NATURISTA.CZ

Přirozená radost ze života

-

Aquapark Kohoutovice - První návštěva

Vložil Anonymní, 15. Duben 2010 - 1:03

Popis návštěvy u ředitele Aquaparku Kohoutovice
V den otevření jsem tento nový areál navštívil a chtěl jsem alespoň náznakem upozornit vedení, že v Brně jsou naturisti, kteří by měli zájem o vyhrazené časy pro bezplavkový režim. Z řady předešlých jednání v nově otevíraných areálech jsem si nedělal iluze o nějakém velkém přivítání, neřkuli přímo jednání na n-téma. Návštěvu jsem radši předeslal podrobným emailem o naší dosavadní činnosti s popisem n-akcí. Směřoval jsem ho řediteli aquaparku ing. Richardu Ellederovi, jemuž jsem si dal za úkol předat v den otevření aspoň vizitku a vrhnout jakýs n-dojem. Návštěvu vám docela rád popíšu, protože přes hromadné sýčkování snad všech naturistů z Brna, skončila tato moje první návštěva u ředitele AP úspěchem.

ProskleníProsklení Do Kohoutovic se jede bez komplikací, zvláště z D1. Od Prahy stačí odbočit hned první odbočku na Svitavy a za chvíli jsem bez komplikací nahoře v Kohoutovicích. Vybaven zmíněným brněnským skepticismem vysedám z auta téměř před AP. Hned vedle je ZŠ Chalabalova (nudisti u školy! pryč něma do rákosí!, jako bych slyšel odpovědného funkcionáře). Snažím se vymanit ze svazujících myšlenek sýčkařů a nabírám duševní síly myšlenkami na aquaparky, kde nás vítají s otevřenou náručí. Proč by to nemohlo být tak i tady. To už jsem u vchodu, od kterého si nemůžu nevšimnout značně členité poloviny AP, která je značně členitě – prosklená :-/. Takže si z chodníku prohlížím tu paní v bazénu, tam zase kluka u vodotrysku. Tady by se asi běžný n-aktivista opravdu otočil a nad dalším n-snažením by jen mávl rukou. Prosklení je nejen v „žebroví“ od chodníku, ale i z druhé strany, od přímo sousedícího paneláku. Širokou prosklenou stěnou je vidět z domu až do bazénu. Nebýt dobrých zkušeností z Olomouce, tak bych tady asi opravdu začal váhat. Nic, čest a sláva českomoravských naturistů jsou na prvním místě a každý problém má svoje řešení. Končím obcházení kolem horké kaše a vcházím do vestibulu AP.

Ačkoli je první den provozu, tak u turniketů nejsou žádné fronty a uvnitř AP není taky ani náznak premiérového davového šílenství. Koordinujícího pracovníka se ptám, jestli bych mohl mluvit s ředitelem. Snaží se mi vnutit provozního, tak přitvrzuji. Chci mluvit s ředitelem. S průměrným „Frantou Vomáčkou“ zcela nezaměnitelný, ze skupiny vyčnívající a na první pohled ředitelsky vyhlížející Ing. Richard Elleder v černém obleku na mě letmo mávne, že za chvilku přijde. Můj první dojem je takový, že s tímhle nadprůměrně inteligentním direktorem budu o jedné jediné n-akci jednat minimálně tři roky :-(. Naštěstí se velmi mýlím a ing. Elleder se od první věty projevil jako člověk vodní praxí protřelý a téměř všechny záležitosti kolem naturistů mu jsou známy (už delší dobu šéfuje také Bazénu za Lužánkami). Možná zčásti zafungoval můj email, možná se k němu donesly i zprávy odjinud. Zásadní ale po pár minutách našeho hovoru bylo, že řekl ANO naturistům v Aquaparku Kohoutovice. Dokonce sám navrhoval některé věci ohledně termínů apod., které jsem měl na mysli já. Jako bonus pak navrhnul domluvit n-provoz ve zmíněném Bazénu za Lužánkami. Suma sumarum – v současnosti nic nebrání naplánování naší n-premiéry v kohoutovickém aquaparku. Tu bych předběžně viděl na sobotu 2. 10. 2010, 19–22 hod. Vše bude přesně uvedeno do konce června 2010.

Areál aquaparku je svou velikostí přibližně stejně velký jako aquaparky v Hradci Králové, Olomouci nebo Olešné. Jeho kapacita je i se saunovou částí 220 lidí. Podmínkou našeho zdárného fungování bude jistě solidní návštěvnost, kterou si p. ředitel představuje nad 100 naturistů. O to po zkušenostech odjinud nemám vůbec obavy. Vzhledem k opravdu členitému prosklení bude potřeba cca. 5ti dobrovolníků, kteří zafoliování věnují 20 minut na začátku a stejný čas na konci n-akce. Pokud byste chtěli s tímto pomoci, tak mi prosím dejte vědět na email
Pro lepší povědomost bude třeba využít všech dostupných kontaktů na média a další reklamní možnosti. Brňáci, zapomeňte na truchlení, první opravdová n-akce je tady! Snažte se s tímto obeznámit vaše známé, přátele i vlivné lidi v novinách a rádiích.


