[ikona]

Nové rozvržení Naturista.cz

   4. Leden 2013 - 22:14
Anonymní

Už asi 5 let se zabýváme tím, že hlavně titulní strana Naturisty je čím dál nepřehlednější a že by se s tím mělo něco udělat. Opravdu zlým znamením je to, že plných 57% návštěvníků sem přijde jednou a už se sem nikdy nevrátí :-(. Proto je nutné s titulní stranou něco zásadního udělat.

Titulní strana by měla obsahovat méně odkazů – prakticky rozdělení na:
Jsem NATURISTA – TEXTILÁK – POZOROVATEL – … a odsud by se už každý ubíral do jemu určené části Naturisty.
Na celém internetu jsem nenašel jedinou www, která by měla být vzorem. Z jiných mě svojí přehledností a propracovaností dost oslovily www ekonomického softwaru Pohoda

Budeme rádi za vaše postřehy, nápady a tipy, jak novou titulku Naturisty opravdu zpřehlednit a úděsné číslo 57% rychlých odchodů radikálně snížit. Laciné gesto umístění osmnáctiletých naturistek samozřejmě na pořadu bude taky, ale jen jako menší součást celku. Spíše dostanou přednost kresby Romana Bureše.

Děkujeme za všechny vaše odpovědi.

Diskusní příspěvky vyjadřují pouze názory jejich autorů.
[ikona]

Myslím, že to není v první stránce.

   5. Leden 2013 - 1:07
Roland Jitka

Naturista.cz od doby co ho udělal Jirka Rybka a ještě předtím starý naturista, doznal určitých změn ve struktuře navštěvníků. Bývalí lidé sem přestali docházet, vzhledem k jejich dnešnímu věku asi ani není divu. V současné době je trend trochu jiný a kde je moc textu, tak to lidé nečtou. Stejné je to i s komentáři čehokoliv, lidé se bojí vyslovit svůj názor, pochvalu nebo naopak i opravněnou kritiku. Výsledkem je systematická lhostejnost nejen k Naturista.cz ale k naturismu jako samotnému. Ten zde prostě je jako součást životního stylu systémem mám chut se opálit bez plavek, nemám chuť se zrovna opalovat. Valné části lidí je to opravdu jedno, jestli v plavkách nebo bez.

Z toho vychází problém nově prvně příchozích. Je nezajímá cestopis, nebo nějaký delší text o aqua, ale musíme si přiznat, že sem ho přivede jen možnost vidět nahotu. Nic víc nic méně. Skalní naturisté tady ví co hledat a taky zde čerpají informace. Z těch co informace čerpají je zase jen velice málo těch co informace poskytují. Pro tohle nemá Naturista ani návštěvnost jakou bychom si přáli. Protože je zde prostě málo informací a jen hlasů a názorů, které si zde někdo může přečíst. Bohužel situace došla tak daleko, že názory a komentáře těch zhruba deseti lidí už někdo může znát nazpamět a ty nové jejich není třeba číst.

Takže řešení, jak ho vidím já. Mnoho fotek navíc a věnovat focení největší pozornost z celé činnosti Naturista.cz, co nejvíce nových komentářů a předmětů diskuse. Zapomínáme totiž, že zde existují i noví naturisté a Naturista.cz se vlastně věnuje těm, co naturismus znají. Atraktivnost komentářů a diskusí nejlepe s fotodokumentací, našimi mapami, odkazy na lokality, sauny, aqua a naturistické pobyty. Udržovat opravdu pluralitu názorů aby každý jak začínající tak zkušený měl co si přečíst a na co reagovat. Komentáře (taky si myslím, lepe bych to neřekl nebo máš pravdu) opravdu rozvíjet a ne komentovat holými větami.

Rozšířit počet lidí, co na Naturista.cz opravdu smyslupně přispívají informacemi. Z toho plyne i to, že text za článek většího informačního rozsahu opravdu nabídnout navštěvu nějaké akce zdarma a nikoliv jen text kopírovat pod každý článek. Dát Naturista.cz nějaký řád, zde to už nekolik let funguje sem tam někdo něco udělá, sem tam někdo něco smaže nebo předělá a sem tam někdo něco možná doplní, když zrovna má chuť a když ji nemá tak to prostě možná udělá někdo jiný.

Vytvořit systém práce s každým aqua, jak fomou emailových pozvánek, fotografií sem umístěných, reportáží u konkrétní akce, komentářů a propagace. Pochopitelně i lidský faktor do kterého právě více a více zatahovat mladé naturisty.

Facebook Každý aqua by měl mít svůj Facebook, kde vaše přátele můžete zvát na akce ale zase nesmí fungovat systémem náhod, možná, asi a uvidíme. Odkazy pak směřovat sem na Naturista.cz kde se dozví nekdo z vašich přátel o mnoho více. Protože se akce opakují nemůže se pak stát, že by někdo přišel jen jednou.

Vytvářet určité regionální skupinky, které by měli informace a s informacemi také dokázali pracovat a předávat je dále. Lidé by prostě mohli kliknout na svůj region a našli by vše a připadně kontakt na vedoucího skupinky.

Hlavní titulní stránku udržovat akční, jak komentáři tak plodnými diskusemi, ale hlavně událostmi konkrétního týdne. Pro nové by tam měli být texty o naturistickém poprvé, aby ti, co opravdu zažíjí a chtějí zažít své poprvé. věděli do čeho jdou. Tyhle články by dokonce měli převládat nad zaběhnutými věcmi a texty pro skalní naturisty.

