NATURISTA.CZ

Přirozená radost ze života

-

SPIDERMANKA - MISS NATURA 2008

Vložil Anonymní, 30. Listopad 2008 - 22:00

Babylonského finále soutěže MISS NATURA 2008 se zúčastnilo přihlášených 14 soutěžících a řada mimosoutěžních naháčů. Celkový počet přítomných naháčů byl kolem 300. Soutěž tvořily discipliny AQUAZORBINGU, 2 finalistky se blýskly volnou disciplinou a závěr patřil tradičně malování na tělo. Porotu tvořili: Laura z Hrádku n. Nisou. (MISS NATURA 2007), Libuše Klobušická (Centrum Babylon), Miloš Vajner (Centrum Babylon), František Hájek (Natur Travel) a Jan Böhm (Prima Praha). Výsledné součty bodů byly velmi těsné. Jednoznačnou vítězkou se ale přesto stala SPIDERMANKA Edita z Děčína.


Finálový večer začal pro znalé návštěvníky známou atrakcí AQUAZORBING. Soutěžící byly zazipovány do nafouknuté koule o průměru 2m. Tentokrát dostaly s sebou zalepené obálky, ve kterých po odražení na hladinu našly úkoly a pomůcky pro jejich plnění. Tak se poznenáhlu začaly po aquaparku rozléhat rány z praskajících balonků, ze soutěžících se stávaly zamaskované příšery a podobné legrácky.
Aquazorbing si následující hodinu vyzkoušeli i nesoutěžní naháči. Majitel CB se také pro tuto atrakci nadchnul, takže si ji budou moci za komerčních podmínek vyzkoušet v budoucnu všichni návštěvníci CB.
 

Mezičlánkem mezi disciplinami bylo vystoupení Míši Želvičky v rámci volné discipliny. Přes téměř nezdolatelné technické potíže s reprodukční technikou CB se soutěžící blýskla skvělým tanečním výkonem na vypnutém vodotrysku.

Ve 21:30 začalo malování na tělo. Tradiční prostory k tomuto účelu určené byly doslova napěchovány malíři a jejich modelkami. Finále začínalo nabírat na obrátkách. Těsně před 22:30 se sešla u velkého bazénu porota i všichni přítomní a začala promenáda. K tomuto účelu byly vyrobeny speciální můstky, takže soutěžící procházeli podél celého bazénu a zpět.
Nakonec přišlo na řadu sečítání hlasů a netrpělivě očekávané vyhlášení výsledků. K plnému počtu bodů chyběl vítězné Spidermance pouze jediný bodík. Na dalším místě skončila Ilona z Turnova (Akvárium), třetí místo si rozdělila partnerská dvojice Žirafa a Strom z Neratovic. S minimálním odstupem pak následovala favoritka Míša z Prahy a další: Simča z Vlašimi, Vesnička středisková z Podkronoší, dvanáctiletá Denisa, Monika Foltýnová z Krnova, Pohodička – philosof z Brna, Jiřina ze Západu, Kristýna z Hrádku n.Nisou a Maťo s Palem z Blavy. Odměněni byli nakonec všichni namalovaní soutěžící slivovicí od fy Katoda Olomóc a nepřeberným množstvím volných vstupenek do Wellness Centra Babylon, Aquaparku Babylon a v neposlední řadě byla rozdána řada poukazů na ubytování v Hotelu **** Babylon. 

Výsledková listina:

1. místo

MISS NATURA 2008
SPIDERMAN – Edita, Děčín
Váš specialista na dovolenou v Bulharsku.
2. místo

VICEMISS NATURA 2008
RYBA – Ilona, Turnov
NATUR TRAVELNATUR TRAVEL
3. místo

MISS NUDA BOAT
Žirafa a Strom – Neratovice
Hotel Slunce
Hotel*** s aquacentrem v Jeseníkách.
Cyklo NUDA dovolená na jachtě i kole.
4. místo

MISS SYMPATIE
Míša Želvička – Praha
Logo - Venuše
5. místo
Vesnička středisková z Podkrkonoší
6. místo
Simona z Vlašimi
7. místo
Denisa, 12 let
8. místo
Monika Foltýnová, Krnov
9. místo
Pohodička, Brno
10. místo
Jiřina ze Západu
11. místo
Kristýna z Hrádku nad Nisou

NEJKRÁSNĚJŠÍ KRESBA – VESNIČKA MÁ STŘEDISKOVÁ (v Podkrkonoší): Vesnička má střediskováVesnička má středisková

ZVÍTĚZILI VŠICHNI, KDO SE DOBŘE BAVILI a V BABYLONU PROŽILI KRÁSNÝ VEČER. GRATULUJEME VŠEM!!!
4.5
 
-

soutěžil jsem

Vložil Pohodička (bez ověření), 1. Prosinec 2008 - 11:35

Pohodička – filozof a naturista MEDY Pohodička – filozof a naturista MEDY Musím vám napsat, jak jsem soutěžil, abyste věděli, jak soutěž prožívá muž, tak dávejte na to pozor. Mám velké okrouhlé břicho a partnerka Dana se na něj rozhodla malovat jako na ideální plochu pro okrouhlé modely, předeveším pro hlavy lvů a tygrů. Nakoupili jsme barvy a doma zkoušeli malovat. Před samotnou soutěží mne však přemohl nepřekonatelný strach, že se při soutěži eroticky projevím. Dana mi však vysvětlila, že mé břicho je větší než má případná erotická ozdoba, ale pak si uvědomila, jak hluboce se mne dotkla, tak to chtěla napravit a ujistila mne, že by se to všem jistě líbilo. To se mi nezdálo a její ujištění jsem bral jako její urputnou snahu toho lva namalovat. Odebrali jsme se do Afrikány, kde už ostatní s malbami byli skoro hotoví, Dana malovala a já jsem jí držel předlohu, aby toho lva správně tefila. To už jsem se dostal do zájmu fotografů, asi proto, že jsem držel ten obrázek lva z Internetu. Protlačili jsme se publikem až mezi soutěžící a tak jsem stál mezi krásnými dívkami a ženami, nejkrásnějšími ze všech odvážných naturistek a připadal jsem si jako na velkém filmovém festivalu, kde jsou jen samé celým světem milované a obdivované celebrity v nekonečné palbě fotopřístojů a jejich bleskových světel.

