tak jsem ani neriskoval diskuse s plavčíkem, že tam před osmou nemám exhibovat … i když mimochodem – je v Čestlicích někde jinde než okolo saun deklarována povinnost obléct plavky? Nedokážu si vybavit a na jejich webu to nemůžu najít.
Zaregistroval jsem obdivuhodně málo fotografů, děkuji, oproti tomu bych možná uvítal oficiálního (tedy alespoň polokomerčního), mohl by pomoct Ivošovi a my bychom si i nějakou tu fotku na památku rádi objednali, s aparátem tam chodit nechci.
Co do erotiky (to bsport): v Babylonu jsou ve Wellnes 3 tzv. Amorovy komnaty, nabízejí soukromí pod zámkem, ale upřímně řečeno použít takový kamrlík po kdovíkom nemám chuť, podobně jako se mi moc nechce ani do vířivky (výr je taková sova, Banáne … a honiče bych nevyvážel, stačí vyvést), kde holka sedí frajerovi na klíně (doufejme) a oba vypadají velmi nesví, když se kdokoli přiblíží (viděl jsem v sobotu). Psal jsem o Japonsku, kde v onsenech mívají oddělené místnosti (kazokuburo) pro intimní koupání, ale zásada je nechat lázeň v takovém stavu, v jakém jsme ji našli. Nějaká pusa nebo pohlazení, když už jsme si vyšli ve dvou, jasně, ale tak, aby okolí bylo zřejmé, že je vše v rozumných mezích – ostatní v soukromí doma ve vaně nebo bazénu.
Jo, a nahota a erotika (ne nutně sex) podle mne většinou – v lepším případě – spíš patří dohromady, ne že ne, a mám za to, že letmý pohled od kluka .. nebo holky .. normálně spíš potěší … ale mě se stejně víc líbily ty plavčice v šortkách [Spiklenec]

 
-

Čestlice super!

Vložil PSkoda (bez ověření), 20. Říjen 2008 - 20:34

Nedá mi to a taky se připojím se stručným hodnocením. Jednou větou by se to dalo vyjádřit asi takhle: „Bylo to skvělý, úžasný, ale krátký“. Ano, ten čas uběhl strašně rychle, takže jakoukoliv podobnou akci vřele uvítám kdykoliv znovu. Všem samozřejmě patří poděkování. Byl jsem tam poprvé a líbilo se mi to. Je vidět, že je vše nové, i když pár zařízení bylo mimo provoz. Vstupné bylo dost motivující, ale jindy je to drahý, takže majitel Babylonu v Liberci může být klidný, protože zatím mu úbytek návštěvníků určitě nehrozí.

K návštěvnosti – já chápu, že kapacita je 2000 lidí + 400 v saunách. Ale mě přišlo, že nás tam bylo tak akorát. Při představě, že by tam bylo jednou tolik lidí, bych se s další návštěvou dost rozmýšlel. Vážně netoužím chodit kolem vířivky a čekat, až se někdo zvedne, nebo se mačkat v sauně, příp. zakopávat v řece, apod. Nevím, kde projektanti vzali ty hodnoty, ale přijdou mi nesmyslné. Sám jsem touto akcí získal další „duši“ a mile rád přemluvím i jiné známé a kamarády – právě na základě kladné zkušenosti z této akce. Ale jakmile počet lidí přesáhne určitou hranici a budou se tam cítit, jako v odpolední špičce v metru B, přestane je to bavit. A mě taky.

Smíšený provoz – to je absolutní nesmysl. Zastávám názor většiny, že tudy cesta opravdu nevede.

Vstup pouze partnerům – další blud, to se může rovnou celá akce zrušit. Žádnýho úchyla jsme za celou dobu neviděli a jestli se tam 2 nebo 3 vyskytli, tak je to asi stejné procento, jako kdekoliv jinde.

E-zony – jeden něco prohlásí a všichni se toho chytnou… [Úsměv] …tady je každej hned mravokárce a zdá se, že polovinu lidí přinesl čáp (příp. vrána)… [Smích] …takže bych to viděl asi tak, že jsme jen lidi. Nikomu určitě nevadí, když se dva k sobě mají tak, jak to cítí. Dají si pusu, pohladí se, apod. Je to krásný a vždycky to každýmu přeju. Patří to do běžného života stejně jako na pláž nebo do aquaparku. Ale něco víc? Myslím, že nikdo nepůjde do aquaparku jenom kvůli tomu, aby tam provozoval sex. Takže bych neřešil něco, co se týká 0,000001% lidí [Spiklenec]

 
-

Ostraváci do Čestlic nikdy více!!!