Co absolutně chybí jsou pozvánky, začal jsem s nimi ale nějak to neprošlo a byli vymazány. Podívejte se sami na některé stránky kalendáře, máte pocit že tam musíte být, já ne. [Pláč]

[Vykřičník] Fota z malých náhledů opravdu nepřilákají někoho znovu na naše stránky, složitější struktura hledání taky ne, a tlachání skalních naturistů už vubec ne.

Dalším důvodem jednorázové návštěvnosti je plesk odkaz různě na Facebook, slovenské stránky naturista a mnohde jinde bez patřičného komentáře. Tak někdo jen klikne k nám, tady zjistí, že nic nevidí, přečte si bezbřehou tlachárnu a zase odejde a už nikdy nepřijde.

Mohl bych takto pokračovat i dále, ale problém je v celém nastavení a hlavně nechuti cokoliv udělat, nikoliv jen v titulní stránce. Pokud se bavíme pouze i titulce tak fotky, fotky, fotky, případně Romanovi kresby i jako odkazy na sauny, lokality a vše co lze nalézt zde u nás. Titulka by byla podobná rozcestníku k požadovaným informacím a nikoliv sama plná informací.

PS: Možná bych otevřel i fotogalerie po ostranění určitých fotek a členové by měli přístup do kapsy, nebo druhá možnost, dávat fotky přimo do článků a fotogalerii úplně zrušit a pro členy použít jen Kapsu.

Diskusní příspěvky vyjadřují pouze názory jejich autorů.
[ikona]

Historií prověřené citáty :-D

   5. Leden 2013 - 8:37
zurek (bez ověření)

Kdyby dneska žil John Fitzgerald Kennedy, tak by určitě řekl:
„Neptejte se, co pro vás může udělat naturismus, řekněte, co můžete pro naturismus udělat vy“.
Pak se mi ještě hrozně líbí od W. Churchilla:
„Upovídané ženy mluví, aby nic neřekly, upovídaní muži, aby nic nedělali.“

A vůbec všechny jeho citáty miluju [Smích] A ještě tyhle.

výroky Miloše Zemana určitě taky povzbudí víkendovou náladu [Smích]

Diskusní příspěvky vyjadřují pouze názory jejich autorů.
[ikona]

Ti, co se nevrátí,

   5. Leden 2013 - 11:33
M.Dr.

podle mně hledají pod pojmem naturista poněkud jiný obsah, česky se mu docela hezky říká „lechtivý“

Diskusní příspěvky vyjadřují pouze názory jejich autorů.
[ikona]

Můj pohled

   5. Leden 2013 - 11:46
pat66 (bez ověření)

Nemyslím si, že úvodní stránka je, tak děsná, že by to byl důvod, proč už sem noví návštěvníci znovu nepřijdou. Je fakt, že je trochu přeplácaná a nepřehledná, ale nic, co by se nedalo přežít. Stejně, tak si nemyslím, že sem chodí tito návštěvníci jen kvůli fotkám nebo videu s nahatou tématikou, dnes mají na výběr dostatek, takto zaměřených webů, volně na netu. Myslím si, že většina návštěvníků sem chodí hlavně pro informace ohledně FKK. To, že nepřispívají do tohoto webu, nemusí hned nutně znamenat, že se jim to tu nelíbí. Prostě někteří lidé nemají, co k tématu říci, tak nepřispívají za každou cenu. Ne každý návštěvník těchto stránek měl možnost procestovat půlku pláží Evropy, aby mohl, zde psát články o exotických FKK, kde ostatní nebyli. Prostě se s tím smiřte, že v každé společnosti jsou vůdčí typy (těch je vždy méně), co tu partu táhnou a pak ti ostatní, co se vezou (těch je vždy více). Přiznejme si, že kdyby všichni byli vůdcovský typ, asi by to nedopadlo moc dobře, v lepším případě rozhádaná společnost, v horším pomlácená. Teď zkusím nastínit můj pohled na tento web. Nejprve krátce o sobě. Jsem obyčejný řadový návštěvník, pro kterého je FKK, jen taková vedlejší záliba (nutno dodat, že s ubývajícími koníčky, stále významnější). Původně jsem se k FKK dostal omylem, v Chorvatsku, kde jsem řešil problém s převlékáním mokrých plavek na pláži. V Čechách to byla časem nutnost. Jako jachtař (teď už bývalí) jsem rád objížděl velké louže po ČR (rybníky, přehrady, jezera). V horkých dnech a při dlouhých jízdách, nemaje klimatizaci v autě, jsem se chtěl někde i vykoupat (abych se zchladil a smyl ze sebe pot). Po zkušenostech z Chorvatska jsem hned věděl, že sebou nebudu chtít vozit plavky a proto jsem začal na netu zjišťovat možnosti n-koupání poblíž trasy mé cesty. Toť byl prvotní důvod mých návštěv takto zaměřených fór a později webů. V první řadě sem chodím kvůli FKK lokalitám. Úvodní mapce není co vytknout. Osobně se domnívám, že to byl perfektní nápad, který v době svého vzniku postrádala většina zahraničních FKK webů, v tomto jsme je asi předběhli. Popisy jednotlivých lokalit při svém vzniku sice, tak revoluční už nebyly, ale přesto svůj účel splnily a hlavně v té době měly tyto informace cenu zlata. Od popisu lokality já osobně očekávám tyto informace: kde se lokalita nachází (myšlena vodní plocha – info v podobě detailu / odkazu na mapu + GPS), jak se k ní dostanu (popis příjezdu a možnosti parkování), kde se nachází samotná n-pláž (plánek / mapa s vyznačením umístění FKK), je-li pláž oficiální nebo divoká (+ info o návštěvnosti), placená nebo zdarma a další doplňující info (terén pláže, fotky pláží atd.). Co se popisu lokalit týče, tak si myslím, že v průběhu času se, zde udělalo kus práce. Rozhodně nemám dojem, že bych nenašel informace, které tam hledám. Jen by to k dokonalosti chtělo častěji aktualizovat. V přehledové mapce vymazat už neexistující FKK a v popisu lokalit např. upravit změnu třeba vstupného, pokud dole v komentářích je info o změně (viz třeba parkovné na Lhotě). I vyhledávání lokalit dle filtru je výborný nápad, jen by ho chtělo ještě trochu vyladit. Dostal jsem se do problému, když jsem chtěl vyfiltrovat oficiální pláže v ČR. Za prvé mi překvapilo, že není možné odfiltrovat zahraniční pláže. Za druhé jsem měl problém dostat do výpisu všechny oficiální pláže, protože se dělily na další skupiny, které nešly sloučit, např. „Placená s otvírací dobou“ má tři možnosti v závorkách a já bohužel můžu zvolit vždy jen jednu (možná, že je trochu zbytečné, to rozlišením na ty tři). Zde by bylo dobré na filtraci ještě zapracovat. Byť (zatím) přehled akcí nevyužívám, rozhodně je to dobrý nápad, možná až trochu zbytečně stručný. Cestopisy a články jsou taky fajn a pokud se někdo k nim nevyjadřuje, neznamená to, že je nečte nebo se mu nelíbí, jen k tomu nemusí mít co dodat. Takže moje resumé z tohoto webu je, že jsem s ním nadmíru spokojený a díky autorům za něj, že něco takového je. Tím nechci říci, že by se tyto stránky neměli vylepšovat, mě osobně třeba chybí linky /odkazy na další weby takto zaměřené. Návštěvníci, kteří tento web navštíví jen jednou, mohli na tyto stránky vstoupit omylem, určitě se nejednalo o skalní naturisty. Ani já se při každé návštěvě nepřihlašuji, takže pokud nechci něčím přispět, tak to tu prolítnu bez přihlášení a tím taky nezvedám svoje statistiky návštěvnosti. Příčiny proč se sem někteří už vícekrát nevrátí a tyto stránky je neosloví, bych hledal někde jinde, asi ve způsobu propagace FKK, ale to už je na jiné téma.