Jsem rád, že bude mít Brno (vzdor svému nekonečnému skepticismu) své velikosti odpovídající naturistické zimní vyžití a svými možnostmi se budu snažit rozjezdu této aktivity napomoci.

AKTUÁLNÍ FOTOGRAFIE z PRVNÍHO DNE PROVOZU, Aktuální článek o otevření Aquaparku Brno Kohoutovice




NOVÉ STRÁNKY AQUAPARKU BRNO KOHOUTOVICE


Komentáře návštěvníků:
Aleš Prchal:
Inspekce při otevření „aquaparku“
Tak jsem se dnes vrátil z inspekce při otvírání nového aquaparku v Brně Kohoutovicích. Stalo se to, co jsem předpokládal již z náčrtků, které byly na internetu, že se aquapark rozhodně nevyrovná aquaparkům v Liberci a ani v Praze. Jak jsem říkal, je to podle mého názoru takové plivátko, a aby se to mohlo honosit označením aquapark, tak k tomu vybudovali tobogán a pár atrakcí. Popravdě řečeno, po půl hodině čvachtání mi došla inspirace co bych ještě mohl vyzkoušet. Ještě že přišli i dva naturisté, kteří chodí do Modřic.

Ale nebudu předbíhat. Otvírání mělo začít v 16:00 hodin – pochopitelně jsem tam byl o půl hodiny dřív. 15:40 hodin nás pustili s průvodcem zdarma na prohlídku prostor. Došli jsme k bazénům a pan průvodce vysvětluje, že již u pokladen se ho nějaký pán ptal, zda může do sauny bez plavek a přitom se pan průvodce prohne v kříži, vystrkuje břicho a otáčí se doleva a doprava a přitom povídá, někomu to takhle vyhovuje ukazovat ho, tak takhle ne, rukou demonstruje bimbající pánské přirození a ještě kontroluje zda toho pána neuvidí, že by nám ho ukázal. Povídá: Ne, není tu. To byl můj první dojem, že naturisté to zde nebudou mít k prosazení svých nároků na n-párty jednoduché. Již myšlenka jít do sauny v plavkách je přinejmenším debilní! Další mínus pro naturisty by mohla být i celá prosklená stěna, která sousedí s okny paneláku, takže si nedovedu představit, jak by se ta celá prosklená stěna zakrývala při n-párty až ke stropu.

V 16:00 hodin jsme již nastoupení u pokladny – je zde v provozu jen jedna, abychom si zakoupili čip pro vstup – v řadě jsem pátý a na řadu se dostávám až za 20 minut! Lidé jsou již nervní. Hold technické a organizační problémy jako vždy a všude! Pak se ještě u pokladny dozvídám, že k ceně vstupného je nutno přičíst 100Kč zálohu za čip. Vstup do šaten je veden přes překážkovou dráhu – lavičku, aby se každý vyzul – zpět taktéž! Při odchodu dostává jeden pán sprda, že je před lavičkou již v botech. Údajně když si zaplatíte 1 hodinu tak máte ještě + 20 minut na šatnu a sprchy. Samozřejmě ikdyž jsem čip kontroloval, tak jsem 10 minut přetáhl, protože jestli Vám sprchy po zmáčknutí čudlíku tečou maximálně 5 vteřin tak je to moc a tak když se chce člověk aspoň trochu pořádně osprchnout od toho chlóru, tak nedělá nic jiného, než se pořád otáčí a mačká čudlík! Dále Vás zdržuje přebíhání mezi skříňkou a převlékárnou, abyste náhodou někoho nerozhodili svoji přirozenou nahotou! Pak se nemůžeme divit, že plno lidí čas přetáhne, a pak Vám ze zálohy na čip místo 100Kč vrátí 82Kč ve 12× 5Kč, 2× 10Kč a 2Kč, tak jsem si na konci plavání připadal, jako bych stál u kostela, abych to mohl pak doma naházet do prasátka. Mimo to, měli i velké problémy s vracením 100Kč a odbavení s vrácením peněz trvalo 4 minuty.

Co si o tomto „aquaparku“ myslím? Otevření tohoto pidi aquaparku, který se kvalitami a možnosti vyžití nevyrovná ani zdaleka Liberci a ani Praze, nemá v Brně co dělat! Mě to připadne, že Brno potřebovalo prostavět nějakou dotaci, a aby ji nemuselo vracet, tak se snažilo vybudovat aquapark – ne, plivátkový bazén s tobogánem, aby mohli používat označení „Aquapark“!! Na reprezentování Brna mezi aquaparky je to ubohost! Podle mě, měli ten lepší aquapark postavit tak jak byl plánovaný u přehrady u Rozdrojovic, kde by nebyli limitováni stavebním pozemkem, kde jsou pole než v zástavbě v Kohouhovicích. Věřím tomu, že nebude dlouho trvat a obyvatelé Kohoutovic si budou stěžovat, že se jim díky aquaparku zvýšil provoz na okolních komunikacích, hluk, prach, exhalace a že nemají obyvatelé kvůli návštěvníkům kde parkovat – nevěřím tomu, že to parkoviště, kterým aquapark disponuje bude časem stačit.