A pak to přišlo. Soutěžící převáděli svá těla i kresby celému světu na okraji babylónského bazénu a já jsem se začal při teplotě 30 stupňu potit a obrázek lva začal nejprve plakat a pak se měnil v obraz zcela jiný, abstraktní. Malířka Dana přiběhla, abstraktu vrátila lví podobu a já vyšel na plac. Po promenádě krásných žen to byla překvapivá změna a zaslechl jsem požadavek, že mám zařvat jako lev. Na konci cesty slávy jsem tedy zařval jak nejlépe jsem uměl a překvapilo mne, jak se to rozlehlo. Mile mne překvapilo i ocenění, které jsem dostal a myslím si, že to bylo nejen za krásný abstraktní obrázek lva, ale i za odvahu, se kterou jsem já, osamělý muž, vyšel mezi krásné ženy, pohledy publika a nesčetné blýskající fotopřístroje a videokamery. Já jsem nic nefotil, tak použiji fotku zdejší a prosím, pošlete mi pěkné fotky, všechny přidám do fotogalerie na svých stránkách až jich tam bude asi stovka, pak už neposílejte. Předem děkuji za fotky a hlavně děkuji za cenu, kterou jsme dostali, (voucher na pobyt v hotelu Babylón + wellness pro dva) měli jsme z ní velkou radost. pohodicka@seznam.cz lev babylonlev babylon předlohapředloha
 
-

Výkon „LVA“ jsem

Vložil natur, 1. Prosinec 2008 - 12:08
Obrázek uživatele natur

Výkon „LVA“ jsem ocenil již na jiném místě tohoto webu. A nyní pár postřehů porotce a jednoho ze sponzorů cen a zároveň běžného návštěvníka. První co mne zarazilo byla dost evidentní převaha mužů nad ženami a poměrně malé množství dítek. Ty muže jsem pochopil v momentě, kdy se začalo něco dít a ze všech stran se vyrojili fotografové a videozáznamníci. V místnosti u Afrikány se nedalo pomalu projít, co jich tam bylo a při vlastní soutěží se už i vodou brodili, po zemi plazili. Velice úspěšná byla akce Aquazorbing, bylo vidět že majitelé této atrakce dokáží zaujmout dítka i dospěláky. K vlastní MISS – propagoval jsem více soutěžních disciplin než je obvyklé malování na tělo. Faktem je, že v Babylonu to prostě nejde, a to z čistě technických důvodů. Akustika prostoru je tak špatná, že není v podstatě vůbec nic rozumět. Kolega Ivoš se sice snažil, ale např. v porotě jsme nikdo nerozuměl ani slovo a hlasovali jsme podle toho, že Ivoš vytáhl číslici. Přidali jsme se. I sám pan Vajner to konstatoval s tím, že se budou muset provést nějaké úpravy stropu. K vlastní MISS – asi by se měla tato soutěž oddělit či rozdělit, těžko může být MISS „lev Babylonu“ či školou povinná dítka. Na druhou stranu by nebylo možná špatné doplnit soutěž o volbu Misáka, třeba by přišlo i více žen a poměr k mužům by se vyrovnal. A pro dítka zvolit nějakou soutěž sportovně-zábavnou. Rozhodně lze poděkovat jako Ivošovi za nezměrnou piíli při přípravě a realizaci akce a tentokrát i personálu Babylonu za velkou pomoc při vlastní realizaci. Teď už se mohou naturisté těšit na akci v Aqupalace Čestlice, doufejme, že tentokrát bez fotoaparátů. Mimochodem krátká poznámka k Čestlicím – Saunový svět je možno považovat za „stále naturistický“, vedle řady saun je tam k dispozici i bazén a plavek netřeba. Hájek, NTSC Natur Travel

 
-

Dejte už konečně pokoj

Vložil vv, 1. Prosinec 2008 - 12:54

Dejte už konečně pokoj s tím focením,je to pořád dokola,a přitom z fotografií je vidět úsměv na tváři všem nafoceným,asi jim to nevadí tak jako vám.-)

 
-

N-akcia v Liberci

Vložil rene68, 1. Prosinec 2008 - 13:31

Rozhodli sme sa prvý krát navštíviť aj s rodinou túto naturistickú párty a aj napriek cestovnej vzdialenosti 430 km nelutujeme tento pekný večer strávený vo veľkej spoločnosti príjemných naturistov. Mal som aj to šťastie stretnúť priateľov z pravidelného plávania v Pražskom bazéne v Holešoviciach. Atmosféra bola skvelá, akcia bola po organizačnej stránke dobre pripravená a odnášame si len dobré zážitky. Môj celkove dobrý dojem naštrbil jeden očumovač, ktorý podľa neskoršieho vyjadrenia môjho 11r. syna sa opakovane nachádzal v jeho blízkosti a zjavne si ho obzeral. Žiaľ sme ho už potom nevideli, takže sme nemohli zasiahnuť. Jeden postreh mám ešte z priestorov jaskýň, keď som tade náhodou prechádzal v čase vyhlasovania výsledkov MISS Natura som mal dojem, že sa jedná o swingers párty. Niekoľko párov tam očividne prevádzkovali aktivity, ktoré nemajú s naturizmom nič spoločné a ja som bol rád, že moje dorastajúce potomstvo bolo zamestnané súťažou a nehrali sa na schovávačku v jaskyniach. Žiaľ, niektorí si naturistickú akciu vysvetľujú po svojom a plavčíci do jaskýň nevidia. S naturistickým pozdravom zo Slovenska.