Diskusní příspěvky vyjadřují pouze názory jejich autorů.
[ikona]

Mohl by se vyjádřit Jirka Rybka.

   5. Leden 2013 - 12:50
Roland Jitka

Tady by chtělo taky komentář Jirky Rybky co vše vůbec je a není možné vyndat a předělat a jak moc lze zeštíhlit titulní stranu, protože ta strana ekonomického webu je opravdu koncipována pro úplně jiný účel, než je propagace.

Ekonomické stránky ty hledá člověk účelově např. pro zdanění něčeho a pak trvá mnoho měsíců, kdy na nich bude ten samý člověk hledat něco znovu.

Naturista nebo alespoň plán a přání Ivoše je takové, aby někdo přišel jednou a pak chodil na stránky častěji. Pak ještě následně se zúčastnil nějaké připravované akce v aqua. Pokračovaní a dalším zbožným přáním je, aby se začal věnovat pomoci naturismu svým možným způsobem, možnostmi a uměním.

Diskusní příspěvky vyjadřují pouze názory jejich autorů.
[ikona]

Co chceme z Naturisty mít

   5. Leden 2013 - 14:04
zurek (bez ověření)

To je taky dosti kardinální otázka [Úsměv] Buď šou pro čumily, akademický suchopár, tlachárnu, rozcestník… Podle mě by Naturista měl ukazovat, jak skvělé je koupání bez plavek. A to pokud možno nestupidními konkrétními věcmi – zkušenostmi přispívajících o jejich prvním koupání bez plavek, dokonalou mapu FKK-pláží, neutuchající podporou naturistického vyžití.

Jestli mít Naturistu lechtivého nebo ne, je asi špatně položená otázka. Sama Miss Natura je určitě lechtivá, záleží na tom, na jaké úrovni se dělá. Obě poslední vítězky ukázaly, že i lechtivý naturismus může být na té nejvyšší úrovni.

Trochu zase sklouzáváme do prvomájových zvolání: "Je třeba zabezpečit nudistky, je třeba (pro naturistický pracující lid) zabezpečit komentáře, je třeba zabezpečit Facebook… Nato ale doufejme přijde někdo, kdo to všechno zabezpečí…

Ohledně stávajících návštěvníků nemám starost, protože nejvyhledávanějšími výrazy na poslední dobu jsou: POPRVÉ BEZ PLAVEK (56×), HRADEC (30×), a následují samozřejmě i lechtivější [Spiklenec] jako MONIKA (29×), MISS NATURA /25×) atd. Naturista ale očividně není rejdištěm nějakých mimoňů.

Nakonec může nastat i varianta, že opravdu polovina příchozích bude odcházet, my se nebudeme honosit závratnými počty návštěvníků, trpělivě budeme atraktivní pro každého tisícého návštěvníka, který se tady bude angažovat.
A to by v tom byl čert, aby už příští generace nežila v naturismu!

