NATURISTA.CZ

Přirozená radost ze života

-

LHOTA DNES....

Vložil PRAZAK, 20. Červenec 2014 - 22:13

Zdravim vsechny Naturisty ! [Úsměv] Dnes bylo nadherne,vyrazil jsem na Lhotu,pekne , volne , misto jsem si nasel az u konce FKK,smerem k tomu Armenskemu obcerstveni. Potkal jsem tam zname , ,povidali jsme si o vsem moznem,takze vse bylo fajn… [Úsměv] Asi po hodine ,ovsem ,zacali prichazet textilaci, v pohode se uvelebovali mezi nahaci a cumeli a cumeli … [Rozzlobený] Nejprve je upozornil nejaky mladsi par, ze jsou na nuda plazi, tak , at se svleknou, nebo odejdou, vysmali se jim. Pak jsme se pridali i my , ostatni,zvlaste dve, mlada, puvabna,devcata,pozdeji jsem se dozvedel, ze jsou z Moravy, a s nahotou teprve zacinaji,se ozvala ,velmi durazne,zaslouzi si pochvalu ! [Úsměv] [Spiklenec] [Úsměv] Pak , po jakemsi, telefonickem, upozorneni, dorazil i"poradatel", pan jiz hodne dlouho v duchodovem veku [Spiklenec] , i on byl poslan do prd… [Ďáblík] Textilaci trvali na svem, ze se jim tam libi a nikam neodejdou, ani se nesvleknou [Rozzlobený] Co ted ?? Nasilim to neslo, v dnesni dobe je to dost riskantni,tak jsme, jeste chvili ,ty" neprizpusobive", upozornovali, ale s zadnym kladnym vysledkem… A jak se rika, " kdyz se dari, tak se dari " ,nakonec prisla parta 7 cikanu, samozrejme oplavkovanych, a nejlepsi misto, na cele Lhote bylo , ve vode primo pod nami [Tmavé brýle] ! Tak jsme to radeji pomalu zabalili a vyrazili domu. Me to ale nedalo a stavil jsem se v " recepci" , u pana vedouciho. Vse jsem mu sdelil a bylo me receno, ze jsem si zaplatil POUZE vstup, nikoliv hlidani, ze s tim proste nebudou NIC DELAT, ze nemaji zajem se s nekym hadat!! ! Az doma me, bohuzel, napadlo, ze na Lhotu je zakaz vstupu psu, NERESTE TO, klidne si sve psi mazlicky vemte s sebou,asi je nekde prehodte pres plot, aby to nevideli u pokladen,nezapomente jim ovsem ZAPLATIT VSTUPNE a pak klidne poslete personal take do prd…, ze se prece s nikym nechteji hadat ! [Ďáblík] [Ďáblík] [Ďáblík] Hezke leto PRAZAK [Spiklenec]

5
 
-

Žádost Jezeru Lhota - archiv komentářů

Vložil zurek (bez ověření), 21. Červenec 2014 - 7:38

Vedení Jezera Lhota jsem poslal email se žádostí o zjednání nápravy v této záležitosti. Dělám tak prakticky každý rok, někdy se projeví jakási náprava, ale další rok je to opět stejné.

Poukázal jsem na to, že Jezero Lhota je n-lokalita z nejtradičnějších, že ji propagujeme zcela zdarma v exponovaných garantovaných n-lokalitách i v reportážích pro média. Každý seriozní provozovatel n-pláže svoje pláže před textiláky hlídá a textil toleruje (přikazuje) pouze v přilehlých občerstveních, sportovištích, popř. kempu.

Tak by tomu mělo být i tady. Nabídnul jsem veškerou podporu z naší strany, aby textiláci na hlavní n-pláž nebyli tolerováni.
Chtělo by to ale v místě někoho, kdo bude s nimi jednat. Já jsem s panem Nedvědem (jednatelem) byl v poměrně častém styku, ale teď z Brna to už nezvládám.


ARCHIV KOMENTÁŘŮ:

  • LHOTA 2014 Vložil PRAZAK, 21. Červenec 2014 – 8:58

Ivosi, diky ! [Spiklenec] PRAZAK

smazat upravit odpovědět

  • S těmi sedmi Romy to není úplně přesné Vložil Jarda2, 21. Červenec 2014 – 12:01

že by byli „oplavkovaní“. Oni měli všichni špinavé plandavé kalhoty skoro ke kotníkům. Nejdřív postávali asi 10 minut u občerstvení v přední části pláže, divoce se rozhlíželi po naturistkách – mezi osazenstvem pláže to způsobilo docela značný a z počátku veselý rozruch a pak se – jak vidno – uvelebili na konci pláže. To už asi tak veselé nebylo. No, doufejme že si příště nepřivezou plný autobus svých kamarádů. Jinak rekreační areál na jezeru Lhota je placený – vstupné i parkovné je poměrně vysoké – a má celkem jasný návštěvní řád který zakazuje pobyt v plavkách na nudapláži. Sdružení majitelů areálu vydělá za každý letní slunný den provozu částky v řádu statisíců korun a je dost skandální že nejsou ochotni najmout přes léto jednoho jediného pořadatele v předdůchodovém věku který by budil respekt, zajišťoval dodržování návštěvního řádu a jehož pokyny by si nikdo nedovolil ignorovat.

smazat upravit odpovědět

  • LHOTA 2014 Vložil PRAZAK, 21. Červenec 2014 – 13:31

Jardo2, presne tohle jsem vedoucimu Lhoty , jinymi slovy, rikal, vysmal se mi. Sedel tam s nejakou partickou a byl strasne dulezity ! [Rozzlobený] Rikal, ze nikoho najimat nebudou a jestli chci, ze to muzu delat sam [Ďáblík] A s temi cikany , za zady, to opravdu nebylo prijemne, zvlaste pro zeny ! [Ďáblík] A s temi spinavymi bermudami, ci co to bylo, to je pravda, shrnul jsem to, ze byli oplavkovani… [Rozzlobený] Doufam, ze,kvuli nim, do priste opravi tu diru v plote… [Vyplazený jazyk] PRAZAK

smazat upravit odpovědět

  • Plavkaři Vložil legolas, 21. Červenec 2014 – 16:32

Obrázek uživatele legolas Plavkáčů včera bylo na Lhotě docela dost, ale zase žádná tragédie. Pobavil mě chlapík, co šel od stánku s pivem a volal na ležícího pána: „Dobrý den, vy máte ale krásné červené plavky! Prosím vás, poradíte mi, kde je tady nudapláž?“. Vyhazovat je asi někdo bude těžko, myslím že stačí, když se takhle trochu veřejně zesměšní, ukáže se na ně, bude jim to nepříjemné a příště si to (třeba) rozmyslí. Ostatně, plavkáči třeba mé přítelkyni vadí rozhdně míň, než „naturisti“, kteří se předpisově svlékají pomalu už u branky, ale celou dobu jen obcházejí dokola a očumují ženy… (včera tam naštěstí kromě tradičního Vietnamce nebyl skoro žádný takový :))

smazat upravit odpovědět

  • Mám jeden dotaz Vložil eSHá, 21. Červenec 2014 – 17:54

Stále si stěžujete na to, že na Nuda pláž lezou textiláci. Provozovatelé koupaliště vzniklou situaci neřeší a ještě jsou k Vám arogantní. Zkusili jste někdy někdo oplatit jim stejnou mincí ? Příklad: na N pláž vnikne 10 textiláků – 10 nudistů se jde položit na hlavní pláž mezi textiláky. Možná by to pomohlo k nějakému řešení a k pořádku u vody. Nic nemám proti nesmělým lidem, kteří nejprve celou situaci monitorují a svléknou se třeba až příště. Ti mi na pláži nevadí. Jde o ty party výrostků a výtržníků, kteří jenom provokují a zkouší co jim ještě projde.

smazat upravit odpovědět

  • Na zvídavý dotaz odpovídá přítel Google Vložil Jarda2, 21. Červenec 2014 – 18:15

Veřejné pohoršení ve smyslu § 47 odst. 1 písm. c) zákona ČNR č. 200/1990 Sb., o přestupcích, nastává v případě současného naplnění tří znaků: 1.musí být spácháno veřejně; 2.jednání musí subjektivně pohoršovat zpravidla více než dvě osoby, které budou tomuto jednání obvykle přítomny současně; 3.musí být v rozporu s tím obsahem mravnosti, na němž se společnost shoduje.

Správní orgán neporovnává toto jednání s mravností stanovenou podle vlastních kritérií, nýbrž je poměřuje s obecnou společenskou shodou o obsahu mravnosti (dle rozsudku Nejvyššího správního soudu ze dne 19. 2. 2004, čj. 2 As 69/2003–50). Asi tak nějak [Tmavé brýle]

smazat upravit odpovědět

  • LHOTA 2014 na FKK nesmlouvave proti textilakum… Vložil PRAZAK, 22. Červenec 2014 – 15:15

Zdravim, nekteri zde pisi, ze jim textilaci na FKK az tak nevadi, coz je ale velky problem ! [Ďáblík] Pokud se nazory takto smyslejicich lidi rozmohou, tak si plavkaci reknou o to vic, ze neodejdou , nebo se nesvleknou ! [Ďáblík] NAOPAK MUSI SE JIM NEUSTALE OPAKOVAT, ze jsou na oficialni Nuda plazi a MUSI RESPEKTOVAT PRAVIDLA !!! Chodte za nimi, jeden po druhem , upozornujte je , porad dokola, az jim to bude neprijemne, chodte si take vzdy stezovat k provozovateli plaze, cim vice stiznosti,tim ,SNAD, vetsi sance na napravu !!! [Spiklenec] Nebo si zde za par let, misto clanku o N aktivitach,budeme pouze prohlizet katalogy vyrobcu plavek [Spiklenec] [Spiklenec] [Spiklenec] ! Pekne pocasi vsem nahacum preje PRAZAK [Úsměv]

smazat upravit odpovědět

  • re: PRAZAK Vložil PetrK, 22. Červenec 2014 – 17:48

Obrázek uživatele PetrK Vaše teorie je pěkná, ale pokud se někam přijedu slunit a koupat a zaplatím za to nemalé peníze… tak pak nechci trávit čas tím že se budu neustále s někým hádat a něco mu vysvětlovat, někde si stěžovat… To není (alespoň pro mne) ideální představa pohody u vody.

Proto jsem tam nepřijel. V návštěvním řádu je povinnost zdržovat se na nudapláži bez plavek. Za zaplacené vstupné chci i dodržování návštěvního řádu. Pokud si provozovatel napíše návštěvní řád tak by měl vynucovat jeho dodržování. Já mu to snad nemusím připomínat!!! Je za to placen z mých peněz!

Petr

smazat upravit odpovědět

  • re: PetrK Vložil PRAZAK, 22. Červenec 2014 – 18:06

Nikoho,tedy az na vecne nespokojene jedince,ani me , nebavi se dohadovat,nebo si stezovat na neco, co by melo byt samozrejmosti,navic za kterou jsem si ZAPLATIL ! [Rozzlobený] Prectete si ale me predchozi zkusenosti ze Lhoty a dozvite se , ze to tak neni !!! [Ďáblík] A pokud k tomu vsichni budou pristupovat jako Vy,tak nic nezlepsi !!! Za stavajiciho vedeni Lhoty NE !!! Musime se branit sami ! [Spiklenec] PRAZAK

smazat upravit odpovědět

  • Ach ta Lhota… Vložil volynak, 22. Červenec 2014 – 19:28

Souhlasím se všemi nespokojenými se součaným stavem na Lhotě. Byl jsem tam v sobotu 19.7. a přidávám pár svých postřehů. Vzhledem k tropickému počasí tam bylo přeplněno, už po 9. hodině jako jindy odpoledne…Zarazilo mě, že se tam více než jindy vyskytovalo mnoho žen v dolní části plavek a že se dost naháčů oblékalo při cestě ke stánkům. Co si o tom myslíte? Mně se to moc nezamlouvá, jenom se tím nahrává textilákům z vedlejší pláže. K dodržování návštěvního řádu – provozovateli asi stačí jednou za den vyhlásit nakřáplým rozhlasem zákaz pobytu v plavkách…to na takové Hostivaři je plavčík, který pravidelně obchází areál a nekompromisně plavkáče vykazuje.

smazat upravit odpovědět

  • Víkend na Lhotě Vložil pat66, 22. Červenec 2014 – 19:48

Taky jsem tam byl o víkendu. Původně jsem jel v sobotu na moje oblíbené jezero do Poděbrad, ale tam jim hygienik vyvěsil zprávu s červeným smajlíkem, tak jsem se šel podívat ke břehu na vodu a otočil jsem to na Lhotu. Já vidím problém v té zadní bráně, díky ní je to tam pro textiláky průchozí a oni toho pak zneužívají. Ať jí zavřou (z toho směru stejně tolik lidí nemá potřebu chodit) a místo obsluhy vchodu zavedou plavčíka. Jinak sobota natřískáno, v neděli kolem mezi třetí a čtvrtou, jsem poprvé viděl, že na textilní pláži bylo víc lidí (co do hustoty) než na nudě.

smazat upravit odpovědět

  • Příslušníci? Vložil kepaso, 23. Červenec 2014 – 4:13

Jardo, tys to rozsek!