Vložil zdenekfm (bez ověření), 20. Říjen 2008 - 22:40

Dovolili jsme si jako „Ostraváci“ svojí účastí podpořit tuto nově vznikající se akci. Radost z pěkně prožitého večera nám ovšem zkazil zdejší příspěvek „Erotické zóny a Ostraváci v Čestlicích“ spoluorganizátora PetraK. Nevím Petře, jakým právem nás Ostraváky spojuješ s erotickými zónami, natož pak s oním fotografem – filmařem. Pokud oba myslíme onoho špatně se pohybujícího člověka, známého to „fotografa“ z Babylonu, tak ten je s největší pravděpodobností Polák. A patrně se chystal dělat jen to, co mu toleruje Ivoš v Liberci. Navíc, ono ani všichni Pražáci nejsou spartakiádními vrahy, že. Nevím, co víš o Antošovicích, ale zkus si tam přijít s foťákem a nezastavíš se ani v Aši, natož v Praze. V Antoškách se vylučuje za podstatně menší prohřešky.
Mám však obavy, že přes svůj pragocentrismus ani nevíš, kde Ostrava leží. Tvoje: „Akce v Čestlicích byla naprosto skvělá. Nedá se jí prakticky nic vytknout. Kam se hrabe Liberecký Babylon“ svědčí o všem. Nezapomeň však, že nebýt Liberce, mimopražských a práce Ivo Žurka, tak jste se v Česlicích spočítali na prstech jedné ruky, vždyť v miliónovém městě máte problém obsadit Holešovice!

 
-

Čestlice, Babylon, PetrK a Ostravaci

Vložil zurek (bez ověření), 20. Říjen 2008 - 22:59

Chtěl bych jen podotknout, že PetrK byl v případě Noci naturistů v Čestlicích vděčným sympatizantem, nikoli organizátorem. Petr bojuje s nasazením vlastního těla o zachování holešovického n-plavání, dále byla na jeho bedrech akce loňského N-Mikuláše v Praze a veleúspěšný Naturistický tábor 2008 na Lipnici.
Ohledně AP Čestlice jsem se ujal našeho zviditelnění já a už od 20.9.2007 jsem začal psát články a informace o tehdy teprve vznikajícím AP. Po jeho otevření se vše muselo postupně usazovat a nyní jsme dospěli s vedením ke shodě i konkrétnímu termínu.
Jsem si vědom, že není radno píchat do ostravského vosího hnízda a nikomu bych to nedoporučoval. Jiný kraj, jiný mrav, jiný temperament… Bavme se, kde se dobře koupe, kde svítí sluníčko a vosy nechme prosím na pokoji.

 
-

.

Vložil Prcek (bez ověření), 30. Říjen 2008 - 11:39

.

 
-

re: Ostraváci do Čestlic nikdy více!!!

Vložil PetrK, 21. Říjen 2008 - 1:15

Milý Zdenku,
při organizování letošní, poněkud neúspěšné, letní miss jsem Antošovice a Ostravu navštívil několikrát. Byla tam pohodová atmosféra a myslím, že jste mně celkem pěkně přijali mezi sebe (ačkoliv jsem zjevně nenáviděný Pražák). Navíc jsme tam i fotili, pravda jen ilustrační fotky, ale aspoň z toho vznikl nějaký článek na web. Protože jinak by nikdo v republice ani netušil, že nějaké Antošovice vůbec existují a co se tam vlastně děje. Protože od vás sem nikdy nic nikdo nenapsal… [Zmatený]

Nevím co víš o obsazenosti Holešovic, ale v zásadě si nemáme na co stěžovat, jinak bych to nepořádal…nejsem finanční sebevrah. A když jsem byl letos v únoru na Čapkárně v Ostravě, tak se tam taky dost řešila nízká účast… [Smích]

Popis toho pána sedí velmi přesně, tak to bude asi on i když mluvil poměrně srozumitelně česky. Pouze jsem citoval jeho obhajobu. Vůbec jsem ve svém příspěvku neodsuzoval, nehodnotil Antošovice, ani Ostravu. Jen jsem popsal chování jednoho člověka. Napadá mne jedno přísloví o potrefené huse…

Neznám ho s Babylonu, neb tam tak často nejezdím. Můj názor je všeobecně známý, Babylon je dle mého názoru kýčovitý, hnusný, navíc bez plaveckého bazénu a necítím se tam dobře (více tady )… Naprosto to nijak nesouvisí z Prahou.
Mimochodem nejhezčí bazén v Česku je, dle mého názoru, Kraví hora v Brně, nebo Karlovarský Thermal a koneckonců i ta Ostravská Čapkárna má svoje neopakovatelné kouzlo, hlavně lázeňský provoz… ne opravdu nejsem Pragocentrista, a pokud to tak vyznělo, pak je mi to líto a omlouvám se…
A ještě jedno mimochodem, letošní (myslím velmi vydařenou) letní dovolenou jsem trávil i cestováním po Moravě a tři dny jsem strávil v Ostravě… [Vyplazený jazyk]

A proč jsem spojil e-zony a Ostraváka a celkové hodnocení? Nechtěl jsem tím nic spojovat, ani vytvářet nějaké souvislosti. Prostě jsem v jednom příspěvku reagoval na víc věcí najednou… Za případné nechtěné obsahové spojení se též omlouvám…

Petr [Ďáblík]

p.s.: Pozdravujte Vaška Cýra od Petra z Prahy [Úsměv]

 
-

Antošovice SNO

Vložil MONFOLT, 21. Říjen 2008 - 7:35
Obrázek uživatele MONFOLT

Jak jsem tady četla za prkotinu vám pozastaví členství.. Nikdo asi je nezná natolik jako já strávila jsem tam 4 roky dovolené . od doby co vyloučily a pozastavily členství asi 100 lidem. Některé ani nic neprovedly tu dobu antošky pro hodně lidi skončilo ..
Antošky byly, když tam byl předsedou Ladislav Lazar. Ted už nejsou a pokud budou pokračovat jak pokračuji. Tak brzo tam přestane každý chodit. sezonu ukončili už v polovině srpna. pláž lopík funguje ještě ted. konec mám 1. a 2. listopadu..