Ale abych nekončil skepticky, tak pokud se zde n-párty uskuteční, tak rád příjdu a Ivošovi pomohu se zakrýváním skleněných tabulí, protože jak jsem již napsal výše – po půl hodině jsem se zde nudil a nevěděl jsem kam se ještě vrtnout:-)


Strýček Skrblík:
Tento aquapark měl být původně obyčejným školním bazénem, proto nelze čekat něco typu Liberce. V Kohoutovicích pro takovou stavbu není prostor.

Pro nás Brňáky je dobrá zpráva už to, že se vůbec nějaký nový bazén postavil a že jeho provozovatel je ochoten uvažovat o n-provozu.

Toto je snad první vlaštovka, rozpadající ser bazén za Lužánkami má být v brzké budoucnosti také součástí aquaparku a tam je vedle budovy bazénu dost volného prostoru, aby se mohl investor rozmáchnout a postavit něco velkorysejšího.

Ale jinak souhlasím, že Brnu by slušel aquapark velikosti Liberce, možnosti koupání pod střechou jsou v brně hodně omezené.


Pres777:
Aquapark a pesimisté
Kdyby to byl „jen“ bazén pětadvacítka a nic víc, všichni by skákali radostí, že přibylo místo, kde se dá plavat. Bohužel to má i jiné vodní prvky, tak se tomu říká akvapark, protože neexistuje lepší termín, který by zohledňoval velikost (jako market-supermarket-hypermarket). Pan Prchal šel do akvaparku už s téměř hotovým názorem. Připadá mi stupidní na základě velikosti Brna odsuzovat velikost sportovního zařízení. Akvapark v Bohuňovicích na Olomoucku taky není jen pro tu vesnici, ale i pro Olomoucké a nikoho nenapadne kritizovat, že je „pro Olomouc malý“.

Kohoutovický akvapark měl být skutečně podle prvotních plánů jen bazén. A proč by měl proboha „reprezentovat Brno“? Není pravda, že akvapark kdesi u Rozdrojovic by nebyl limitovaný. Jsou tam soukromí vlastníci, problémy s IS a je to primárně oblast pro individuální výstavbu. Tam by tomu lidi dělali obstrukce dalších pět let.

Jo, a kecy o „mě přijde, že město potřebovalo prostavět peníze“ jsou plácání bez důkazů v rovině „soused se mračí, on asi bude vrah“. V Brně přibyl akvapark, lidi tam budou chodit. Tyto stavby se staví pro lidi, co tam chodí.


Aleš Prchal
Názor podložený důkazy?
[Tmavé brýle] Hele, mě nenasereš, já nejsem ten typ[Úsměv] Samozřejmě, že jsem šel do „aquaparku“ již s téměř hotovým názorem. U tohoto slova se ale laskavě pozastav a odůvodni si jeho význam v Českém jazyce. Je to názor a ten může být tedy jakýkoliv, bez toho abych měl jakékoliv důkazy – a navíc, toto není policejní server a probírají se tu mnohem zbytečnější komentáře než je ten můj[Spiklenec] Já se za nic neschovávám, za oděv, přezdívku a ani fotografii – kde ji máš ty?[Úsměv] Proč by měl „aquapark“ reprezentovat Brno? A co jiného by mělo přitáhnout návštěvníky do jihomoravské metropole? Má to být snad zelená brněnská přehrada? Žádné čištění dlouhodobě nepomůže, pokud nebude nad přehradou při přítoku ČOV. Nebo snad nákupní centra, kterých je již všude dost? A tak si choď kam chceš, to je také jedna z věcí ve svobodném rozhodování každého jednotlivce, stejně jako je jeho názor. Já tě do našeho Wellnessu v Modřicích taky nepřemlouvám aby jsi sem chodil [Smích]


Re: Názor podložený důkazy? Vložil press777, 16. Duben 2010 – 0:14

Já jen říkám, že když si na něco uděláš názor, ještě než to poznáš, tak klidně můžeš, ale asi to není ono, že? Asi jako bych já tvrdil, že jsi (doplň si sám), ještě než bych tě poznal. Akvapark Kohoutovice je od samého začátku pojímán jako služba Brňanům. Nikdo nikdy neřekl, že se tam staví turistické lákadlo, ale že se aspoň zčásti kompenzuje nedostatek podobných zařízení v Brně. Postavilo se to, na co byly peníze. Jakkoliv mají všichni právo na svůj „názor“, tak si dovolím trvat na tom svém, že řeči o potřebě prostavět dotace jsou hospodské plky. To už by měly větši logiku soudy ve stylu „otevřeli to akorát před volbami“… Mimochodem, jestli „našeho wellnessu“ znamená, že jej vlastníš, tak to už se té recenzi nedivím. Za lekci češtiny děkuji, jako novináři se mi bude hodit (mimochodem, tobě taky… protože „aby jsi“ je blbost…).