Ohledně chybějících odkazů jinam – všeobecně na internetu platí pravidlo, že je chyba odvádět návštěvníka pryč z webu (Naturista není vyhledávač nebo rozcestník). Proto se snažíme mít vlastní stránky pro pokud možno všechno, co se týče naturismu. Na těch stránkách ale prakticky vždy odkazujeme na www, které dané téma popisují. Dělat dneska na internetu rozcestník je cesta do Prčic… nebudu jmenovat…

Diskusní příspěvky vyjadřují pouze názory jejich autorů.
[ikona]

Teď si uhodil hřebíčkem na hlavičku

   5. Leden 2013 - 16:10
Roland Jitka

V prvé řadě by bylo dobré vést diskusi směřování Naturista.cz a vůbec naturismu samotného. Co chceme z Naturisty mít, a pak teprve téma, jak tedy na to ,co chceme mít, tak podle toho přizpůsobit titulní stránku. Myslím si a už si to někde popsal nejedeme ani na staré ukrajině ale ani na kole závodních parametrů. Jsme prostě někde maličko pod středem možností pelotonu.

Dokonce se mi zdá, že nešlapeme, kolo jede setrvačností, bez našeho společného přičinění. Jde to ale jen do chvilky, kdy přijde rovina nebo bo do konce kopec. Pak se setrvačná síla zastaví.

Jako fota jsem myslel fotit atmosféru aqua a akcí a nikoliv jen závěrečné show jak se to dělá teď. Kdo to kdy udělal, že by opravdu fotkově zmapoval atmosféru od a až do zet.

Jedině Kamil na Miličíně dokázal opravdu ukázat naturistický život jaký opravdu je a zachytit atmosféru systémem myšlenky pro nové, tam bych chtěl být. Tam totiž skoro nikdo neměl problém s tím být na fotkách, protože byly povětšinou foceny jako demonstranční a informující o souboji lodí na vodě, naturistickou střeleckou soutěž nebo cvrnkání kuliček v rouše naturistově.

Když se podíváte na kapsu tak si opravdu uděláte obrázek jak to v Miličíně vypadalo den po dni. Zdá se vám to samé v aqua i když se jedná jen tři až čtyři hodiny. Kde jsou vyfoceni naturisté ve vodě užívající si relaxu, Ví někdo z mimolibereckých, že je v Babylonu teplá vířivka a v ní sposty spokojených lidí, kteří se třeba ani malování na tělo neučastňují. Ví nekdo z mimohradeckých, že je tam pěkná padesátka bazén a v něm spousta spokojených naturistů plní odznak zdatnosti plavání. Ví někdo z mimopražských, že vedle vířivky jsou obrovské šachy?

Tohle si myslím, že je problém návštěvnosti. Lidé si myslí, že vše jen tak jak je na fotkách, že jsou tam jen krásní lidé, a že se jen soutěží v malování na tělo a v aquazorbu. Že existují oázy klidu, kde můžou opravdu relaxovat v klidu skoro bez lidí a nemusí vůbec nic, o tom na fotech z aqua není ani zmínka. Aqua se prostě prezentuje jako naturistická show, ale že tam bylo více jak sto naturistů, kteří si jen tak ráchali nohy v bazénku a měli na sobě osušku ani zmínky a na fotkách se taky neobjeví.

Diskusní příspěvky vyjadřují pouze názory jejich autorů.
[ikona]

Re: Co chceme z Naturisty mít

   6. Leden 2013 - 8:19
pat66 (bez ověření)

V zásadě se nedá než s většinou souhlasit [Úsměv] Ještě k těm odkazům, oni tu ve skutečnosti jsou, ale jen se to jinak jmenuje a nejsou odevšad přístupné. Ty odkazy jsem nemyslel, že by měly odvádět na jiné konkurenční české weby, ale na odkazy, které tu stejně existují, ale jsou chaoticky po celém webu, každý druh jinde. Vlevo dole je odkaz na naturistické kluby, v pozvánkách na akce jsou odkazy na Aqva a Wellnes centra apod. Chtěl jsem je sloučit do jedné stránky, byť třeba tématicky rozmístěné. To jest zvlášť pod sebe naturistické kluby, cestovky nabízející FKK dovolenou, Aqvaparky a Wellnes centra s možností n-plavání / saunování (vztaženo převážně jen na zařízení spojená s akcemi Naturisty), zahraniční naturistické asociace apod.

Diskusní příspěvky vyjadřují pouze názory jejich autorů.
[ikona]

Poprvé bez plavek

   6. Leden 2013 - 11:47
Roland Jitka

Protože je to nejčastěji vyhledávaný dotaz a už jsem o tom psal článek ZDE, tak bych umístil někam viditelně na titulku toto slovní spojení a všechny příspěvky tohoto se týkající pak seřadit nějakou formou stromové struktury. Možná by něškodil celý samostatný zelený blok s fotkou jako upoutávkou.

Včera jsem zkusil sedm lidí co Naturista.cz neznají a stránku viděli poprvé a šest z nich použilo pochopitelně mimo jiného a i pochvalného slovo „Nepřehledné“ a tak jsme jim ukazoval, kde co najdou jak to najít atd. Tak a z toho vzniká základní otázka Stránky se líbí informačně, ale s odbornou instruktáží někoho, kdo už stránky zná. Pak lidé nejspíš přijdou i podruhé potřetí a stanou se pravidelnými čtenáři.

Titulní stránku bych tedy podmínil jedinému: Prvnímu návštěvníkovi našich stránek. kde se s námi může setkat poprvé, tituly poprvé bez plavek, zajímavé fotky z našich akcí, ale jako demonstrační a nikoliv nastoupenou jednotku malujících. Rozdělení do regionů podle toho, kde může být člověk poprvé. Ještě kontakty na někoho z nás a tím bych asi titulku ukončil. Ještě bych nějak vylepšil kalendář akcí. Na titulku bych dal v létě mapku rozklikávací našich pláží, v zimě zase mapku saun a aquaparků.