 
-

Pro vv a jemu podobné.

Vložil natur, 1. Prosinec 2008 - 14:03
Obrázek uživatele natur

Pro vv a jemu podobné. Mně osobně (myslím tím svoji fyzickou osobu) focení nevadí, ale zeptejte se Věstonické Venuše na její názor. A určitě obdobný názor má řada dalších žen, a nejen žen. Ale jako naturistovi mně silně vadí pozorovat, jak se řada „naturistů-fotografů“ plazí po zemi, jen aby dosáhla toho „nejkvalitnějšího“ záběru. To totiž s naturismem nemá nic společného. Nejsem proti pořízení dokumentačních snímků z volby MISS, ale způsobem kulturním a po právní stránce zajištěným. A jsem velmi rád, že nejsem organizátorem takovéto akce, jinak bych měl asi dost špatné spaní, čekajíce odkud se objeví soudní spor na ochranu osobnosti (a k tomu se např. zřejmě schyluje v Jihlavě). Není to jen můj odborný názor (jsem přeci jen v této oblasti v podstatě amatér), konzultoval jsem ho ve vířivce s nejvyše postaveným představitelem NeiReportu (ten je v této problematice profesionál) a naprosto jsme se v této otázce shodli. A to nejpodstatnější – byl jsem v Babylonu opět po několika měsících a byl jsem velmi překvapen rapidní změnou početního poměru muži-ženy, i to musí mít nějaký důvod. V Čestlicích tomu takto nebylo. Omlouvám se, že jsem tuto reakci vložil do této jinak přívětivé a „oslavné“ diskuze, ale jen reaguji. natur

 
-

Tento zvyšující se

Vložil noxet (bez ověření), 1. Prosinec 2008 - 15:46

Tento zvyšující se poměr (tedy spíš nepoměr) mezi muži a ženami je jeden z důvodů, proč partnerka už do Babylonu nechce chodit. Další důvody jsou fotografování bez pravidel a nevázané chování některých mužů. Ale je to vlatně náš problém a nebudeme s tím nikoho obtěžovat. Na této diskusi jsem se svými názory stejně v menšině, takže to asi většině vyhovuje. No a my? My se už teď těšíme na léto do nějakého natur kempu na Istrii, který je „family oriented“. Nic ve zlém. [Spiklenec]

 
-

jako v ráji

Vložil Pohodička (bez ověření), 1. Prosinec 2008 - 18:00

Pohodička – filozof a naturista MEDY Partnerka se vyjádřila, že se cítila být jako v Ráji. Některé příspěvky zde se zdají být na první pohled kritické, ale pro mnoho naturistů mohou být pochvalou a lákadlem na příští akci. [Úsměv]

 
-

Jsem mu slušně poklepal na rameno...

Vložil zurek (bez ověření), 1. Prosinec 2008 - 19:12

Panu swingerovi v temné jeskyni jsem slušně poklepal na rameno, prokázal se platným průkazem UNA a počal s osvětou naturismu: „Pane, naturismus je přeci úplně asexuální, aerotický, nevzbuzující pražádé nízké pudy. A vy tady normálně do přítomné soudružky… Jestli toho nenecháte, tak vám budu nucen zabavit péro i gumu a vrátím vám je až na konci školního roku!
Swinger jen zadrmolil cosi: "Proše pana, něpaňimáju“ a zcela nenaturisticky pokračoval ve svém nízkém konání. Sklapnul jsem průkazku a odebral se raději na trychtýř, který je zaručenou zárukou nesexuálního chování. Taktéž toto nehrozí v restauraci či bufetu, kde stejně každý dostane po párku a jde. „Proše pana“ jsem slyšel ze všech jeskynních koutů a tak mi napadl další zahraniční výrok klasika: „Boha, oni tuná zase jebú!“. (Schváleno Radou pro rozhlasové a televizní vysílání).

 
-

Pro natur a jemu podobné.

Vložil vv, 1. Prosinec 2008 - 19:41

Zdál jste se mě býti inteligentním,nicméně mohu se mýlit,připouštím.Alespoň nadpisem vašeho vstupu mě už tak nepřijdete.Divíte se,že do Babylonu přestanou ženy chodit,když tady už skoro měsíc píšete jak je to tam hrozné,jak se tam neděje nic jiného,než ono focení a podobně?Děláte antireklamu,a ani si to nepřipustíte.Prostě bych téma fotografování uzavřel s tím,že fotit si může chlap jen svoji ženu a ne nějaké lovení fotek.Nebo se zařídit podle výsledků ankety a přestat to tu donekonečna omílat dokola.A než mě nějakým způsobem opět začnete urážet,vězte,že Nikdy jsem nevyfotil na natur akci cizí ženu,krom jednoho přání kamarádky na památku.