Žurek: Antošovice prosím řešte na stránkách SNO Ostrava. Tady jsou komentáře Aquapalace. Děkuji.

 
-

Noc naturistů

Vložil natur, 21. Říjen 2008 - 11:09
Obrázek uživatele natur

Noc naturistů v Aquapalace Čestlice byla výborně zvládnutou akcí, jak zásluhou kolegy Žurka, tak vedení aquapalace i jeho řadových pracovníků. Aquapark je výborně vybaveným oddychovým a relaxačním centrem a musí svými službami uspokojit každého návštěvníka. Navíc v tomto případě byla cena stanovena skutečně velice vstřícně vůči naturistům – ale jak jsem byl panem generálním ředitelem informován a posléze si cenové relace ověřil na internetu, výborná cena je např. obecně stanovena na pondělky, kdy celodenní vstupné činí 300 Kč/os. Sice v plavkách, ale za úvahu to stojí. Pohled na počet účastníků se bude samozřejmě trochu lišit – vedení aquaparku asi očekávalo o něco vyšší účast, já jsem byl příjemně překvapen, kolik naturistů skutečně přišlo. Jen počet klientů naší cestovky odhaduji tak okolo 100 osob. Za jejich účast jim tímto děkuji a jsem rád, že jsem se tam s nimi mohl setkat. Zřejmě se projevila aktivní informovanost cestou cílené mailové pošty. K propagaci obecně – kolega Žurek obeslal cca 22 tiskových a přes desítku rozhlasových médií. V předvečer akce jsem si na internetu hledal, kolik reagovalo – radio Bonton, týdeník pro ženy a týdeník o bydlení, oba týdeníky ovšem pouze v rámci celkové dvoutýdenní akce. Deníky ani slovo. Na akci vlastní se nedostavil ani jeden novinář, kupodivu ani bulvár. I když akce byla realizována v mediálně „nevhodné“ době (požár na Výstavišti, volby, …), je zřejmé, že o naturistických akcích budou psát pravidelně jen novináři s námi sympatizující, ostatní pouze v případě potřeby dovyplnit prázdná místa na svých stránkách těsně před létem nebo v případě očekávání nějaké „skandální“ záležitosti. Obdobně je to i s pořádáním akcí – jednak jde o byznys, jednak vedení nám musí být nakloněno, např. ředitel Čestlic je náš dlouholetý sympatizant. Na těchto stránkách jsem někde četl stesky na Olomouc – tam nebyl problém před řadou let, kdy ředitel Plaveckého stadionu byl naturista . Konaly se zde vynikající akce, skončily se změnou majitele a s jeho odchodem. Zda se budou tyto akce v Čestlicích opakovat záleží pouze na nás, domnívám se, že na jaře se akce konat bude a lze jen doufat, že kladný ohlas z úst sobotních návštěvníků dolehne k dalším naturistům a počet účastníků naroste na oněch optimálních 600–800 osob. To je počet, který zaručí jak ekonomický přínos aquaparku, tak v celku pohodový pobyt pro samotné účastníky. ing.Hájek, NTSC Natur Travel

 
-

ad bsport a E-zóny

Vložil koloman, 23. Říjen 2008 - 17:25

„sex se provozuje dokonce i v kinosálech a pod. Vypadá to že naturistické akce jsou jediné místo kde je sex tabu.“

Právě naturismus by se od veřejné erotiky měl distancovat v míře „větší než nezbytné“. Nahota a erotika k sobě samozřejmě patří. A to je ten kámen úrazu.

Možná si to vášnivá dvojice rozdá v kinosále a nebo třeba na sjezdu kynologů. Pak se řekne: „Jó, bylo to perfektní, ale zkazili JIM to nějací dva, co tam dělali pohoršení !“

A když se to stane na naturistické akci ? „Manžel mě přesvědčil, tak sme šli. I s dětma. Ale hrůza ! Oni tam opravdu byli všichni nahý a dva tam dokonce veřejně to......, no......, víte co ! Sodoma ! Já sem mu to říkala. Teď už vím, co sou zač, ti natůristi !“


Žurek: Jo, moc díky za přesný popis. Naháči, naturisti, nudisti jsou taky víc na mušce kritiky. Za textilního provozu se dějí v bazénech, aquaparcích různé věci… Jakmile by se něco takového dělo na n-akci, tak TO bude jediným, o čem se po akci bude mluvit (i v médiích).
Tady se n-akce pořádaly už od dřívějších let (80. léta). Všechny ale dojely na to, že se postupně přecházelo od sportu, her a tolerantnosti k všeobecnému obtěžování žen. Ty nakonec z těchto akcí vymizely, chlapům to přišlo nezajímavé, tak to nakonec skončilo všechno. Dneska jsme už dost někde jinde. Naháči nejsou odkázáni na hotel, bazének 4×4 metry, atd. Takže n-zábava je taky už opravdu o dětinském dovádění na čím dál dokonalejších vodních atrakcích.