Zeptat se nových co by vlastně hledali na našich stránkách, asi jaké je to poprvé, kde můžou poprvé a jaká je tam atmosféra připadně prostředí. Myslím si člověka poprvé nic více nezajímá.

Na titulce dát taky odkaz pro skalní nebo zdatnější naturisty, který bude směřovat normálně dovnitř stránek tak jak je známe.

Tak i tak bych používal místo písemných odkazů klikací fotky například místo názvu „sauny“ dát obrázek saunujících a takto dojít hned k saunám v podle regionů a ke konkretní sauně se dostat dvěma prokliky hned z titulky. Zjednodušit i proklikové stránky a ne jako třeba jsou saunáci. Minimum prokliků je myslím cesta k úspěchu.

Dobrým Vaškovým nápadem jsou Googlové překladače článků u kterých je předpoklad, že budou informačně zajímavé i pro sousední návštěvníky, např. Babylon pro Poláky a Němce. Odkazově třeba vlajkou státu vloženou přímo do článku s českým textem.

Myslím si, že nejde propagovat naturismus mezi širší vrstvy obyvatelstva jako životní styl, bez demonstrace nahoty jako takové. [Spiklenec]

Diskusní příspěvky vyjadřují pouze názory jejich autorů.
[ikona]

Na začátek

   6. Leden 2013 - 12:37
M.Dr.
by možná stačilo na titulní stránku hned na začátek dát Obrázkový rozcestník, případné ho upravit tak, aby jednotlivé plochy byly menší a nezabíral by tolik místa. A požádal bych Romana, aby nakreslil k jednotlivým tématům vhodné obrázky, například k tématu Sauny obrázek saunujících, ktématu Spolujízda by mohl být ten obrázek naháčů na motorce a pod.

Mirku jsi počítačově znalejší než leckteří z nás, skoro vždy víš, co by se mělo udělat a jak, ale nějak jsem si nevšiml tvé činnosti. Rozcestník jako nápad jsem měl já a také jsem ho nějak udělal původně, pak se přidal Martin Drake. Obrázků od Romana máš na stránkách dosti a rozklikové fotky umíš udělat taky, takže můžeš směle udělat vzorek rozcestníku jak by sis to představoval ty na titulní stránce. Zatím se tvá činnost omezila jen na „plesk odkaz“ na slovenské stránky naturistů, článků které napsal někdo jiný, i když by si mohl napsat vlastní. Když jsem ti jednou řekl napiš reportáž z aqua kde si byl, tak si dělal mrtvého brouka. Něco podobného ti již psal tvůj kamarád Vlado. Na tvou omluvu mohu říci jen že nejsi sám. Nic ve zlém. Roland
Diskusní příspěvky vyjadřují pouze názory jejich autorů.
[ikona]

ženy a naturismus

   6. Leden 2013 - 12:38
Obrázek uživatele Linka
Linka

Chtěla bych jen říci, že vnímání žen a mužů jako podstaty naturismu je velmi rozdílné a docela se mi zdá, že Naturista.cz směřuje více „k pánům tvorstva“ než k ženám. Čím méně na nás budete myslel, tím méně nás sem bude chodit a vytvoříte si Naturista.cz jako čistě pánskou záležitost. [Pláč]

Dělení stránky bych rozvedla něco ve smyslu NATURISTA, BUDOUCÍ NATURISTA, PRO ŽENY.

V oddíle naturista bylo to co je zde dnes. Pro budoucí naturisty, články poprvé, životní styl a naturistická slušnost a pro ženy témata typu pokožka, opalování, výhody bez plavek, zdravotní hlediska, solárium atd. Taky sem tam nějakou fotečku hezkého chlapa. [Spiklenec]

Diskusní příspěvky vyjadřují pouze názory jejich autorů.
[ikona]

Aby se těch 57% návštěvníků,

   6. Leden 2013 - 13:02
Obrázek uživatele Vasek Petra
Vasek Petra

Aby se těch 57% návštěvníků, kteří jen přijdou a hned zase odejdou, snížil. Musí být titulka tak trochu reklamou Naturismu, která zaujme širokou veřejnost (nejen naturistickou) a bude lákat k setrvání na stránkách nikoliv jen z možnosti shlédnutí fotek naháčů.
Ještě jeden náš nápad – na titulce by mohla být vždy pozvánka na nadcházející akci, alespoň přes 1/4 stránky, kvalitně graficky zpracována tak, aby opravdu zaujala většinu návštěvníků.

Diskusní příspěvky vyjadřují pouze názory jejich autorů.
[ikona]

Stránky jako Orbion

   6. Leden 2013 - 13:22
Roland Jitka

Osobně by se mi líbili stránky Orbion Máme dokonce více fotodokumentace a cestopisů než oni, diskusí jsme také nasbírali přehršel, takže by nebylo těžké vytvořit podobnou strukturu jako mají oni. Navíc máme rozšířenější záběr témat, než je jen cestování.

Diskusní příspěvky vyjadřují pouze názory jejich autorů.
[ikona]

Tyto stránky jsou zajímavě

   6. Leden 2013 - 21:07
Obrázek uživatele Vasek Petra
Vasek Petra
Tyto stránky jsou zajímavě řešeny http://naturlux.be/ něco by se dalo možná odkoukat. Když jsem tak procházel jejich stránky uvědomil jsem si, že náš Naturista.cz se tak trošku odklání od naturismu jako takového (soužití a návrat k přírodě, její ochrana atd.) Trošku se bojím, abychom postupem času nepřešli od Naturismu k Nudismu aniž bychom si to vůbec uvědomili.