 
-

Vážený pane vv,

Vložil natur, 1. Prosinec 2008 - 20:28
Obrázek uživatele natur

Vážený pane vv, doporučuji Vám, aby jste si podrobně přečetl mé diskuzní příspěvky za poslední měsíc. Myslím si, že jsem byl jeden z těch, který opakovaně zval naturisty a zejména naturistky jak do Čestlic, tak do Babylonu. A to nejen na tomto webu, ale i v řadě cílených Newslleterů našeho NTSC-klubu při CK Natur Travel. Ty jsou na rozdíl od tohoto, v podstatě anonymního webu, zasílány na konkrétní mailové adresy cca 2000 naturistů. Informace o akcích v Babylonu i Čestlicích a o pražském plavání má své místo jak v našem tištěném katalogu, tak i na webu naší CK. Takže v souhrnu si myslím, že pro propagaci naturistických akcích jsem udělal poměrně dost. To za prvé. Za druhé jsem nemohl, jak tvrdíte, psát měsíc před konáním Miss o tom, jak je to v Babylonu hrozné – byl jsem v Babylonu zase asi tak po roce a neměl jsem tím pádem žádné konkrétní informace z poslední doby. Myslím si, že o nevhodném chování některých mužů, příp. párů zde psala řada jiných přispívatelů. Stačí jen pozorně číst, to platí i o anketě „fotografování“, ta nevyzněla pro volné focení zrovna příznivě. Za třetí – pokud někam věnujeme sponzorský dar, pak je samozřejmě v našem zájmu, aby akce proběhla v určitých, v tomto případě naturistických, mezích a zvyklostech. Nevím, jak jste dospěl k závěru, že Vás urážím, ale existuje na to jedno pěkné české přísloví. Mohu Vás však ubezpečit, že už o fotografování diskutovat nebudu – není to můj problém. Jak jsem již několikrát napsal, je to problém organizátora, se všemi z toho vyplývajícími důsledky. Hájek, NTSC

 
-

žádný důvod

Vložil Pohodička (bez ověření), 1. Prosinec 2008 - 20:55

Pohodička – filozof a naturista MEDY Pro „vv“. Možná jsi na žádné podobné akci nebyl a neměl jsi možnost poznat krásnou atmosféru akce. Možná jsi ani neměl možnost poznat organizátory naturistických akcí. Pak by sis organizátorů vážil a focení bys nepovažoval za problém. Na této akci se prostě fotí a všichni s tím počítali. Na dalších jedenácti se nefotí. Není žádný důvod se zlobit, zkrátka každá akce je jiná a má své kouzlo.

 
-

Vážený pane Natur,

Vložil vv, 1. Prosinec 2008 - 21:00

děkuji za slušnou odpověď. Jen pro upřesnění, časový pojem měsíc byl dán obrazně, uznejte sám, že se to zpropadené focení už omílá hodně dlouho, až to opravdu může působit na eventuelní návštěvníky-vnice odpudivě. Je na čase najít jiné téma. Na téma sponzorských darů či psaní někde jinde jsem nemluvil, proto nevím, proč to sem píšete.

 
-

Pohodičko,

Vložil vv, 1. Prosinec 2008 - 21:06

byl jsem několikrát v Liberci,kdysi na několika setkáních naturistů,např v Kutné Hoře,v Benešově mlýně,atd,moc dobře znám kouzlo těchto akcí a vím,co to je pro organizátory za starosti.Nevím,kde bereš úvahy,že si jich nevážím.Není nutné,abys reagoval na vše,co je zde napsáno:-)Kdybys mé věty lépe četl,pochopil bys,že nejsem odpůrce focení.To,že jsem si sám nefotil jiné ženy než tu svojí nepovažuji za problém,pouze mě to bylo hloupé,obtěžovat jiné ženy.Chápe to filozof:-)?

 
-

vím

Vložil Pohodička (bez ověření), 1. Prosinec 2008 - 21:13

Pohodička – filozof a naturista MEDY Prostě se ti nezdá, že by bylo vhodné fotit jiné ženy, když jsou nahé, ale prozradím ti, že každý člověk je jiný a každému se líbí něco jiného a pokud máš pocit, že lidé mají stejný názor jako ty, pak jde zpravidla o sebeprojekci. Moje příspěvky mají jediný cíl: snažím se diskuse ukončit, protože určitě nejsou prospěšné těmto akcím. Vím, že jsou i takové ženy, které se fotí rády nebo jim to nepřijde. Tak nám, co se fotíme rádi, to dopřej. A komu se nelíbí akce na kterých se fotí krása těla, ať tam nejezdí, určitě je mnoho jiných akcí, kde se nic nefotí. Proč by měly být všechny akce naprosto stejné?

 
-

nechápeš

Vložil vv, 1. Prosinec 2008 - 21:21

Prostě nic nechápeš filozofe.Kdo tě obdařil tímto titulem?Kde jsem psal,že mě focení vadí?Jsi při smyslech?Opravdu nemusíš za každou cenu na vše reagovat,když jak vidno nejsi v obraze.Nejde o sebeprojekci spíše ve tvém případě?

 
-

Píše se omílat

Vložil zurek (bez ověření), 1. Prosinec 2008 - 21:23

To jen, abysme nezklouzli do Prckovin. Ohledně návštěvnosti bych za sebe jen dodal, že se sobotní MISS NATURA jsem neoslovil ani jedno sdělovací medium. Babylon nechal propagaci na zcela standardní úrovni. Zbývající bylo tedy na Naturistovi. Docela mě těší, že už dnes umíme sezvat na jedno místo 300 naháčů.
Já osobně jsem byl s osazenstvem spokojený, v souvislosti s tématem se dali očekávat čumilové-ničemové. Podle mě byla v sobotu fakt dost dobrá atmosféra. Opravdu se to dá těžko na internetu popsat, je potřeba to zažít. Věřím, že pro někoho je to příliš silné kafe (rákosí). Já ale fandím lidem, kteří se už oprostili od rákosí a skutečně si umí takových akcí užít naplno. Díky Bohu jsou nás už stovky, takže to vidím do budoucna optimisticky. Na Čestlice mám pro vás už nachystané zase jedno překvapení [Úsměv] .