Podle tohoto paragrafu je totiž pobyt v plavkách na oficiální nudapláži přestupkem:

veřejný pohorší více než 2 nudist(k)y musí být v rozporu s tím obsahem mravnosti, na němž se společnost shoduje – tady je argumentem jednak společenská shoda na tom, že dané místo je nudapláž a společnost se shoduje s tím, že na nuda je to na nuda a jednak tím, že jsou stanovena pravidla pořadatelem, která se účastníci zavázali (svým vstupem) dodržovat. Příslušníci by nám mohli být prospěšní. Zavolá je někdo na plavkáče na Lhotě? Šlo by tím také hrozit provozovatelům, jistě se jim nebude líbit když se o dění u nich začne zajímat PČR, i kdyby se přestupek rozhodla neřešit.

smazat upravit odpovědět

  • re: Prislusnici VYBORNY NAPAD ! Vložil PRAZAK, 23. Červenec 2014 – 9:20

To s tou Policii CR neni spatny napad , pokud by to OPRAVDU spadalo pod tento § 47 [Spiklenec] Policie je povinna prijet ! Je mezi Naturisty nejaky pravnik, je-li tomu opravdu tak ??? Myslim si , ze by i ,dosud lhostejny, majitel , s timto problemem neco udelal , po nekolika navstevach Policie , o to prece zadny provozovatel nestoji !!! [Spiklenec] A Policii by si zadny ,pubertalni , oplavkovany, blbecek do prd… poslat nedovolil !!! [Spiklenec] PRAZAK

smazat upravit odpovědět

  • Lhota Vložil alma, 23. Červenec 2014 – 10:09

Ahoj, tez jsme se v sobotu i nedeli zdrzovali na Lhote vzdy celý den,fajn voda a i prostředí (možnost stínu) Bohužel textilaci jsou problém téměř všude. Byli jsme u příchodu již zminované skupinky ,,opálených,, tak jsme i během víkendu několikrát byli u napomínání a i se snažili napomínat. Ale vypadá to,že většinou je bohužel účinek opačný,respektivě textilák se směje do očí nebo pošle všechny někam…Byl tam i mladý pár kdesi asi mladík před slečnou dokazoval jak má všechny naháku. Bohužel arogance a hulvátsví nekterých lidí je bezbřehá. Nechci brát nikomu iluze,ale byl jsem svědkem kdy lidé pošlou někam i příslušníky…(na rally závodech je to u nás standart, jo v cizině si to moc nikdo nedovolí)

smazat upravit odpovědět

  • re: Policie na Lhotě Vložil PetrK, 23. Červenec 2014 – 11:02

Obrázek uživatele PetrK Zajímavý nápad… prudit a strašit provozovatele Lhoty přivoláním Policie…

To by taky mohlo provozovatele napadnout zrušit nuda-pláž stejně jsou s ní jen zbytečný starosti a ti naháči ještě volají Policii…

Když všichni zde diskutující napíšou email-stížnost tak to třeba provozovatelem někam pohne… Ale postupoval bych opatrně, trumfy má v rukou provozovatel.

Petr

p.s.: pro Pražáka, od loňska bydlím v Brně, ale posledních 10 let jsem Lhotu pravidelně navštěvoval.

smazat upravit odpovědět

  • Lhota může být klidně ze dne na den textilní Vložil zurek, 23. Červenec 2014 – 13:05

Obrázek uživatele zurek A nebyl by to první případ. Provozovatel Lhoty moc dobře ví, že pokud zruší nuda pláž, tak tam bude chodit stejné množství textiláků. Stalo se tak s Monsenou na Istrii, Politinem na Krku… Provozovatel Campu Borný na Mácháči pokaždé říká, že nuda pláž zruší, že si mu textiláci pořád stěžují, že se musí dívat na nahé lidi.

http://www.lhotajezero.cz můžeme jistě kontaktovat na email: lhotajezero@gmail.com a stěžovat si na nedodržování provozního řádu. Já jsem to udělal před pár dny, zatím bez odezvy. Jestli mají aspoň kouska citu pro to, že provozují (kdysi) nejznámější nuda pláž v ČSSR, tak s tím něco udělají.

smazat upravit odpovědět

  • Textilní být Lhota jistě může ale určitě Vložil Jarda2, 23. Červenec 2014 – 14:19

by to od nich nebyl moc ekonomicky rozumný nápad. Je fakt že v létě za 35 stupňového vedra je tam hlava na hlavě i na textilní pláži ale jakmile teploty trochu klesnou tak je textilní část vždy poloprázdná a na nudapláži je pořád skoro plno. Kromě těch nemnoha letních horkých dní jim tržbu dělají hlavně naturisté, kteří jsou nesrovnatelně věrnějšími a stálejšími návštěvníky než textiláci.

smazat upravit odpovědět

  • Re: Lhota Vložil pat66, 23. Červenec 2014 – 14:54

S tou policií my taky hned napadlo, že by mohli jako odezvu zrušit nudu, ale zase si říkám jestli by jim tam potom chodilo tolik textiláků? Vždyť velká část textiláků tam chodí právě očumovat nudisty [Úsměv] A taky je pravda, že nudisté jim za slabšího počasí dělají větší tržbu. Škoda jen, že v Čechách se lidi nedokážou domluvit na nějakém bojkotu, třeba týden za slabšího počasí, kdy by tam nepáchla ani noha.

smazat upravit odpovědět

  • Pro ty méně bystré návštěvníky Lhoty Vložil Jarda2, 24. Červenec 2014 – 12:53

je na zadní straně každé vstupenky jasný pokyn – a to včetně detailních obrázků – jak se na nudapláži chovat. Problém je že ti méně bystří se asi nedívají na zadní stranu vstupenek nebo do areálu koupaliště rovnou prolezou dírou v plotě [Tmavé brýle]

Vstupenka Lhota Vstupenka Lhota smazat upravit odpovědět

  • Ale provozovatele jezera Vložil rolfovo, 24. Červenec 2014 – 13:27

Ale provozovatele jezera nezajímají lidi a to, jak se u nich cítí. Je zajímají jenom PRACHY, jak narejžovat co nejvíc a na ostatní zvysoka…!

smazat upravit odpovědět

  • Lhota Vložil nita, 24. Červenec 2014 – 16:03

Co tak pár pěkně trapných foteček, textiláků. A v pořádném rozlišení. : [Ďáblík] Takový textilák se bude hezky vyjímat, mezi ostatními naturisty.

smazat upravit odpovědět

  • RE: Pro ty méně bystré návštěvníky Lhoty Vložil pat66, 24. Červenec 2014 – 16:22

Musím se přiznat, že mezi ně patřím i já, toho, co je na zadní straně jsem se taky nevšiml [Úsměv]

smazat upravit odpovědět

  • Lhota – raději přestaňme rejpat Vložil volynak, 24. Červenec 2014 – 19:49

Ivoš má vlastně pravdu, buďme rádi za Lhotu takovou jaká je, pořádek tam za nás asi nikdo neudělá, musíme si ho tam zjednat sami neustálým napomínáním. Lepší Lhota taková než žádná.

smazat upravit odpovědět

  • smích Vložil Quido, 24. Červenec 2014 – 20:00

Když jsem ještě bydlel v Praze a jezdil na Lhotu, tak se nám nejvíce osvědčilo kolem textiláků chodit, případně utvořit hlouček, ukazovat si na ně prstem a hlavně se jim smát. NIKDO z nich to nevydržel ani 5 minut. Buď se svlíkli, nebo červený urychleně odešli. Doporučuji.

smazat upravit odpovědět

  • re: smích Vložil PetrK, 24. Červenec 2014 – 23:36

Obrázek uživatele PetrK Jo, to je skvělý nenásilný způsob. Posadit se kolem textiláků dokolečka, ukazovat si na ně, smát se jim, hlasitě si o nich povídat [Úsměv] To se mi líbí, to je dobrá cesta [Spiklenec]

Petr

smazat upravit odpovědět

  • re : SMICH Vložil PRAZAK, 25. Červenec 2014 – 10:44

Skoda, ze jste tam nebyli tu minulou nedeli , u te party blbecku, to by jste tam , vysmati,jak po dobre komedii, sedeli doted !!! [Úsměv] S nimi by nehnul ani Vlasta Burian a ten se umel smat… [Spiklenec]

smazat upravit odpovědět

  • Rejpat neboli dráždit hada Vložil nahatej, 25. Červenec 2014 – 12:42

Očekávat „plavčíka“, jak se objevuje, je imho nereálné. Instalací plavčíka by se areál dostal do úplně jiné kategorie zařízení s jiným ručením za bezpečnost. Diskutovaný maník by musel být pořadatelskou službou. Otázkou (pro provozovatele) je, zda má zájem na tom, aby zaměstnával a platil člověka, který by vlastně prudil část zákazníků. Samozřejmě, že by to tak bylo správně a v souladu s provozním řádem, ale kdo stojí o nepříjemnosti, když nejsou nutné?

Když o tom tak přemýšlím, možná bych na místě provozovatele při neustálém tlaku naháčů zauvažoval o změně statutu nudi na pláž smíšenou. Což by vlastně zčásti legalizovalo status quo, mně zjednalo klid a přeneslo řešení na každého návštěvníka. Ztráty image a klientely bych se nebál.

Militantní naháči hájící „čistotu“ nudi by podle mě měli zauvažovat i o tomto scénáři. Aby nakonec jejich akce nevyvolala reakci s horším výsledkem než současný stav.

To, že podle provozního řádu jsou „v právu“, ještě neznamená, že nutně tahají za kdovíjak dlouhý konec příslovečného špagátu.

smazat upravit odpovědět

  • Ale provozovatele jezera od rolfovo Vložil wauhells, 26. Červenec 2014 – 0:51

Obrázek uživatele wauhells ano to je přesně ono, všechny ostatní komentáře, byť pravdivé, jsou o ničem. Provozovatelům jde o naše prachy až v první řadě a na nás fakt kašlou. Na co tam vlastně mají tu kancelář? Oni na svém vlastním majetku nevymáhají dodržování provozního řádu. No řekněte mě, co to je za debily a ignoranty? [Rozzlobený]

smazat upravit odpovědět

  • RE Rejpat, nebo-li dráždit hada Vložil wauhells, 26. Červenec 2014 – 1:11

Obrázek uživatele wauhells no to je ale blbost tohle všechno. V každém případě smíšená pláž je totální katastrofa…Rozumová úvaha je jasná, jde-li o nuda pláž budu tam nahý. Jakýkoliv kompromis je začátkem konce nuda pláže. Na fotbalový stadion přece také nejdu hrát hokej. Tak až k tomuhle nás ignorantství provozovatelů dohnalo? Lidi prosím přemýšlejte!!! Provozovatel nás stahuje o prachy, ale na druhou stranu nám neposkytuje a nezajišťuje naše práva? Popravdě bych je všechny nakopal do pr… Samozřejmě jsou jiná řešení, než instalovat plavčíka. Technicky náročné, ale šlo by to. Lze prodávat i vstupenky pouze na nuda a zároveň tedy instalovat druhý turniket a zamezit vstup jinudy než tímto turniketem. Textilní vstupenka by nefungovala a neumožnila vstup. Ale ruku na srdce, jeden dozorující mladík, urostlý a vzbuzující respekt by celou záležitost vyřešil. Ovšem to zřejmě hloupý majitel nikdy nepochopí…Nakonec třeba i pro provozovatele přijde trest, třeba v podobě studeného a deštivého srpna i září. UPOZORNĚNÍ: za stánkem v rohu FKK pláže je jímka na zachycování tuku. Tato jímka je nezabezpečena a je jen přiklopena lehkým plastovým víkem. Vloni do ní spadl malý zvědavý chlapec a málem se v jímce udusil, kdyby to otec včas nezaznamenal a nevytáhnul ho. Byla přivolaná policie, která hovořila se stánkařem. Výsledek neznám, ale faktem je, že ta jímka je stále nezabezpečená, takže se nehoda může kdykoliv opakovat a nemusí to skončit vůbec šťastně. Majiteli stánku je zřejmě přednější jeho naleštěný Mercedes a to že se tam může stát vážný úraz a i přes vyšetřování policie, mu je úplně šumák. Nepřeji mu tedy klidný spánek. Tohle totiž nejenom, že už není normální, to už je arogance a zpupnost. [Radši mlčet]

smazat upravit odpovědět

  • Zbytečně vyšiluješ a nejen ty. Vložil Roland Jitka, 26. Červenec 2014 – 9:33

Obrázek uživatele Roland Jitka Zcela zbytečně vyšiluješ a mluvíš něco o katastrofě. Mnoho let trávíme dovolené na Balkáně ale i v Německu a smíšené pláže jsou úplně normální. Myslím si, že tvoření monolitu jen naturistů na plážích je už prostě zastaralý názor. Nám naturistům by mělo jít spíše o to, abychom mohli na všechny pláže a vytvořit je jako normálně běžně smíšené, než tvrdošíjně vyhánět od cedule FKK nějakého textiláka.

Vezměte to z logiky. Máte přátele, kteří naturisté nejsou a vy ano. Kam tedy půjdete nebo zamíříte každý někam jinam, či je budete přemlouvat aby se svlékli? Stejnou situaci zažije rodina: Manžel naturista, žena jen nahoře bez, 14 holčina jen plavkách a sedmiletý klučík, kterému je úplně jedno co má nemá na sobě. Kam tedy tato rodina půjde? Z přítelkyně také asi neuděláte naturistku, pokud půjde každý na jinou stranu pláže.

Můj názor je, že striktní rozdělení textiláci, nudisté je už opravdu přežitkem. Navíc dělit placy na relaxaci pomyslnou hrází je i ekonomicky náročné. Všichni jsme rekreanti a chceme si užít pohodu. Myslete na to až zase na někoho budete chtít volat policii, nebo vás napadnou podobné blbosti.

smazat upravit odpovědět

  • Smíšené pláže jsou plíživě pohlcovány textiláky Vložil zurek, 27. Červenec 2014 – 8:54

Obrázek uživatele zurek Samozřejmě pokud má pláž 2 km a od poloviny je výskyt 1 člověk na 10 m, tak ať je v té zemi u vlády Gustav nebo Alláh, tak se tam z titulu veřejného ústraní naháči vyskytují. Co mám zprávy od nás, tak se na smíšenými plážích postupem let vyskytují čím dál víc textilaci. Příklad Čelákovice, pod Třeboni Cep I. dříve ostrov kompletne FKK, dnes komplet textil, naproti Cep II. S cedulemi zákaz vstupu.

Když jedu na kole a při cestě se chci někde zastavit a zaplavat, tak to koneckonců můžu udělat i v kašně na Václava ku. Když chci ale prožitek nerušenou odpoledne, tak zvolim nerušenou místo, kde se za pár minut nezjevi banda výrostků, která tady bude dělat dusno až do večera. Proto radši na několika hodinové pobyty k vodě chodím na časem osvědčena místa. I v Německu i v Chorvatsku moc dobře provozovatele ví, proč u svých pláží nedovolují vstup textiláků. Např. VALALTA, Naturist Solaris, apod,

smazat upravit odpovědět

  • V Chorvatsku jsou Vložil natur, 27. Červenec 2014 – 10:46

Obrázek uživatele natur V Chorvatsku jsou provozovatelé pouze v FKK-resortech a FKK-kempech, o žádné jiné pláži, která by byla provozována naturisticky „pod dohledem“ nevím. V FKK-zařízeních se striktně dodržuje systém „bez plavek“ u bazénů a na pláži, systém „vždy v textilu“ v uzavřených restauračních zařízeních a všude jinde dle vůle ubytovaného klienta. „Ochrana“ naturistického vyžití je jednak z důvodu klidu naturistů při rekreaci, jednak z důvodu celkové pohody – areály jsou koncipovány tak, aby se všichni ubytování bez problému „vešli“ k vodě, do restaurací, apod. Proto je obvykle vstup v místě neubytovaným osobám buď znemožněn nebo zpoplatněn. Příkladem, jak by to asi vypadalo bez těchto zábran může být kemp Bunculuka, kam je vstupné nízké, nebo se nevybírá – pláž přelidněná tak, že většina zde ubytovaných klientů chodí přes skálu na odlehlejších zátok.