Jinak jsem tam narazil na zajímavou inspiraci pro nuda pochody v místech, kde by mohl být někdo pohoršován. (třeba již někoho napadlo) Jeden z účastníků pochodu, bohužel oblečený, jde v dostatečné vzdálenosti napřed vybavený vysílačkou a může tak včas informovat o procházejících textilácích. Všichni pak mají dost času pro zahalení a vyhnout se tak zbytečnym případným nepříjemnostem.


Ivoš: Prosím pěkně neeeeeeeeee, to jsou přííííšerný strááánky. Ježiš to sem se lek…

Vašek>Ivoš
Nejde ani tak o grafické zpracování, ale o podstatu, když si přeložíš odkazy, jsou určeny pro různé druhy návštěvníků. Visiteur regulier – pravidelný návštěvník , visiteur pour la premiere fois – návštěvník poprvé atd. Postupně se dostáváš do jádra stránek. Prostě každého nasměrovat na to co by ho mohlo zajímat. Začátečníka zajímají úplně jiné informace než skalního naturistu.

Diskusní příspěvky vyjadřují pouze názory jejich autorů.
[ikona]

Tři fáze naturismu

   7. Leden 2013 - 19:05
Obrázek uživatele janykula
janykula
Jestli by se to třeba nehodilo jako nějaké označení různých typů návštěvníků. Toto je pochopitelně pro ženy [Spiklenec] Roman Tři fázeTři fáze
Diskusní příspěvky vyjadřují pouze názory jejich autorů.
[ikona]

ženy vs. muži a naturismus

   6. Leden 2013 - 21:54
M.Dr.

V čem je chápáni naturismu u žen a mužů rozdílné? Já chodím na všechny akce i dovolené s mojí ženou a možná jsem málo všímavý, ale nepostřehl jsem nějaký rozdíl mezi mým a jejím vnímáním naturismu.

Zdá se, že ženy tady opravdu dost málo diskutují, ale myslím, že jim v tom nic nebrání. Kdesi tady leží prachem zapadlé diskusní téma založené speciálně pro ženy…

Pokud by tady měl být zvláštní oddíl pro ženy, chtělo by to redaktorku [Spiklenec]

Diskusní příspěvky vyjadřují pouze názory jejich autorů.
[ikona]

Naturlux

   6. Leden 2013 - 23:03
Pepper

Vašku na tom rozdělení asi něco bude, ale vůbec se nedivím, že se jich Ivoš tak strašně lekl [Smích] [Smích]

Diskusní příspěvky vyjadřují pouze názory jejich autorů.
[ikona]

Naturlux???

   7. Leden 2013 - 13:00
Martin Drake (bez ověření)

Tak v tomhle případě s reakcí pana Žurka na stránky naturluxu musím zcela souhlasit. Je to hrůza – graficky naprostá šílenost, obtížně přehledná, odrazující a odpudivá. Ani jsem nedokoukal – často chodím na stránky grafiků a ilustrátorů, tak můžu srovnávat. Naturlux ne, naturista v takové podobě, to by bylo rovnou na ukončení. A co i a titulní straně dát opět možnost panu Burešovi – jako ilustrátor je skutečně kvalitní, velmi kvalitní a jeho dílo dalo webu naturisty svěží a atraktivní tvář navíc.

Diskusní příspěvky vyjadřují pouze názory jejich autorů.
[ikona]

Malo fotek ...

   7. Leden 2013 - 15:19
PRAZAK

Zdravim, souhlasim s Rolandem,ze fotek je malo ! Jak jsem uz jednou psal,vetsina fotek je pouze z malovani na telo a z niceho jineho ne. Vyjimkou byva obcas Miss Natura,ale proc nejsou fotky z toboganu,z vyrivek,z bazenu, saun…atd ? Pristup by byl pouze pro cleny Klubu Naturistu,pro ostatni pouze male fotky v clanku,jako tomu byva obvykle ! Pro nove,potencionalni,navstevniky N-akci tak trochu prehled,jak to tam vypada,jak se lide bavi,uzivaji si,vse v pohode,ze se tam pouze nemaluje na telo,coz se ne vsem libi,ale ze je mnoho dalsiho,co si na N-akcich mohou vyzkouset a uzit. Nejblizsi moznost je uz tuto sobotu,v Cestlicich ! Kde jinde,nez v nejvetsim ceskem aquaparku,pri temer tisicovce lidi, nafotit vice fotek…? ! [Spiklenec] [Spiklenec] [Spiklenec]

Diskusní příspěvky vyjadřují pouze názory jejich autorů.
[ikona]

Přísně kontrolované fotografování

   7. Leden 2013 - 16:19
zurek (bez ověření)

Tak jsem si dal tu práci a spočítal veřejně přístupné naše fotky z Aquapalace – jejich ke 200. Opravdu nevím, co chcete na těch tobogánech a vířivkách pořád nového prohlížet. Vše o areálu Aquapalace je na Naturistovi už zdokumentováno ve 26 obsáhlých článcích. Navíc hned v úvodu naší čestlické strany je odkaz na jejich domovské stránky AQUAPALACE (odkazujeme na ně, protože je to náš významný poskytovatel areálu, jinak z Naturisty ven neodkazujeme).

Navíc – už se stalo několik případů, že řádně označený fotograf byl inzultován přítomnými nudisty. Takže vás moc prosím, nežeňte nás do takovýchto extrémů!