 
-

prostě rád diskutuji

Vložil Pohodička (bez ověření), 1. Prosinec 2008 - 21:25

Pohodička – filozof a naturista MEDY A jsem rád, že mi odpovídáš. Mám tak možnost zde sdělit své názory, nejen pro tebe, ale pro všechny. Kdybys mi neodpovídal, psal bych zde trapný monolog [Úsměv] Naturismu zdar a těším se na focení na příští Miss Natura! [Spiklenec] Omlouvám se, to „omýlat“ jsem mu opravil. [Úsměv] Ještě takovou drobnost, bylo by možné sem umístit dokumentární fotku těch fotografujících, aby čtenáři věděli, o čem se zde píše? Dík.

 
-

Užívali jsme si,

Vložil praha (bez ověření), 1. Prosinec 2008 - 21:34

Užívali jsme si, nádherná atmosféra, u nás byl jasným favoritem řvoucí Lev, děkujeme organizátorům, příště dorazíme i s dětmi.......

 
-

Fakt se tu o tom focení

Vložil natur, 1. Prosinec 2008 - 21:39
Obrázek uživatele natur

Fakt se tu o tom focení mluví hodně dlouho a pořád dokola. Zřejmě bezvýsledně – stále zde budou dvě antagonistické skupiny. Ti co jsou „nuceni“ snímky hromadit (ačkoliv nechápu, co z toho mají) a ti, kterým to vadí. Já jsem jen v podstatě chtěl vyjádřit své pocity z pohledu na osazenstvo Babylonu. Ten úbytek žen a dívek a nárust samotných mužů byl oproti obdobné akci před rokem skutečně enormní. A hodně pamatuji, hodně akcí mohu srovnávat, hodně akcí jsem se za těch cca 15 let zúčastnil, hodně i organizoval. Takže mohu i konstatovat, že např. úroveň uměleckých výtvorů v roce 2008 byla výrazně vyšší než před rokem. Zrovna tak je nutno ocenit podstatně lepší a aktivnější přístup zaměstnanců aquaparku, i soutěžní molo bylo velkým přínosem. Aquazorbing jsem již někde „výše“ patřičně ocenil, pro průběh večera byl velkým přínosem. natur

 
-

To je výborný nápad, už

Vložil natur, 1. Prosinec 2008 - 21:46
Obrázek uživatele natur

To je výborný nápad s tím zveřejněním fotografujících, už jsme o tom krátce přímo při akci mluvili, spíše prohodili pár slov, s PetremK. Co takhle vyfotit ty desítky „pánů s foťáky a kamerami“, jak se povalují po zemi, jak se brodí bazénem s přístroji nad hlavou a pěkně je na internetu „vyvěsit“. Jak by se jim to asi líbilo, třeba by i poznali, jak se mohou cítit ze všech stran „oskenované“ ženy a dívky. natur

 
-

Omílat:-)

Vložil vv, 1. Prosinec 2008 - 21:45

Ano,každý se někdy překlepne.Ty ne:-)?U Prcka to bylo mnohem více chyb:-)Ale co píšeš dál je jen dobře,jen tak dál.

 
-

re natur.

Vložil vv, 1. Prosinec 2008 - 21:47

Tak to bych se asi smíchy neudržel:-)

 
-

Tak to si tedy asi

Vložil natur, 1. Prosinec 2008 - 21:50
Obrázek uživatele natur

Tak to si tedy asi příště vezmu ten foťák i já, to budou snímečky. natur

 
-

Vyřešeno

Vložil Tisicak (bez ověření), 15. Prosinec 2008 - 10:11

Tak jste si vyměnili názory na fotografování.Nikdo nikoho nepřesvědčil a tak je jednoduchý závěr:Komu vadí focení,ať tam neleze.

 
-

navíc

Vložil Pohodička (bez ověření), 15. Prosinec 2008 - 10:48

Pohodička – filozof a naturista MEDY To určitě ano, ale jistě jsme udělali soutěži velkou reklamu a přijde mnoho dívek, žen i mužů, kteří se rádi fotografují nazí a ještě více těch, kdo rádi nahé fotografují, jen abychom se tam pak všichni vlezli. [Úsměv] Také já si příště vezmu foťáček.

 
-

hm.

Vložil guestji, 15. Prosinec 2008 - 11:23

no, my tam opět díky tomu nepřijdeme a podíváme se do čestlic kde bylo avízo o zákazu foceni.

 
-

jasně

Vložil Pohodička (bez ověření), 15. Prosinec 2008 - 13:28

Pohodička – filozof a naturista MEDY A není co řešit, spokojení budeme všichni. [Úsměv]

 
-

Avizo

Vložil korek, 15. Prosinec 2008 - 14:48
Obrázek uživatele korek

Nevšiml jsem si nikde avizo, že by se do Čestlic nesměly brát hromadně foťáky, ale doufáme v to. Je to nezbytné, pokud chceme aby nás chodilo co nejvíce a aby se naše řady rozrůstaly. Absolutně není sporu o tom, že kvůli tomu zůstává řada žen doma a tím i jejich manželé či děti. Tak co je teda důležitější?!!

 
-

decentní fotografie

Vložil M.Dr., 15. Prosinec 2008 - 15:02

Že fotografie mohou být i decentní, aniž by ztratily svou informační hodnotu, je možno vidět třeba tady: http://www.asn.sk/drupal/node/730#…

No, uznávám, že v případě malování na tělo musí být ta malba a tedy i celé tělo na fotografii vidět [Spiklenec]

 
-

.