Re: Názor podložený důkazy? Vložil Prchal, 16. Duben 2010 – 12:32

Jasně, ty jen říkáš.. Já také mám jen svůj názor.. Ano, služba brňanům, ale také říkám, že po půl hodině jsem se tam nudil. Tak jsem hned pochopil, proč mají ceník do 3 hodin a ne celodenní vstupné. Aquaparky mají celodenní vstupné, protože celý den máš na čem blbnout. Stejně tak nákupní centra, jsou koncipované tak, aby tam člověk strávil co nejvíce času a tím utratil i co nejvíce peněz, tudíž tímto „aquaparkem“ přichází jak městská část Kohoutovice, tak i město Brno o nemalé peníze do rozpočtu. Ano, na co byly peníze, ale já taky když už si musím koupit něco drahého, tak taky si raději počkám a našetřím si, než abych si koupil něco levnějšího a pak za čas zjistil, že už mi to v požadavcích nestačí a co pak? „Aquapark“ zbourají nebo rekonstrukce? Vynakládat další nemalé finanční prostředky? Trochu na hlavu postavené, ne? Já vím, bylo by toho na město už moc, aby město myslelo hospodárněji – vidíme to všichni všude kolem dokola. Já bych si i těch dalších 5 let klidně ještě počkal, pokud by to pak stálo za to, když jsme již čelali tak dlouho, tak 5 let by uteklo jako by nic. Já také trvám na tom svém, co jsem napsal. S otevřením před volbami, no vidíš, jak jsi na to přišel a sám, to mě nenapadlo, děkuji. I smítko pravdy na tom trochu bude V dnešní době tomu i věřím. Co se týtá Wellnessu v Modřicích, tak ho bohužel (aspoň zatím) nevlastním, ale rozhodně mám k Wellnessu v Modřicích velký vztah a nestydím se za to a to nejen proto, že mám na zprovoznění n-provozu částečný podíl, na který jsem právem hrdý a tím i šťastný, že se konečně v brněnském okolí něco takového pro n-lidičky podařilo po dlouhé odmlce n-plavání v lázních na Rašínové ulici – nápovědu najdeš na poštovních schránkách při vchodu do Grand Residence.


důležitá cedulka nebo „katolická“ sauna? Hloupost nebo záměr? Vložil KnihoPsik, 16. Duben 2010 – 15:41 Vyskytl se nový zádrhel v AP Kohoutovice: V saunacentru po projití turniketem není „cedulka“ s přeškrtnutými plavkami. Lidi se saunují v plavkách, zřízenci nikde, jednotliví naháči zdrceně a otráveně oblékají plavky, občerstvení-okénko zavřeno, fasování-půjčování prostěradla se nekoná, nikde žádné pokyny a návody jak se saunovat, nechápavě se tvářící plavčík, který se to snaží svalit na „zkušební provoz“ … Takže šlus, dojeli jsme, máme vymalováno … Brněnská specifika nebo záměr zaměstnanců aquaparku? Falešný stud návštěvníků nebo „vychcanost“ zákazníků?


Brněnská specifika a vychcanost návštěvníků Vložil Prchal, 16. Duben 2010 – 16:31

No, však jsem i o tomto psal. Jak to vypadá, tak by to mohla být brněnská specifika, když všude jinde to bez plavek lze a vychcanost návštěvníků, kteří nevědí nebo spíš nechtějí vědět jak se správně v sauně saunovat V plavkách mě do sauny nikdo nedostane. Hlavně že někteří se budou stále „aquaparku“ v Kohoutovicích zastávat, že?


APK=fiasko v saunacentru, likvidace naturismu v Brně !!! Vložil KnihoPsik, 16. Duben 2010 – 16:56 MOBILIZACE BRNO !!! Mělo by se to hned na počátku ZARAZIT, nebo nás textiláci převálcují … Navrhuji dočasně přerušit Modřice a přemístit se do AP Kohoutovice, např.: každou neděli 20.00–21.00 obsadit saunacentrum a vyvěsit „vlajku“ www.naturista.cz Puritánskou katolickou buňku musíme zlikvidovat hned v zárodku v rámci Akce: Nábor nových naturistek … Dost bylo textilu !!! MOBILIZACE !!! BRNO v ohrožení tmářů a hňupů … Možná přijde i Mirek Dušín a Alžbětina Prknářová alias Haha Bimbi !!! Bude lochec !!!


?!? Vložil Pepper, 17. Duben 2010 – 14:22 Chachacha. Anebo vlastně ne, zas tak vtipné to nebylo.

Dovedu si představit, jak si čtenáři-potenciální naturisté ťukají při čtení těchto komentářů na čelo a myslí si o zdejším koloritu svoje. Pánové, takhle moc lidí na svou stranu nedostanete.