Jak to funguje na FKK-plážích u Baltu nejsem schopen přesně posoudit, i když jsem začátkem června projel pobřeží od Bad Doberanu po Stralsund, včetně Warnemünde a Prerowa. Z časových důvodů jsem nemohl po těchto plážích pátrat, z doslechu vím, že jejich počet byl omezen, resp. měl padnout systém „tady je pěkně, tady se svléknu“, praktikovaný celkem běžně za dob DDR (tato tolerance měla německým naturistům kompenzovat podstatná omezení vycestovat do zahraničí).

A „smíšené“ pláže obecně – ono také záleží na vzájemné ohleduplnosti a toleranci. Úplně běžně tyto pláže, i bez dozoru provozovatelů, fungují např. v Řecku, na Kanárských ostrovech, v některých místech na Jadranu. Obávám se však, že tuto toleranci na našich plážích (a nejen tam) příliš očekávat nemůžeme, a to obvykle ze strany obou znesvářených komunit či jedinců.

smazat upravit odpovědět

  • Rab – Kandarola Vložil M.Dr., 27. Červenec 2014 – 11:47

Výjimka, potvrzující pravidlo, je v Chorvatsku pláž Kandarola na Rabu. Toto není ani FKK-resort ani FKK-kemp, ale provozovaná FKK-pláž se vstupným, restaurací, sprchami i WC. Pŕed jejím východním vchodem je pak tolerovaná FKK-pláž, která se postupně mění přes smíšenou v textilní.

smazat upravit odpovědět

  • Nastává trochu jiná doba, než před 20lety Vložil Roland Jitka, 27. Červenec 2014 – 14:41

Obrázek uživatele Roland Jitka Vy zde ale mluvíte hlavně o organizovaných plážích, které mají nějaké jakés takés majitele. To ale v poměru všech pláží jak u moře, tak u rybníků, jezer, přehrad, koupališť a jiných vodních ploch je opravdu zanedbatelné procento. Ostatní pláže fungují jako smíšené úplně normálně. Je to tím, že počet skalních naturistů klesá, ale počet lidí příležitostně se koupajích a opalujících bez plavek raketově roste. Nezanedbatelným faktem tohoto stavu je, že ne každý má svou FKK přímo za barákem a vzhledem k ceně cestovaní si raději zajde km k rybníku a svlékne si plavky než by jel 30–40km na nudapláž a pak zase zpátky stejný počet km.

Dále je si třeba uvědomit, že ve starší generaci v níž skalní naturisté již nesporně jsou, je naturismus něco jako nostalgie z dřívejší revolty. Dnes mladá generace dnešních pětadvacátníků už takto revoltovat nepotřebuje.

Třetím důvodem, která mluví pro smíšený stav, je fakt, že dnes už pomalu každá půda někomu patří a tudíž si s ní může nakládat jak se mu zlíbí. Ani naturisté z historie na tom nemohou nic měnit, i kdyby psali petice o tom, že používají pláž již padesát let. Zisk je nadevšechny tradice.

Bojem za smíšenost veškerých pláží „bez majitele“ naturisté jen získají větší prostor kam chodit. Nesmyslnou a předem prohranou válkou s převažujícícmi textiláky jen tratíme.

Nejsem přiznivcem srovnávání s jinými státy, ale tam to funguje. Bulharsko, Německo, Polsko, Rumunsko, Řecko, spodek Chorvatska, ale i v některých částech Turecka. Ve vnitrozemí to funguje i v Rakousku a v ČR ve všech pohraničních regionech sousedících s Německem. Možná to tak funguje i jinde v Evropě, ale nemohu posoudit, protože jsme tam nebyli. Vím samozřejmě taky o zemích, kde to zatím nefunguje.

Když tyto fungující oblasti pláží plochově sečtu, tak v prťavé části zbytku ČR (a jiných zemích v řádu desetin procenta) se mi zdá, že děláme jako vždy z komára velblouda.

smazat upravit odpovědět

  • Dovolím si souhlasit s Rolandem. Vložil Strýček Skrblík, 27. Červenec 2014 – 23:02

Obrázek uživatele Strýček Skrblík Tlačit na 100% FKK pláž není myslím v dnešní době cesta správným směrem, organizovaných pláží je jako šafránu a třeba mně osobně moc nevyhovují, to by to potom mohlo také dopadnout jako na Křetínce.

Lidé nemají až na vyjímky potřebu se organizovat proto aby se mohli vykoupat, my starší jsme si nucené organizovanosti v různých podobách užili až až.

Zlatá střední cesta smíšených pláží je myslím krok správným směrem ať se každý koupe jak mu vyhovuje, ale ať se nepohoršuje nad tím, že já jsem nahý.

Zřejmě utopickým ideálem by byl stav, kdy se bude moci člověk koupat nahý kdekoli u vody i na placených plovárnách aniž by to někdo pokládal za divné a pobuřující.

Pokud někomu vadí, že se koupe nahý na pláži mezi textiláky není podle mně naturistou ale pouze nudistou. Naturismus je stav mysli, jako naturistovi mi přece nevadí, že někdo na mně u vody kouká, nebo si mně fotí.

Krásný příklad takové spontálně vzniklé smíšenky je Osada na Priglu. Původně FKK pláž obehnaná dvoumetrovými palisádami se kvůli své malé kapacitě již několik let stále více prolíná s textilní pláží vedle. Původně to některým chatařům trochu vadilo, ale zvykli si [Tmavé brýle] a mnozí se i přidali.

Růženin lom na Hádech je smíšenkou odjakživa, poměr naháčů a textilu tam je silně proměnlivý a oba tábory se respektují a tolerují k všeobecné spokojenosti ( zde tomu možná nahrává fakt, že všichni jsme na místě defacto nelegálně  – je to chráněná přírodní oblast – a majitel nás tam tiše toleruje)

smazat upravit odpovědět

  • Respekt N+T Vložil Men In Ford, 28. Červenec 2014 – 8:20

to, že nejsou všichni ve skupině lidí na nuda pláži bez plavek je přece respektováno. I nudistická rodinka s pubescentní dcerou ji prostě nepřesvědčí, že bude bez plavek. Problém jsou celé skupiny textiláků, kteří tu jsou za účelem očumovámí a nebo doufají, že tu jejich kamarádky něco svléknou. Pozdě odpoledne, kdy už je chladněji už také nebudete nutit všechny se svlékat. Takže hlavní problém jsou celé skupiny. Další – nedá se měřit globálně, ale vzhledem k lokalitě a v případě Lhoty s rozdělením souhlasím.

smazat upravit odpovědět

  • Re for all a v žádném případě nesouhlasím s Rolandem Vložil wauhells, 29. Červenec 2014 – 10:38

Obrázek uživatele wauhells [Radši mlčet] Vrátím diskuzi zpět ke Lhotě. Jak tady tak čtu názory nudistů, či naturistů, zjišťuji, že opravdu jsme téměř do jednoho ovlivněni globalizací politikou, společností. Proboha vždyť je to tak jednoduché: jestliže někdo provozuje oficiální nuda pláž, jako na Lhotě, budu tam přece nahý. Žádná jiná alternativa nepřichází v úvahu. To je přece normální. Mám-li nesvlékací adolescentní dceru, nebo syna, holt prostě nejdu na FKK. Veškeré diskuze o toleranci a zda jde o textilácké skupiny, nebo stydlivá děvčata, jsou úplně mimo a nepatří sem. Do vlaku si také nekupuji jízdenku na autobus. Jednou je to oficiální nuda pláž a oblečený tam nemá nikdo co dělat. To jsme zase mi, blbí češi, co hledáme důvody pro cokoliv. Např. v Rakousku jsou i Wellness centra rozdělena na FKK a textil. A nikdo si do FKK prostorů nedovolí vejít v oděvu a porušit pravidla. Jen občas nějakej hloupej a drzej čech.

Mám radikálnější názory, přesto, že jsem velmi tolerantní člověk. A jsou-li na nuda pláži přes upozornění cedulí a návštěvníků lidé v textilu, pak promiňte to nemá s tolerancí co dělat. To je drzost vetřelců a jejich osobní ubohost. Tak o čem to tu vlastně píšete? Celé to je absurdní. Tak jako s teroristy: s textilákem na nuda pláži se nevyjednává, ať vypadne do určených prostor, je jich na Lhotě dostatek.

Panu naturistovi strýčku skrblíkovi, kterému dokonce nevadí ani focení vůbec nerozumím. Nevím, jak by se tvářil, kdybych si fotil jeho 12-ti letou dceru a manželku. Asi by se tolerantně pousmál a nechal mě s úlovkem odejít…

Ze Lhoty máme dostatek zkušeností s fotografy a následném znemožňování lidí na webu a v případě známých osobností i vláčení v bulváru. Tak vážení nudisté a naturisté co jste tak tolerantní k textilu a foťákům, prosím změňte lokalitu. [Úsměv] Roland stahuje kalhoty přičemž brod není ještě ani v dohledu: slovy o nesmyslné válce, kterou nemůžeme s textiláky vyhrát. Co to je za pitomost? Řeč je zpátky ke Lhotě a tam si FKK část doufám uchráníme sami, když provozovatel je totálně neschopnej ignorant. [Šokovaný] smazat upravit odpovědět

  • Souhlas Vložil pat66, 29. Červenec 2014 – 10:34

Nezbývá než souhlasit s tím, co je napsáno v příspěvku „Re for all“. Já už taky začínám být otupělí, z toho jak to poslední dobou u nás všechno funguje. Lidi nedodržují předpisy a zákony, hledají, jak všechny nařízení obejít apod. Nejvíc je to vidět poslední dobou ve firmách, všichni jsou free, každý si dělá, co chce, o každém příkazu nebo zákazu diskutuje nebo se přou [Smutný] Prostě poslední dobou je to boj s větrnými mlýny a většina lidí (včetně mě) už rezignovala, protože už nemá sílu a chuť to řešit. Podle mě problém už nastává u dětí ve školním věku. U nás na vesnici se dřív ty starší nerozpakovali dát cizímu dítěti pohlavek, když dělal nějakou neplechu, ve škole nás učitelé řezali. Dneska když by někdo uhodil cizí dítě, tak má hned soud o tučné peníze. A pak se divíme, že není žádná disciplína a každý si dělá, co chce. Proč taky ne, když neznají trest za špatné chování…


  • Smíšená pláž, Lhota a související Vložil nahatej, 29. Červenec 2014 – 11:07

Variantu „smíšená pláž“ jsem nadhodil jen na základě osobní laické úvahy, bez znalosti skutečnosti ve světě. A vidím, že jako podnět k diskusi celkem zabrala.

Tato liberální filosofie se mi líbí. Očekával bych, že se pod ni podepíšou zejména ti, kdo provozovali nahotu coby alternativu ještě v „nelegálních“ dobách, a ti, kdo tak dnes fungují v neoficiálních lokalitách, kde vše probíhá na základě místní zvyklostní normy.

Zcela ale chápu ty, kdo si například na Lhotě zaplatí nemalé peníze a za ně očekávají příslušné plnění, tedy mimo jiné i dodržování oficiálního provozního řádu nudistické pláže. Jako platící zákazníci mají nesporný nárok jeho porušování kritizovat a reklamovat podle svého uvážení.

Mimo to mi ale coby tam osobně nezúčastněnému přijde zajímavější uvažovat o obecných skutečnostech.

Mám za to, že koupání bez plavek (schválně nepoužívám termín „naturismus“) je v českých zemích fenomén aktuálně dost silný na to, aby si vydobyl svůj „raison d'etre“, resp. byl dostatečně zajímavou nikou. Tedy že se najdou podnikatelé, kteří vyznavačům této záliby nabídnou její naplnění.

Obavy imho oprávněné ale může vzbuzovat nálada a vývoj většinové společnosti.

Étos 60. let s odvržením „starého“ světa, novou revoltou zahrnující celé tehdejší dění mj. s antikoncepcí, bikinami, minisukněmi, je pasé. Jeho protagonisté v podobě šedivých babyboomers, jakkoli cenění prachatí důchodci, přestávají mít vliv na celospolečenský diskurs.

Současná postmoderní společnost je konglomerátem mnoha proudů. Liberálové, konzervativci staří i postmoderní. Logicky se ti dnešní potřebují vymezit proti těm včerejším. Tedy i proti těm, kdo před časem hlásali „progresivní“ myšlenky.

S vědomím těchto trendů dokážu sdílet obavy o již vybojovanou toleranci. Sotva lze nevidět agitaci církevní lobby. Viz medializace kardinála Duky a pátera Halíka, snad/nejspíše? související s restitucemi. „Profesor katolická buzna“ Putna je servírován jako hrdina protipresidentského odporu, Halík zase jako potenciální hlava státu, která aktuálně v médiích kritizuje presidenta coby „jakéhosi bodrého, přihlouplého strýce“. Naneštěstí, a to mě již osobně štve, provozovaná i „naší vaší“ Českou televizí, jíž chtě nechtě většina z nás platí příslušné výpalné a která si dokonce nechala zorganizovat mši za sdělovací prostředky, viz http://www.ceskatelevize.cz/…ke-televizi/

Společenský diskurs o sexualitě a souvisejících tématech včetně „naší“ nahoty v předchozích letech silně ovlivňovali pánové vyrostlí v bývalém systému: Zvěřina, Weiss, Uzel. Chlapci mé ateistické generace, poměrně až značně tolerantní, kteří nás učili, že sex a vše možné okolo je fajn. (Nebožtík Slávek Hubálek, můj kdysi fakultní kolega, měl svou parketu a ke svému katolicismu se nehlásil…) Ti dnes končí a jejich místa zaujmou noví borci. Co když budou katolicky aktivističtí? I novodobý akademik zjistí, že svou židli uhájí a svou hypotéku nejbezpečněji splatí coby loajální člen mainstreamu a katedry, na jehož akademickou svobodu s prominutím sere pes…

Co když vstanou noví katoličtí sexuologové, kteří dodají munici argumentaci proti nahotě? S přiměřeným grantem si docela snadno dokážu představit příslušný „výzkum“, na jehož výstupy by se poté mohly neprůstřelně odvolávat i ty nejlínější a nejubožejší mediální mrdky.

Zpátky do reálu: pamětníci jistě rádi vysvětlí, co byly adamky. Geniální plátěné plavky slipového střihu se šňůrkou v pase a na boku rozepínací na dva knoflíčky. I poté byly pánské plavky slipového střihu.