Vložil guestji, 15. Prosinec 2008 - 15:11

.

 
-

to korek:

Vložil guestji, 15. Prosinec 2008 - 15:09

možná, že jsem si to špatně vysvětlil: – Nešťastné focení
Vložil PetrK, 12. Listopad 2008 – 13:44 PetrK's picture

Do aquaparků chodím i za textilního provozu…a světe div se NIKDO tam s foťákem není! Tak je, dle mého názoru, do jisté míry jasné proč asi fotografové (singl pánové) fotí na n-akcích…fotí pro vlastní „e-potěšení“. Jak už tady kdosi psal, reálná živá „dosažitelná“ žena se všemi svými přirozenými lidskými chybičkami je mnohdy zajímavější než naaranžovaná modelka Spiklenec

V Praze na Barrandově byl jediný oficiální fotograf, který fotil sem na web. V případě zájmu mohl udělat fotku komukoliv a přímo na místě ji i vyrobit. Kupodivu, zájem byl NULOVÝ (tak se mi té argumentaci o focení manželky nějak nechce věřit…). Zákaz focení byl anoncován dopředu a každý návštěvník obdržel při vstupu letáček (spolu se vstupenkou). Na letáčku byl přehledný program akce a upozornění na zákaz focení (a zároveň s prosbou pokud si nepřeje focení ať to dá jasně najevo fotografovi), aby si pak nemohl nikdo stěžovat, že to nevěděl. Pravidla byla jasná, přehledná, vylučující jakékoliv problémy… Úsměv Díky Jirko za fotky

V Čestlicích byl také zákaz fotografování. Viděl jsem tam fotit jediného člověka, tak sem mu domluvil a byl klid. Ano, je to potřeba řešit ihned na místě a ne s křížkem po funuse zde na webu!

V Babylonu je fakt škoda, že se provozovatel nechce odhodlat ke kroku zakázání focení Smutný Myslím, že by to celé akci prospělo.

Na akcích jako je Lipnice, kde je „uzavřená“ komunita lidí (řekl bych taková větší rodina), která se za týden velmi dobře pozná to funguje úplně jinak než na anonymní akci typu Babylon. Na Lipnici by si prostě nikdo nedovolil to co v Babylonu…lehat si cizí ženě mezi nohy s foťákem…to by byl ze společné dovolené okamžitě vykázán bez náhrady! To se přece mezi přáteli nedělá…

Jinak mně osobně focení nevadí, ať si mne fotí kdo chce jak chce. Před mým okolím (práce, rodina, přátelé) neskrývám, že jsem naturista. Nevím proč bych to měl tajit. Ale chápu ostatní, že jim to nemusí být příjemné.

Petr

 
-

Četlice

Vložil natur, 15. Prosinec 2008 - 15:23
Obrázek uživatele natur

Dle vyjádření generálního ředitele Aquapalace Praha-Čestlice bude v tomto zařízení na obou dosud plánovaných naturistických akcích v lednu a březnu 2009 platit generální zákaz fotografování (tím jsou myšleny všechny typy záznamových zařízení) v celém objektu. Návštěvníci budou o této skutečnosti informováni u pokladen. Toto sdělení bylo součástí mé mailové korespondence s panem generálním ředitelem při jednání o zveřejnění propagace těchto akcí v našem katalogu. ing. Hájek, Natur Travel

 
-

Díky!

Vložil Rosik, 15. Prosinec 2008 - 16:32
Obrázek uživatele Rosik

Velice Vám děkuji pane Hájku za velmi pozitivní zprávu. Toto když dám přečíst manželce, tak ji třeba do Čestlic dostanu.

A ano, pane Tisicaku. Do Babylonu nepolezem. Jsem ale zvědavý, komu ta fotografická naturparty prospěje. Tím se zájem o tuto akci určitě nezvýší, což je škoda.

 
-

Domnívám se, že

Vložil natur, 15. Prosinec 2008 - 17:06
Obrázek uživatele natur

Domnívám se, že manželku do Čestlic můžete klidně přivézt. Já byl sice minule jen na „kukandu“, byl jsem těsně po operaci oka a nesměl do vody, sauny, prostě nikam a tak jsem přijel jen pokecat se známými a našimi klienty. A těch tam přijelo skutečně dost. A konstatoval jsem, že v areálu vládla skutečná pohoda, převažovaly páry, neviděl jsem některé typické obrázky z Babylonu. Za sebe Vám mohu slíbit, že udělám opět výraznou propagační akci mezi našimi klienty a sympatizanty a budu se snažit, aby těch pohodových naturistů tam bylo co nejvíce. Hájek, NTSC

 
-

O focení pořád dokola

Vložil zurek (bez ověření), 15. Prosinec 2008 - 19:13

Pan GŘ stejně tak jako na první Noci naturistů slíbil uveřejnit zákaz focení, dodal ale, že praktické dodržování je už jen naše věc. Oni mají pouze plavčíky, kteří mají na starosti spoustu jiných věcí, hlavně bezpečnost návštěvníků. Podle předpisů by např. měl pořád někdo hlídat u dojezdu trychtýře apod. Takže již po x-té opakuji. Zákaz focení platí, vlastně i v Babylonu. Prakticky by to ale potřebovalo četu četníků, kteří by AP o kapacitě 2000 lidí důsledně uhlídali. Můžeme si najmout firmu, která si to vezme na starosti. Kdo ji zaplatí, to mi není dost dobře jasné. Správný naturista přece nemá zapotřebí, aby za to, že se koupe bez plavek, musel platit nějaké příspěvky. V dnešní době se ale musíme smířit s tím, že vyfoceni můžeme být kdykoli a kdekoli PŘÍKLAD. Takže i exkluzivnost takovýchto fotek se brzo bude rovnat nule. Naturista.cz bude mít na akci fotografa, který bude řádně označen a poskytne dokumentaci pro naše album a články.