Jinak obecně s myšlenkou nesmyslnosti nošení plavek do sauny (neplést s nošením dříví do lesa ) musím samozřejmě souhlasit. Napadá mě však otázka: je sauna v Kohoutovicích nějak architektonicky oddělena od zbytku areálu? Např. v Městských lázních v Opavě, Krnově, Prostějově atd. má sauna samostatný vchod, nehrozí tam tedy, že by se samozvaní strážci morálky z řad plavců mohli pohoršovat nad nahými těly saunařů. Naopak tady v zapadlém maloměstě severně od Brna je pidisauna s pidipárou přímo v areálu tzv. relaxační zóny, tudíž si do ní rozumný saunař nemá možnost dojít bez plavek (tady si musím zrovna postěžovat na místní takysaunaře, kteří s oblibou skáčou ze sauny do vody přímo mezi lid obecný pokoušející se o relaxaci v poněkud studených bublinkách a vířivých proudech, a to nemluvím o obsluze, která tráví spoluobčany v páře kýbly esencí – kdo to vymyslel?!?). Ještě že máme pár kroků od onoho komického areálu i normální, skoro bych řekl až skvělou, soukromou saunu. Ale to jsem trochu odbočil, otázka pro ty, kteří už kvakvapark v Kohoutovicích navštívili: má místní sauna zvláštní vchod nebo ne? Pokud ano, bylo by vhodné místo vyvěšování „vlajek Naturisty“ požádat kompetentní osoby o vyvěšení pravidel používání sauny i s příslušným grafickým symbolem pro méně chápavé, které by pak bylo možné a vhodné v případě natvrdlosti na něj diplomaticky odkázat.

Knihopsika bych chtěl ještě upozornit, že tzv. puritáni se rekrutovali z řad protestantů, nikoli katolíků, což samozřejmě neznamená, že by mezi nimi nebyla spousta puritánů v obecném smyslu slova. A navíc, člověk s podobně zúženými obzory může být leckdy i bez vyznání!


Staňte se politikem Vložil Rista, 17. Duben 2010 – 21:35 Vážený pane Prchale, podíl na zprovoznění modřického n-provozu nemáte vůbec žádný, to byste jinak se mnou na této iniciativě musel spolupracovat. Veškerá komunikace se odehrávala mezi mnou a paní vedoucí wellness centra (která naši komunikaci přeposílala panu řediteli centra) a také mezi mnou a panem Žurkem, na kterého jsem se obracel ohledně některých záležitostí. Ostatně tuto aktivitu lze najít na tomto webu a pokud si nemůžete vzpomenout, můžete se dotyčných zeptat osobně. To, že se nyní staráte o propagaci již zaběhnuté akce je chvályhodné a vzhledem k mé dlouhodobé nepřítomnosti v ČR za ni děkuji, ale to, že se na vás vedení centra obrátilo a vy jste pouze tuto možnost na svých stránkách inzeroval bez podniknutí jakýchkoliv dalších kroků k nějaké realizaci, nepovažuji za – cituji: „…částečný podíl, na který jsem právem hrdý…“ konec citace. Jsem velmi zvědav, jak dopadne s Vaším podílem opět inzerovaná n-zahrada v Brně. Ozval jsem se proto, že kritiky a sebechvály máte plnou pusu, ale činy za sebou žádné.


To důležité Vložil Milan M., 18. Duben 2010 – 12:59

Rád bych vrátil tuhle diskusi tam, kde by měla být – soustředění se na to, co pro nás (a místo nás) Ivoš v APK zařizuje. Jestli tam mají nebo nemají cedulku v sauně a informované plavčíky, mě je v podstatě jedno, sauna v Modřicích mi plně vyhovuje, dalších vhodných je po Brně taky dost.

Co nám chybí je naturistický bazén a ten, jak se zdá, bude. Máme dost času na to, aby tam na podzim bylo dost naturistů a vedení APK bylo nakloněno dalším akcím. Ivošovi rádi pomůžeme se zakrytím průhledů.

Ještě nedávno jsme neměli v Brně nic – přehrada byla zelená a nedalo se tam koupat, žádný bazén nám nic nenabízel a když, tak pronájem za plnou cenu. Teď máme (snad) čistou vodu v priglu, bezvadný wellness v Modřicích a rýsuje se N párty v Kohoutovicích. Místo kohoutích zápasů, kdo má víc zásluh a stýskání si na cedule u sauny, by se mělo řešit, co pro zdárný průběh můžeme udělat a hlavně taky poděkování Ivošovi, že Kohoutovice i pro nás ochotně organizuje. Taky by se na to mohl vyprdnout, akcí má po republice rozjetých na několik Žurků.