Dnešní nabídce pánských plavek dominují „asexuální“ koupací šortky. Pro mě za mě, ať se majorita koupe třeba ve skafandru, její boj. Nechtěl bych se ale dočkat doby, kdy muž bez koupacích šortek bude nahlížen jako úchyl či homosexuál, poté nepřipuštěn a zajištěn.

A jak daleko máme ke stavu, kdy po emerickém vzoru bude muset i dvouleté dítko mít na pláži plavečky?

Vždyť i to nahaté Německo, opírající se o prastarý germánský kult těla a ve své severní protestantské části živící tradici, se prý dostává pod tlak.

Bylo – nebylo. Muslimové v Německu nebo Rakousku, Hispánci v USA mění poměry. „Američané“ žerou evropský fotbal, „Rakušané“ už přestávají být národem lyžařů.

Nenechte si ale namluvit, že FKK byla jen Ulbrichtova/Honeckerova úlitba dederonům zašperovaným za dráty. Freie Körperkultur, dnes tradovaná už nejspíš jenom jako značka FKK, je mnohem starší. Přežila i přízeň a následnou nepřízeň Hitlerovu.

Každý vyznavač veřejné nahoty by se dnes měl připravit na protitlak. Kampaň proti ní by nebyla ani kdovíjak argumentačně náročná, ani, tipnu si, drahá. Kdyby se do ní položil některý z českých mediálních oligarchů, jenom bychom zírali. Kdysi komunistický chlapeček, později horlivý katolík a bezpochyby zdatný stylista Martin Komárek by to dokázal roztočit…

Když jsem toto psal, objevil se na iDnesu článek o pseudokauze kalendáře, kde „pózují jihomoravští šohajové polonazí“. Ne, šohajové nestrkají do objektivu svá přirození, jen si na focení se slavným Robertem Vanem nevzali kamizolky. A už jenom to stačilo, aby se začalo mluvit o NAHOTĚ, např.. „na téma kontroverze a nahoty se tak vtipkovalo i na samotném křtu…“ a „moderátor se Vana, oblečeného stylově do kroje, zeptal, jestli náhodou rovnou nechce vytvořit vlastní autoportrét nahoře bez…“

Sledujete? Chlap by vytvořil selfie „nahoře bez“, o hrůzo, sodoma gomora. Je to jen blbost pošuků v redakci umocněná okurkovou sezonou, nebo ukázka toho, kam bychom se mohli dostat?

Co z toho tedy vyplývá? Nikdo mě neúkoluje shrnout vyřčené do závěru a poučení. Jsou to jen mé postřehy, s nimiž nechť si každý naloží podle sebe. Hnusně realisticky vidím, jak by se příslušná kampaň šikovně dala vést. Dejte dost peněz a bez plavek se vy/my nahatí úchylové brzy budete/me schovávat v rákosí.

Braňme své pozice odpovídajícně. Na naturistovi.cz jde sice formálně jen o vodu + nahotu, ale dost možná o mnohem víc než o pár pláží, kde se lze svléknout. Osobně se stavím proti degradaci svobody, za niž bojovalo několik generací odhodlaných dam a pánů.


  • cedule Vložil PavelT, 29. Červenec 2014 – 11:51

Na Hostivaři se mi líbí jasné cedule „vstup jen bez plavek“, ještě bych tam dal anglický a ukrajinský překlad a cedule doplnil o zákaz fotografování a více cedulí. Myšlenka smíšených pláží se mi líbí, ale v praxi to nefunguje vždy. Ať už skončily naturistické akce v Babylonu z jakéhokoliv důvodu a já ten důvod neznám, ještě předtím než skončily, byly zrušeny smíšené večery pro stížnosti textiláků. Na pláž Klůček na Mácháči jsem chodil v 90. letech každý rok díky blízkosti chalupy, takže jsem viděl posun v průběhu pár let ze 100%ní FKK pláže přes 90%, 80%, 50% až na nějakou 2–3%ní „i FKK“ s deseti naturisty na plné pláži. To už je textilní pláž a řada naturistů se na takové pláži nesvlékne. Na druhou stranu, když přijde na Hostivař děda s vnukem, děda se svlékne a jeho vnuk zůstává celou dobu v kraťasech a tričku a čte si knížku…nebudu ho přece vyhazovat nebo žádat pána, aby z něj strhal šaty [Úsměv] Každý chápe, o co jde a nikoho to nebolí. Řada neskalních naturistů musela přestat chodit na natur. pláže kvůli dětem, které najednou v pubertě zjsití, že vlastně se už „nemohou“ koupat nazí. Kluci se bojí nekontrolovatelné erekce a holky se začnou stydět a do toho celý ten chaos dospívání.


  • focení Vložil PavelT, 29. Červenec 2014 – 12:06

Proti smíšeným plážím – jako promíchaným, kde leží naturista vedle textiláka, také hovoří všudypřítomnost kamer a foťáků v mobilech. Zatímco na čistě FKK plážích je nepsaným standardem nic nefotit a netočit, i když se to už i na Hostivaři porušuje, na textilních plážích se lidé normálně fotí a naturisté tak mohou i nechtěně zůstat zvěčněni na momentkách někde v pozadí. Je tam vyšší pravděpodobnost. I když dnes bych byl připraven na cokoliv, protože levné foťáky s 18× optickým zoomem udělají dobré fotky i z protějšího břehu a každý může předstírat psaní sms nebo volání s mobilem u ucha, zatímco mu běží a nahrává kamera. V podstatě se podle mě nedá dnes zabránit tomu, aby člověk byl vyfocen na nudapláži, pokud bude někdo mít záměr ho vyfotit. Zákaz vytáhnout mobil je nereálný. Pořád ta šance být vyfocen omylem nebo náhodou na smíšené pláži je vyšší.


  • S tím Klůčkem Vložil Jarda2, 29. Červenec 2014 – 16:44

jste to úplně skvěle popsal. Překrásná písečná pláž, počátkem 90. let drtivá převaha naturistů, sem tam nějaký ten vyjukaný textilák. Dodnes si pamatuji na jednu tehdy veselou historku kdy ve frontě u pokladny u vstupu stál jakýsi manželský pár středního věku, evidentně nesmělý pán cosi šeptal manželce do ucha a ona mu velmi nahlas odpověděla „Ale neboj, on tě tam nikdo nebude nutit se svlékat“.

Ty donekonečna tady zmiňované smíšené pláže snad mohou fungovat na velkých plochách u jezer nebo u moře kde je velký odstup mezi lidmi – tak 10 a více metrů – a kde si naturisté s textiláky prostě nemohou vadit. Naopak představa smíšené nabité pláže kde textilák zaujme polohu ležícího střelce půl metru pod naturist(-k)ou je snad dost absurdní i pro jejich nadšené propagátory.


  • re: Re for all ZADNE VYJIMKY NA FKK Vložil PRAZAK, 29. Červenec 2014 – 15:51

Stoprocentne s Vami souhlasim !!! [Spiklenec] Zadne vyjimky na oficialni FKK plazi netolerovat !!! [Rozzlobený] Povolite plavky jednomu pubertakovi, rekne to kamaradum, ze byl na Nude, obleceny, a nikdo ho nevyhnal a priste jich tam vyrazi cela parta !!! [Ďáblík] [Ďáblík] [Ďáblík] PRAZAK


  • VYJIMKY NA FKK Vložil PRAZAK, 29. Červenec 2014 – 16:03

A jeste bych chtel dodat, pro ty, vecne zastance smisenych plazi,napr…„manzelka nechce…“,„pratele nejsou nudiste…“, „deti v puberte…“atd. [Spiklenec] Pokud tedy musite byt,za kazdou cenu,SPOLECNE, u vody s lidmi, kteri nejsou ochotni se na FKK svleknout, bezte tedy VSICHNI POHROMADE, ale na normalni, TEXTILNI PLAZ, tam se svleknete a uvidite, jak tolerantni k vam textilaci budou… [Vyplazený jazyk] [Vyplazený jazyk] [Vyplazený jazyk] A nevodte,PROSIM,na Nuda plaze lidi, o kterych vite, ze plavky nesundaji !!! [Rozzlobený] PRAZAK


  • re : Zadost jezeru Lhota Vložil PRAZAK, 29. Červenec 2014 – 17:01

Zdravim, Ivosi, jen dotaz, odpovedeli Vam , na email, ti ignoranti z vedeni Lhoty ? Hezky den preje PRAZAK


  • ignorance a neslušnost Vložil wauhells, 30. Červenec 2014 – 1:58

Obrázek uživatele wauhells Předpokládám, že mu na email neodpověděli. Znám to totiž z vlastní zkušenosti…


  • dobré názory Vložil wauhells, 30. Červenec 2014 – 2:32

Obrázek uživatele wauhells Díky všem za příspěvky. Nejlépe to vyjádřil PRAŽÁK – jasně a stručně. Pravdivě. Sice je zde jinými přispěvovateli stále zaměňován nudismus a naturismus a naopak, ale to není důležité. Na nuda pláži si jednu část s ostatními opravdu hlídáme a oblečené i fotící tam prostě nestrpíme. Čuměj pak na nás ale ze vzdálenosti 30 metrů, kam se odsunuli. Jinak jsme i načapali fotící úchyly. Několikrát. V podstatě už k tomu není co dodat. Provozovatel ale klidně riskuje ztrátu nás skalních, co tam jezdíme spousty let a rozhodně nás jsou stovky. Faktem je, že v běžný den je daleko více zaplněná nuda pláž. Z toho odvozuji, že má námi i v ne zrovna ideální den zajištěný přísun peněz – rozhodně vyšší, než od textiláků a rozhodně stabilnější. Je vidět, že majitelé nejsou obchodníci a nevidí dopředu, neumějí, nebo nechtějí si ujasnit strukturu příjmů atd.

Nebylo by zajímavé, abychom se my, co tady píšeme, sešli na pokec v určitý čas a den třeba u stánku? Asi se neznáme, protože každý z nás chodí pravděpodobně na jiný úsek pláže, takže se zná jen s těmi, kteří mají stejné místečko. Ale třeba bychom něco vymysleli. Přeji slunečné počasí. [Úsměv]


  • re smíšená pláž Vložil wauhells, 30. Červenec 2014 – 2:32

Rozumím doufám skoro všemu co jste napsal. Ovšem nepobral jsem poslední slova o degradaci svobody. Já osobně si myslím, že už ji totiž dávno nemáme, jen o tom ještě nevíme..... [Smutný] smazat upravit odpovědět

  • Komunikace s Jezerem Lhota Vložil zurek, 30. Červenec 2014 – 7:50

Obrázek uživatele zurek Jezeru Lhota píšu prakticky každý rok, ale odpověď jsem písemně nikdy nedostal (po loňské intervenci se na n-pláži objevily aspoň cedulky „Pokud jsem oblečen, nebudu obsloužen“). Je pravda, že pokud budete kontaktovat osobně prokuristu Roberta Nedvěda, tak ten se s vámi bude určitě seriozně bavit. Moje zkušenost. Tady jde přece o dodržování PROVOZNÍHO ŘÁDU a to by Jezero Lhota s.r.o. mělo řešit. Samozřejmě pokud vás bude víc, tím líp. Můžeme dohodnuté datum dát do kalendáře a postup jednání tady dokumentovat. Může to být praktický návod i pro podobné případy na jiných n-plážích.

U Lhoty je taky pravda, že modernizace se dělají jen v textilní části – dětské hřiště u textiláků, nové bezbariérové sociálky taky jen u textiláků. Pak má vyrůstat nějaký n-dorost, když všechny atrakce pro něj jsou u textiláků…

Pro příznivce smíšených pláží: celá část nuda pláže na východním břehu je smíšená. Tady jde o to, aby nuda pláž na severním břehu byla vysloveně bez plavek, tak jat to určuje Provozní řád Jezera Lhota.

Komunikace s Jezerem Lhota Vložil zurek, 30. Červenec 2014 – 7:50

Jezeru Lhota píšu prakticky každý rok, ale odpověď jsem písemně nikdy nedostal (po loňské intervenci se na n-pláži objevily aspoň cedulky „Pokud jsem oblečen, nebudu obsloužen“). Je pravda, že pokud budete kontaktovat osobně prokuristu Roberta Nedvěda, tak ten se s vámi bude určitě seriozně bavit. Moje zkušenost. Tady jde přece o dodržování PROVOZNÍHO ŘÁDU a to by Jezero Lhota s.r.o. mělo řešit. Samozřejmě pokud vás bude víc, tím líp. Můžeme dohodnuté datum dát do kalendáře a postup jednání tady dokumentovat. Může to být praktický návod i pro podobné případy na jiných n-plážích.

U Lhoty je taky pravda, že modernizace se dělají jen v textilní části – dětské hřiště u textiláků, nové bezbariérové sociálky taky jen u textiláků. Pak má vyrůstat nějaký n-dorost, když všechny atrakce pro něj jsou u textiláků…

Pro příznivce smíšených pláží: celá část nuda pláže na východním břehu je smíšená. Tady jde o to, aby nuda pláž na severním břehu byla vysloveně bez plavek, tak jat to určuje Provozní řád Jezera Lhota.