 
-

Ano, pan generální

Vložil natur, 15. Prosinec 2008 - 23:15
Obrázek uživatele natur

Ano, pan generální ředitel zákaz focení vyhlásil a vyhlásí, samozřejmě není v silách zaměstnanců zajistit jeho stoprocentní dodržování, ale:

  1. předpokládá se, že naturisté jsou slušní a solidní lidé, mající v sobě tolerantnost a ohleduplnost, a tak budou tento oficiální zákaz i sami prakticky a dobrovolně dodržovat. Tak jako tento zákaz naprostá většina naturistů dodržuje např. na plážích v FKK-resortech v Chorvatsku i jinde ve světě
  2. aquapalace se tímto oficiálním zákazem v podstatě zbavil odpovědnosti za případná nedorozumění a problémy s fotografováním spojenými. Odpovědnost přechází na příslušného „fotografa“, příp. na organizátora konkrétního programu tyto „fotografy“ přitahujícího (např. při malování na tělo).
  3. domnívám se, že aquapalace nám naturistům vychází velmí vstříc, nemyslím si, že by porušování jeho zákazu, evidentně tedy jeho přání, bylo tím pravým výrazem poděkování.

Je zajímavé, že na dvou akcích po sobě následujících byla zcela jiná atmosféra. Pohoda v Česticích, smečky fotografů v Babylonu – čím to asi bude? Správný naturista skutečně nemusí platit příspěvky jen proto, aby se vykoupal bez plavek. Ale správný naturista se jde koupat bez plavek proto, aby byl v pohodě, aby relaxoval a ne aby byl neustále ve střehu, odkud se vynoří nějaký „fotonaturista“. Jen jednu otázku závěrem. Může mi někdo vysvětlit, proč správný naturista potřebuje shromažďovat desítky a stovky v podstatě stejných záběrů nahatých kolegů a zejména kolegyň, převážně zcela cizích a pro něj neznámých? Ještě bych tak pochopil činnost nějakého kronikáře naturismu v Čechách, ale že by těch kronikářů byly ony desítky jedinců? Hájek, NTSC


Žurek: Já by jsem byl i pro radikální řešení, musela by k němu být ale vůle aspoň 10 lidí, kteří by se shodli na společném postupu.

 
-

Já tam taky nelezu,ale

Vložil Tisicak (bez ověření), 16. Prosinec 2008 - 8:54

Já tam taky nelezu,ale hodně lidem se to líbí a já nemám právo jim v tom bránit.Je vidět,že to tam všem vyhovovalo,pořadatelé mohli kdykoli během akce zakázat fotografování.Třeba se po debatě na těchto stránkách zájem o tuto akci zvýší.


Žurek: Paradoxně v Čestlicích, kde bylo podle svědků ohledně focení vše OK, byla návštěvnost nižší než v Babylonu, kde je to podle stejných svědků k nevydržení. N-Babylon má v poslední době velmi slušnou návštěvu, i když jsem téměř úplně vypustili propagaci v médiích.

 
-

Návštěvnost nejen podle focení

Vložil JirkaRybka, 16. Prosinec 2008 - 12:32
Obrázek uživatele JirkaRybka

K tomu dovětku kolegy Žurka: Já si nemyslím, že by zrovna mezi formou focení a návštěvností posledních Čestlic, resp. Babylonu byla přímá úměrnost. Jsou tu jistě lidé, pro které je focení tím či oním způsobem faktor podmiňující jejich účast. Domnívám se ale, že mnohem více je těch, kteří to nějak překousnou nebo zalezou do nějakého kouta, vznášejí pak sice připomínky ve snaze přispět ke zlepšení příští akce dle svého gusta (a za tuto zpětnou vazbu jim budiž poděkováno, i když se ne vždy realizuje), nakonec ale nad těmito výhradami převáží jiné klady naturistického vyžití, a oni přece jen přijdou (aspoň většinou ano).

Srovnání návštěvnosti Čestlic a Babylonu bych stavěl kromě focení i na jiných, možná významnějších faktorech:

  • Čestlice: Bylo to poprvé. Tady sebevětší propagace (a ona taková přes všechnu snahu ani nebyla) všechny váhavce nepřesvědčí. O areálu se hodně mluvilo, je blízko Prahy. Taky se ale ví, že je dost drahý (sleva dobrá, ale Babylon to není), a akce měla pouhé 3 hodiny, což na využití všech atrakcí prakticky nestačí. Možná bude líp, až se akce mezi lidmi jaksepatří zavede.
  • Babylon: To už je dnes tradice, propraná ve všech možných i nemožných debatách, pevně zakotvená v diáři mnoha lidí, ví o tom kdekdo. Bezmála kultovní záležitost. Uvážíme-li ještě bezkonkurenční cenu a příliv návštěvníků z blízkého Polska, myslím že není třeba dodávat o mnoho víc (byť by média o akci mlčela).
 
-

Možné to je.

Vložil Pohodička (bez ověření), 16. Prosinec 2008 - 12:34

Pohodička – filozof a naturista MEDY Také mne napadlo, že skutečným záměrem diskutujících je zvýšit zájem o akce na kterých se fotí.