 
-

Konkretizace

Vložil natur, 23. Říjen 2008 - 19:46
Obrázek uživatele natur

Prosil bych kolegu Žurka, zdy by byl tak laskav a konkretizoval, na kterých n-akcích se přecházelo od her a tolerantnosti k všeobecnému obtěžování žen. V 80. letech to asi nemohl zažít, to se n -akce nekonaly, VB (pro mladší = Veřejná bezpečnost) byla rychlá a organizovaná) a kolega byl tak nějak ještě v letech školou povinných. Pokud myslel 90. léta, pak jsem u většiny takových akcí byl a nic takového jsem nepozoroval, právě naopak, naturisté se velmi ostře vyčleňovali od např. NEI a ani ve snu je nenapadlo přemýšlet o jakýchsi e-zonách. A kolegu Žurka jsem na akcích ani moc neregistroval, zřejmě se jich vůbec nezúčastňoval. Takže řečičky až bůláboly, jak v našem parlamentu. Jediné co je pravdou – nebyly aquaparky, nebyly atrakce, ale to je historický vývoj. Hájek, natur


Žurek: Já myslím, že 80. i 90. léta jsou už za námi a není potřeba to řešit. Byl jsem na několika akcích a mám svoje zkušenosti. Navrhuju se ale dívat dopředu a těšit se na to, co nás čeká.

 
-

To však neznamená, že

Vložil natur, 23. Říjen 2008 - 22:14
Obrázek uživatele natur

To však neznamená, že budu urážet ty, co akce připravovali přede mnou (Žurkem) a zejména ty, co se těch akcí zúčastňovali. V Čestlicích jich v sobotu byla minimálně třetina z celkového počtu účastníků. A kdybych byl hodně jedovatý, tak se optám – vy jste pane kolego taky obtěžoval ubohé ženy, když jste na těch akcích byl. Určitě ne, protože jste skutečný naturista a nic takového se prostě nedělo. Pokud nějaké malé problémy byly, pak s fotografy, čujmily, .., ale s tím se potýkáte i vy, s tím se potýkají všichni organizátoři n-akcí – stačí si pročíst stránky na tomto webu. A to je web současnosti, web tohoto tisíciletí. Myslím, že malá omluva by neškodila, nikoliv třeba mně a dalším mnoha organizátorům tehdejších akcí, ale hlavně všem těm stovkám naturistů z 90.let. O to radostněji by se pak těch akcí budoucích zúčastňovali a na ně se těšili. Hájek.

 
-

A mě se chce něco říct ...

Vložil Dlouhan3, 23. Říjen 2008 - 22:43

Pánové Prcku, apod. Nepravidelný čtenář tady musí být jak v Jiříkově vidění. Slova chvály v několika příspěvcích, a během pár komentářů se všechno otočí ve snůšku proseb a zamyšlení, konkretizací a omluv.

Jedno máme společné: nikdo v České republice neumí udělat lépe show pro nudisty než pan Žurek. I když jsou potom třeba nějaké výhrady, je to tak Ivo dělá dobře to, co umí, a nebude ztrácet čas věcmi, které ho neberou. Zde máme široké pole působnosti my ostatní – JirkaRybka v nočních toulkách, prcek ve své donkichotské snaze o smíšeném režimu všude na světě, Dlouhán3 v marné snaze přimět pantáty v krajském městě k normálnímu přístupu k nudistům. Tak už si to konečně přiznejme !!! a kdo Ivovi nechce nebo nemůže konkrétně pomoci, tak mu dejte pokoj !!!

Znám situace, kdy okolí dokáže jedinci znechutit téměř cokoli. Protože vidím, že někteří se o to tady usilovně snaží, zajímalo by mě, kdo bude pořádat n-akce, až se Ivo nakrkne a dá si rok dva oraz. Opravdu byste to chtěli, aby někomu došlo, co pro něj dělá ten druhý ? Nebo ani nedošlo? Nějak se zapomíná, že akce organizuje konkrétní osoba, ve svém volném čase a za svoje ! (nejsou všichni politici!)