  • Nuda pláž 3.8.2014 Vložil wauhells, 4. Srpen 2014 – 2:33

Obrázek uživatele wauhells Tak dneska byl na Lhotě vytvořen rekord. Na nuda pláži v rohu u stánku bylo cca 50% návštěvníků v plavkách. Převažovaly dámy (spíše mladé, zmalované fifleny) které předváděly nejnovější modely plavek. Další exoti připluli na člunech, všichni oblečení a v klídku se šli občerstvit. Zabrali skoro všechna místa k sezení a spokojeně zevlovali. [Smích] Děkuji ti, správče areálu!!!!!! [Ďáblík] [Tmavé brýle] [Tmavé brýle] smazat upravit odpovědět

  • Ad wauhells, 30. Červenec 2014 – 2:32 Vložil nahatej, 4. Srpen 2014 – 7:22

Myslel jsem svobodu být (u vody) bez oděvu. Obecné otázky svobody bych sem netahal, nevěda, zda by to majiteli webového prostoru bylo po chuti.

smazat upravit odpovědět

  • re: Nuda plaz 3.8.2014 Vložil PRAZAK, 4. Srpen 2014 – 10:01

Zdravim , a to jim tam do prd… NIKDO NIC NEREKL ??? [Rozzlobený] [Rozzlobený] [Rozzlobený] Tady , na foru, ma kazdy plnou hubu kecu, jak nam to vadi a v realu VSICHNI MLCI !!! [Ďáblík] [Ďáblík] [Ďáblík] Naturiste, kritizujte, ale anonymne, potichu,at se , nahodou, s nekym nemusite pohadat… [Vyplazený jazyk] [Vyplazený jazyk] [Vyplazený jazyk] To je , bohuzel,typicky ceska povaha… [Tmavé brýle] A za par let se, v klidu ,vsichni sejdeme na TEXTILNIM JEZERE LHOTA !!! [Šokovaný] [Šokovaný] [Šokovaný] PRAZAK

smazat upravit odpovědět

  • re: Nuda plaz 3.8.2014 Vložil PRAZAK, 4. Srpen 2014 – 12:19

P.S. : Pro wauhells , ten muj prispevek si neberte osobne, urcite jste tam nebyl sam, ale stovky jinych, necinnych „naturistu“…P. [Spiklenec]


  • Víkend na Lhotě Vložil alma, 4. Srpen 2014 – 13:28

Ahoj, na Lhotě jsme byli jak v sobotu tak i v něděli…Sobota dopoledne natur navštěvníci plná pláž, textilní pláž polprázdná…to jen k diskuzi o počasí a k tomu,že naturisté si najdou cestu ikdyž není počasí růžové :-) Jinak ohledně plavkařů na nuda jsme tak nějak nezaregistrovali zas až tak mimořádné extrémy (jasně koupaní a slunění mohlo nám to uniknout) Nezminuje se tu náhodou občerstvení na druhé strané krátke pláže? Jinak ano u občestvení na nuda občas v plavkách někdo přijde (bud procházející nebo z krátké strany), kterou beru spíše jako smíšenou. Jinka mimo klasických procházečů nebo vietnamčíka nikdo nový:-)


  • Ad Dobré názozory, wauhells, 30. Červenec 2014 – 2:32 Vložil nahatej, 4. Srpen 2014 – 14:35

„Nebylo by zajímavé, abychom se my, co tady píšeme, sešli na pokec v určitý čas a den třeba u stánku? Asi se neznáme, protože každý z nás chodí pravděpodobně na jiný úsek pláže, takže se zná jen s těmi, kteří mají stejné místečko. Ale třeba bychom něco vymysleli.“

Předem se omlovám. Sice jsem koncem 80. a začátkem 90. let patřil takříkajíc k inventáři Lhoty, ale poté jsem si našel i jiné lokality (Poděbrady, Sadská) a následně změnil bydliště, takže Lhota, jakkoliv kus našeho rodinného života, jde už mimo nás. Za poslední roky jsme tam už akorát s manželkou předloni, přiměřeně změklí, s flaškou sektu a skleničkami oslavili 30 let od první návštěvy.

V termínu nám vyhovujícím bychom se sice nostalgické návštěvě nebránili, ale pravděpodobnost, že by se všechny okolnosti sešly, nevidím jako nijak vysokou. A boj za „čistou nudu“ tamtéž už není můj/náš.

  • RE: Víkend na Lhotě Vložil pat66, 4. Srpen 2014 – 15:34

Sice jsem tam teď pár víkendů nebyl, ale věřím, že se opravdu jednalo o stánek na vstupu hlavní nuda pláže. Při mé poslední víkendové návštěvě tam bylo ten jeden den, taky víc textiláků než nudistů, ale druhý den v pohodě.

  • ad nahatej Vložil wauhells, 4. Srpen 2014 – 16:03

Obrázek uživatele wauhells Ok díky za vysvětlení, nicméně obě svobody spolu souvisejí.

  • for pat66 Vložil wauhells, 4. Srpen 2014 – 16:05

Obrázek uživatele wauhells Bohužel se jednalo o stánek v rohu nuda pláže a bohužel, spousta textiláků byli známí prodejců, takže si tam skočili pokecat…na pár hodin.c c

  • re Nuda pláž 3.8.2014 for PRAZAK Vložil wauhells, 4. Srpen 2014 – 16:17

Obrázek uživatele wauhells Bingo, trefil jste to na hlavičku. Vzdal jsem to po prvním napomenutí, protože ostatní „nazí“ zaujmuli pozici mrtvého brouka a textiláků byla skoro přesila. Skoro to vypadalo, že bych mohl dostat do držky a do toho se mě fakt už nechtělo. Z naší party tam bohužel v neděli nebyla ani noha, jinak by se to nestalo…


  • Fotit textiláky na nudě? Vložil The Doctor, 5. Srpen 2014 – 9:19

Keby ste si ich zacali fotit ? Mam namysli napr. dvaja naturisti sa postavia k textilakovi/om a dalsi to vyfoti s upozornenim, ze to bude zdielane na FB, web a pod. Ak by dotycny volal policajtov, tak by som to samozrejme este predtym zmazal, ale policajtom by som vysvetlil, ze to oni sposobuju pohorsenie na nuda plazi.

  • To je úplně zcestná úvaha Vložil Jarda2, 5. Srpen 2014 – 10:28

Kdybyste plavkáče vyfotili s někým nahatým tak by ten plavkáč byl ten první kdo by si to s velkým nadšením dal na svůj FB a myslím že taková fotka by byla opravdu hodně sdílená a dostala by spoustu lajků.

Další fakt je že jakékoli focení na nudapláži plné lidí je obecně nepřijatelná věc bez ohledu na to co nebo koho fotíte.

  • bojkot Vložil Quido, 5. Srpen 2014 – 11:15

a co tak napsat plakát a vyhlásit na den x.y. bojkot z důvodu pohybu textiláků na N-pláži. Sdílet na FB , Naturistovi i jinde a dát provozovateli jasně najevo svou „sílu“ O úmyslu, samozřejmě předem informovat provozovatele. [Spiklenec]

 
-

Dobrý nápad, ten bojkot –

Vložil natur, 5. Srpen 2014 - 12:02
Obrázek uživatele natur

Dobrý nápad, ten bojkot – tedy, pro obveselení provozovatelů. Je totiž třeba si uvědomit realitu – min. 95% osob na FKK-části pláže na Lhotě vůbec neví, že existuje nějaký „naturista.cz“, natož jeho FB. Možná projdou okolo poutače „naturista.cz“, možná ho i zaregistrují a … (to je vše). A tak někde v koutku parkoviště se bude skrývat hrstka bojkotujících bojovníků a okolo nich budou proudit stovky koupáníchtivých potencionálních naháčů (úmyslně neuvádím výraz naturistů). Až tu „sílu“ provozovatel uvidí – a jsme u té první věty.

Pokud jde o fotky k potrestání „textiláků“ – jakékoliv fotografování cizích osob bez jejich souhlasu je min. přestupek a dotyčný vás může i zažalovat. Kamarádem se vám stane Úřad pro ochranu osobních údajů, soudy, exekutor. Jediné co je reálné, je opakované a solidní jednání s provozovateli, vše ostatní vyvolává pouze konflikty a v zásadě může být i sebedestruktivní. Leč – kdo bude vyjednávat – Ivoš z Brna??? A jsme zase u toho – proč se tedy stálí návštěvnici Lhoty (alespoň ti co se navzájem znají) nesejdou o onoho stánku s občerstvením a nezaloží třeba „Klub naturistů Lhota“. Pak by i to jednání s provozovateli přešlo na vyšší úroveň (pokud se nemýlím, pak moderně „level“). Určitě se jedná jinak s nějakým anonymním „křiklounem“ a jinak s představitelem klubu s několika stovkami členů. Tím ale netvrdím, že musí být zároveň členy celostátní organizace a platit příspěvky.

 
-

Jezero Lhota pokus č. 2

Vložil zurek (bez ověření), 5. Srpen 2014 - 16:11

Podruhé navrhuju ustanovení termínu srazu zastánců a příznivců FKK na Jezeře Lhota, na kterém by se všichni sešli a domluvili další postup. Váš termín můžu dát do kalendáře Google+Naturista, na Facebook jako událost, vytvořit hlavní článek.

Bez akčního zdravého jádra přímo v místě se vůbec ničeho nedosáhne. Já jsem před 4–5 léty taky pravidelně jezdil na Mácháč, vyvěšoval cedule, poslouchal nářky provozovatele Campu Borný p. Staňka, jak si textiláci stále stěžují, že tam někdo lítá bez plavek. A místní nic… N-pláž pod Borným se smrskává a nakonec dopadne jako Klůček. Můžou za to ale místní nudisti, kteří jsou schopni tak maximálně tam natáhnout deku a číst Blesk.

Každý z nás by se měl starat o svoji lokalitu a svoje zkušenosti předávat sem. Aby 1 člověk lítal po celé republice a stále něco domlouval, to by byla dobrá degenerace…

Dejte termín a místo srazu a pak pokračujte dál. Vedení Jezera Lhota se dá přednést, že v kultivovaném FKK-světě provozovatel dohlíží na to, aby:

  1. Pláž byla 100% FKK (např. v Kristall Therme Ludwigsfelde se děti do 12 let mohou rozhodnout)
  2. Občerstvení, restaurace, obchody apod. v plavkách, info o nutnosti používat na židlích ručníky.
  3. Návštěvní řád je NUTNO dodržovat

Toto je skutečně praxe u všech zaběhnutých FKK pláží a center, hlavně u jižních moří, ale taky v FKK klubech ve vnitrozemí.

Na uskutečnění bojkotu by bylo třeba mimořádně zkušeného organizátora a takový, obávám se, u nás momentálně není. Navíc český národ patří mezi ty méně ukázněné, takže v případě pěkného počasí by nejspíš nikdo nebojkotoval. Navíc by bojkot nebyl dobrým výchozím bodem pro jednání v vedením JL.

Zdravé, akční jádro musí mít ale každá pláž, aby dovedla řešit nejrůznější věci, které na n-lokalitě vznikají. Na Naturistovi budete mít vždy maximální možnosti svoje záměry zaprezentovat.

 
-

re Jezero Lhota pokus č.2

Vložil wauhells, 5. Srpen 2014 - 21:31
Obrázek uživatele wauhells
Děkuji Zurkovi za jasné a velice rozumné názory. Ano, chtělo by to ten sraz, ale bohužel si myslím, že to není vůbec možné zrealizovat. Můžete mi jako provider tohoto serveru prozradit, kolik lidí letos navštívilo tuto stránku s diskuzí? Podle mne jen hrstka a tak bychom museli zřejmě po nuda pláži vyvěsit nějaké upoutávky s termínem, aby si to přečetlo co nejvíce nudistů. Nebo rozdávat letáčky a pod. Požádat stánkaře, nebo pokladní, aby letáček přidala ke vstupence se jeví jako nemožné. Bohužel velmi silně pochybuji o úspěchu takovéto upoutávací akce. Nakonec i kdyby se to povedlo a vybral se datum, věřím, že se trefíme do nevlídného počasí a nikdo tam nepřijede. Já si nemůžu stále odpustit poznámku, že provozovatel je hlupák a ignorant. Celou věc by opravdu řešil jeden jediný dozorující člobrda, který by návštěvníky usměrňoval. Připadne mi na palici, že při ceně vstupného 50Kč tuto službu nedostaneme. Vždyť zaplacení takového dozoru je opravdu zlomek zisku ze vstupného, v přepočtu na množství prodaných vstupenek to rozhodně nemůže překročit ani výrobní cenu vstupenky…čili bavíme se o haléřích investovaných do platu dozorce, z ceny vstupenky. Co jsem zde četl o „akčnosti“ po jednání s vedením Lhoty, se mě zdá neuvěřitelné a k pláči [Pláč]. Abychom nakonec nedopadnuli tak, že nějaké setkání uskutečníme (kde jinde samozřejmě než na Lhotě) a budeme vykázání pro nepovolenou akci. Ani bych se nedivil…nakonec na nás udělají dlouhej nos… Osobně bych to rád zorganizoval, ale bohužel moje práce mě to časově vůbec neumožňujeee [Smutný]
 
-

V této diskusi se přikláním

Vložil Nudinka (bez ověření), 6. Srpen 2014 - 7:43

V této diskusi se přikláním k názorům Rolanda. Když je na to počasí, tak je Lhota přeplněná. Provozovateli je jedno kdo mu zaplatí, stejně musí velkou částku odevzdat státu. Představa, že by nějaký důchodce s malými pravomocemi pořadatele někoho přesvědčoval a nebo dokonce vyhazoval z pláže? Naturističtí idealisté a fanatici dosáhnou stejně toho, že provozovatel označí pláž za smíšenou. Tím se tam budeš moci svléknout, ale nemusíš.

 
-

Samosprávy n-pláží, nástěnky atd.

Vložil zurek (bez ověření), 6. Srpen 2014 - 7:39

Na lokalitách, kde je zaběhnutý nějaký režim, mají prakticky všude nástěnky, nebo aspoň místa, kde se vystavují informace. Z vlastní zkušenosti jsem až na Penčice u Přerova nenarazil na provozovatele n-místa, který by nesvolil k vystavení informací. Tedy i na Lhotě jednání o vystavení našich plachet výměnou za uvedení linku na naší titulce, proběhlo vždy velmi rychle a k oboustranné spokojenosti.

Provider serveru by vám toho o Naturistovi moc neřekl ;-), ale jako provozovatel těchto stránek jsem vám stáhnul statistiky strany této diskuze a výsledek je takový, tato diskuze měla od svého vzniku 20. 7. 2014 kolem 3500 návštěv.

K jednání se Lhotou ale není potřeba nějakých extra mohutných davů. Když vezmete, jak se zlegalizovala Lhota v r. 1983. Do té doby tam naháče pravidelně rozháněli příslušníci VB. Až se našel jeden člověk, který na příslušném řadě řekl „Soudruzi, postaru se žít nedá. Podívejte se na soudruhy v NDR, kolik mají nuda pláží! V rámci sjednocení RVHP založme Brigádu naturistické práce!“ První nuda pláž ČSSR byla na světě a příslušníci VB si museli najít jiný objekt k rozhánění.

 
-

Ad samosprávy, nástěnky

Vložil nahatej, 6. Srpen 2014 - 16:22

CIT.: "„Když vezmete, jak se zlegalizovala Lhota v r. 1983. Do té doby tam naháče pravidelně rozháněli příslušníci VB. Až se našel jeden člověk…“

Hybatel-iniciátor je rozhodně důležitý. Ale jeho aktivita musí zapadnout do příhodných podmínek a souvislostí. Ty tehdy zřejmě nazrávaly: stíhat neškodnou a stále populárnější nahotu v omezeném množství lokalit u vody se začalo jevit jako zbytečné naštvávání stále více nespokojených občanů. Těsně před legalizací tam už VB moc neprudila, spíš to vypadalo (můj dojem), že se tam jeli zašít a pokoukat, a přitom museli udělat trochu bububu, aby „akci“ ospravedlnili… Takže proč lidem nepředhodit takovou nevýznamnou úlitbu?