Howgh


S politikou mi dejte pokoj … Vložil Prchal, 18. Duben 2010 – 22:10

Jak to kdo vidí je opět věc názoru. Rozhodně co jsem napsal KDY jsem v PRVÉ ŘADĚ myslel PRÁVĚ na Vás Vážený pane Rista. Vám se nemůže nic vytknout. A mrzí mě, že jsem Vás nemohl poznat a popovídat si o spolupráci než jste odjel do zahraničí – i o Vás jsme si se slečnou Zelinkovou povídali. Protože si myslím, že stejně smýšlející lidé by se měli podporovat a ne po sobě plivat. Ano, omlouvám se, že při psaní předchozího příspěvku jsem Vás nezmínil, ikdyž jsem na Vás myslel. Proč jste byl rychlejší než já jsem Vám tehdy napsal do soukromých zpráv, jaké jiné starosti a problémy jsem tehdy zrovna měl. Samozřejmě nevím komu vedoucí slečna Zelinková poslala tehdy nabídku možnosti využití Wellness centra naturisty jako prvnímu, zda Vám nebo mě, ale to je jedno – každý se jakýmkoliv způsobem o jeho fungování zasloužil – já mám třeba kontakty na lidi, kteří chodili na n-plavání jak do lázní Rašínova tak i do hotelu Santon. Když jste odjel do zahraničí dřív, než jsme se mohli sejít a popovídat si o spolupráci, tak jak jsme mohli na provozu n-Wellness centra spolupracovat? Já se také s nabídkami radím s Váženým panem Ivošem a co se týká nuda zahrady, tak to víme oba dva, že bez zájmu se nic nezmůže. Nebo máte na to Vážený pane Rista snad jiný názor? Obchody s potravinami by také nemohli existovat, kdyby lidé neměli zájem jíst, aby mohli žít. Pochopitelně se nikdo na n-zahradu dosud neozval, tak co já mohu dělat, když není zájem? Jen vyčkávat, protože nač se o něco snažit, když právě ten zájem lidí chybí a dělá se to především pro lidi. Já osobně proti Vám nic nemám. S politikou mi dejte pokoj, přišel bych tím o veškeré své soukromí a požitek z naturismu, který ani za ty velké peníze rozhodně nestojí …a to, že jsem na to právem hrdý jste zapoměl zmínit, že i šťastný

Jinak souhlasím s panem Milanem M.

Pokud chcete podpořit Mega Aquapark v Brně, tak zde na Face Booku. Děkuji. Jsem rád, že nejsem sám, kdo je s tzv. školním multifunkčním bazénem v Brně – Kohoutovicích nespokojen.


Aquapark Kohoutovice je náš Vložil zurek, 18. Duben 2010 – 23:56

Vážení kamarádi, „diskuze“se ubírá opět čím dál víc zcestným směrem :-/. Proto bych chtěl pro méně chápavé zopakovat hlavní body mého článku a vyzvat ke spolupráci. Aquapark Kohoutovice existuje a bude v následujících desetiletích největším zimním areálem pro naturistické vyžití v Brně. N-provoz není ve stadiu uvažování, ale je to HOTOVÁ VĚC. V dohledné době se nenajde v Brně ani druhý Pavel Sehnal ani druhý Miloš Vajner, kteří by pustili miliardy do nejasného podniku vodní zábavy. Požadavky na to, že „Chceme v Brně druhé Čestlice“ jsou dětinsky naivní. Držme se radši reality. Naturisti zde jsou a budou pouhými hosty, takže buď budeme hosty zvanými (budeme se podle toho chovat, aktivně spolupracovat ku prospěchu areálu), nebo budeme pouze přihlouple kritizovat, kibicovat a tak si získáme nálepku – „Naturisti = tlučhubové a budižkničemové“. Ve stejných areálech (svým způsobem i horších) už pár let děláme úspěšné n-akce, na které se naturisti vždy těší. Ne jinak tomu bude i zde. Řediteli AP Kohoutovice jsem navrhl termín první n-akce na 2. října 2010. Zatím není sebemenší důvod k jeho nedodržení. Kdo chcete přispět ke zdárnému startu n-provozu v APK, tak sledujte tuto stranu, popř. přispějte KONSTRUKTIVNÍM návrhem. Vynechte prosím veřejné dohady Frantíka s Pepíkem, kdo má větší zásluhy, to si vyříkejte poštou. Kdo chcete nadále diskutovat o hranaté kouli, tak změňte lokál, založte si svoje stránky a tam si pouštějte ústa na procházku. Najde se v Brně někdo, kdo zajistí 100m bublinkové folie za zakrytí prosklení? Mají Brňáci vůbec zájem uspořádat ve svém městě n-akci, která by byla podobná těm ostatním v ČR? Pokud se v saunách vyskytují textiláci, tak to oznamte personálu. Prosím ale kultivovaně (mám z toho obavu po zkušenostech ze zdejších „diskuzí“). Řediteli to v příští zprávě taky oznámím. Můžete použít obrázky z našich Pravidel chování, konkrétně tento obrázek. Originálnívelikost smazat upravit odpovědět