Naštěstí jsou tu i tací, kteří poděkovali. A já se přidávám a skládám poklonu:
Ivovi za Babylony, Čestlice, Oplatil
JirkoviRybkovi za tyto stránky a jeho procházky
PetroviK za Lipnici, Holešovice, sponz.dary
natur-ovi na sponzoring, informace o INF a lokalitách
desítkám dalších, kteří v ČR zakládali nuda pláže, na nichž rostou dnešní generace
desítce provozovatelům bazénů s nuda plaváním a desítkám těch, kteří je přesvědčili
spoustě dalších lidí, kteří třeba „jen“ udržují pořádek na nudaplážích, poskytovatelům barev na tělo, …


Žurek: Ty jsi Jirko rozený tiskový mluvčí [Úsměv] . není ale potřeba přehánět. Je pravda, že Prcek je taková žvejkačka, která se ti lepí na prsty, rukáv, nohavici… Pořád tě stahuje tam, kam ty nechceš.
Kolega Prcek má utvělou představu, že musí textilní pláže přeonačit na nuda pláže, přinejmenším činí zadost svým exhibicionistickým sklonům.
Já osobně celkem neřeším, jestli se při cestě autem tam, či onde vykoupu bez plavek. Nikdy mi za to nikdo nic neudělal, já si zaplavu, dám svačinu a jedu dál. Kolega Prcek z toho dělá memento století, dobře mu tak.
Jak jsi jmenoval – naplnit tábornickou základnu, aquapark, bazén… Tohle zopakovat úspěšně několikrát za rok, dostat to do světa, čelit pochybovačům, to je celkem umění. Je to ale normální práce, která se nedá nijak obejít a pořád se musí zkoušet něco nového. Tentokrát se na nás vyignorovala téměř kompletné pražská média. Hodiny práce vniveč. Asi je lepšní obeslat emailem okruh svých známých: „Dneska večer v našem bazénku sraz“. Pohoda a klídek. Mně to ale fakt nedá, dokud nedostanu dohromady 1000 naháčů do jednoho bazénu. Teď je ale 0:07 a jdu spát. Čo bolo, bolo, terazky som nudistom.

 
-

A mně se chce taky na závěr ještě něco naposledy říct!

Vložil Prcek (bez ověření), 24. Říjen 2008 - 9:01

Tak si ještě jednou pane Žurku prosím jednou naposledy žvejkněte [Úsměv] . Velice se totiž mílíte a je mně to velice líto, že mě nikdo nechápete a že se neumím dobře vyjádřit. Já se vůbec nesnažím přeměňovat ty pláže na nudapláže, nýbrž na pláže kde bude vládnout pohoda a klid a to taková že by bylo každému jedno kdo a jak se tam bude koupat. Jestli v plavkách či nahatý. Jenže jak mě nikdo nechápe a považuje i za exhybicionystu tak už nevím jak na to. Asi právě tím vaším způsobem. Já jsem se také angažoval a oslovil několik bazénů a koupališť s návrhem na takový nahatý alespoň občasný provoz. I osobně. V Šumperku mně odpověděli že je to docela zajímavá myšlenka a že se nad tím zamyslí a pouvažují o tom. Už se mně, ale neozvali. A já nejsem tak bohatý abych to urgoval stále dokola a jen zbůhdarma za to utrácel. Pokud bych finance na to měl a věděl jak na to klidně bych se tím zabýval více a stal se vaší pravou či levou rukou aniž bych vás patlal žvýkačkou [Úsměv] . V tom Olomouci na tom nově budovaném aquaparku bych to, ale rád zkusil. Moc mně na tom záleží. Pokud to finančně a časově zvládnu. Také to tam nemám zrovna blízko. Tak promiňte a budeli to možné tak v sobotu na viděnou. [Úsměv] A do těch Čestlic též zháním lidi. Přinejmenším tam přijedu i se svou dcerkou. A když tak jezdíte po světě zkuste oslovit i cestovky. Třeba tam vypraví nějaký autobus s klienty. Já bych ho též rád využil a snáz bych našel další zájemce kteří by jeli se mnou.

 
-

Prcku, skončíme to.

Vložil Pohodička (bez ověření), 24. Říjen 2008 - 10:00

Pohodička – filozof a naturista MEDY Prcku, máš svůj názor, myslím, na hraně zákona, seznámil jsi nás s ním, máš své stránky, jistě tam máš i návštěvní knihu, tvé názory jsme posoudili, vyjádřili se k nim, že se mnozí vyjádřili, buď rád, ignorace nebo smazání by tě jistě mrzelo, máme tě rádi, k tvým názorům se vyjádřili i další v anketě. Ale začínáš prudit, kdyby Ivo začal tvé příspěvky mazat, bylo by to smutné, lež nepřekvapující. Však víš, že všichni tak nějak jsme rádi v přírodě nazí, pokud na hraně zákona, tedy každý na své riziko. Nic nového už ke tvému názoru nikdo říci nemůže. Tak se mějme hezky, dík za názor a měj nás všechny rád, také tě máme rádi. [Spiklenec]

 
-

Dokonalý název

Vložil Jake, 24. Říjen 2008 - 12:14
Obrázek uživatele Jake

Při včerejším nočním psaní názoru na kolegu Prcka mě nenapadla lepší definice,než jsem napsal,ale pan Žurek to vystihl fantasticky-exhibicionista,pro kterého je to MEMENTO STOLETÍ! [Úsměv] Dokonalé,přesně padnoucí,jako prdel na hrnec [Vyplazený jazyk]