 
-

hm,

Vložil guestji, 16. Prosinec 2008 - 12:59

škoda, že Vás nenapadlo, že skutečným záměrem diskutujících je zvýšit zájem o akce, na kterých je focení omezeno nebo zakázáno.

 
-

To se mi nezdá,

Vložil Pohodička (bez ověření), 16. Prosinec 2008 - 13:06

Pohodička – filozof a naturista MEDY protože fotí se na jedné dvou akcích, nefotí se na deseti dvaceti akcích. Uvidíme, čas ukáže o co vlastně šlo.

 
-

Může mi někdo sdělit,

Vložil natur, 16. Prosinec 2008 - 15:43
Obrázek uživatele natur

Může mi někdo sdělit, na jakých, veřejnosti otevřených, akcích se nefotí. Poslední dobou je totiž móda na každé akci malovat na tělo a následně spustit fotografické žně. S výjimkou Čestlic, kde se sice fotilo, ale velmi omezeně jsem kromě akcí pořádaných pražskou partou nadšenců (Barrandov, Julda.Fulda) neslyšel. Když si prolistuji zahraniční naturistické časopisy, tak tam malování na tělo je velmi zřídka, většinou se soutěží a sportuje. U nás se prostě maluje. A fotí. A fotit se bude – dokud někdo neskončí u soudu. A to bude potom veliké divení. A stále mi ještě nikdo z fotonaturistů nesdělil, k čemu mu jsou ony stovky snímků „zmalovaných“, v podstatě cizích, těl. Fakt by mne to zajímalo. Hájek, NTSC

 
-

Myslím si, že

Vložil natur, 16. Prosinec 2008 - 15:46
Obrázek uživatele natur

Myslím si, že návštěvnost obou akcí byla fifty-fifty. A když odečtu tlupy fotografů a některé pozoruhodné jednotlivce, pak se počty skutečných naturistů bezpečně přikloní k akci v Čestlicích. Hájek, NTSC

 
-

až tak?

Vložil Pohodička (bez ověření), 16. Prosinec 2008 - 17:05

Pohodička – filozof a naturista MEDY No a který paragraf by se porušil?

 
-

Paragraf

Vložil Rosik, 16. Prosinec 2008 - 17:09
Obrázek uživatele Rosik

Pragraf nevím, ale jedná se o Zákon na ochranu osobnosti.

 
-

tak to je malér

Vložil Pohodička (bez ověření), 16. Prosinec 2008 - 17:18

Pohodička – filozof a naturista MEDY A teď si ještě představ, že by tam přišel někdo, koho by pohoršovala nahota, radši ani nepomyslet! Napadlo mne řešení: kdo by nechtěl být focený, nějak by se označil, třeba by si dal kolem krku červenou stužku. Toho by pak nesměl nikdo vyfotit.


Žurek: Nebo že by třeba vyvěsil bílej prápor :-))))))))))))))). Mně se tady v tý partě začíná fakt líbit. [Smích]

 
-

:-(

Vložil guestji, 16. Prosinec 2008 - 19:55

Pane filozofe a naturisto MEDY, proč prostě nepřijmete fakt, že ne všichni, kdo má rád naturismus/nudismus, a chce se zrekreovat i v jinak doposavad hluchém období jako je zima, nemusí mít radost z nechtěného pózování rádobyfotografa a možného zneužití následných fotografii. Pakliže jste byl kromě „žurkova“ rákosí a Babylonu i jinde v zahraničí, jistě jste si všiml, že na vyhražených fkk panuje zákaz fotografování, které je větší či menší měrou kontrolováno jak ze strany majitele, tak ze stran rekreantů. Ti kdo se chtějí vyfotit do rodinného alba si většinou najdou místo stranou ostatních… kde je každému jedno, jestli se fotí, nebo souznívají s přírodou… Váš nápad s červenou stuhou, nezlobte se, ale to je stejná hloupost jako všechny ostatní nápady s pokusem o regulaci fotografování… jak to asi budete, míti červenou stužku kontrolovat, jestli Vás někdo odněkud nezoomuje?? Někdo prostě chce mít jistotu, že nebude terčem...... a tito lidé (a dle komentářů snad nejsem jediný) by si n-akci užili s větším klidem k větší spokojenosti všech zaintersovaných.

Nechme focení Babylonu a v Čestlicích zákaz, ať máme možnost volby.

 
-

filozofický problém

Vložil Pohodička (bez ověření), 16. Prosinec 2008 - 20:28

Pohodička – filozof a naturista MEDY Samozřejmě, že je mi jasné, že fotografování naháčů má svá pravidla a znám je, jedno z nich například praví, že fotil lze z větší dálky, aby nebylo možné rozpoznat identitu osob. Jenže mne děsně baví diskutovat. Vím, že je diskuse v podstatě uzavřená, protože všichni organizátoři se vyslovili, že podle svých možností budou fotografování regulovat a omezovat. Jenže kdo mne zná, ví, že moc rád diskutuji. A tato diskuse se mi moc líbí, těším se na další příspěvky. [Spiklenec]

 
-

od toho jsou debaty

Vložil M.Dr., 16. Prosinec 2008 - 20:41

od toho jsou debaty, aby každý, kdo má zájem, mohl vyslovit svůj názor. Já se taky těším na pokračování [Úsměv]

 
-

argumenty

Vložil Pohodička (bez ověření), 16. Prosinec 2008 - 20:57

Pohodička – filozof a naturista MEDY Snad zde bude ochota k další diskusi, mám připraveno ještě mnoho argumentů. Když se nám diskuse povede, tak přijde pěkná studentka, něco málo doplní a má diplomovku na téma „fotografování naturistů“ v kufru. Monolog tu ale vést nemohu.