V AP Brno-Kohoutovice je do Vložil KnihoPsik, 19. Duben 2010 – 16:38 V AP Brno-Kohoutovice je do saunacentra další turniket, v so+ne mají otevřeno do 20.00 a po – pá do 22.00 hod. Kohoutovický aquapark je v podstatě brněnský zázrak, a je třeba si jej hlídat a vážit … / / A o jaké zapadlé maloměsto severně od Brna se jedná? Já znám Blansko a Boskovice a slyšel jsem o Poličce. A jižně od Brna je legendární Blučina a Modřice! / / Puritáni byli i komunisti, za ČSSR byly nudapláže a společné sauny ilegální. A pak ta husitská protestantská evangelická sekta Adamitů, kterou husita Žižka vyvraždil. A ve 20. století sekta Boží Děti-Rodina Lásky a Hippies a „sexuální revoluce“ v 60. a 70. letech, v 80. a 90. letech nástup AIDS a opalování „nahoře bez“ na textilních plážích, … Ale František Boblig z Edelstadtu byl bigotní katolík-inkviziční soudce v Šumperku-kladivo na čarodějnice! A všichni To mysleli dobře (a upřímně) … / / Já např. věřím ženám (a taky jsem na ně pěkně dopadl a doplatil) … Ale zůstal mi aspoň humor a … „vo tom to je“


AP Brno Vložil Pepper, 20. Duben 2010 – 14:39 V tom případě problém s nesaunaři odpadá a zdá se být pouze v nezkušenosti obsluhy, a to se snad dá napravit. Ano, můžeme být rádi, že máme vůbec něco, lidi jsou dnes děsně rozežraní a ničeho si neváží. Zapadlé maloměsto nebudu radši jmenovat, ještě bych někoho urazil, ale Blansko to není. Tam prý mají mimochodem v sauně velmi přísný režim, kdo se neobjedná, má smůlu, kdo přijde pozdě, dostane po zásluze vynadáno. Dobře jim tak… Jasně, puritány dnes chápeme poněkud obecně, ale když jste výslovně zmínil ty katolíky...... Komunisti zjevně nechtěli, aby průměrný občan okusil svobodu, byť i jen poněkud (aspoň v tehdejší společnosti) neobvyklého druhu. Pokud jde o humor, vím z vlastní zkušenosti, že je dobré to nepřehánět, neboť může leckdy slabší povahy i vyděsit. A to tady snad nechceme, dost na tom, že naturismus je už sám o sobě pro spoustu lidí dosti „choulostivé“ téma, a to nejen pro odpůrce, ale někdy i potenciální příznivce. Aby to nebylo zase úplně o ničem – chtěl bych moc poděkovat p. Žurkovi za jeho vysoké nasazení při organizování neuvěřitelného množství n-akcí; nechápu, jak to všechno zvládá a doufám, že mu to vydrží a nenechá se nikým otrávit.


Polička Vložil ivojan, 21. Duben 2010 – 16:28 A v Poličce jsem na smíšeném sobotním saunování nikdy nikoho v plavkách neviděl


Hadry nemusím … Vložil KnihoPsik, 23. Duben 2010 – 17:19 V Blučině v sauně taky nikdy nejsou textilačky a textiláci. Jenom ručníkářky a ručníkáři.


Další zkušenost Vložil Nudanat, 17. Květen 2010 – 22:35 Dva týdny jsem nestíhal zajít do sauny a už jsem nemohl vydržel do úterního wellnessu v Modřicích a tak mě napadlo, že si udělám poznávací výlet do Kohoutovic. Vědom si rozporuplných informací ohledně plavek v sauně jsem si pro jistotu předem zavolal na Hot Line aquaparku. Mladík na druhé straně linky mi sdělil, že sice sauna je textilní ale pokud tam nebudu provozovat nějaké blíže nespecifikované věci, které by někomu mohly vadit, mohu prý být v sauně bez plavek. Řekl jsem si: „Hurá – věci se vyvíjejí k lepšímu“ a vyrazil. Pro jistotu jsem se zeptal i dvou postarších dam na recepci. Tyto mě hned odkázaly do patřičných mezí, když mi rozpačitě, nicméně relativně rázně sdělily, že když se omotám celý osuškou a nejlépe když tam nikdo nebude, tak mohu být v sauně (nikoliv mimo samotnou místnost) bez plavek. Můj pohled nasměrovaly na několk nápisů, důrazně upozorňujících na tuto skutečnost. Neopoměly jedním dechem dodat, že on na to každý není zvědavý se dívat na někoho bez plavek. No ale když už jsem tam byl … Na můj dotaz zda a jak využít bazén i saunu mi začaly nesrozumitelně vysvětovat, že mají turnikety se čtečkami a nakonec se vzájemně dostaly do sporu, jak že to vlastně funguje. Když jsem se proboxoval do šatny, přes lidmi upaným průchodem šířky cca. 70 cm (a to tam bylo prázdno, chvíli jsem pobíhal mezi převlékárnou a skříňkou a zamykal a odemykal skříňku. Háček z plechu ve skříňce mi hned rozříznul poutko na bundě. Po osprchování pod sprchou přitisknut ke stěně (dál než 20 cm od zdi tato zvláštní sprcha nedostříkne, resp. nedocákne, protože jen podivně cáká) jsem se vydal hledat saunu. K této jsem se probojoval přes bazén a zcela nesmyslný systém turniketů, které se v v Brně již výborně osvědčily např. při vytváření neuvěřítelných front a zácp na ledním kluzišti Malá Amerika a Kraví Hora. V syrových a neútulných prostorách s bílou a šedou barvou, evokujích něco mezi věznicí a nedokončenou stavbou jsem objevil slibně vypadající ochlazovací bazének, bohužel hloubky cca. 80 cm. Následovala sauna, kolem které byly další 3 nápisy, které přísně opět upozorňovaly na to, že sauna je možno využívat POUZE a VÝHRADNĚ v plavkách. V sauně samotné se střídalo povětšinou několik hlučných mladíků, kteří v plavkách, bez ručníku, na velmi rozpálené prkené lavici (nějaký jiný materiál?) střídalo při sezení 5 minut obě půlky, aby pak s hlasitým boucháním dveří a bez osprchování odešli smýt svůj pot do bazénu. Architektury, dispozice a proporce jsou otázkou individuálního vnímání, takže nebudu kometovat, nicméně vše by šlo jistě na tomto prostoru zorganizovat tak aby se člověk za 10 minut nenudil. V objektu nejsou jediné hodiny, takže pokud člověk nechce hradit poplatky za přísně hlídané minutky navíc, musí si ještě pořídit vodotěsné a saunovzdorné hodinky. Zakalené pivo ve stísněné restauraci, při kterém mi ulkizečka usilovně mopovala mezi nohama, můj dojem rozhodně nezlepšilo. Vědom si faktu, že kritizovat cokoliv je snadné ale něco vymyslet a dohodnou je nadlidský výkon, jsem odcházel s přesvědčením, že tento bazén je rozhodně pokrok a je to lepší než nic a pokud se tam 1× měsíčně uskuteční naturpárty, bude to fantastická věc. Nicméně mimo tyto akce mě v tomto aqaparku nikdo neuvidí …