 
-

Prcek

Vložil Petar, 24. Říjen 2008 - 12:47

Prcku, nedalo mi to a musím napsat. Možnost si kdekoliv bez nepříjemného bordelu v hlavě skočit do vody a vystavit tělo slunci jak je to člověku příjemné a jak se narodil je naprosto základní pocit, který nás všechny spojuje. Lišíme se jen tím, jak si ho kdo uvědomuje a připouští a jak ho kdo koriguje s ohledem na zvyklosti. Já nehodlám kritizovat Tvoji vizi, je mi sympatická a s rodinou máme naši mez nastavenu taky hodně liberálně. Co se cesty – způsobu týče, nebudu ale skrývat, že tvé misionářské snažení působí srandovně. Myslím, že svatý zápal se v důsledku často obrací proti myšlence které má pomáhat a pro člověka který je o něčem přesvědčen je klíčový nadhled. Ve chvílích kdy si ho neudrží, působí, ztráci velkou část možnosti jak věci prospět. A tak se nezlob, nenech se odradit a neodrazuj ostatní. Někdy někde u vody ahoj.

 
-

štěstí

Vložil Pohodička (bez ověření), 24. Říjen 2008 - 20:07

Pohodička – filozof a naturista MEDY Stejně ale musí být Prcek šťastný, že mu zde věnujeme tolik pozornosti.

 
-

Čestlice 18-20h

Vložil misak, 23. Prosinec 2008 - 0:12
Nedovedu si ani představit, co je kvůli přípravě Čestlic třeba obětovat času a energie, takže bych nerad našim dobrodincům vymýšlel další komplikace, nicméně by mne přece jen mrzelo, kdybych se nezkusil aspoň zeptat: minule organizátoři „jednohlasně zavrhli“ smíšený provoz před osmou hodinou. Promenovat se mezi textiláky bych asi za vhodné nepovažoval, ale připadali jsme si jako blázni, když jsme se kvůli necelé hodině, kterou jsme chtěli strávit v plaveckém bazénu Paláce relaxace, kde skoro nikdo nebyl, museli soukat do plavek. Znamená to, že ani v lednu nebude v čase 18–20 tolerováno (podtrhuji) plavání (dtto) bez textilního obalu? Je zakázáno koupání bez plavek? Nebo si myslím jenom já, že smíšený provoz na začátku nesmysl není?
Jestli to je zamítnuté téma, tak pardon (zkusíme se vejít do lázní), ale zajímala by mne aspoň nezávislá anketka [ uvítal bych / nepotřebuji / (event. jsem proti) ]
 
-

smíšený provoz

Vložil MONFOLT, 24. Prosinec 2008 - 16:31
Obrázek uživatele MONFOLT

Někomu vadí smíšený provoz. Někdo si s tím hlavu neděla. Někdo rád plave bez plavek. Druhý na to není zvyklý a bez plavek si koupání neumí představit.. Každý člověk je jiný a my bychom se měli naučit být k sobě tolerantní. To je jako u focení, někomu to vadí někomu ne.. My se musíme naučit spolu vycházet. Komu vadí smíšený provoz ať tam nechodí.. Jinak smíšený provoz se dává, proto, bo většinou se slevní vstupné a někteří lidé si myslí, že když zavedu smíšený provoz, tak tam půjdou i textiláci ale ono se to dělí na skupiny jako naturisti. Někomu vadí, když se druhý dívá na toho druhého. A nikdy nikdo se nezavděčí všem to nejde. Takový je život. My se musíme naučit toleranci, abychom mohli spolu vycházet a pokud někomu něco vadí ať tam nechodí.. Psaním těchto komentářů se nic nespraví.. Naopak vyvoláte hádku.. Já to tu jen čtu tak přes tři řádky, ale teď jsem vám tu musela už něco napsat..

 
-

Přesné

Vložil Prcek (bez ověření), 23. Leden 2009 - 10:37

Přesně tak to vidím i já. Je to jen a jen o té toleranci. Kdo se nedokáže a nebo dokonce není ani ochoten nějakého ústupku pro dobro druhého ten si též nezaslouží podobné shovívavosti třeba zase v něčem jiném. Každý by se měl naučit tolerovat toho druhého a brát ho mezi sebe takový jaký je. Pokud tedy něčím vyloženě neobtěžuje a neubližuje druhému. To by bylo na světě krásně [Úsměv] .