Pro Lhotu coby obec se to tehdy také jevilo jako výborný strategický tah, jímž se mohla ze zelinářské obce, jak jsem ji tu nazval nedávno, stát vyhledávaným rekreačním místem.

Od povznesení Lhoty se dalo čekat vylepšení infrastruktury, služeb i podmínek (komunikace, kanalizace, plynofikace aj. služby). Leckdo si nejspíš také představoval, že by si mohl přivydělal ubytováním.

Podnikatelské myšlení se tam tehdy spojilo s gründerským nadšením a drajvem, ale bylo by zajímavé vědět, jakou roli třeba mohla sehrát i svérázná komunita tamějších občanů. Byli tam totiž nejenom „zelináři“, ale také Pražáci i v honosných rekreačních objektech, kteří zcela jistě měli své konexe a mohli věci pomoci.

A zdálo se mi, že tamější sousedství bylo i nadřazené ideologii. Takže se například stýkal docela vysoký funkcionář KSČ docent Š. (jeho ruská manželka rozhodně) se sousedem, předním protifašistickým a protikomunistickým odbojářem Vojtěchem Klečkou. Kdoví, co všechno se u druhého v sauně probralo? A Pavel Dvořák, jehož zde coby „otce“ Lhoty opakovaně zmiňuju, měl zase vinný sklípek… A to jsem k těmto lidem jen tak trochu přičuchl až chvíli po legalizaci nudy. Takže netvrdím, že se tamější nuda „upekla“ v Klečkově sauně a Pavlově sklípku, jen spekuluju, co také mohlo sehrát svou roli.

Dobrodružný život VK viz např. http://www.pametnaroda.cz/…anscript.htm?…

http://www.rozhlas.cz/…cky--1078795

Neboli tehdy tam byla vysoká motivace vytvořit na Lhotě legální koupaliště a využít už tehdy silné nudistické komunity – potenciálních zákazníků, ochotných platit jak za tamější unikátní prostředí, tak za základní služby. A doba k tomu zjevně dozrála.

A troufám si zaspekulovat, že kdyby býval Pavel nedlouho poté nezemřel a stal se i po privatizaci ředitelem areálu, bylo by tam dnes mnohé jinak a tato diskuse dost možná nemusela existovat.

 
-

Lhota bude i nadále součástí rybářského revíru

Vložil nahatej, 8. Srpen 2014 - 6:37

Podívejte se, co také probíhá na Lhotě.

Eseróčko tam chtělo zrušit rybářský revír, ale Krajský úřad Středočeského kraje, odbor životního prostředí a zemědělství, pod č.j. 097984/2014/KUSK tuto žádost 3. července 2014 zamítl.

http://www.kr-stredocesky.cz/…RO_LHOTA.pdf

O tom, co krmení ryb dělá s vodou, se jistě nemusíme přesvědčovat. K tomu si také můžete poslechnout zde 6/8/14 prolinkovaný rozhovor s Ing. Klicperou včetně prognoz, jak dlouho asi v našich podmínkách kvalitní voda vydrží.

Jakmile se Lhota nestane vodou ryze rekreační a bude se snažit sloužit jak koupajícím, tak rybářům, jde pomaleji či spíš rychleji do pekel. Nuda nenuda.

 
-

V minulosti naši předkové

Vložil hodny tisicak (bez ověření), 8. Srpen 2014 - 8:37

V minulosti naši předkové využívali vodní plochy k daleko více účelům,než jen k čtyřměsíčnímu koupání.V době zimních stadionů tam nikdo ani nepřijede bruslit.Buďme rádi,že tam nikdo neplaví koně a nepustí na vodu kachny a husy,kreré by rybáři více uvítali.

 
-

re V této diskuzi se přikláním

Vložil wauhells, 8. Srpen 2014 - 22:52
Obrázek uživatele wauhells

Nudinko, tohle je klasická demagogie, nevím, proč má někdo představu, že „dozorce“ nad dodržováním provozního řádu musí nutně být důchodce? Proč by to nemohl být respekt vzbuzující urostlý sportovec? Spousta lidí zde má se svými názory samozřejmě pravdu včetně vás, ale vrátím to všechno na začátek. Všeobecně : Jestliže někde je nějaký areál s nějakým provozním řádem (úmyslně nepíšu o tom že to musí být nuda pláž) tak prostě by to měli návštěvníci respektovat a ne ignorovat. A pokud to provozní řád nedodržují, musejí být vykázáni. To je prostě jasné a neoddiskutovatelné. Všechny řeči tady okolo toho jsou prostě mimo a právě to je typické pro Čechy. Blábolit a blábolit. Pokud ve škole, nebo na pracovišti nedodržujete pravidla, také vás vyhodí. Promiňte, ale pokud tam bude cedule smíšená pláž, neřeknu ani slovo a budu to respektovat. Vzhledem k tomu, že tam je cedule Nuda pláž nemá tam oblečení co dělat. Prostě je to černobílé a ne jinak, jak se to tady snaží Rolandové a pod. zpochybňovat. A protože provozovatel je také Čech s našimi typickými vlastnostmi nezodpovědnosti, případně laxnosoti, nebude to nikdy fungovat. Není zde vůbec žádný řád a lidé si dělají co chtějí. Včetně provozovatele.

Tato diskuze je zbytečná jen zdánlivě. Mne totiž přesvědčila, že i mezi nudisty jsou tací, co se jen tak nazývají a nám všem to nakonec pokazí. Jsou hrdí na svou toleranci a nevadí jim porušování zákonů, pravidel, provozního řádu. Tak se prosím přesuňte na textilní pláž a nenarušujte svým přístupem komunitu opravdových nudistů. ěě

 
-

IGNOROVÁNÍ REALITY

Vložil Roland Jitka, 8. Srpen 2014 - 12:46

Některé názory mi tu připadají jak spadlé z kosmu a ignorující realitu naturistického života. Je třeba si přiznat (ne jen opakovat zbožná přání), že naturistický život jde trochu jiným směrem, než se zde někteří snaží prezentovat. Ndorost žádný není, centrální organizaci volného času skoro nikdo nechce, naturistů je málo na to, aby mohli zabírat celé pláže, které jsou nějakým způsobem komerční.

Procestovali jsme spoustu zemí Evropy a trendem jsou pláže, které nikomu nepřikazují co má nebo nemá mít na sobě. Je to také výborný kompromis mezi dvěma tábory textiláků a nudistů a všichni jsou spokojení.

Vymýšlením blbostí o bojkotech, stávkách, spolcích, sdruženích, focení textiláků a podobných nesmyslů docílíme a docilujeme pouze toho, že se snížila navštěvnost Naturista.cz (což se již stalo), nechuti sem přidávat nějaké smysluplné texty (což je realita již déle a lidé co dokázali něco smyslupného napsat už sem nechodí), neznalý čtenář si pomyslí něco o naturistickém fanatismu, provozovatelům pláží budeme k smíchu (a nikdo s námi také přiliš nejedná) a textilákům to bude stejně jedno (což bylo i dříve). Prosadit volnočasovou aktivitu násilím prostě nejde ani u naturismu, jako i u jiných aktivit.

Stačí tedy položit jednoduchý dotaz provozovateli pláže, ale i jiného rekreačního zařízení. Může to zde být jen nudistické? Nebo to zde může být smíšené? Nad čím by spíše přemýšlel pokud by se vámi vůbec dále bavil? Hádejte.

Závěrem dávám z části za pravdu mému předřečníkovi wauhells:
„Tato diskuze je zbytečná jen zdánlivě. Mne totiž přesvědčila, že i mezi nudisty jsou tací, co se jen tak nazývají a nám všem to nakonec pokazí.“ Tato diskuse je opravdu zbytečným plácáním slámy, kdo chce tak vidí a kdo nechce tak vidět nikdy nebude.

Také nějak netuším, kde bereš právo právo třídit nudisty, a posílat je na textilní pláže. Do této debaty o tobě nikdo na Naturista.cz neslyšel.

 
-

LHOTA 2014 na FKK nesmlouvave proti textilakum...

Vložil PRAZAK, 8. Srpen 2014 - 14:41

Zdravim, tady , nekteri , porad pisi stejne blaboly , o ustupcich textilakum… [Rozzlobený] HERGOT PROC ??? [Rozzlobený] My po nich NECHCEME NIC VIC, NEZ RESPEKTOVANI PRAVIDEL, DLE NAVSTEVNIHO RADU !!! [Šokovaný] [Šokovaný] [Šokovaný] Na kazde,plne, vstupence, i na obou FKK obcerstvenich, je JASNE a A SROZUMITELNE napsano, ze POBYT V PLAVKACH NA NUDA PLAZI JE ZAKAZAN !!! [Ďáblík] [Ďáblík] [Ďáblík] Neznam osobne Wauhellse, ale davam mu za pravdu,byt zde drive nemel zadne prispevky ! [Spiklenec]To o me ,snad,nikdo nemuze rici [Úsměv] . Spise me prekvapuje pristup, nekterych, pomalu „zaslouzilych“ ,clenu strany ,samozrejme Naturisticke [Spiklenec] ,kteri vse nejlepe vedi a znaji… [Smutný] Dam jiny priklad: pujdete do Rudolfina, na koncert Prazskeho jara, kde se vyzaduje spolecensky oblek,prijdete v pantoflich,tricku a kratasech.??? [Spiklenec] Asi ne, jinak BUDETE VYKAZAN !!! [Úsměv] Pujdete, na dovolene, do mesity, NEZUJETE SE, opet BUDETE VYKAZAN !!! [Úsměv] Nebo si zapalite v kine,samoobsluze,mlecnem baru…atd. OPET BUDETE VYKAZAN !!! : [Úsměv] Rozdilne priklady, ze ? Ale maji jedno spolecne, DODRZOVANI NAVSTEVNIHO RADU !!! [Vyplazený jazyk] [Vyplazený jazyk] [Vyplazený jazyk] A proto textil na Lhote tolerovat nebudeme,budeme neukaznene navstevniky upozornovat a v pripade, ze neuposlechnou,si stezovat u provozovatele !!! Jinak boj o Lhotu prohrajeme a muzeme si uz jit vybirat nove plavky [Tmavé brýle] [Tmavé brýle] [Tmavé brýle] PRAZAK

 
-

Realita vs. historie

Vložil zurek (bez ověření), 8. Srpen 2014 - 14:58

Realita je taková, že oproti rokům cca. 1990–2000 počet nuda pláží klesl, mnohé se vytratily úplně. Já dostávám pravidelně zprávy od lidí z terénu, že proč máme v mapě tu a tu n-lokalitu, když tam v poslední době neviděli ani jednoho nudistu. Z podstatné části to je taky proto, že textilákům dovolujeme chodit na n-pláže. Přijde jeden, za týden 2, příští léto je jich polovina osazenstva, za 5 let…

Co se týče smíšených pláží, tak osobně jsem jejich nárust nijak nezaznamenal. Často chodíme kolem brněnské přehrady (15km) a kromě oficiální n-pláže na Osadě jsem v životě nikde jinde nudisty neviděl.

Statistiky Naturista.cz srovnání s r. 2009 = nárust uživatelů o 55%, s r. 2010 = nárust o 6,5%, s r. 2011 = nárust o 3,3%, s r. 2012 = nárust o 12%, s r. 2013 = úbytek –1,6%. Ten zanedbatelný úbytek byl ale daný extrémním navýšením návštěvnosti u příležitosti loňského otevření Aqualandu Moravia a s tím spojenou optimalizací pro vyhledávače.
Návštěvnost ale nemůže být přistávající struktuře návštěvníků nafukovací. Nejvíc (35%) vyhledávají naturismus v ČR – tady je situace stabilní, tzn. se toho nového moc nedozvíme, kromě sesmíšení řady n-pláží žádné nové nevznikly. Ze zahraničí pak Češi nejvíc navštěvují Chorvatsko, která máme zmapované skrz naskrz. V dohledné době se tedy nedá očekávat vůbec žádný nárust n-lokalit a ani návštěvníků. Další věc je ta, že n-pláže jsme zavedli do Mapy.cz, Sygic a pod., takže kdo hledá n-pláž nemusí na Naturistu ani chodit.

Naturista.cz je tady od toho, aby všemi dostupnými prostředky naturisty podporoval a ne aby nečinně přihlížel, jak se n-lokality vytrácejí před očima. Pokud bysme se smířili s tím, že smíšené pláže jsou prakticky po celé Evropě, tak tady ani žádný Naturista.cz být nemusí a my prostě vyrazíme k 1. rybníku za humny a tam se budeme v pohodě smíšeně rekreovat.

A to ještě nepřišla řeč na očividné stárnutí n-populace, budování volnočasových aktivit pouze v textilních částech pláží atd.

 
-

LHOTA 2014 na FKK nesmlouvave proti textilakum...dodatek

Vložil PRAZAK, 8. Srpen 2014 - 15:33

Jeste dodatek: Chtel bych timto pozadat zeny, pani i slecny Naturistky o upozornovani „textilacek“ na Nuda plazich ! [Spiklenec] Ono to upozorneni ,zeny, zenou, vypada lepe a nemuze Vas narknout, ze ji pouze chcete videt nahou [Spiklenec] [Spiklenec] [Spiklenec] ! Pokud upozornuje muz muze, nebo smisene „vetrelce“ tam je to pak snazsi [Úsměv] ! Takze damy, predem dekuji a preji pekne opaleni bez textilnich prouzku [Spiklenec] PRAZAK

 
-

Opět musím souhlasit

Vložil Nudinka (bez ověření), 8. Srpen 2014 - 21:30

Opět musím souhlasit s Rolandem,také mne zaujala výše uvedená myšlenka (wauhells):„Tato diskuze je zbytečná jen zdánlivě. Mne totiž přesvědčila, že i mezi nudisty jsou tací, co se jen tak nazývají a nám všem to nakonec pokazí. Jsou hrdí na svou toleranci a nevadí jim porušování zákonů, pravidel, provozního řádu. Tak se prosím přesuňte na textilní pláž a nenarušujte svým přístupem komunitu opravdových nudistů.“Zde už jen chybí uspořádat prověrky kdo je opravdový nudista a zahájit procesy:Kdo nejde s námí jde proti nám.