Kohoutovická AP sauna Vložil pokr, 20. Květen 2010 – 0:42

Byl jsem tam asi před 14 dni a v sauně jsem si lehl nahý na ručník, každý další příchozí když mě viděl, tak se také svlékl(mladší i starší) a připojil svůj názor že do sauny plavky nepatří. Pan pokladní mi potvrdil, že nás je více co si stěžovalo a jemu to nevadí, když budeme v sauně nazí, on sám chodí že do vyhlášené Řečkovické sauny. Navrhuji si nestěžovat u kovaříka, ale u kováře. Psát stížnosti na vedení aquaparku a na městskou část nebo město-prostě provozovatele(dotovatele), že takový krásný nový areál, ale při tomto textilním provozu bude velice rychle sauna zničená. Že tam chodí část návštěvníků, kteří tam akorát svými mokrými plavkami ničí nové lavice, zvyšují vlhkost, křičením, hlasitým povídáním, mlácením dveřmi uplně popírají princip a význam sauny. Po návštěvě sauny se nechodí osprchovat, ale jdou rovnou smýt svůj pot dolů do bazénů a zajisté dost prodražují provoz(a to o dost). A doporučil bych i připojit zkušenost z Jihlavy, Laa kde saunová část je bez plavek a také má dost návštěvníků a plní tu funkci pro jakou byla zřízena. Pro lidi s potřebou textilu je k dipozici pára. Stížnosti zapsané se musí nějak řešit, dávat k tomu stanovisko, konat nápravná opatření. To že to řekneme do vzduchu, to nenutí nikoho nic řešit. Ale pište každý za sebe, za svoji partu, ale nikdo nezmiňujte naturisty. Do saun chodí tisíce lidí ale né všichni jsou naturisté. Ale proč tam například zajít, je nejen to , že tam svým příkladem budeme prosazovat správná saunovací pravidla(např. sedat na ručník) a ještě ušetříme peněžence, kdy vstup do AP je 80kč a jeden vstup do sauny na max 1 hod stojí navíc 20kč, ale neubírá vám to čas pro AP. tj 100kč=1h sauna+1h AP+30min šatna. No nekupte to za ty prachy:)

Žurek: Já jsem s p. ředitelem Ellederem průběžně v kontaktu (ohledně naší chystané n-akce) a i tyto věci mu tlumočím. Personál by měl víc dohlížet na pravidla saunování.


Ahoj, je samozřejmě možnost Vložil Nudanat, 24. Květen 2010 – 21:01 Ahoj, je samozřejmě možnost učinit hrdinský čin, zahrát si na zbojníka a přes zákazy být v sauně bez plavek. Můj styl to ale není. Jednou je to zakázáno, mám za to, že pravidla se mají dodržovat a mohu na to reagovat tak, že budu chodit jinam. Navíc nemám chuť se s někým dohadovat nebo být třeba vyveden. Pokud jde o další návštěvníky, je pěkné, že ve zmíněném případě se v sauně objevili takédalší odvážní nebo snad sympatizanti, nicméně příště se tam mohou objevit prudiči nebo dokonce někdo, kdo vzbouří plavčíky nebo místní akční jednotku místní policie a na služebně bude následně proveden zápis o veřejném pohoršování. Takže Good Luck
0