 
-

RE odpovědi

Vložil misak, 26. Prosinec 2008 - 1:00
Drupal bohužel zařazuje nové příspěvky na konec a nezobrazuje vlákno – z odpovědi Moniky není jasné, na co reaguje, (další můžeme nechat stranou). Chvála tolerance není v tomto případě příliš konstruktivní, ostatně o toleranci byl i můj předchozí odstavec – mně se jedná o to, jestli si musíme přibrat plavky na první dvě hodiny, pokud se nebudeme chtít schovat do sauny nebo lázní (samozřejmě, pokud jsem si všiml, Monika hranici osmé hodiny minule neřešila … ale u děvčat se to tak nebere).
Zatím pro nás vyplývá – plavky s sebou.
[Zmatený]
 
-

Smíšený provoz 18-20

Vložil Majkl (bez ověření), 26. Prosinec 2008 - 2:23

Když se zde opět otevřelo toto téma, tak si dovolím přidat jeden názor zastánce takového provozu. Do aquaparku v Čestlicích bych se rád podíval, ale když bych tam vyrazil, tak bych s sebou chtěl vzít svojí přítelkyni. Problém je ale v tom, že ona není naturistka (rozumějte ráda si se mnou v létě zajde na nudapláž a pěkně se tam opálí, ale není jí příjemné jezdit nahatá na tobogánech) a tím je pro nás brána do světa zábavy v Čestlicích uzavřená… Na naturistické párty v Liberci jsme už takhle (smíšeně) byli a užili jsme si to [Úsměv] Ty dvě hodinky na vyblbnutí stačí [Spiklenec] Možná mám takový „problém“ sám, ale možná je nás víc…

 
-

různé akce

Vložil Pohodička (bez ověření), 26. Prosinec 2008 - 9:54

Pohodička – filozof a naturista MEDY Sice každá akce je jiná a máme možnost si vybrat, jedeme tam, kde se nám líbí a kde nám to vyhovuje. Když v kině nedávají film, který se nám líbí, jdeme jinam. Ale na charakter akce vliv máme, pozměnit ji a přát si můžeme. Jistě záleží na vůli pořadatelů, ale doba smíšená je důležitá pro přilákání nových naturistů. Kdyby v Babylonu nebyla doba smíšená, tak bychom tam s přítelkyní nejeli, protože ona zpočátku naturistka nebyla.

 
-

Jedině smíšeně.

Vložil Prcek (bez ověření), 26. Prosinec 2008 - 10:20

No a přesně tak je to i u mě. Mě lidé v plavkách nevadí, ale vadí mi když se někde něco pěkného, zdravého a příjemného zakazuje. Já též do Čestlic se svou dospívající dcerkou nemohu. Ona by tam moc ráda a také ji naháči nevadí. Ona by se, ale z plavek nesvlékla, že se moc stydí a není ji to příjemné. V létě se tak koupeme. Ona v, já bez a je to v pohodě. Škoda, že to tak nemůže být i v těch bazénech. Je to právě také o té překrásné svobodě a možnosti volby bez zákazů a nařízení. Snad to lidé časem pochopí.

 
-

Tato diskuze na téma

Vložil natur, 26. Prosinec 2008 - 10:27
Obrázek uživatele natur

Tato diskuze na téma „smíšený provoz v Čestlicích“ je poněkud zbytečná – majitel a provozovatel zařízení rozhodl, že nebude. Pro dobu 18–20 však stanovil zvýhodněné vstupné s návazností na dobu 20–23, kdy se koná Naturistická noc. Nevidím v tom ale vůbec nějaký problém. Kdo přijde v 18.hod. plavky nutně mít nemusí, v županu či osušce projde Vodním světem do Saunového světa a tam může bez plavek prožít 2 hodiny v saunách a v poměrně velkém bazénu (v Saunovém světě jsou všeobecně plavky povoleny pouze v baru). A pro ty „nerozhodné či začínající“ naturisty/tky je právě Saunový svět ideálním místem – není zde ostré světlo, je zde řada různých saun, vířivek, bazén – a všichni jsou dle předpisů bez plavek. A od 20. hod. má pak k dispozici celý areál. Pokud by někdo nutně chtěl či musel na tobogánv v oněch prvních dvou hodinách, pak si holt ty plavky oblékne. Nějaké ankety a domlouvání se o smíšeném provozu by přicházely v úvahu pouze v momentě, kdy by si někdo z naturistů areál pronajmul celý – pak by rozhodování o způsobu využití bylo na něm. Takže – pokud má někdo oněch min. cca 100 000 – 150 000 Kč, má možnost se s vedením aquaparku dohodnout. natur


Bazén Saunového světa ČestliceBazén Saunového světa Čestlice Žurek: Přesně tak. Tady padlo, že hrozí moc lidí v Saunovém světě. Já jsem tam byl několikrát a nikdy tam přeplněno nebylo, spíš naopak. Od 18. hodiny si běžte do Saunového světa. V jeho bazénu si můžete pohodlně zaplavat. Od 20. hodiny vám pak už ani nepřijde přechod do Vodního světa. Vstupné pro Noc naturistů platí do celého AP (Vodní i Saunový svět) a je 18–23 = 300 Kč a 20–23 hod. = 200 Kč. O smíšeném provozu jsem už s AP jednal a ne jednou. Vždy mi byla doporučena varianta začátku v Saunovém světě. Tímto považuju věc za vyřízenou a doporučuju přehodit výhybku na jiné téma.
 