 
-

For Roland & Nudinka

Vložil wauhells, 9. Srpen 2014 - 0:02
Obrázek uživatele wauhells
Děkuji za lekci, že jsem se provinil tím, že jsem v minulosti na tyto stránky nepřispíval. Je mi líto, ale opravdu zdravé názory zde má PRAZAK a p.ŽUREK. Vy dva (Roland & Nudinka) jste zřejmě ti co nám to kazí a nechtějí za žádnou cenu slyšet, připustit a pochopit, že jestliže někde je oficiální nuda pláž s provozním řádem, nemají tam plavky co dělat. Vážení soudruzi prokádrujte sebe. Zcela jasně vám tady sděluji, že pokud bych byl provozovatelem nuda pláže já, tak byste sice mohli psát svoje názory kam chcete, ale u mě byste si neškrtli ani s tkaničkou do bot. Netoleroval bych vám pobyt v textilu na nuda. Vaše názory jsou stádní a přesně takové, které nerespektují nic. Tváříte se jako tolerantní lidé plní pochopení pro porušování provozních řádů. Věřím, že vás od vidění ze Lhoty znám, jezdím tam už více jak 25 let od jara až do podzimu. Jen se nyní modlím, abych si nemusel spojit vaše názory s vašimi obličeji, mohl bych být opravdu velmi zklamán. Proto nebudu klikat na váš profil. Sorry jste jako malé děti co nechtějí pochopit tak prostou věc, jako je dodržování pravidel. Opravdu jsem rozčarován. A je mě Nahotinko úplně jedno, jestli je na nuda pláži opravdový, nebo falešný nudista. Nejen pro mne je primárně důležité to, zda je svlečený!!!!! Tak tady nemelte něco o prověrkách. Kdo chce chápat chápe, rozumí a respektuje předpisy, kdo nechce, bude tady dále blábolit nesmysly ve stylu kdo nejde s námi jde proti nám. V podstatě mě je vás líto. Předpokládám, že teď se urazíte. A pro upřesnění, na tyto stránky jsem příspěvky psal, ale pod jiným Nickem. Je neuvěřitelné, že přestože konkrétně na Lhotě je nuda pláž občas k uzoufání natřískaná, Roland píše jak málo je nudistů. Zatím ještě myslím vidím dostatečně dobře abych poznal, že na Lhotě je tomu přesně naopak…Jinak tedy Rolande děkuji za drzost, kdy jste mě začal tykat. Jsem podstatně starší než vy. Ale zřejmě to souvisí s vašim postojem, který respektuji, přestože se mě vůbec nelíbí. Popřeji vám, abyste si konečně uvědomil rozdíl mezi naturismem a nudismem, obě slova stále zaměňujete. Já nudisty netřídím a není třeba je posílat na textilní pláže, protože prostě nudista na nuda pláži nebude mít na sobě oblek. Moji větu jste vůbec nepochopil, ale vzhledem k vašim názorům a podrobování se trendům z Evropy, dělej si co chceš a měj na sobě také co chceš, chápu, že jste nemohl odpovědět jinak. V tento moment se vlastně raduji, že nejste majitelem Lhoty vy, protože už bychom měli po nudapláži úplně. Děkuji tedy vlastně za to, že současný majitel je jen ignorant ale provozní řád a cedule nuda pláž a zákaz pobytu v oblečení tam nejen zvýraznil, ale doufám i ponechá. To je pro ty, jako jste vy, co nám chcete vnutit nějaký kecy o evropskýchích trendech a blablabla. Nedivil bych se, kdybyste byl zaměstnáním politik. Jste to právě vy, co nám to kazíte!!!!!!!!! A na závěr Rolande, kdybych byl provozovatelem oficiální nuda pláže, rozhodně by mě moji návštěvníci k smíchu nebyli, tak jak píšete vy. To vyjadřuje zřejmě to jak si vážíte lidí. Jsem vlastně šťastný, že s vámi nemusím mít nic společného…doufám, že nejste jeden z mých zaměstnanců…takové lidi bych opravdu ve firmě raději neměl.
 
-

Ukončení diskuze - pojďte už dělat něco prospěšného

Vložil zurek (bez ověření), 9. Srpen 2014 - 6:59

Myslím, že tahle diskuze už fakt hodně přezrála a za současného počasí hnije až běda. Kdo tedy máte zájem zlepšit stav na n-pláži Jezera Lhota, chcete dát termín srazu, koordinovat postup k zahájení jednání s Jezero Lhota s.r.o, tak se ozvěte na: naturista@naturista.cz a dáme dohromady termin(y) a vše další k tomu potřebné.

Tímto tuto diskuzi končím a doporučuji se dále zabývat maximální podporou naturismu kdekoli v ČR. Naturista.cz vám k tomu bude vždycky nápomocný.

 
-

Rozložení pláží na Lhotě

Vložil zurek (bez ověření), 12. Srpen 2014 - 9:24

Na podnět jednoho rozumného naturisty jsem tuto diskuzi pustil dál, ale prosím VŠECHNY, kdož mají neodolatelnou touhu tady předvádět svoje rozumy, aby:

  1. Přispívali pouze přímo k věci a pokud možno z praxe
  2. Nenapadali ostatní diskutující
  3. Snažili se o komunikaci s Jezerem Lhota s.r.o.

Tady jsem nakreslil stávající rozložení pláží na Lhotě. Skalní zastánci smíšených pláží tady mají plných 186 m, což je dostatek místa pro všechny, kdož se chtějí před vstupem na 100% FKK osmělit. Na těch 257 metrech 100% metrech FKK by pak neměl být už ani centimetr textilu. Tenhle plánek posílám na Jezero Lhota s žádostí o zabezpečení 100% FKK na vyznačeném břehu (cca. 1/7 ze všech pláží na Jezeře Lhota).
Za účelem označení všech částí jsme připraveni zhotovit praktické a viditelné cedule nebo plachty.

Rozložení pláží na jezeře Lhota, Brandýs nad Labem/Stará BoleslavRozložení pláží na jezeře Lhota, Brandýs nad Labem/Stará Boleslav
 
-

Není mi moc jasné

Vložil Jarda2, 12. Srpen 2014 - 16:30

proč by ta východní část měla být smíšená. Dnes je to jednoznačně označená FKK pláž kde se holt tu a tam nacpe pár textiláků. Pokud by byl tento úsek přímo na místě nově označený jako „Smíšená pláž“ tak je jasné že by tam naběhlo podstatně víc textiláků ve stylu –

„hele klucí, to je paráda. Jdem všichni dozadu a už nás tam ty úchylové nebudou moct buzerovat že nejsme nahatý jako oni“ –

a už by to brzy byla spíše pláž typu „Klůček“ – tj. textil a tu a tam nějaký ten naháč.

Osobně si myslím že než do toho vrtat podobným ne zcela optimálním způsobem tak by bylo lepší nechat situaci tak jak je.

Např. minulou neděli jsem na celé té východní části pláže viděl jen několik málo textiláků a v podstatě se mezi naturisty zcela ztráceli. Severní část pláže před ohybem cesty pak byla – jako vždy – prakticky 100 % FKK s vyjímkou cca 2–3 pubertálních dětí a jakéhosi pána v šedých plavkách s oranžovými proužky který byl na pláži spolu s naturistickým párem a nějaké osmělování evidentně neměl v úmyslu.

 
-

Lhota - Smíšená ne!

Vložil volynak, 12. Srpen 2014 - 18:06

Souhlasím s Jardou2, označit východní stranu jako smíšenou bych považoval za ústupek. Byl jsem tam v sobotu (9.8.) a mám stejnou zkušenost jako Jarda – textilák skoro žádný, i východní strana byla v naprosté převaze nahatá, dokonce i žen ve spodním dílu plavek bylo všude minimum. Ať si jako smíšenou označí část textilní, ale stávající vymezeníí jako výhradně nudi bych neměnil.

 
-

taky nesouhlas

Vložil nudistik, 12. Srpen 2014 - 21:14

Zdravim všechny, nejsem častý účastník diskuze, ale dovolím si také nesouhlasit s uvedeným rozdělením nebo spíše vymezením smíšené pláže. Myslím, že již celkově nyní plocha fkk není tak velká a v letních měsících „praská ve švech“. Jako řešení navrhuji vymezit třeba část jižní strany strany navazující na fkk nebo maximálně jen menší kousek té východní strany.

 
-

Ad rozložení pláží na Lhotě

Vložil JanL, 14. Srpen 2014 - 2:10

Podezřívám Ivo Žurka že tenhle příspěvek myslel spíš jako pošťouchnutí či píchnutí do vosího hnízda, nebo prostě jen na Lhotě už déle nebyl protože je to z Brna z ruky? Já se tam teď v kratším rozestupu zase dvakrát dostal a tak to mám čerstvě v paměti. Zkusím to tedy vzít věcně. Na obrázku s návrhem je jako červená textilní označená i část východní strany nudapláže, od rohu až k velkému stromu, tu tedy tento návrh předává textilákům. Nikoli v rohu kde je na mapě vidět stávající „plachtu“ oddělující nudapláž nýbrž až u stromu tady začíná „smíšená nudapláž“. Tenhle návrh tu asi nebude vyhovovat nikomu, leda by sem přispívali i plavkáči. Aby ten návrh pro mne dával nějaký smysl a abych byl ochoten se k němu připojit (když s námi jde manželka, končíme na textilní, takže se mně to docela týká), musela by fialová smíšená vést naopak od stromu do rohu na východní straně a pokračovat ještě stejnou vzdáleností na jižní straně (přes ten první textilácký vstup do vody). Tak by smíšená pláž odebrala stejnou měrou oběma stávajícím plážím, plavkáči by získali „legální“ přístup na část východní strany za zapadajícím sluníčkem a my možnost plavčit a vylézt z vody i na kousku jižní strany.

 
-

Žádné píchutí do vosího hnízda

Vložil zurek (bez ověření), 14. Srpen 2014 - 6:56

Napřed spousta vykřičníků, jak je Lhota okupovaná textiláky, pak narážky „kolegů“, že nuda pláže jsou už z módy, teď zase komentáře, že na Lhotě žádní textiláci nejsou. Už se prosím vás sjednoťte na nějakém názoru. Já jsem na Lhotu z obou stran + na bránu dal plachty Naturista.cz a Bezplavek.cz. Pokud se časem zničí, tak můžu dodat nové. Je mi úplně jedno, jestli budou po celém obvodu jezera nebo jen na 100 metrech (Samozřejmě budeme nejradši, když bude celý břeh 2000m FKK). Další záležitosti si ale musíte vyřešit SAMI NA MÍSTĚ!

 
-

myslím

Vložil tony65 (bez ověření), 16. Srpen 2014 - 7:56

že návrh na smíšenou pláž je totální nesmysl. Dopadne to tak, že tam bude 90% textiláků a za chvíli nás vypudí úplně. Lepší je tlačit majitele Lhoty k zajištění stanovených pravidel pořadatelskou službou a těch pár textiláků vykázat na jejich pláž.

 
-

Diskuse o Lhotě nějak utichla...

Vložil volynak, 19. Srpen 2014 - 17:52

…asi i tím, že nám už delší dobu nepřeje počasí. Snad se ale ještě pár dní sluníčka a tepla dočkáme.

 
-

RE Rozložení pláží na Lhotě

Vložil wauhells, 6. Září 2014 - 23:57
Obrázek uživatele wauhells

Prosím Ivo Žurka, pokud má a nabízí možnost označení pláží „fyzicky“, zda by mohl umístit cedule s upozorněním na zákaz pobytu v plavkách především na celé východní straně až k travnatému ohybu na straně severní a u stánku na FKK. Věřím, že umístění sloupků s cedulemi cca po 50-ti metrech přímo na březích u vody by bylo účinné, pokud by nápisy byly otočeny čelem k plážím (zády k vodě). Prostor u kiosku by zasluhoval také samostatně stojící sloupky s cedulemi, hlavně v místech, kde se tvoří fronta a přímo u stolů, kde mnohdy sedí spousta zákazníků v textilu a blokují místa nudistům. Jsem ochoten přispět finanční částkou na výrobu a rozmístění cedulí. Není ale v mých silách tuto akci fyzicky zrealizovat.

Jsem proti zlegalizování fialově označené pláže na smíšenou. To by byl konec už jenom tím, že na tuto pláž by procházely stovky lidí v textilu přes nuda pláž. Tam a zase zpátky. Kategoricky říkám: ne smíšené pláži. Tu ať si udělají na části pláže textilní.

Ivo prosím o vyjádření, zda je možné zrealizovat rozmístění cedulí. Díky W.

bxbx
 
-

Anti-textilní označení

Vložil zurek (bez ověření), 30. Srpen 2014 - 19:51

Na plážiNa pláži Pro venkovní pláže máme momentálně jen tenhle leták, pro interiéry toho je víc v Pravidlech chování.

Přes zimu uděláme nové letáky a cedule. Zajímavý byl třeba nápad tázajícího se příchozího na označené nuda pláži textiláka: „Dobrý den pane, nevíte prosím vás, kde je tady ta nuda pláž?“. Takových letáků necháme přes zimu pár tisíc udělat a budeme je na n-plážích rozdávat textilákům.

Ohledně zalaminovaných cedulí do velikosti A3 jich do jara taky pár desítek uděláme a na nejožehavější místa vyvěsíme.
 
-

Po velmi plodné diskusi

Vložil Nudinka (bez ověření), 1. Září 2014 - 13:10

Po velmi plodné diskusi udělen textilákům zdrcující úder

 
-

Zajímavé řešení

Vložil Gery, 2. Září 2014 - 20:15
Obrázek uživatele Gery

Ano, tak to jest, skutečně, velmi zajímavé řešení, dalo by se, přímo, říci, ve stylu, kdo po nás kamenem, my po něm chlebem. Zajímavé budou, určitě, i odpovědi samotných hadrářů (doufám, že zde budou průběžně zveřejňovány), do „kam všude“, nás, budou posílat, hledati tu zmiňovanou nudapláž.

 
-

Na zajímavé řešení bude

Vložil hodny tisicak (bez ověření), 4. Září 2014 - 16:48

Na zajímavé řešení bude i zajímavý výsledek.

 
-

Re - Anti-textilní označení

Vložil wauhells, 7. Září 2014 - 0:17
Obrázek uživatele wauhells

Díky za info, je to alespoň nějaké řešení. Lepší než žádné. Pošlete mě číslo účtu abych mohl přispět na výrobu laminovaných tabulí. Ale přikláním se spíše k příkazovému-zákazovému označení, než házení chlebem. Dnes na Lhotě po nuda pláži pobíhal onanující pravděpodobně rus, nebo ukrajinec. po upozornění světe div se jej zadrželi nějací zaměstnanci a převzala si ho policie. 

Rozhlasem vzápětí proběhnula nezapomenutelná hláška století: kdo viděl na nuda pláži onanujícího muže, ať se dostaví do kanceláře tuto skutečnost policii potvrdit. To by mě zajímalo, jak tato hláška zapůsobila na textiláky, určitě u nich spadli nudisté až na úplné dno společnosti. Bohužel zážitky dnešního dne k večeru ukončil náhlý neskutečný slejvák. 
 