Pro ty, kteří se obávají, že je v na našich akcích někdo vyfotí: PLATÍ VŠEOBECNÝ ZÁKAZ FOTOGRAFOVÁNÍ. Fotografování pro Naturistu bylo, je a vždy bude řádně dopředu ohlášeno a bude pouze v omezeném čase a prostoru. Všichni soutěžící namalovaní jsou vždy dopředu dotázáni, jestli fotka s nimi může být použita pro Naturistu. Společné fotografie se účastní pouze dobrovolní naturisté, bez jakéhokoli donucování.

Pro ty, kteří nemají možnost se akce zúčastnit – opět připravíme vyčerpávající článek s ilustrativními fotkami. Kompletní fotogalerie bude linkovaná ze článku. Bude přístupná pouze členům Klubu Naturista.cz. Poskytování fotogalerií NENÍ primární službou Naturista.cz. Z 90% činnosti se staráme o naturistické vyžití naturistů v ČR, osvětu naturismu v textilní veřejnosti a jeho rozšiřování mezi textilní populaci.

Diskusní příspěvky vyjadřují pouze názory jejich autorů.
[ikona]

Konečně trochu konstruktivní

   7. Leden 2013 - 17:37
Roland Jitka
Vybral jsem zde pár fotek které mám celou dobu na mysli. Těchto fotek je tady málo, těch které ukazují spokojenost a největší dobu činnosti relaxu naturistů a také jak to v uvedeném aqua opravdu vypadá. Myslím že za tyhle tyhle fotky nikoho nikdo nemusí inzultovat.

Z posledního Ivošova přispěvku jsem pochopil proč vlastně náš spor ohledně textů a fotografií vzniká. Jsem zvyklý z reportáží z navštívených dovolenkových míst popisovat vše, jako by to bylo poprvé a stejnou praxi jsem používal i z reportáží z aquaparků naturistickch akcí, přesně jako bych tam byl na každé poprvé. Možná je to také cesta popsat každou akci jako by byla poprvé, protože kdo to opravdu poprvé čte, tak si připadá jako by tam byl i autor reportáže poprvé.

O fotkách se zde mluví, že jich po stránkách je dostatečně. To je sice pravda, ale nový návštěvník neví kde je hledat, takže první pohled návštěvníka může být takový, že zde je opravdu málo fotek.

Dalším jádrem sporu je, že chceme být zároveň světoví a všem prezentovat krásu pobytu bez plavek jak je to super, ale pokud svou spokojenost máme opravdu demonstrovat světu, tak raději zůstaneme v anonymitě jak textově tak dokumentačně.

My chceme aby se všichni naučili být naturisté, ale zrovna „my“ zůstaneme skryti, aby to nikdo nevěděl.

Buďme hrdí na to, že jsme naturisté a vytvářejme prostor pro ostatní, aby svou hrdost příslušnosti k davu mohli také sdílet.
Diskusní příspěvky vyjadřují pouze názory jejich autorů.
[ikona]

Jak rychle jdou tři fáze naturismu za sebou?

   7. Leden 2013 - 19:07
Obrázek uživatele janykula
janykula
animace tří fází naturismuanimace tří fází naturismu
Diskusní příspěvky vyjadřují pouze názory jejich autorů.
[ikona]

Fotky vs. kresby

   7. Leden 2013 - 21:53
M.Dr.

Já osobně si myslím, že super atmosféru na akcích nejlépe ilustrují kresby Romana Bureše, třeba ta z ValMezu je zvlášť vydařená. Kresbami se také může naturista.cz na první pohled odlišit od jiných podobných webů. Fotky má kde-kdo, ale tak vtipné a výstižné obrázky snad nikdo. Třeba tento: http://naturista.cz/…al/index.php?…

Diskusní příspěvky vyjadřují pouze názory jejich autorů.
[ikona]

Re: Konečně trochu konstruktivní

   7. Leden 2013 - 21:53
zurek (bez ověření)

Nechápu, vůbec nerozumím, co tímhle chtěl básník říct… Když se podívám na naši stranu Aquapalace, tak odshora je ODJAKŽIVA v levém sloupci sloupec fotek z různých částí Aquapalace, spokojení nudisti atd. Strana Babylonu to samé. Já už mám opravdu pocit, že tady v zákulisí tahá za nitky nějaký textilák-estébák, aby nás tady rozeštval. Tohle přece už není pro normální chápání…

Nebo O CO TADY KOMU DO PRKVANČIC UŽ JDE??!!!

Za pár dní máme dostat do Aquapalace 1000, ještě lépe 1500 nudistů a my místo toho tady budeme donekonečna furt řešit HOVADINY!

Schválně jsem se před chvilkou díval, kdo tady z těchto „diskutujících“ kliknul na čestlický karneval na Facebooku. Nikdo… Víte vůbec, že se info o akci dá po FB šířit geometrickou řadou??? Že jsem na začátku před pár hodinami pozval 52 přátel a teď je tam už číslo 115? Asi ne.

Naturista.cz to je prostě drbárna o hovadinách…

Diskusní příspěvky vyjadřují pouze názory jejich autorů.
[ikona]

Facebook

   8. Leden 2013 - 17:43
M.Dr.

Asi jsem stará struktura, ale jednou jsem se už pokusil na FB přihlásit, ale když to po mně chtělo, abych si dal své mailové kontakty mezi přátele a nevěděl jsem jak to zarazit, tak jsem to vzdal. Snad příště.