-

Propagace

Vložil meesha (bez ověření), 28. Prosinec 2008 - 14:34

Napadla mě jedna věc, možná je to blbost, ale podělím se o ni [Úsměv] N-akce v Čestlicích (a podobně Babylon) je tady i na stránkách Aquapalace propagována jako „Noc naturistů“, „párty pro naturisty“ atd. Když se zkusím vcítit do kůže většinového člena populace, který o nudismu ví leda z filmů o četnících a maximálně jednou se koupal na Adama v noci v rybníce cestou z restaurace, asi bych měl pocit, že jde o akci nějaké uzavřené skupiny lidí a ani by mě nepřišlo na mysl, že bych se mohl takového podniku zúčastnit.
Naopak si myslím, že by ve mě začal hlodat červíček, pokud bych si přečetl: „Lákalo by vás zkusit se koupat na Adama v našem aquaparku? Věřili byste, že třeba jízda na tobogánu nabývá bez plavek zcela nových rozměrů? A to vše navíc za nižší cenu než obvykle? Přijďte…“ Ale nevím, nejsem žádný PR profík [Ďáblík]


Žurek: Slogan Babylonu na N-party zní: „Společnenské postavení a šaty odložte v šatně a pojďte se společně bavit“. To mi připadne docela trefné. Jinak poslední N-party v tomto roce (2008) byla velmi hojně navštívená (400 lidí). Ohledně propagace je potřeba pravidelně inzerovat přes média. Je to práce, ale s výsledkem.


Meesha: nechtěl jsem dělat chytrýho, ani naznačovat že to děláš blbě, to ani náhodou! jen jsem tak napsal co mě napadlo [Úsměv] naopak musím napsat, že Tvou snahu a nadšení pernamentně obdivuju [Spiklenec]

 
-

Party

Vložil misak, 29. Prosinec 2008 - 12:47
Mám podobnou zkušenost – termín je podle mne zavádějící, většina lidí zná jen garden nebo swingers party, což jsou v podstatě uzavřené akce, a ve spojení s nahotou za tím hledá to druhé (a ani se jim nedivím, poslední negativní reakce na Babylon vyděsily i mne). Party by měla znamenat kolektivní zábavu s předpokládaným aktivním zapojením účastníků a ne pohodové nezávislé koupání, které tam hledá většina – ne každý se chce bavit společně, někomu je bližší pohoda ve dvojici (… jsem zvědav, který chytrák mi tu zas odepíše, ať tedy chodí na partnerské koupání a neleze do Babylonu, když si může vybrat). A nic proti obecné propagaci v médiích, ale osobní doporučení je, myslím, účinnější (i do Čestlic tak asi přišla většina – Natur Travel, Naturista…)
 
-

jak s aquabusem

Vložil asmara, 20. Leden 2009 - 22:43
Obrázek uživatele asmara

mám jednu technickou-bude i tentokrát vypravený aquabus ve 23.30?Díky [Tmavé brýle]


Žurek: Ano, všechno bude jako minule.

 
-

Co přejmenovat párty na open párty?

Vložil fiba, 21. Leden 2009 - 17:55
Obrázek uživatele fiba

Tak, když je párty vnímána jako uzavřená, tak to pojmenujeme OPEN PÁRTY [Úsměv]
Já myslím, že v tom to nebude. My třeba máme kamarády, se kterými jezdíme v létě na Vlkov, ale když jsme jim říkali, ať jedou s námi do Babylonu, tak prohlásili, že ležet u vody ano, ale nebudou někde běhat nahatý. Na druhou stranu jsem v Babylonu viděl pani, kterou plavčík v osm upozornil, že musí buď sundat plavky nebo odejít. Tak sundala plavky a zůstala, ačkoliv do té doby evidentně ani nevěděla, že nějaká n-párty je. Prostě každej je jinej. Podle mě je hlavně třeba, aby se o tom dozvědělo co nejvíc lidí a ti, které to zaujme, tak přijedou. Ty, co je to nezaujme, stejně nikdo neukecá.

 
-

POZOR – NEBERTE SI

Vložil natur, 23. Leden 2009 - 13:58
Obrázek uživatele natur

POZOR  – NEBERTE SI S SEBOU ZÍTRA DO ČESTLIC FOTOAPARÁTY, V CELÉM AREÁLU AP, PO CELOU DOBU KONÁNÍ AKCE, PLATÍ ZÁKAZ FOTOGRAFOVÁNÍ
Při mém dnešním rozhovoru s panem generálním ředitelem Aquapalace byl opět z jeho strany zdůrazněn již dříve publikovaný zákaz fotografování po celou dobu konání akce, tzn. včetně soutěží. Zdůrazněno – včetně soutěží. U vchodu do areálu i v jeho jednotlivých prostorách bude tento zákaz zveřejněn, plavčíci jsou instruování kdy a jak mají zasáhnout při jeho porušení. Pro propagační účely jak Aquapalace, tak naturista.cz budou stanoveni oficiální fotografové, takže i naturistická historie nebude o dokumentaci ochuzena. natur