-

Hláška století

Vložil zurek (bez ověření), 7. Září 2014 - 8:40

Ja myslím, že tohle hlášení vezme i textilní český národ s typicky Švejkovsko-cimrmanovskym stylem a život jde dál. Osobně si ale moc nedovedu představit zároveň pobíhající ho i onanujiciho. Zřejmě trénovany jedinec.

Ohledně připravovaných nových kreseb a cedulí vypracujeme ucelenější projekt a budeme o něm pak informovat. Svými nápady můžete přispět i vy.

 
-

Urychlení

Vložil Gery, 7. Září 2014 - 20:25
Obrázek uživatele Gery

Ivoši, info (nejen) pro Tebe – možná, že ten pobíhající a k tomu onanující jedinec si (právě Cimrmanovsky) myslel, že tím pobíháním celou „zmiňovanou“ záležitost urychlí. Tak, nejen, jak říkáš: „trénovaný jedinec“, ale, asi i „zřejmě dobrej oddíl“ [Úsměv]

 
-

Nebyl v neděli někdo na Lhotě ?

Vložil Jarda2, 8. Září 2014 - 16:53

Jaká byla účast ? Byly otevřené stánky s občerstvením ? Cpali se tam textiláci ?

Chtěl jsem původně také jet a tak dlouho jsem váhal jestli je dost dobré počasí až už ani nemělo cenu někam jezdit … [Tmavé brýle]

 
-

re: Nebyl v neděli někdo na Lhotě?

Vložil wauhells, 16. Září 2014 - 21:26
Obrázek uživatele wauhells
Jo byl, nádherné počasí, sluníčko a teplo, na plážích jen pár desítek lidí vzorně textil na textilu a naháči na nuda – ale voda bohužel už pěkně zkažená a mechanicky odpudivá …nekoupací. Tak jako bohužel už každý rok je koncem srpna voda na hraně ochoty se do ní ponořit…jestli s tím něco neudělají, za pár let je po Lhotě. Bohužel nikdo neodklízí ke břehům naplavené „žabince“ nikdo neodtěží bahno od břehů a trávu rostoucí ode dna jen z lodě vytrhají a nechají tam shnít, místo vývozu. V kombinaci se žrádlem které do vody naházejí rybáři při zakrmování a velkým množstvím trusu přemnožených kachen to je pro tento kdysi kouzelný ráj, smrtelný koktejl. 
 
-

Půlka září na Lhotě

Vložil nahatej, 16. Září 2014 - 22:36

Smutný report, wauhells. Pamatuju zářijové Lhoty jako skoro nejhezčí, pro znalce už bez sezonního návalu, voda stále teplá. Něco jako jarní hory, ale bez nevýhod firnu a břečky. Bohužel jsem taky už zažil degradaci vody, nejenom tam, vesměs rok od roku horší. V tomto už na přírodních vodách asi už lépe nebude, provozovatelé umělých vodohrátek pod střechou se musejí smát pod fousy.

My dosud lpící na přírodě (není snad naturismus od natura, ae f.?) tam, kde voda vydržela, se zatím tento týden můžeme smát. Zrno se oddělilo od plev, srdcař od sezóňáka. A soudě podle opatrných prognoz počasovědců a jejich rosničkovitých interpretů, mohlo by nám to vydržet i déle.

 
-

Podzimní Lhota

Vložil volynak, 17. Září 2014 - 17:50

Také já věřím, že se letos ještě na Lhotu podívám. Byl jsem tam před pár lety ještě začátkem října a vypadalo to tam jako v pravém létě – lidí plno, občerstvení… Předpověď počasí je zatím celkem příznivá, ovšem nikoli na víkendy, ty bývají jako naschvál škaredé. Přesto takové 2 až 3 týdny bych ještě jako připadající v úvahu bral.

 
-

Konec sezony sladkobolný i skvělý

Vložil nahatej, 17. Září 2014 - 20:23

Jasně, že ještě budou dobré dny. To jenom mainstream zabalí léto podle kalendáře koncem srpna, stádní chování funguje. Podobně se to odehrává na jaře na horách.

Když jsem ještě byl Pražák dojíždějící právě na Lhotu, datoval jsem si „konec sezony“ s úklidem příslušných propriet pravidelně okolo 10. října – a skoro pokaždé mi to vyšlo. Pamatuju, jak jsem tuším 1997 po artroskopii a pobytu na Bulovce z nemocnice jel začátkem října dřív než domů právě na Lhotu. Odpajdal na podpažních berlích na pláž, zalehl hned za rákos, který odstínil vítr, a po tehdejší nemocniční realitě šťastně nasával prostředí. Nádhera.

Taky začátkem října si dcera vyzkoušela a zamilovala nafukovací člun, tehdy ještě dost vzácnost. V mokrém tričku měla být rozklepaná zimou a protivná, ale ona byla nadšená a k nenalákání na břeh. Vzpomínka na zbytek života.

Patří k tomu i jeden 28. říjen ze začátku 90. let tamtéž. (V příslušném diáři bych našel přesné datum, ale jen kvůli téhle zmínce to dohledávat nebudu.) Pláž velmi obstojně zalidněná, krásné teplo, voda odpovídajícně datu sice jen 10 stupňů, ale přesto využívaná.

Pár hezkých dnů ještě zvládneme. Dneska (st 17/9) to sice bylo jako na (ještě příjemném) Baltu, ale kdo se dokázal skrýt v závětří, musel být nadšený. Voda krásná, vlny proti větru snesitelné, po větru nádherné. Řičím nadšením a zítra ráno startuju zase.

 
-

re: Konec sezony sladkobolný i skvělý

Vložil wauhells, 26. Září 2014 - 22:48
Obrázek uživatele wauhells
Asi nás někdo nemá rád, proto letos ukončil sezonu tak náhle… ano i já jsem jezdil na Lhotu ještě v říjnu, zdá se však, že to je nenávratně minulostí. Poučen za poslední roky, se vyplatí jezdit na Lhotu v co nejdřívější termín, to je kvalita vody luxusní a sluníčko boží, i když moc nehřeje. Ba dokonce jsem tam byl i v únoru a také ne sám, ale to samozřejmě nebyla voda ještě koupací, byť mě studená nevadí, v ledu se plavat moc nedá. Letos jsem tam byl někde v březnu a ejhle, bylo nás tam více! Až na ty klacky a betony, které brání vjezdu (asi abychom jim neukradnuli štěrk z parkoviště). Jinak pohádka. Letos je konec, takže přeji veselé Vánoce a na Velikonoce se tam sejdeme! dgdgqq
 
-

re půlka září na Lhotě

Vložil wauhells, 26. Září 2014 - 23:09
Obrázek uživatele wauhells

Smutný, ale pravdivý report nahatej. Docela rána je, že šikovní češi na liberecké fakultě „vynalezli“ a vyrobili nanočástice železa, které dokáží vyčistit neuvěřitelné množství vody. To je to objev našich vědců, který však zřejmě pro nezájem bude používán jen v průmyslu. Umí vyčistit vodu i od sinic apod. Vyčištění Máchova jezera bylo odhadnuto na 250 až 300 tisíc kč a přesto do toho nikdo nejde. Škoda, kdyby Lhota patřila mě, šel bych do toho.

http://www.tul.cz/…odu_doc_2635 Výňatek: „Kromě toho proběhly experimenty, které prokazují, že nanočástice železa nijak neškodí dafniím, šnekům ani jiným vyšším živočichům,“ podotýká profesor Mašláň. Jiří Crhák podle svých slov dokonce s jejich pomocí vyčistil jezírko doma na zahradě a šnekům ani rybám to nijak neublížilo.

Jinak nějaké povídání o tom je třeba tady: http://www.enviweb.cz/…i-cisti-vodu

Přírodě, sluníčku, vesmíru a naturismu zdar!
 
-

Zátarasy na Lhotě

Vložil volynak, 27. Září 2014 - 18:23

Pane kolego wauhellsy mohl bys vysvětlit jak jsi to myslel s tím předčasným ukončením sezony? Nevěřím tomu, že na vjezdu ke Lhotě jsou už nyní betonové zátarasy, i já jsem tam byl jednou v říjnu a vypadalo to tam jako uprostřed léta – lidí dost, i stánek v provozu. Od zítřka se má dostavit babí léto, tak tam určitě ještě nebude liduprázdno. Jestli se tam někdo vypravíte, tak zde prosím podejte zprávu, já už tam asi letos nepojedu, mám to přecejen trochu daleko.

 
-

A je to tady

Vložil nahatej, 28. Září 2014 - 18:25

Přečkali jsme horší týden a dneska (neděle 28/9) už snad konečně vytoužené babí léto. Tentokrát doufejme opravdové, bez větru a mraků (obojí dnes trochu bylo), kdy si člověk toho posledního přírodního tepla dokáže opravdu vážit. Krásné plavání, nádherná voda, teplotu změřím zítra.

Je věčná škoda, jestli Lhotu (nebo jen příjezd?) nějak zneprovoznili. Vždycky bývala celoročně přístupná.

Ad čištění vody a Mácháč: před lety tam, afaik, nechali nasypat spoustu modré skalice?, aby ji pročistili, ale výsledek neznám. Jestli to opravdu funguje (Liberec je v nanotechnologii pojem, to vím i jako laik), možná se tomu v budoucnu stejně nevyhnou. Vodní nádrže prostě stárnou a degradují, to je příroda.

Časy, kdy našinec využíval přírodní nabídku až nadoraz, už se asi nikdy nevrátí. Teplomil si dneska za relativně přiměřený peníz může pořídit zájezd za teplem takřka kdykoliv, není tudíž tak nadržený na každý slušný den u nás.

 
-

re zátrasy na Lhotě

Vložil wauhells, 28. Září 2014 - 19:29
Obrázek uživatele wauhells
Nazdar volyňáku, nevím, jestli jsou na Lhotě už zátarasy nyní, ale rozhodně tam jsou každý rok klidně až do května… Dnes jsem tam bohužel nebyl, přestože sluníčko k tomu vybízelo. Předčasným ukončením sezony jsem myslel nepřízeň počasí. Jestli budete někdo na Lhotě v říjnu, zajímalo by mne, zda také bude otevřen alespoň jeden stánek. Vsadím kalhoty že ne. Nájemce stánků, kteří tyto služby poskytovali už dávno vyhodili a všechny stánky má už jen jeden majitel…podle toho vypadají i sortiment, ceny a služby. 
 
-

re A je to tady

Vložil wauhells, 29. Září 2014 - 21:55
Obrázek uživatele wauhells

Tjóó nahatej, tak prosím o zprávičku jaká teplota vody tam byla 29.9. Zneprovozňují jen příjezd, takže „vesele“ parkujeme na poli, což není zrovna košer…pokud je cesta u plotů již obsazená auty. Celeročně přístupné parkoviště už není opravdu velkou řádku let… Mácháč: skalice jim byla k ničemu, nefunguje to, takže Mácháč je špinavej jako dobytek a sinice si tam rochněj jako v ráji. No je evidentní, že kvalita vody šla do kopru téměř všude a to pěkným fofrem, v podstatě za posledních 20 let, což je v časoprostoru kosmu neměřitelná hodnota miliardtiny vteřiny. Takhle skončila úžasná nudapláž v Příšovicích u Turnova a minimálně dalších 12 pláží, kam jsem jezdíval. Zdá se, že nám na koupání brzo zbyde jen vana, protože příroda, pokud se nás nezbaví půjde do kopru. Tady jsou dva odkazy na dva naprosto úžasné dokumenty, stojí za to je vidět. Až jsem u toho zkoprněl.....

http://ulozto.cz/…ts-xh264-mkv

http://ulozto.cz/…92-1080p-mkv Tak zatím nazdar.
 
-

Report o vodě 29/9

Vložil nahatej, 29. Září 2014 - 18:22

Voda Hrádek dnes 19 stupňů, sice u břehu, ale v cca předpisové hloubce 40 cm s tím, že pocitově není rozdíl 5 – 50 – 500 m od břehu. Čísi jiné měření hlásilo 19,5, jestli měřil víc u hladiny, odpovídalo by.

O tom, že vítr nefoukal, slunce hezky hřálo a štamgast-sestava z pracujících na směny a starobních důchodců se tetelila blahem, se radši nebudu moc rozepisovat, aby to poctivým dělníkům, rolníkům a pracující inteligenci nebylo líto.

Nejdéle od pátku by s trochu nižšími teplotami mělo babí léto pokračovat. Jestli ale nebude foukat a bude čistá obloha, v klidu stačí i těch předpovídaných 17 stupňů. A když skočíte do vody jen na chvilku, její teplotu řešit nemusíte (dokud nezamrzne :-))

 
-

Samožerný dodatek

Vložil nahatej, 29. Září 2014 - 21:33

Ještě bych dodal. Lidi z paneláku, kde zahájí topná sezona a oni se ohřejou (mnozí za dost drsný peníz, jak se porůznu dovídám), podobně jako Pražáci z tamějšího tepelného ostrova, to asi tak neprožívají, ale my obyvatelé klasických vystydlých nepasivních kamenných domků si posledního přírodního tepla umíme považovat.

Není to jen poslední voda, ale také loučení s přízní přírody, jež se na více než půlrok stane nepřítelem naší tepelné pohody a peněženky. Což podtrhne konec letního času, ve světě mimo velkoměstský světelný smog to nastolí drsná přírodní pravidla.

O to víc chápu, že také akce v akvaparcích poslouží jako destrukce tohoto neveselého šedivého období. Všem indoorovým naturistům přeju maximum pohody a zážitků. Přihlásím se na jaře s tím, jak jsem si v nulastupňové vodě po lyžování ochlazoval nohy a pod alpskými ledovci na jaře zaplaval. To už zdejší nadšenci budou dávno mít své první zážitky 2015 za sebou.

Klasický koloběh, se vším všudy. Dokud to tak bude, je svět fajn.

 
-

re Report

Vložil wauhells, 29. Září 2014 - 21:57
Obrázek uživatele wauhells

Děkuji, děkuji, děkuji!!!! Ty odkazy na dokumenty jsou 2.

 
-

Lhora neděle

Vložil Horác, 29. Září 2014 - 22:25

Nevím o jakých zátarasech tady diskutujete, ale v neděli bylo parkoviště zcela přístupné a u vody hafo lidí, mnozí i ve vodě…


ADMIN: Toto diskuzní téma je zcela nepřehledné velkým počtem příspěvků, které se vůbec nevztahují k tomuto tématu. V případě zájmu založte téma nové.