Ivoš: Já jsem nikomu žádné emaily nedával a náš Facebook funguje bez problému. Prostě někdo jede ve vlaku a někomu ten vlak ujel.


Tak nějak

Diskusní příspěvky vyjadřují pouze názory jejich autorů.
[ikona]

Reakce na design

   7. Leden 2013 - 22:04
rowing (bez ověření)

Uff textu je tu strašně moc ale snad to přečtu během par dni. V připomínkách zde uvedených je v něčem pravda.

Ohledně webů se trochu motám a něco jsem i spáchal sám něco i s pomocí, ale co mohu říci přímo, je že:

  • web potřebuje zjednodušit
  • obsahu je tu dost
  • fotek akorát (pro někoho málo pro někoho moc)
  • osobně bych to jinak členil, ale to už tady taky padlo

Dříve mi Ivoš poslal dokument s popisem publikačního systému a modulů a je to mazec chtělo by to udělat nový koncept a do toho případně naroubovat současný obsah.

Jinak pokud hledáte inspiraci jak má vypadat web tak doporučuji navštívit stránky http://zlatyerb.obce.cz, (http://zlatyerb.obce.cz/…kumenty2.asp?…) Mě osobně se hodně líbí styl http://www.hradeckralove.org – vzhledem k tomu kolik toho má naturista.cz na hlavní stránce tak by se i web toho Hradce dal rošířit na úroven naturisty ale ne o moc

Město Vsetín http://www.mestovsetin.cz/ to má podobně jako naturista ale podle meho je tam toho na webu už moc. Vsetínskej web je ale státní správa a tedy web kde musí být všechno – takže to tam všechno je :). To samé i Cheb: http://www.mestocheb.cz/

Nebo třeba obec Blešno http://www.blesno.org/- je jednoduše členěno, ale nelíbí se mi design.

Toliko za mě – můj příspěvek berte pozitivně jako námět ahodnocení není to kritika. Vojta

Diskusní příspěvky vyjadřují pouze názory jejich autorů.
[ikona]

Má naturista.cz nějaký banner?

   11. Leden 2013 - 14:41
Obrázek uživatele janykula
janykula
Ptám se proto, že jsem tu nic takového nenašel. Existuje něco takového? Naturista verze loga animované - aNaturista verze loga animované – a Naturista verze loga animované - bNaturista verze loga animované – b
Diskusní příspěvky vyjadřují pouze názory jejich autorů.
[ikona]

Banner Naturista

   11. Leden 2013 - 17:47
zurek (bez ověření)

Banner Naturista.czBanner Naturista.cz Tohle je prakticky jediný banner Naturista.cz, i když už hodně starý…

Momentálně bude docházet ke sjednocování grafiky, takže vznikne nějaký nový.

Ty animace jsou Romane krásné, pro plážové použití dokonalé. U těchto animovaných gifů je ale problém, že je nemůžu zmenšovat. Pro potřebu do článku by se hodila velikost maximálně 200 pix, spíš menší.
Diskusní příspěvky vyjadřují pouze názory jejich autorů.
[ikona]

Tak trochu menší

   16. Leden 2013 - 11:31
Obrázek uživatele janykula
janykula
Logo naturista animované 125 boůLogo naturista animované 125 boůNaturista KlubNaturista Klub



Romane udělej to i na klub ve velikosti 90 na 90 a do článku ve velikosti 100 na 100, Nevím jestli je třeba vkládat do gifu i slovo klub, když to automaticky píšeme pod obrázek. Díky RolandMiss Natura 2013Miss Natura 2013Logo naturista klub animované 100 bodůLogo naturista klub animované 100 bodů Miss Natura 2013 bMiss Natura 2013 b logo 90 x 90 bodůlogo 90×90 bodůKoledaKoleda Pezentace MissPezentace Miss Sauňáci.czSauňáci.czVyberte missVyberte miss
Diskusní příspěvky vyjadřují pouze názory jejich autorů.
[ikona]

Loga

   11. Leden 2013 - 21:46
Pepper

Romane ty loga se ti opravdu povedly, obzvlášť verze a! [Úsměv]

Diskusní příspěvky vyjadřují pouze názory jejich autorů.
[ikona]

Zkusit si pomoci sami s titulkou.

   12. Leden 2013 - 23:25
Roland Jitka

Nevím kdo nám bude skládat nové stránky, ale pokud to není ještě ve stádiu připravy a vlastní práce, kterou bude asi třeba financovat. Co nejdříve tedy zkusit něco z vlastních zdrojů, co dokážeme sami. Vyhodit pár bloků, ubrat odkazy, změnit barvu bloků na bílou a některé bloky spojit, tedy odkazy a informace v nich, třetina bych jich mohla zmizet. To opravdu důležíte dát do modré hlavičky. Tam dát i rozcestník: začátečník a naturista /nebo jiné názvy. Článkům dávat jednotnou velikost titulních fotek. Do patičky naházet to méně důležité. Možná by to bylo zatím dočasné řešení jak obveselit stránku a hlavně prakticky vše bychom si dokázali udělat sami a podle diskuse o titulce by se dalo i průběžně vylepšovat. Roman teď dělá pěkné animace a pro ty je škoda aby končily jen na diskusi. Logo naturista bych vyměnil hned, a baner jako miss natura bych nechal udělat na začátečníka a pokročilého do modré hlavičky místo vlajek. Dělat vše krok po kroku a protože vše zůstavá v admistraci, lze chybný krok i vrátit zpět. Stačí jen mustr podle jakých stránek to dělat, jako přibližné předlohy.

Diskusní příspěvky vyjadřují pouze názory jejich autorů.